REAKSJONSVIDEO PH ⎮ JEG SJEKKER INN!


    HUSK Å ABONNER PÅ KANALEN VÅR HER!    

71 kommentarer
    1. Du sier mobbing e ikke greit så sitter du der me P å le av ho Camilla! Grow up tel begge to! Du e så dobbelmoral

    2. Var du syk på PH? Det høres nesten ut som om du har «potet i halsen» 😆
      Fantastisk at du sto opp for Julie på den måten btw❤️ Gleder meg til å følge deg på PH, heier på deg 😁

    3. jenten min det er ikke reaksjonsvideo når du allerede har sett episode før du filmer for å så se den igjen for andre gang

    4. Kan jeg spørre hvorfor dere reagerer på denne sesongen og ikke den dere begge var med i? Kan ikke være all verdens gøy for Pierre.

    5. Kan dere lage en video der Pierre forsøker å snakke Stavanger dialekten og du forsøker deg på svensk (hans dialekt)? Også kunne dere snakket litt om kulturen deres om det er likheter mellom dere siden begge er av arabiske bakgrunn? Kanskje snakke litt arabisk og/eller persisk?

    6. Hei. Jeg kommenterer dette her på forskjellige blogger for å prøve å spre dette mest mulig og kanskje få flere som bidrar. Jeg og mamma har verken råd til mat eller husleie, og når de pengene jeg allerede har samlet inn er tomt, så har vi til overs 0 kr til mat. Bokstavelig talt. Hadde satt stor pris på om noen kunne bidra med litt penger.
      Vipps: 95493377
      https://www.spleis.no/project/33121

    7. At du kan sitte å kommentere utseende til andre offentlig når du selv blir så lei deg når noen kommenterer ditt utseende, helt usmakelig. Vis at du faktisk er så «mye eldre» enn de andre deltakerne og hold deg saklig og ikke kommenter utseende på andre uansett hvorvidt man er uheldig med filmvinkelen. Igjen, helt usmakelig. Dobbeltmoralsk spør du meg.

    8. Se på henne da, hun er jo ingenting annet falsk :p Er jo silikon overalt. Men det som bekymrer meg er budskapet som blir sendt til andre yngre jenter. At disse bloggerne som har operert seg her å der fordi de er misfornøyd med seg selv, er så offentlige er helt feil.

    9. @Malin
      Kanskje du synes hun ser bra ut, men det er ingenting ekte der. Hva er bra med det? Det er jo silikon i ansiktet, puppa og rumpa.

    10. At du sitter å ler av andres uheldige vinkler, det synes jeg at man kan spare seg for i en så offentlig video 🙂

    11. Anonym: Det er jo ikke snakk om å le av en uheldig vinkel, nå får du gi deg! Det handler om at det er en episode der ALLE hadde sett litt rare ut når man plutselig pauser midt i en setning. Om det så var meg, Aksel eller noen andre.

    12. Hvorfor svarer du ikke på alle kommentarer? Du svarer enten på de som hater på deg, de som roser deg eller de som spør etter klærene sine. Kom med forlag om hva du og Pierre kunne gjøre i neste vlogg og du tar deg ikke tiden til å svare på det? Hvorfor ikke?

    13. Folk reagerer på de sykeste ting, og vrenger virkelig på ALT Isabel sier.. Herregud, så vanvittig idiotisk, men samtidig så jævli MORSOMT å se hvor sykt sjalu dere er på Isabel! Og «sjalue haters» er den eneste tittelen dere oppnår og beviser når dere rakker ned på henne for helt idiotiske ting, som er langt i fra sannheten.
      Isabel – u are looking faaaaab! Og du er SÅ god hjertet. Fortsett å rule, jeg heier på deg, uansett!

    14. Isabel, det svaret ditt sier jo egentlig at du ikke tenker konsekvenser. Hva med din egen datter hvis du er så heldig å få det en gang? Vil du at hun skal fikse på kroppen sin? Det er jo det forbildet du er. For jeg mener, dette er jo så overfladisk sol det går ann å få blitt. Et ordentlig svar denne gangen er meget velkomment.

    15. Hvorfor kan dere lage reaksjons video av når bare du er med i pH og ikke vil lage reaksjons video da Pierre var med med i ph? Kan ikke Akuratt sist har modnet og blitt voksen når du ikke takler å se Pierre i pH mens han ikke har noe imot å se deg på pH alene i år.

    16. Anonym: Det er veldig stor forskjell på da og nå, som du nok vet. Da var det akkurat blitt slutt mellom oss, og jeg tror jeg vet hva du vil oppnå med at jeg skal reagere på hans svenske sesong. La oss spare oss for det, okei? 🙂

    17. Tuller dere som kommenterer?? Mobber? De lo jo av vinkelen som skjermen stoppet på.. jeg tør å gjette at ALLE har ledd av en uheldig vinkel på et annet menneske. De ler jo ikke av utseende, de lo jo ikke “av hu” før skjermen frøs .. Sykt hvor mye folk skal finne på bare for å ta Isabel! Gi opp. Dere driter dere ut.
      Men rekasjonsvideo er når du ser en episode for FØRSTE gang 🙂 blir ikke ekte reaksjon når du allerede har sett den fra før. Bare sånn til info 🙂

    18. Digger deg, Isabel. Får bare bedre og bedre inntrykk av deg! Jeg ser den ekte deg. Har alltid ment at du er en person som står opp for vennene dine, og det fikk du bevist igår 🙂 klem

    19. Herlighet folkens, de hadde sikkert ledd enda mer om de hadde pauset på et uheldig tidspunkt av ansiktet til Isabel.. så slapp av! De ler ikke av utseendet hennes, det var jo ikke akkurat første gang de så henne og vi alle ser jo at hun ikke er stygg.

    20. Dette er ikke en reaksjonsvideo når dere begge har sett episoden tidligere. Det her er en kommentar video! Også utrolig irriterende at du ser mer på deg selv i kameraet enn på episoden og kun sitter å drar deg i håret.
      Ellers utrolig spennende å se deg på hotellet igjen, heier på deg! 😄

    21. Selvsagt vil de ikke lage en reaksjonsvideo når Pierre var med? Det er jo garantert en sår tid og ikke gøy for den andre parten å se sin nåværende kjæreste singel på paradise. Haha hvorfor tror dere det er ett spørsmål engang.

    22. Hei Isabel! Først å fremst, må jeg bare si at jeg elsker bloggen din så mye, og jeg elsker at du er inne på paradise, det e seriøst det beste som kunne skjedd!! Heier på deg <33 over til et sykt rart spørsmål hahhaa, jeg bestillte en gang klær fra nettbutikken din og de luktet seriøst sinnsykt godt!! Jeg lurer så sykt på hvilket vaskemiddel du bruker? er så sinnsykt rart å spørre om akkurat det, men fy det luktet godt!! Håper du svarer hahaa <3
      Elsker deg!!

    23. Hvorfor har det ikke kommet flere reaksjonsvideoer? 🙁 Skulle dere ikke ta episode for episode?
      Synes det var så gøy å se 😀 😀 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg