NEW IN + NELLY RABATTKODE

reklame ⎮ annonselenker Nelly

Har dere fått med dere at det er 25% rabatt på alt fra NLY brands i dag? Iiih! Det fikk selvfølgelig jeg med meg (den Nelly-holiceren som jeg er, haha), og det endte så klart opp med at jeg klikket hjem et par goodies. Nelly har så sykt mye fint inne nå. Det er lenge siden jeg har likt SÅ mange plagg på en og samme gang. Jeg tenkte å dele mine innkjøp med dere, da det pleier å falle i god smak. Og så må jeg så klart dele rabatten med dere! ❥ Tilbudet varer kun frem til klokken 10:00 i morgen, så vær kjapp!

・KLIKK HER FOR Å FÅ 25% RABATT PÅ DITT KJØP ・

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER ⎮ 6. HER

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER ⎮ 6. HER

___________

Her er mine favoritt plagg for tiden, som dere også får 25% rabatt på. ↓

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. TOPP HER & BUKSER HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER ⎮ 6. HOODIE HER & BUKSER HER

7 kommentarer
    1. Hei 🙂 bare lurer på om tøyet blir sendt til postkassen min? Siden tror ikke det er plass i postkassa

    2. Du så heelt smashing ut på alle bildene 😍 men må innrømme at når du først la ut bilde av deg selv med det joggesettet på bilde Nr 6, så ble jeg heelt forelska 😁 måtte inn å kjøpe det med engang 🙈 sykt fint! Stor favoritt hos meg her hjemme også! You go girl 😘 heier på deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg