1. Skal du forresten fortelle oss om opplevelsen din hos hun synske dama noen gang? 🙂 venter i spenning enda jeg! Du lovet jo egentlig innlegg dagen etter, men jeg skjønner at noen ganger kommer ting i veien og man glemmer! Derfor jeg minner deg på det nå <3
      Kos dere masse i Phuket!

    2. Hei, Isabel! 🙂 lurte på om du visste korleis klesstørrelsen i klærne frå Maniere De Voir er? Er plagga små eller store i størrelsen? Eventuelt kva ville du anbefalt for nokon som vippar mellom S-M? Skal bestille klær derifrå, men er litt usikker på størrelsene..

    3. Jeg skjønner ikke helt. 2 år sammen? 3 år sammen? Møttes ikke dere på PH i januar 2015 og så var Pierre sammen med Martine fram til sommeren 2015? Før dere ble sammen på høsten 2015? Og dere har hatt et år pause? 🙂 Men dere er søte der dere surrer med/i jetlag’en deres da 🙂

    4. kan du ha en youtube video der du snakker lange setninger på svensk og Pierre snakker norsk? du sier jo du kan flytende svensk

    5. Vet dere om Pierre hadde tatt Carl Aksel sin plass hvis han ikke hadde blitt syk? Altså den gutten med mest stemmer

    6. Stine: Du burde få tiden til å fly med noe annet enn å se på at gresset gror ass…herlighet så kjedelig liv du har.

    7. Hei! Jeg har så sykt stor respekt for deg! Men lurer på en ting, hvordan klarer du å takle alle ryktene folk setter ut om Pierre? Blir du noen ganger nervøs? Og hva gjør du da? Merker at jeg får puls i 100 bare jeg hører et lite rykte om typen min, blir såå redd for at ryktet skal være sant, hvis det gir mening 😛
      Tuuusen takk hvis du svarer! Elsker å følge med på PH pga deg! Stå på!

    8. Nå så jeg deg på episode 7 på paradise hotell fy f Isabell du er jævelig frekk og ekkel og tror du er noe. Så sykt frekk og klyse du er mot alle andre også. Nei vet du hva så sykt kvalm og bitchete personlighet du har! Du har fAen meg ikke fått noe oppdragelse av en barneverns oppvekst du er. Du er en bitch på paradise hotell!!!! Skam deg!!!!

    9. Dere burde virkelig dra til royal cliff beach hotel i pattya. Ekstremt bra hotell med utrolig god service til en OK pris. Beste hotellet jrg har vært på uten tvil.

    10. Hei:) hvor mye får du utbetalt når du ligger så mye på topp på blogglisten som du har gjort i det siste? Bare nyskjerrig😂

    11. Dersom dere ikke har booket hotell for hele oppholden vil jeg bare tipse om La Vela i Khao Lak!!! Var der i sommer, og hotellet er heeeeelt amazing!! Ca 1 år siden hotellet var ferdig bygget nå,det er moderne, rent og pent og veldig fine folk som jobber der! Check it out😍

    12. https://www.spleis.no/project/33824/description
      Jeg og mamma trenger hjelp! Jeg har opprettet en spleis for å prøve å få hjulpet mamma så godt jeg bare kan, men det er ikke lett, så derfor deler jeg den overalt på blogger og sider på facebook for å få så mange bidrag jeg bare kan. Vi har ikke penger til mat eller husleie, og det haster. Vi er desperate. Hvis noen snille sjeler kunne gitt oss noen bidrag så hadde det vært fint! Det er ikke en god følelse å måtte tigge fra andre, og hadde aldri gjort det om ikke vi var desperate og det ikke hatt vært hastverk. Selv 1 kr teller mye!

    13. Hei 🙂 Jeg har et spørsmål jeg håper du kan svare på i neste spørsmålsrunde! Jeg lurer på hvor lang tid du bruker på å sminke deg, og om du har noen tips når man har dårlig tid (feks på reise med venner når du ikke vil at alle skal måtte vente på deg)? Har hørt mye om at man får lite tid til å fikse seg inne på Paradise for eksempel, men du ser jo alltid så fresh ut. Hvordan rekker/gjør du det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg