DEN STORE FEIRINGEN

 Processed with VSCO with av8 preset

Hei babes! Tusen takk for all positiv feedback i går på innlegget der jeg fortalte dere om den store drømmen min som har blitt oppfylt. Jeg er så lykkelig! Det måtte naturligvis feires i går. Rett etter møtet møtte jeg Pierre for middag og drinker, før det dukket opp noen venner også. Vi satt å pratet i et par timer mens vi koste oss med noe godt i glasset. Vi pratet litt om sommerferien og planene, og vi prøver å få til at gjengen vår drar på Yachtweek. Det hadde vært så sykt gøy! Har noen av dere vært på det? Fortell gjerne isåfall!

 Processed with VSCO with av8 preset

Denne pastaen på Fridays er verdens beste rett. Tror den heter Cajun pasta, eller noe? Den må dere prøve!

 Processed with VSCO with av8 preset

 Processed with VSCO with av8 preset

 Processed with VSCO with av8 preset

Til dere over 18 år: Mudslide er verdens beste dessert drink. MMM!!!

Etterpå dro vi hjem, der vi feiret videre med familien. Mamma hadde handlet inn til min favoritt middag (det ble mye mat i går haha), som er rød ris og kylling. I tillegg duket hun frem yummi dessert. Jeg følte virkelig på kjærligheten i går, og det er så synlig hvor glade alle mine venner og ikke minst familien er på mine vegner. Jeg kan ikke beskrive hvor heldig jeg føler meg som både har fått til noe så ekstremt stort, og at jeg har så vanvittig fin støtte rundt meg. Jeg må prøvee å fokusere mer på alt det positive som skjer i livet mitt nå, fremfor å la meg selv være trist på grunn av all negativitet og mennesker som kun vil andre vondt. Spre kjærlighet. Alltid. ❥ Vi avsluttet kvelden med å se på Paradise Hotel så klart, spesielt siden jeg sjekket inn i går! WUHUUU. Nå er det game on. Jeg er ikke på badeferie i år. 👊🏽

26 kommentarer
    1. Hei!
      Bor i England, vet du hvordan man kan se Paradise Hotel i utlandet?
      Når du drar tilbake til Marbella, hvordan skal du se Paradise?
      Vil gjærne få det med meg, men får en error-melding at programmet kun er tilgjengelig i Norge.
      Tusen takk! 🙂

    2. What happens with living in Marbella and the long vacation in warmer parts of the world?
      Have a good life with Pierre!
      😜💏

    3. Du er så fin! Kan jeg spørre hvor du har fikset leppene dine tidligere? De er sååå fine nå, helt perfekte. Eller om du har et sted å anbefale, der jeg tok sist nå gikk ut etter 2 mnd, litt surt..
      Klem

    4. Jeg er ikke en person som skriver kommentarer, eller forsåvidt leser blogger. Men så har det seg slik nå at jeg selv har blitt mobbet og jeg vet hvor vondt dette er. Isabel, ja, du gjør kanksje valg jeg er uenig i, men det gir meg vel faen ikke grunn til å hate på deg av den grunn? Jeg synes måten du fortsetter å gjøre jobben din for de som faktisk elsker å følge med på livet ditt, er beundringsverdig. Din styrke er helt vill, og jeg drømmer om å en dag bli som deg. Men husk, Bella, at LA ALLTID HELSEN KOMME FØRST, om du trenger det så la deg selv ta en fridag. Det er viktig!! Vil også si at jeg ser gnisten i øynene dine igjen etter en stund uten, det gjør meg veldig glad. Håper du og Pierre har det fint sammen, at dere behandler hverandre riktig og likeverdig. Det vi har sett hittil ser bare så bra ut, og jeg gleder meg masse til å følge deres eventyr videre og gleder meg til du forteller om drømmen din. Håper virkelig at alle dine drømmer går i oppfyllelse, for du er gjennomgående god. Jeg følger deg på alle plattformer hver dag, og finner så mye inspirasjon og glede i det. STÅ PÅ ISABEL, jeg heier på deg!

    5. Pierre er på besøk hele tiden hos din mor; hvorfor er ikke du på besøk hos Daniel? Har du klart å fucke opp igjen?

    6. kan du si noe om du blir litt mer livat og morsom utover sesongen? Eller skal du fortsette å være kjedelig og sær

    7. Kjekt å se deg tilbake på Paradise igjen! Vi har nok av de bloggerne som bare skjuler seg bak dataskjermen og ikke viser seg på tvskjermen og jeg elsker at du ikke er en av de! Men er enig i at folk er litt unge på ph i år. Hvor blir det av youtube filmene deres btw?

    8. Gratulerer så mye med drømmen i oppfyllelse, hva det nå enn måtte være 🙂 Det blir spennende å høre mer om det! Forresten, hvilke dager sendes PH? Følger med på Viaplay, men er kjedelig å forvente en episode for så å finne ut at det ikke sendes den dagen likevel, haha.

    9. Lurer på om du kan tone ned bruken av gucci beltet litt. Blir ikke classy stil om den brukes til alle mulige antrekk

    10. Skal dere reagere på PH for i år?? Neeeei dere må jo ta sesongen dere begge var med i! Er jo ikke gøy å se dere reagerer på PH som var for 2mnd siden.. ingenting er jo forandret siden da. Vil se dere le og bli flaue over hvordan dere så ut/oppførte dere for 3 år siden!

    11. Fy faen for et missfoster. Hva har du gjort med deg selv. Du må vere noe av det grusomeste jeg har sett noen gang har sett. Hva faen gjør du på tv? Du passer mye bedre inn i en japansk skrekkfilm. Å da for faen å lær deg å snakk. Forstår ikke et jævla ord.

    12. Kan du vær så grei legge ut oppskrift på rød ris?😄 jeg spiste det i utlandet, og det var noe av det beste jeg har spist!

    13. Tror du virkelig at noen av dine lesere har vært på yachtweek ?
      Er det mulig, du er litt ute å sykler nå altså.
      Må bare advare deg. Du må passe på så du ikke får et usunnt forhold til penger, det er fort gjort når man tjener så mye. Du vil ende opp ulykkelig og aldri helt fornøyd.

    14. Ørjan Hilleren:HOLD KJEFT! Har du ikke noe fornuftig å si så KLAPP IGJEN. Skjønner du ikke NORSK ta deg ett kurs!Konsentrer deg om ditt eget liv. Forventer at du tar det til deg og samtidig lærer deg å skrive riktig. MØKKA LEI av “små menn” som deg!

    15. Åå koselig ♡
      Ska dåk bo i oslo eller fløtte tebake te spania ? 🙂
      Dubai e vel næste stopp ? 😍😗

    16. Synes synd på deg Isabel,,du ser jo ikke frisk og normal ut lenger.Du er jo skamlurt av kirurgen din.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg