JEG VISER FREM RUMPA PÅ GOD KVELD NORGE

reklame ⎮ annonselenke Nelly

 Processed with VSCO with av8 preset

TOPP HER

PJUH, for en hektisk dag dette har vært! Jeg har vært på viften helt fra klokken 12 i formiddag. Dagen startet med innspilling med God Kveld Norge, noe som alltid er like hyggelig. De er mine favoritter å intervjues av. Alle som jobber der er så respektfulle, profesjonelle og ikke minst super koselige. Jeg har det gøy hver gang jeg er på innspilling med dem! Det er slik det skal være. Det tok et par timer, før vi omsider ble ferdig. Dette er forresten det første intervjuet Pierre og jeg gjør sammen igjen etter at vi offisielt ble et par igjen. Det var veldig fint! ❥ Vårt innslag sendes mest sannsynlig over påsken. De var ikke helt sikre på når, men jeg skulle få vite det i forkant av episoden slik at jeg kan informere dere. Vi pratet om masse interessant som jeg vet at dere synes er spennende. Woho! Vi pratet blant annet om inngrepene mine, hvor jeg dessuten viser rumpa mi. Det finnes ingen sperrer her i gården. Gled dere, sier jeg bare. Hah!

Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset

Jeg er heldig som får treffe så mange hyggelige mennesker på jobb!

 Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 presetProcessed with VSCO with av8 preset

Sjekk det her kameraet da, dere! Det er litt andre saker enn mine bitte små kameraer, haha. Tenk å vlogge med dette? Deeet hadde nok blitt litt avansert, tror jeg.

Processed with VSCO with av8 preset

Nå er jeg endelig ferdig med all jobb for dagen. Jeg har pakket og sendt avgårde over 50 bestillinger, vlogget og vært på innspilling. Litt av en travel dag, og nå er jeg døds sliten. Jeg er ikke helt ferdig da, jeg mangler å klippe vloggen fra i går hvor jeg forøvrig gjør noe helt sinnsykt. GUD JEG FATTER IKKE AT JEG HAR GJORT DETTE, ENDELIG!!! Jeg har så lyst til å blogge om det og vise dere, men ettersom vi har filmet alt får dere vente til vi poster vloggen. Det blir i morgen, så hold utkikk. 😚

77 kommentarer
    1. Er så kvalm av utseendet ditt!! Tynn og stygg’. Og tror du er Kim kardashian men er så jævla tynn og stygg!!!

    2. Du vil ikke snakke mer om operasjoner osv, men vise den på TV for hele Norge er ikke noe problem? 🙂 forstår du litt hva folk mener når du fremmer usunne valg? Vil du virkelig at alle skal kjenne deg som “operasjons-isabel”? Vil du ikke bli husket for noe mer meningsfullt? Nå har ikke jeg sett episoden eller hva det går ut på, er nok mer interessant enn bare en rumpe. men når overskriften og det eneste du forteller er at du viser rumpa vet man hvor fokuset ditt fortsatt ligger.

    3. Hvis du leser sa jeg at jeg ikke vet hva episoden går ut på, men med tanke på overskriften har du jo fortsatt fokus på en operert del av deg 🙂 noe du har sagt du ikke vil ha fokus på lenger. Kunne fint bare nevnt du skal på God kveld Norge og ikke at du viser rumpa mener jeg.

    4. Isabel, kan du være så snill og si hvor kjolen din er fra som du brukte på første parseremoni på Paradise Hotel ikveld ??? Du er rååå!! Heier så mye på deg.

    5. PH spørsmål.
      Kan man se dagens ph Episode før den er sendt på tv?
      Så en skrev på live sendingen din på insta at Thea røyk ut, før det ble sendt på tv..

    6. Isabel, jeg må innrømme jeg har vært litt dømmende. Har dog aldri kommentert noe stygt her, det er jeg litt for voksen til. Men vet du, jeg tror jeg liker deg! Du er akkurat som meg ut ifra det jeg har sett hittil på PH 👏 Jeg synes du er kul, jeg! Håper du bringer litt drama og overbeviser dine haters du er en sykt kul person 😏

    7. hei! koffor har du lagt om dialekten din så sykt mye på tv? syns stavangår dialekten e så mye finåre på deg! 🙂

    8. Hvordan eller hva tror du at du hadde gjort nå vist du ikke hadde binder deg med Pierre igjen eller vært med på paradise hotel? Hvor i verden hadde du befunnet deg?😄

    9. ser på paradise sesong 7 nå, pierre sa jo han synes Elin var mye finere en deg! var det derfor du oppererte deg så mye fordi du fikk dårlig selvtilitt ?

    10. Enig. Du kunne bare sagt at du skulle på God kveld norge, men deter tydelig hvor fokuset ligger fortsatt. Ser det jo på tv og i blogg.
      Hekt greit at du vil ha en blogg som handler om operasjoner, men ikke si at du unngår temaet på bloggen fremover. du nevner det minst en gang i uka, og du sniker det inn der du kan!

    11. I gårsdagens episode ble du filmet bakfra, altså fyyyy flate for ei hengerumpe du har fått!! Ser du ikke det selv?! Henger jo langt nedpå lårene dine. Nei nei nei, såååå langt i fra en spretten og fin rumpe. Må si sophie Elise har vært litt heldigere der gitt…

    12. hadde gjort mye for å se ut som deg. du ser helt perfekt ut om dagen isabel 🙂 hvor har du kjøpt det antrekket du gikk med på torsdag episoden? det skjørtet som glitrer? :* klem

    13. Tenkte nøyaktig det samme som deg Kaja.. Når man opererer burde man fått et bedre resultat… Lo høyt når jeg så det på tv..

    14. Helt seriøst folkens. Nå må dere slutte å kommentere kroppen til Isabell. Tenk om noen sa til dere, så stygg rompe du har så tykke armer du har osv. Dere hadde blitt kjempe lei dere. Vær mot andre som du vil de skal være mot deg er det noe som heter.. Og har du ikke noe pent og si så holder man kjeft.
      Stå på Isabell. Digger deg. Hilsen jente 34 år😘

    15. Hvilket språk snakker du til moren din? Kan du ikke snakke med henne 😍 ikke på norsk altså, vil høre deg snakke andre språk!

    16. Hei fine du <3 Kunne du laget et ordentlig innlegg om shein? Du har sagt lenge at du skal svare på alle spm om det, men føler det har vært så halvveis svar å få ang toll osv. Ha en fin dag videre 🙂

    17. Anonym: Jeg har ikke hørt hans podcast, men om det stemmer så sjokkerer det meg absolutt ikke. Hvor ofte innser mobbere at det de gjør er feil? Litt merkelig at typ hele Norge reagerer så sterkt på han, dersom det han gjør ikke er helt bak mål. Men igjen, jeg forventer ingenting annet da han har holdt på slik i over lang tid og ikke klarer å forstå at han mobber. Det får være på hans samvittighet.

    18. Synes du var skikkelig pen på disse bildene jeg Isabel <3 skjønner ikke hvordan folk kan si sånne stygge ting som feks i disse kommentarene her ? Er jo helt utrolig, mener nå jeg ihvertfall. Er det sånt de sier til andre også, feks. noen i klassen eller andre de kjenner? Det er ikke automatisk ok siden du har en blogg. Nei jeg blir bare litt målløs egentlig. Jeg synes faktisk du er utrolig fin 🙂

    19. Må si jeg begynner å seriøst lure på hva som er galt med folk når jeg leser kommentarene du får. Hvordan klarer du å holde deg fortsatt sterk og komme deg videre? Jeg skjønner virkelig ikke når folk kommenterer så mye dritt hele tiden. Greit at dere ikke er for neseopperasjon osv, men for faen da. Hold det for dere selv fordi dere skjønner tydeligvis ikke hvor mye det skader for en person å få sånne kommentarer. Greit at Isabel er en kjendis men de blir jo også såret minst like mye som oss andre. De er også mennesker. Og selvom hun er en kjendis så betyr det ikke at det er greit å skrive så mye stygt. Jeg synes at Isabel var jævlig fin før hun oppererte, og at hun ikke hadde noen grunn til å endre på noe som helst, men det er jo opp til Isabel hva hun gjør med utseende sitt, så om Isabel føler seg bedre etter å ha endret så mye på seg selv så er jo det det som er viktigst. Og selvom hun er tynn så ser hun like bra ut som alle andre. Den perfekte kroppen finnes ikke folkens, så vær så snill å slutt å lev ut i fra det. Om dere ikke liker Isabel så bare slutt å følg med på hun, det er ingen som tvinger dere, og om dere ikke liker bloggen hennes så slutt å gå inn på den fordi dere blir bare mer iritert og lar det gå ut over hun. Ikke alle liker dere heller og sånn er det bare. Isabel jeg håper at du bare gir faen i alle som hater på deg. Lev ditt liv og fokuser på det som gjør deg glad. Selvom mange hater på deg så har du utrolig mange som elsker deg, bloggen din, og det andre du gjør❤️

    20. Skjønner ikke hvorfor du kaller det lille Morten Hegseth sa i NRK debatten for mobbing, det var jo tydelig et forslag. Det var vel feil at han var så spesifikk at han brukte ditt navn som et eksempel, men keg synes du burde gå inn i deg selv når du henger ut en person og kaller det mobbing, noe det ikke var. Skjønner at du fortsatt er usikker på deg selv og at operasjonen ikke hjalp selvbildet ditt, men kanskje du kunne tatt deg en tur til psykolog for å få hjelp med de vonde tankene du har i hodet ditt om deg selv, istedenfor å legge skylden på andre som sier i mot deg?
      Har du tenkt på at du er en offentlig person som ødelegger ordet mobbing for de som faktisk blir daglig mobbet? Du ødelegger betydningen av ordet mobbing, du blir ikke mobbet. Du må lære deg å ta til deg kritikk, det er ikke farlig og du kan lære noe av det – det kan alle.

    21. Litt lættis at folk kommenterer hat på bloggen din men de innser vell du tjener penger på at de går inn på bloggen din liksom? Lol folk er teite. Synes du virker kul jeg

    22. Sina: Du har ikke fått med deg hva dette egentlig handler om. Det handler ikke om den kommentaren bare. Jeg har utallige eksempler. Han gikk for eksempel til Newa på hennes intervju, og sa noe som dette: “ser du ikke har like lange og harry negler som Isabel Raad”. Han latterliggjør meg på sine show, på podcaster opptil flere ganger, på Panalet, nå på Debatten. Det skjer hele tiden, og det er direkte kvalme kommentarer han kommer med og skal alltid håne meg offentlig, ved hver anledning han får. Det har blitt dratt så langt at jo, det er faktisk blitt mobbing!

    23. Skjønner ikke hvordan vi i Norge, eller resten av verden skal få slutt på mobbing, når enkelte mennesker ikke forstår hva mobbing er og mener at det Hegseth gjør er normalt og greit.. stå på Isabel, hev deg over det! Karma tar han nok til slutt skal du se <3

    24. Kan vedde på at de som slenger dritt til deg hele tiden er stygge selv. At folk ikke bare kan holde kjeft

    25. Ikke stygt ment. Men hva skjedde med rumpa de på gårsdagens ph? 😂 Jeg som trodde den var så flott! Så helt rart ut når du sto å stella deg? Skal den være sånn?

    26. Rumpa de ser katastrofal ut på PH, rart du ikke har den perfekte rumpen når du skryter av hvor mye penger du har, aka du kunne valgt en bedre kirurg? Kirurgiske katastrofer next?

    27. Hei Isabell! Ble så utrolig stolt vet deg da du grep inn i krangelen på PH på tirsdag. Du viste at det ikke var greit at flere gikk på én person, og etter spessielt den episoden har jeg virkelig beundret deg og hvor god du er<3
      Skjønner godt hva du mener med at Morten slenger dritt til deg. Blir skikkelig provosert! Har Morten selv kommentert saken? Altså, det må jo ha gått opp for han at du absolutt ikke er Ok med måten han oppfører seg på?

    28. Fy faen eg blir seriøst dårlig av disse vemmelige komentarene fra folk.. lyser seriøst lang vei att en bare er ute for å såre isabel ikke for de en faktisk mener det en skriver.. hva er seriøst problemet deres, har dere så virkelig så dårlig selvtilit att dere må rakke ned for å føle dere bedre..dere skulle seriøst hatt psykologisk hjelp!!!

    29. KAN FOLK SLUTTR VÆRE SÅ OND? Hva gir det dere? Spyr av lese kommentarer til andre. Vær sterk Isabell, jeg har sett at du er en god jente og bryr deg om andre. Hev deg over de negative menneskene

    30. Hei Isabel!:)
      Jeg har aldri lagt igjen en kommentar på noen blogg i hele mitt liv..
      Men nå var det virkelig på tide!
      Fy søren for ei tøff dame du er!
      Hadde aldri klart å jobbet med det du gjør,uansett hvor mye penger det hadde gitt meg!
      Virkelig ikke!
      Da må man være beintøff for å kunne takle de mest utspekulerte,ondskapsfulle og hatefulle kommentarer om seg selv…
      Synes du er ei fin og god jente,men aller mest så ufattelig sterk i psyken!
      Alle disse fæle kommentarer du får,er virkelig så trollete-,at jeg blir satt ut!
      Folk som skriver (snakker)stygt om kropp eller utseende er for meg de verste mennesker jeg vet om!
      Ville bare legge igjen en kommentar og fortelle deg at du er helt rå!
      Tøff er du!
      Ha en super fin helg og påske!
      Klem

    31. jeg trodde virkelig vi hadde kommet lenger i 2018 enn å sitte å slenge dritt til andre på nettet.. selvom isabell er kjendis, vil det på ingen måte si at det er greit å slenge dritt! hun har de samme følelse og kan reagere på akkurat samme måte som nettop du hadde gjort om noen sa «åh for en hengerumpe» osv. det er virkelig ikke greit, ta dere sammen eller oppsøk psykolog.

    32. Helt forbanna seriøst! Hvordan klarer dere å sitte å slenge så utrolig mye drit om en person dere ikke kjenner? Ja hva så, Isabell har tatt noen oppraskjoner. Hva farm har dere me det og gjøre? La hun no få skrive om det hun vil. Og vis det hun skriver ikke er noe du liker så finn deg noe annet og lese på, dette sikkert bedre det enn og sitte å skrive så mye drit om en person dere ikke kjenner uten for bloggen.
      Isabell stå på videre:) synest du e kjempe flink:)

    33. Hvem hadde trodd at vi mennesker kunne være så forferdelig ekle med hverandre som så mange er mot deg? Det er helt sykt, jeg skammer meg over alle som sitter bak skjermene sine og spytter på folk.
      Stå på Isabel, du er helt rå! Heier på deg<3

    34. Hev seg over drittkommenterarene, og husk haters make you famous 😉
      Heier på deg og digger at du står stødig og er deg selv tross motgang.

    35. Bare så kommentaren over angående podcasten, synes du burde høre på det han sa fordi det var absolutt ikke det personen skrev over han sa. han mobbet deg ikke her og han forstår det og forklarer. Fint innlegg forresten!❤️❤️

    36. Jeg la igjen en «fin» melding til hegseth som han har lest, not okay å henge ut andre mennesker. Blir så jævlig kvalm av oppførselen. Drittmann😃
      Lov u izza❤️

    37. Jeg blir helt målløs av alle de stygge kommentarene ovenfor her og generelt tidligere kommentarer som jeg ser tikker inn på innleggene du skriver. Jeg kjenner jeg blir så sint! Jeg har fulgt med på deg i ganske mange år, og jeg har sett deg ekstremt mange ganger også! Både i oslo, Stockholm, rhodos osv.. Ingen er så imøtekommende og snill som det du er! Du har et så stort hjerte, du er så sterk, du sniler selv i tøffe situasjoner, du får mye motgang, MEN Fyfaen du reiser deg opp på beina og kjemper videre! Du er et rent forbilde <3 Du er flott, vakker og fin som du er! Kroppen din og ditt utseende er perfekt både nå og slik det var før. Vi jenter spesielt må lære oss å være snille mot hverandre og slutte å hate på hverandre. Kan man ikke bare være snille mot hverandre..? Stå på videre fineste du! Klem 😘

    38. Vær såååå snill og slutt og mobb på nett folkens. Jeg blir svett!! Hun har operert kroppen sin, og ser myyyye bedre ut en mest sannsynlig alle som kommenterer her. Sjalusi heter det, tror jeg 😉 NETTTROLL

    39. Første gang jeg leser bloggen din!! Skal helt ærlig innrømme at på grunn av jeg ikke visste hvordan du virkelig var, men trodde bare på alt det haterene sa så dømmet jeg deg.. jeg har nå sett en del yt videoer på kanalen din og Pierre sin, og jeg digger deg! Du er virkelig en rå dame med bein i nesa!❤️ Jeg kommer til å bli en fast leser… følger deg btw på snap også, hahah❤️ Litt obsessed bare😜

    40. Er så jævla lei av å lese kommentarfeltet her, og se så sinnsykt mye fucka folk skriver. Er det plutselig greit å si til noen at de har «hengerumpe» eller «stygge pupper» fordi de er operert?! Hadde dere møtt Isabel i virkeligheten, hadde dere virkelig turt å stå foran henne og si all den dritten dere legger igjen her i kommentarsfeltet? Foreldrene deres må ha gjort en stor feil i oppdragelsen, når de ikke har lært dere at det ikke er greit! Jeg er selv ikke så fan av operasjoner, men herregud la folk gjøre som de vil, og konsentrer dere om dere selv isteden! Isabel du er en nydelig person, og uansett hvordan du ser ut på utsiden (som er fab btw) så er du så herlig på innsiden også!!! Aldri glem det ❤️

    41. Nesen din er kjempesøt:) Men som du har sagt er du ikke fornøyd med brystene, og rumpa er ikke så bra utført heller kan man jo se.. Så om du klager til klinikken, er de ikke da pliktig til og fikse opp i det da om du ikke er er fornøyd med resultatet??

    42. Du stråler Isabel. Du er virkelig en person som står i vinden og trosser all hets. Du er en av de sterkeste personene jeg vet om. Du viser at du har god selvtillit, hærregud så herlig! Endelig en offentlig person som ikke gjemmer seg i skapet! Stå på Isabel, heier på deg❣️

    43. Hei, Isabel! Jeg så nylig på en video av en sin hadde tatt butt lift og der fikk hun beskjed om at hun ikke burde sitte på et par måneder for å få best mulig resultat. Gjorde du dette? Virker veldig slitsomt, haha! 😅 Hvordan klarte du å unngå å sitte så lenge isåfall?

    44. Bruker ikke å skrive på kommentarfelt men jeg klarer faktisk ikke å se på alle drittungene(og dessverre noen voksne..) som skriver såpasss mye dritt – både på bloggen og andre steder. Om dere ikke liker måten Isabell snakker på, ser ut eller er kan dere bare slutte å være innom bloggen hennes, eller bare skaffe dere nok selvkontroll til å ikke skrive stygge kommentarer. Er faktisk så jævlig, og jeg tror noen av dere selv burde fått kommentarene dere skriver slengt mot dere🙂hadde ikke følt dere så bra da nei.
      Og forresten – slutt å kommenter på rumpa til Isabell, det er ikke dere som skal like den og dere kan ødelegge et selvbilde med så fæle kommentarer.. Oppfør dere litt som mennesker med ok personlighet. Du er sterk Isabell, og du fortjener ikke all haten du får😄

    45. Altså ærlig talt folkens..
      Enn om noen skulle kommentert på hver minste lille ting på kroppen deres, Isabel er ikke feilfri, det er heller ingen av alle oss andre, men slutt å pirk på alt.
      Stå på Isabel!<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg