MIN STØRSTE DRØM HAR GÅTT I OPPFYLLELSE

 Processed with VSCO with av8 preset

Jeg er målløs. Noen ganger må jeg stoppe opp og klype meg selv i armen. Er dette virkelig real life? Skjer dette på ekte? I dag var en slik dag. Jeg har drømt om akkurat dette siden jeg var 13-14 år. Jeg har sagt til både venner og familie helt siden jeg var liten at en dag vil jeg gjøre dette. I dag har jeg vært på et møte som etterlot meg helt skjelven av adrenalin og ekstremt glad. Det jeg skal begi meg ut på er noe ekstremt stort. Jeg har lyst til å skrike det ut til hele verden, men jeg venter litt med det. Neste møte er over påske, og da blir ting satt i gang på ordentlig. Oh my god, dere aner ikke.. Jeg kan ikke tro at jeg får denne muligheten. Jeg kan heller ikke tro at jeg våger å gjøre dette. Dere vet når man har en såpass stor drøm som skremmer deg? En slik drøm som man aldri tror skal gå i oppfyllelse, fordi at det er så svært? DEN drømmen går i oppfyllelse for meg nå. KLYP MEG I ARMEEEN!

 Processed with VSCO with av8 preset

Det er uendelig deilig å føle at noe går min vei i disse dager. Dette ga meg virkelig motivasjon og ikke minst troen på meg selv igjen. Perfekt timing. Jeg gleder meg så ufattelig mye til dette eventyret, og ikke minst til jeg får dele det med dere. Det er nok det jeg ser mest frem i mot. Dere betyr alt for meg, og dere er grunnen til at dette er mulig for meg. Om ikke lenge røper jeg alt, og jeg håper dere blir like glad som det jeg er. Det kan jeg egentlig garantere at dere vil bli. ❥ Når jeg var ferdig på møtet, ringte jeg både mamma og Pierre med gledestårer rennende nedover kinnene. Jeg kan bare ikke tro at denne drømmen, som jeg har hatt i så mange år, faktisk går i oppfyllelse. Det er helt uvirkelig.

Team Bella, I LOVE YOU. Vi gjør dette sammen, som alt annet. Jeg elsker dere!

62 kommentarer

Siste innlegg