AAAND WE’RE HERE 🌴

reklame ⎮ annonselenker Nelly

 Processed with VSCO with av8 preset

GENSER HER ⎮ JEANS HER ⎮ SNEAKERS HER ⎮ CÉLINE SOLBRILLER HER 

Heiii fra paradiset! Shit, jeg er så sinnsykt jet lagged. Flyturen hit tok 11 timer, og denne frøkna klarte så klart ikke å sove noe mer enn maks en time… BLÆH! Det er veldig uvanlig til meg å være, jeg sover meg nemlig alltid gjennom flyturer. Det gikk bra da. Jeg så to koselige filmer, spiste maaasse snacks og koste på kjæresten min. 11 timer gikk overraskende fort, men jeg skal være ærlig å si at jeg ble noe rastløs etter en stund. P sov halve turen, og da utnyttet jeg tiden med å skrive innlegg til bloggen. Jeg har svart på masse juicy spørsmål om Paradise, blant annet. I tillegg til det har vi så klart vlogget hele reisen. Vloggen lastes opp as we speak, så hold utkikk om en stund. Jeg poster her så fort den er klar, og i den videoen får dere vite hvor vi er. WOHO 😻🌴

BILDEDRYSS FRA REISEN

 Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset

Malene Birger trillekoffert HER. Min faste reisepartner!

 Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset

Mmmmhh!!! Nachos bowl. <3

 Processed with VSCO with av8 preset

De har bygget masse nytt på Gardermoen, blant annet mange “food trucks”. Følte virkelig at jeg var midt på en festival. DØDS kult!!

 Processed with VSCO with av8 preset

Liiiitt snacks, bare. Hahaha! Vi er skikkelig godtegriser, vi to. Men hey, det er viktig med masse godt når man skal sitte å glo i en vegg (eller flysete, da) i over 11 timer… Excuses. 

 Processed with VSCO with av8 preset

GENSER HER ⎮ CÉLINE SOLBRILLER HER

 Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset

MALENE BIRGER VESKE HER

 Processed with VSCO with av8 preset

OKEI, her kommer mitt aller beste life hack på fly. Pakk med deg noen deilige kosesokker til flyturen! Det er luksus, det. Mitt reisefølge (uansett hvem det er), blir alltid misunnelig på meg når de får øye på de. Haha! Så diiiiggggg. Klarer meg ikke uten.

 Processed with VSCO with s2 preset

DEKSEL HER ⎮ PASSHOLDER HER

 Processed with VSCO with av8 preset

Fun fact om Pierre: Kinderegg er livet for han. Han spiste fem stykker i løpet av flyturen, og hver leke satte han enormt stor pris på. Så sjukt skjønn, haha! ❥ Det er noe man absolutt ikke hadde sett for seg når det kommer til Pierre. 

9 kommentarer
    1. Jeg kan faktisk se for meg det! Han “leker” tøff og kjekkas på utsiden, men vi har jo fått sett hans myke sider enkelte ganger og 🙂 Er veldig skjønt når “tøffe” gutter viser en sånn side <3

    2. You are just the most lovely and loving couple.
      Enjoy Your stay in Thailand. Are you planning to visit the Pi-Pi Islands?
      🌹🌹💘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg