NEW IN + RABATTKODE PÅ HELE NELLY

reklame ⎮ annonselenker Nelly

HELG! Hva er bedre enn å starte the weekend med 20% rabatt på HELE Nelly? Weee!! Perfekt for meg, for i går var jeg inne for å se på nyhetene som hadde kommet ut, og det var så ekstremt mye fint! Jeg synes definitivt at klærne som kommer ut til våren er de absolutt fineste, så dere kan tro det gleder hjertet mitt å se at vår-kolleksjonen endelig har droppet. JEG ELSKER DET! Jeg klikket hjem over 40 plagg nå nettopp, og under her har jeg vist dere noe av det. Jeg mener, se så mye fiiiint jeg har shoppet. 😻 Jeg blir alltid litt stormannsgal så fort det er rabattkoder, haha. Dessuten får du faktisk 25% rabatt på alt fra NLY Brands i tillegg til 20% på alt annet. Amazing! Koden varer frem til søndag, klokken 23.59. Rabatten gjelder ikke på noen få, eksklusive merker.

KLIKK HER OG OPPGI RABATTKODEN «PINK» I KASSEN. 💕

1. BODY HER & JEANS HER ⎮ 2. HER (denne har jeg, men må bare vise dere den!)⎮ 3. BODY HER & JEANS HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HOODIE HER & BUKSER HER ⎮ 6. BH HER & TRUSER HER

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. BIKINI-TOPP HER & TRUSER HER ⎮ 6. HER

1. HER (denne har jeg også, og den er så fin!)⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER ⎮ 6. HER (denne er LIVET!)

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER ⎮ 6. HER

18 kommentarer
    1. Hei Isabel! Hvor kjøpte du det hvite antrekket (bukse og tskjorte) med striper på? Du hadde på frokosten ene dagen på paradise hotel! <3

    2. På den siste vlogen hvor du snakker på slutten om å bli sammen etter break up . Omg Hahahha Pierre kjenner deg for godt til at han ikke ønsker å gå dypere inn på det temaet. Da hadde han nok fått null søvn den natten bare hyling og skring på off cam. Hvorfor er du du dobbelt moralsk Isabel? Har du
      Personelighet forstyrelse?

    3. Det rosa sætte, fyy faen 😍😍❤
      Trur vi e nøtt og kjøp oss det bægge to 😁 haha 😗
      Men du, ett spørsmål, den røde kjoln som du bruke på snap ofte, kor e den fra ? 😀 ELSKE DEN 😙

    4. Får ikke rabattkoden PINK til å fungere på noe av der jeg har i handlekurven, vet du hvilke merker den ikke gjelder??

    5. Får ikke rabattkoden PINK til å virke. Har både prøvd på adidas t-skjorten og en bikini filipa K.

    6. Hei!
      Jeg har volumvipper, og lurer på en ting. Hvordan får du tatt på og av sminke på øynene, øyeskygge og eyeliner, uten å ødelegge vippene eller miste de? ❤️

    7. Heei! Jeg må bare begynne med å si at jeg er helt sjokkert over hvor frekke folk er! At det er mulig. Jeg blir lei meg på dems vegne ettersom de velger å være nett-troll på heltid. Du ei flott jente med ekstremt bein i nesa! Jeg syntes det er kult at du er deg selv fullt ut! Du kommer virkelig til å få til akkurat det du vil i livet!
      Håper dere får noen nydelige dager i varmen og koser dere! Stor klem fra Marte

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg