BANGKOK DAG TO

reklame ⎮ annonselenker Nelly

 Processed with VSCO with av8 preset

BANGKOK

Er det lov å være jetlagged fortsatt? Herregud, jeg sliter skikkelig med å komme inn i rett døgnrytme. I natt sov vi bare tre timer, liksom. Klokken er 19:30 her straks, så jeg tror at det blir tidlig kveld på oss. Middag står for tur først, så fort P er tilbake fra massasje. Jeg knipset en haug med bilder for to dager siden, som jeg enda ikke har rukket å dele med dere. Her kommer de i hvert fall! Dagen brukte vi på å snope litt på det svære kjøpesenteret som heter Siam Discovery. Det var helt enormt! De hadde blant annet min favoritt butikk – Chanel så klart. Jeg kjøpte ingenting, så flink som jeg har blitt til å spare. Klapp på skulderen! Jeg har så sykt lyst på den samme Chanel-vesken jeg allerede har, bare i sort og gull. Den rosa passer ikke til alt. Vel vel, nå skal jeg ikke bruke 50.000 kroner på en veske igjen. Det får vente! Yes. Det var super kult i den nederste etasjen på senteret, der var det massevis av restauranter, kaféer, matboder og lignende. Gøy for meg som synes slik er interessant. Apropos mat… Altså, hva er greia med at de spiser insekter her nede? Ew?! Vi gikk forbi en liten “kiosk” der de stekte MUS. Altså…. No words needed. Dette var ikke på kjøpesenteret da, føler at jeg må presisere det. Hehe! 

 Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset

SKJØRT HER ⎮ LIGNENDE TOPP HER ⎮ SOLBRILLER HER ⎮ BELTE GUCCI

 Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset

PS! I dag får du 25% på alle hverdagsklær på Nelly. Klikk HER for å komme til tilbudet. ❥

33 kommentarer
    1. Jeg forstår serriøøøst ikke hvorfor du får så mye hat??! Jeg leste nettop gjennom en rekke av kommentarer du har fått på bloggen… oohmyygaaad! Folk er så frekke! Jeg synes du er kjempe pen og jeg digger bloggen og yt kannalen. Selvfølgelig er jo ikke jeg enig i alt du sier eller gjør, men jeg velger å ikke skrive noe. Folk burde lære seg at hvis man ikke skal skrive noe positivt lm andre, så skal man ikke gjøre det!
      PLUUUUUSS!! Jeg heier så syyyyykt på deg på PH!!! OMGOMGOMG! Hvis ikke du vinner, så klikker det for meg!! Digger deeeeg!!

    2. Ser ut som om du og Pierre koser dere masse i Bangkok 🙂 Jeg har selv vært i Bangkok og Phuket for 5 år siden, det er så mange vakre omgivelser i Thailand, kos dere masse!
      Jeg er en fast leser av bloggen din Isabel, har lest bloggen din gjennom hele din reise (etter PH 2015). Vil at du skal vite at du har lesere i alle aldrer og som er i forskjellige livsfaser. Er en 28 år gammel mamma her, som synes at du er en utrolig flott og skjønn jente. Jeg ler ikke av deg, men med deg når du deler dine gleder i livet ditt <3 Jeg synes bloggen din er veldig bra, og koser meg med deres vlogg 🙂
      Det å lese om dine følelser etter debatten for et par uker tilbake, gjorde vondt og traff meg rett i hjertet. Er rart det der når jeg ikke kjenner deg, men tenker på deg og håper du har det bra. Er veldig spent på PH 2018, håper du gjør en god figur der 🙂
      Men det som treffer meg mest og som gjør meg så glad, er å se kjærligheten du har for din familie. Og jeg synes du har en sporty og nydelig mor som stiller opp på vloggene deres. Dere er rett og slett nydelige sammen <3 Sender gode klemmer til deg Isabel <3
      PS: Jeg unner din suksess og synes du rett og slett har en NYDELIG UTSTRÅLING <3 Fortsett med bloggen din, og gjerne ha med dine refleksjoner/tanker om de ulike kulturene du opplever på reisene deres. Det tror jeg hadde vært spennende for oss lesere å lese om 🙂
      BTW, dette er den første kommentaren jeg skriver til deg 🙂

    3. Når du går med topper/kjoler som er stroppeløse, hvordan får du de til å sitte uten å måtte holde og dra de opp hele tiden? 🙂 Vil gjerne bruke sånn, men er så slitsomt å måtte passe på at den ikke faller ned hele tiden. Spesielt om man er på fest!

