1. Ååå, kos dere masse! Dere er heldige som kan reise nær dere vil, NYT det mens dere kan❤️ Love u guys

    2. På kveldens episode ga du ikke Simon kyss på kinnet som man alltid gjør på par-sermoni, er det pga Pierre? Ser du på det som utroskap? Eller var du bare fortsatt sinna pga Carl Axel gikk ut? Haha jeg har et øye for detaljer

    3. På parseremonien i dag hadde du på deg noen slags «armer» som var gjennomsiktige og som glitret. HVOR har du kjøpt de!? Skal gifte meg i sommer og er på desperat leting etter noe lignende! Hadde satt enormt pris på svar ☺️

    4. Hei! Jeg har også mange sånne drømmer som jeg tyder når jeg våkner opp etter dem (via nett, så er ikke sikkert det er legit). Men det virker som om at du har mye undertrykket sinne mot Pierre etter hva som skjedde mellom dere før. Er ikke sikkert du er helt klar over det, men det er underbevisstheten din som prøver å fortelle deg noe. Det med at slagene dine ikke hadde så mye kraft kan tyde på noe sinne som enten bygger seg opp eller er undertrykket.

    5. hahahaha jeg dør! hadde samme drøm om min mann. Bare i min drøm så hadde jenta blitt gravid=) Tross til at det bare var en drøm, så sto jeg opp helt knust, samtidig som jeg var kjempe sur. Men for å trøste deg, utroskap har en motsatt betydning med mindre man har hatt antydninger. Så du har nok en trofast mann ved din side <3

    6. Hei. Jeg har hvert din faste leser siden dag en, og du har heletiden vokst på meg. Jeg har bare likt deg mer og mere, syntes du virka som ei glad og sprudlende jente. Men NÅ, etter å ha fulgt med på paradise hotel, har jeg endret totalt mening! Jeg tengte først att, det sikkert var feil klipt osv.. Men det blir jo bare verre, det går ikke an og skylde på att det der bare er feil klipt, for du er veldig stygg i munnen din og
      Det er tydelig att du tror du er mye bedre enn alle andre. Ble trist av å se att det er sånn du virkelig er, for det hadde jeg ikke trodd <3 Jeg har tidligere bare skrevet fine ting til deg, men nå føler jeg meg bare skuffet og må få det ut. Jeg kommer sikkert ikke til å gå inn hit flere ganger, takk for meg.

    7. Du er så nydelig Isabelle❤️❤️❤️ Elsker deg så mye heier på deg! Og du fortjener bare det beste looveu

    8. Er en stor fan av deg og bloggen din <3 fulgt den i flere år! Men må desverre si jeg virkelig ikke liker attituden / oppførselen din på ph i år... beklager liksom, jeg hadde egt gledet meg masse til å se deg på skjermen, men nå syns jeg det bare er kjipt :/ digger fortsatt deg og bliggen din da så ikke misforstå

    9. Bare lurte på om du kunne dele spotifylista di og Pierre sin eller no, for du bruker så sykt mange bra sanger i vloggene deres? ❤️ Håper dere koser dere på ferie! ❤️

    10. Om du har tatovert på øyenskygge? Ser ut som du har på sort øyenskygge når du ikkje har på sminke? 🙂

    11. Kan du og Pierre spille inn en video der dere spiller Jelly Belly been boozled? Det hadde vært veldig gøy!😊

    12. Åå ble helt forelska over alle lysan på videoen dåk får oppleve, over hele byen 😀 ♡
      Heldiggrisa 😍😗

    13. Anbefaler ikke å dra til Phi Phi Island da det er overbefolket. Søk «overcrowded Phi Phi Island» på Google, så ser du hva jeg mener. De fleste øyer er overbefolket, med mindre dere drar på utflukt grytidlig på morgenen. Vi reiste med privatbåt til Similand Islands i vinterferien og dette var helt fantastisk. Krystallblått hav og hvite strender, virkelig instamateriale. Dere må se Big Buddha og tempelet Wat Chalong! Tips til restaurant er Palm seafood, en restaurant med nydelig mat som ligger rett ved vannkanten, på den lukseriøse Bangtao stranden. Kos dere masse <3<3

    14. Synes faktisk du er best på ph! Du er den som tørr å snakke for seg selv og gjøre at det faktisk blir bra TV. De andre er jo helt stille med sine følelser og tanker at det blir helt latterlig.

    15. Du lenger opp-gæææærn eller? Var 3 uker i Thailand før jul og syns phi phi er stedet med finest vann og strender! Maya beach er overbefolket ja, men nå er jo den stranda stengt i flere måneder framover. Angret sykt på at vi bare hadde 3 dager der

    16. Du hadde jo ikke kjæreste når du var på ph er jo ikke farlig å kysse en på kinnet da. Pierre hadde jo sex med en annen når han var på ph. Teite greier.

    17. Var gjør du på pH når du har kjærste og er psyko? Katastrofe at du takket ja ser ut som du bare var med for at du fikk betalt

    18. Emma: Mathias og Carl Aksel er nære venner av oss, så de visste det naturligvis 🙂 Vi ble sammen en måned før innspillingen og vi begge skulle delta. Vi hadde dog ikke gått ut med det i media enda, nei.

    19. Du sa nettop at du å Pierre deltok på paradise? Han var jo ikke en av legendene som stå på stolpene? Avslører du deg?

    20. Kan dere ærlig talt la Isabell og Pierre være i fred?? Dere virker som små unger som er sjalue. Det er en grunn til at de har en aldersgrense på hvem som skal delta i paradise og det er fordi dette er en serie med mange forskjellige voksne med forskjellige personligheter. Hvis du er ung så forstår du ikke like mye som når du er eldre. Og det merker jeg på mange av kommentarene hun får på bloggen sin. Hvis dere ikke vet hva dere snakker om, så ikke kommenter. Det å hate på andre mennesker som er med i en TV serie er jo helt på tryne. Dere eier jo ikke oppdragelse. Dette er snakk om en person som er en av Norges toppbloggere. Det å prøve å hate på henne for å føle deg bedre fordi du ikke er populær selv er så sykt lavt. Jeg syns Isabell er en råtøff dame. Det er så synlig at dere bare er sjalue og vil lage kvalme. Håper virkelig dere finner noe bedre å bruke tiden deres på. Eller hvertfall ha baller nok til å ikke skrive anonymt:)

    21. Anonym: Pierre og jeg ble spurt begge to, og begge skulle delta. Dessverre ble han syk og det førte til at TV3 ikke lot han delta, til tross for at han var i super form etter tre dager. Legen sa at det var all good og at han var klar for avreise, men produksjonen lot han ikke. Helt latterlig. Jeg hadde naturligvis ikke takket ja om det ikke var for at Pierre også skulle være med.

    22. Omg der e det så faktisk fint. Tilbakeblikk når me hva på bryllupsreise der og på Bali. Må bare legga til at det e så fantastisk å lesa bloggen din. Må sei eg synes du e så super flinke til å leva live ditt uten å bry deg om ka andre seie. Alt du har opplevd og kan se tilbake til når du blir eldre e virkelig en inspirasjon.

    23. Ikke frekt ment, men dette var en kjedelig video.
      Du er en kjempefin jente, men jeg følger vanligvis aldri med på blogger.
      Har bare fulgt med på din blogg i det siste fordi jeg sitter og venter på reaksjonvideoene du snakket om, we want more👅

    24. Iddiot du sier at du ikke hadde takket ja om ikke Pierre skulle være med. Hva hadde du gjort om han ble låst med en annen jente elller at du røk ut før han? Psyko kjerring

    25. Prøver igjen: hvor er de gjennomsiktige/glitrende armene du hadde på deg på parseremonien fra? Jeg er desperat🤗

    26. Håper det svare du ga over «da var han singel hva han gjorde da angår ikke oss idag» at du virkelig mener det og ikke er dobbelt moralsk slik du alltid er. Håper dere koser dere på ferie og du ikke skriker og hyler om fortiden hans.

    27. Jeg synes at du skaper liv i hotellet, minner meg veldig mye om reality seriene fra USA 👍🏽 Bra TV må jeg si ❤️

    28. Den traff visst. Kanskje finne deg en fyr som kan gi deg all oppmerksomhet du trenger, virker ikke som det behovet er fylt:/

    29. Nå har jeg sett på veien til pærra og der sier hun som er deltakeransvarlig at man skal ikke snakke om det som ikke blir vist på tv. Men du forteller jo masse om d som ikke ble vist på tv og at du sa unnskyld osv.

    30. Digger hvordan du svarer de irriterende, kaldhjertete nettrollene haha! Digger deg Isabel♡ fortsett å inspirere folk og vlogge!!Loveu♡

    31. Hvis du og pierre var sammen hvorfor ville du ikke følge han på sykehuset? Hva tenkte du når han ble hentet i ambulanse ? 😰

    32. Jeg merker at jeg blir så forbanna over folk som kommenterer fortiden til Pierre, for å såre Isabel…..Fy søren så jævelige mennekser dere er. Synd dere ikke ble elsket som barn.

    33. Om Pierre ikke ble syk, hadde dere planlagt å avsløre forholdet deres på hotellet eller skulle dere bare late som ingenting?

    34. Om Pierre ikke ble syk, hadde dere planlagt å avsløre forholdet deres på hotellet eller skulle dere liksom late som ingenting?

    35. Åh seriøst?! Kan dere gi faen i å blande dere i alt som ikke angår dere? Guuuud så stolte foreldrene deres må være, oppdratt en jævla tulling. Tenk å ha et så stort behov for å snakke dritt, må le. Du rocker Isabel, elsker å se deg på skjermen!
      Klem!

    36. Heii!
      Ser ofte mange av deltakerne som har mobiltelefoner? Er det egne? Eller? Kan du eventuelt forklare?

    37. Må bare le av noen av kommentarene… folk tror de kommer ned saftige news 😂 « pirre var utro på pH « , « koffor e du me på pH , når du har kjærest ?!» Haha dei so skrive disse kommentarene , følge tydeligvis ikkje me på snappane dine ☺️

    38. Hei. Du hadde på deg noen gjennomsiktig sko inne på paradise (høye heler) hvor har du kjøpt de? Var driiiit fine og har lett alt for lenge etter sånne? ❤️ Hyggelig om du svarer

    39. Hei bare lurer siden det virker som at du ikke likte Simon i det hele tatt siden du ble så frustrert når du ble låst med han og du ville ikke kysse han på kinnet

    40. Vet ikke hvordan du kan være 100% sikker, når den høyeste skybaren Faktisk ligger i Dubai, og at Benihana ikke ligger på topp 10 en gang

    41. Hvorfor får du sånn rare bokstaver på kommentarene dine? assa foreksmpel er noen bokstaver byttet ut med en rar «y» og «a»

    42. Hva har skjedd med dialekten din? Blanding av stavangerdialekt, oslodialekt og svensk! Haha søtt🙆🏼‍♀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg