HA DET BANGKOK, HALLO…?

reklame ⎮ annonselenker Nelly

 Processed with VSCO with av8 preset

✈️    ✈️    ✈️

I går var vår siste dag i Bangkok! Vi hadde fire døgn der, noe som holdt i massevis. Vi har slitt skikkelig med jetlag, så de to-tre første dagene har vært helt katastrofe. Vi ligger nemlig seks timer frem i tid her. Nå har vi endelig kommet inn i riktig rytme, og dere fatter ikke hvor deilig det er haha. Man blir helt mindfucked av jetlag! Bangkok over all var egentlig ikke noe for meg, for å være helt ærlig. Jeg hadde nok ikke reist tilbake dit om jeg fikk velge. Det er kult å ha opplevd det, men man går ikke glipp av noe dersom man ikke besøker denne storbyen. Det er i hvert fall min mening! ☺️ Nå har vi flydd videre, og denne gangen blir det ikke noe storby-liv. 

 Processed with VSCO with av8 preset

MALENE BIRGER VESKE HER ⎮ KOFFERT HER ⎮ LIGNENDE KJOLE HER (KLIPPES KORT!) ⎮ SOLBRILLER CÉLINE HER ⎮ SNEAKERS GUCCI

___________

Kan noen gjette hvor vi har reist videre? Hint: det er ikke langt fra Bangkok. Flyturen tok 1,5 timer. Den som gjetter riktig vinner en shoutout med sin Instagram-profil på min mystory! 🌴✈️

116 kommentarer

Siste innlegg