    4. Hei isabel. Jeg er så stor fan av deg og elsker deg helt sykt. du er den peneste jeg vet om og ser så opp til deg!!!!!!!
      Jeg har et spm. Kunne du vær så snill hatt en hårkur video der du viser hvordan du holder håret ditt så tykkt og sunt, i og med at du retter og krøller det så mye. og der du gir dine faktsike anbefalinger uten å bruke annose, slik at vi også kan bruke gode produkter.
      Også lurer jeg på om du bruker extention for at det skal se tjukkere ut eller om det er ditt ekte hår.
      Hilsen super fan<33333

    5. Altså jeg skjønner ikke hvorfor du leker så jævlig deilig av å kalle de inne på PH kids når du faen meg kun er 2 år eldre? Hvem faen tror du du er, ikke dem!

    6. Hei, hva var det du sprayet masse av i håret på gårsdagen episode av PH? Hvis det var tørrsjampo så den veldig bra ut!! Har så mørkt hår og sliter med at det blir fargeforskjell av tørrsjampo, men håret ditt så jo kjempe bra ut!!

    7. Det virker som du ikke er noe stor fan av Erik inne på hotellet! Hvordan er din oppfatning av han egentlig?

    8. oki må bare si at føttene dine er dritpene! jealous af.
      jeg følgte sesong 7 av paradise hotel der du var med, og jeg digget personligheten din der. du var så sykt morsom og happy, og dialekten din var så mye kulere da. men skjønner selfølgelig at den har endret seg med tanke på der du bor og de du henger sammen med:) men jeg ser sesong 7 om igjen nå faktisk haha, den beste sesongen ever sammen med sesong 4, 8 og 9. heia deg og carl aksel.

    9. Virker som du skriver selv disse rævslikkere kommentarer til deg selv eller så får du noen til å gjøre det for deg fordi ingen liker deg. Slutt å vær så jævla fake.

    10. Hva med å svare oss som spør om noe (ikke idiotiske ting) vi lurer på istedenfor å mate haterne enda mer? 🙂 jo mer du svarer jo mer fortsetter de liksom. Ganske basic tankegang sånne hatere har. Slutter du å svare er det ikke lenger morsomt for de, og de vil gi seg! Simple as that, så kan du heller bruke tia på oss som liker deg og spør vanlige spørsmål 🙂

    11. Ha ha det siste der var bra svart kl 19.13 Isabel. Du ser helt skjønn ut på disse bildene. Nydelig jente, og så brun! Gleder meg til å bli så brun selv! Jippi sommer! Syden!

    12. Dette er første gang jeg faktisk kommenterer på en blogg men må få sagt dette til deg Isabell,du har jo ødelagt kroppen din helt med den rumpa, det ser faktisk helt ille ut. Syntes synd på deg. Personen du fremstår som på paradise er skremmende. Håper ikke dette virkelig er hvem du er for du oppfører deg veldig kvalmt. Du er en helt averege jente og ikke noe mer. Få beina dine med på bakken og stikk fingeren ned i jorda. Du er ikke bedre enn noen andre så du vet det.

    13. Hvorfor kjøpte du ikke den vesken i svart og gull først? Siden den hadde passet til nesten alt? Og så vurdert den rosa nå etterpå?😊

    14. Hei, etter første sesong du var med på med paradise, virket du som en av de søteste og snilleste jentene på hotellet. Når jeg ser deg nå så får jeg bare vondt av å se på, du virker som en av de mest egosentriske og narsissistisk personene noen gang har vist på ph. Man begynner jo nesten å tro at etter du har endret på deg selv (noe jeg støtter deg i)så har du også endret din personlighet. Jeg sier ikke dette for å være slem og slenge dritt, siden jeg har alltid vært en fan og ivrig leser på bloggen din, det kan godt være at du er fremstilt annerledes av produksjonen, men jeg blir litt lei meg når jeg ser dette :((

    15. Hver gang du skriver at du skal reise et sted så tenker jeg at du skal til USA, men det skjer jo aldri xD Du MÅÅ seriøst besøke L.A OG LAS VEGAS!! Gjerne San Francisco også! Skjønner ikke hvorfor du ikke har dratt dit enda! :O Også MÅ du også dra til Tokyo!!! Jeg har vært i alle disse byene. Dritbra shopping muligheter i Tokyo btw.

    16. Hei, på ene episoden av PH så sprayet du noe i håret, hva var det og hva gjør den for håret ditt? Håret ditt er amazing og har så mye volum, så jeg må bare spør!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg