DRAMAET I KVELDENS EPISODE

reklame ⎮ annonselenker Nelly

Processed with VSCO with av8 preset

Det er så sykt gøy at dere synes at det er så kult at jeg har sjekket inn på hotellet! Selv synes jeg at det er gøy å være tilbake på skjermen, og ikke minst på Paradise. Det er fortsatt veldig merkelig å se seg selv der igjen, i enda en sesong. Jeg cringer litt inn i mellom, men noe annet hadde vært umulig. Jeg mener, vi blir filmet 24/7 og da er det jo klart at man har et par øyeblikk i løpet av et døgn som ikke er like fantastiske som andre. Haha! 

I kveldens episode blir det drama. Jeg skal ikke spoile noe, så du kan lese videre uten å bli irritert på meg. Hehe! Det tok ikke lang tid før det hetet seg til mellom jentene i hvert fall, noe vi fikk se allerede i gårsdagens episode. Hva er det med oss jenter å alltid lage drama? Jeg skal ikke si noe, jeg er ikke hakket bedre selv. Men jeg skal ikke klage, for det er tross alt slik som skaper underholdene TV for seerne. En sesong der alle er bestevenner er jo piss kjedelig, det fikk vi erfare i fjor. De hadde jo sine moments i fjor også, men de var jo stort sett på en klassetur der alle var BFF’s. Helt slik er det ikke i år, som dere allerede merker.

TOPP HER ⎮ JEANS HER ⎮ BELTE GUCCI ⎮ ØREDOBBER HER

Jeg kan si så mye som at jeg reagerer ganske sterkt i kveldens episode, da jeg synes at de andre jentene er veldig urimelige mot en av jentene. Dere får se episoden i kveld, så får dere med dere hva jeg prater om. Det er dog veldig merkelig å se tilbake på det nå, for av og til blir det litt slik at man faktisk innser hva de andre reagerer så sterkt på senere i spillet. Det er ikke alltid slik så klart, men det har vist seg at det ofte blir sånn.

Nå er det i hvert fall duket for drama, så bring your popcorn and get ready for PHHHH. 

PS! Reaksjonsvideo på gårsdagens episode kommer ut på YouTube-kanalen senere i kveld. Abonner på kanalen vår HER for å få varsel når den er postet. Jeg sier bare en ting: de reaksjonsvideoene vil dere ikke gå glipp av. 😉

43 kommentarer
    1. Skal dere reagere på PH for i år?? Neeeei dere må jo ta sesongen dere begge var med i! Er jo ikke gøy å se dere reagerer på PH som var for 2mnd siden.. ingenting er jo forandret siden da. Vil se dere le og bli flaue over hvordan dere så ut/oppførte dere for 3 år siden!

    2. Såå gøy at dere skal ha reaksjonsvideo, skal dere ha det hver episode eller? Håper du kommer langt ❤️❤️❤️

    3. Må si at det står stor respekt av det du gjorde i kveldens episode! Fikk helt annet inntrykk av deg nå. Det å stå opp for en person som alle går i mot (for noe så barnslig) er utrolig sterkt og bra. Det er et eksempel på godt forbilde, samtidig som det er sånt som bekjemper mobbing og dritt slenging generelt.

    4. Du var helt fantastisk i kveldens episode, for en boss du er! Alle haters skriver så mye fint om deg på Jodel nå!

    5. Vi to er nok uenige om det aller meste, men jeg må si jeg fikk et helt annet syn på deg når jeg så hvordan du stod opp for Julie i kveldens episode når jentene rottet seg sammen mot henne. Utrolig bra, den Isabel?n likte jeg 🙂

    6. Fikk så syyykt mye respekt for deg når du backet Julie når alle jentene hakket på henne. Det var sykt stort og voksent av deg!

    7. etter å se dagens episode må jeg bare si – altså wow! my queen! du er et godt forbilde som står opp for noen som er alene! dumt at du skal få høre hele tiden at du er dårlig forbilde bare fordi du har operert deg, for du er alt annet enn dårlig

    8. Ååå, ble så glad når jeg så at du sto opp for Julie i kveldens episode! Synes ikke det er noe greit å måtte forsvare seg alene mot flere samtidig. Der kom enda en fin side frem av deg!

    9. (Håper virkelig at du ikke tar dette som hate, for dette er ikke frekt ment)
      På PH forteller du at du tjener syke summer penger, gir du noe til noen veldedige formål eller støtter du noen organisasjoner hver måned?

    10. håper at når du filmer reaction-video at det faktisk er første gang du ser episoden. hvis ikke er det ikke helt ekte reaction mener jeg. slik som smail og emma gjorde det på svenske ph, deres reaksjoner var priceless. anyways, håper vi får se masse til deg på skjermen i år

    11. Jeg fikk tårer i øynene og ble skikkelig rørt av deg i kveldens episode, Isabel. Jeg har alltid visst at du er en fantastisk person og et utrolig godt menneske, og er veldig glad for at resten av Norge og får se det i beste sendetid❤️ Gleder meg masse til å fortsette sesongen nå og håper du når helt til topps, for det fortjener du.

    12. Takk for at du viser at det ikke er greit å være flere mot 1❤️ Takk for at du tørr å si fra når du føler ting ikke er greit❤️ Uansett om det gjelder deg selv eller noen andre! Bedre menneske skal man lete lenge etter, du er helt rå! Stå på videre, jeg heier på deg!

    13. Hei. Vil bare si at jeg ikke har vært så utrolig begeistret for hverken deg eller bloggen din før. Men å se hvordan du umiddelbart reagerte og sto opp for Julie i gårsdagens episode var veldig fint å se. Når en hel gjeng går imot deg og konfronterer deg, er det ikke lett å holde seg saklig og holde følelsene til side. Julie var tydelig preget, og du steppet inn på en moden og voksen måte. Ble nesten litt rørt. Har vært i samme situasjon selv, men da var jeg helt alene og ingen sto opp for meg. Vi har fått se en helt annen side av deg på PH i år, og det blir spennende å følge med videre. Lykke til!

    14. Bare et lite spørsmål: ikke frekt ment!! Men etter neseoperasjonen, har du slitt med å puste gjennom nesen? For høres ut som du enten er ganske forkjølet eller at du sliter med å puste ? Så på botched at det er ganske normalt at det skjer når kirurger tar litt mye fra nesen. Lurte bare på om du har merket noe forskjell sånn sett?

    15. Hei Isabell, nydelige vipper du har! Hvilken diplinereyeliner bruker du på vippextensionsene dine? Vannbasert?

    16. Må bare spørre om en ting det er ikke verken skam eller flaut p innrømme Isabel men har du egentlig noen venner i Oslo som er bare dine venner? Tenker på de jentene du hang med før eller har du ike kontakt med noen og kun er med familien og venner av Pierre i Oslo?

    17. Gleder meg til reaksjonsvideo!! Tips; kan dere ikke lage en reaksjonsvideo til en episode av paradise sesong 7? Hadde jo vært såå gøy, en episode der både du og Pierre var med! 😀

    18. Hei Isabel!
      Jeg har ikke sett Paradise på flere år og vet derfor ikke noe særlig mye om deg. Har hørt om deg, men aldri lest bloggen din o.l. Jeg synes du virker som en ærlig og oppriktig person, som ikke skjuler ting. I tillegg synes jeg du fremstår veldig bra i årets sesong av paradise. Du baksnakker sålangt ingen, du støtter de “svake” og står for ditt.
      Håper det går bra med deg <3

    19. Du har tydeligvis lært fra episoden med Sara i din forrige sesong. Hehe, det er veldig modig av deg 🙂

    20. Selv om du har endret mye på utseende har du også forandret deg personlighetsmessig! Du virker utrolig cool, laidback og mer chill nå på paradise og jeg DIGGET at du bare konfronterte jentene som var frekke mot Julie og backet henne, sykt creds til deg. Skulle ønske alle jentene av legende kom inn istedenfor guttene, syntes jentene er de kuleste, utenom kanskje Magne haha. Håper du og ann mariell styrer hotellet!
      Ps: du ligner skikkelig på Marisol Nichols (Hermione Lodge moren til Veronica i serien Riverdale) <3

    21. Heei, du har så fine klær <3, lurte på om man fikk toll på klærne man kjøper fra shein? Håper du svarer!

    22. Isabell, jeg må bare si at jeg DIGGER DEG! DU ER SÅ KUL OG MORSOM. Du lager så bra TV på ph at uten deg så er jo ph jæevlig kjedelig. Bella, here u go! Heie sjukt på deg uansett altså

    23. Hei Isabell. Jeg ville bare si at jeg fikk tårer i øynene av å lese hvordan du har følt deg i det siste. Jeg har kun kommentert på bloggen din én gang før, og har egentlig aldri vært noe besøker her. Men jeg synes at det er helt sykt at en reporter kan si sånne ting, gå å henge ut folk som utgir hans levebrød osv på den måten. De burde tvinge han til å gå av. Han er frekk mot andre også, og journalister skal jo alltid være nøytrale. Men allikevel kaller han Carl Aksel for drittsekk for eksempel? Har ikke sett noen andre videoer fra dem på en stund, så kan ikke referere til en av deg, men du fortjener så mye mer positivt enn hva du får. Du virker helt fantastisk, og du bryr deg virkelig om andre. Du stiller opp for dem som utgjør et mindretall, fordi du står for det du mener, istedetfor å slenge deg på der det er flest. Du støtter de som har det vondt. Kanskje forbi du vet hvordan det er å være nede selv? Jeg har fått så utrolig mye respekt for deg i det siste, og jeg det gjør meg trist at du har følt deg dårlig angående operasjoner eller kritikk. Ingen fortjener å gå gjennom noe slikt. Og mennesker som tillater seg å kritisere andre offentlig på grunn av at de skal framstå som morsomme på kamera, er helt ubegripelig lavmål. Stå på Isabell. Ikkje la folk pushe deg ned. Vær deg, og stol på at det er bra nok. Aldri godta mindre enn hva du fortjener. Du er flott.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg