NÅ BEFINNER VI OSS I PARADIS

reklame ⎮ annonselenker Nelly

 Processed with VSCO with j6 preset

WE’RE IN KOH LANTA

Det var ikke mange dagene vi holdt ut i Phuket, gitt! Vi hadde booket hotell for flere dager enn det vi ble værende, men det var såpass nedtur å være der at vi reiste videre mye tidligere enn planlagt. Dagen i går gikk til å reise til Koh Lanta, og det er altså her vi er nå. Vi har sjekket inn på en amazing suite på det nydelig luksuriøse resortet Rawi Rawin som ligger midt på stranden. Det er så utrolig fint her, faktisk mye finere enn vi først trodde. Jeg er så utrolig lykkelig akkurat nå. Dere vet når man bare føler endorfiner danse i kroppen? Ah.. Her trives jeg. Vi har bare hatt et døgn på denne øya så langt, så jeg føler ikke at jeg kan uttale meg så veldig mye om den foreløpig annet enn at det er super fint og at det finnes mange nydelige plasser å utforske. Det skal visstnok være en helt fantastisk flott strand her som man må kjøre et stykke til. Planen er å leie hver vår scooter, og egentlig bare kjøre rundt til forskjellige locations. Det er tydeligvis vannfall, kritthvite strender og mange fine plasser man må oppleve her. Vi skal få satt oss inn i alt etterhvert! Pierre har nemlig blitt syk stakkars, så i dag tilbrakte vi formiddagen på legevakten. Håper virkelig han er i bedre form igjen kjapt, slik at han kan nyte denne ferien. ❥ Huff, det er ikke noe gøy å se han så dårlig som det han er. 

 Processed with VSCO with a7 preset Processed with VSCO with j6 preset

TOPP HER ⎮ SOLBRILLER CÈLINE HER

KLIKK HER FOR Å FÅ 20% RABATT PÅ HELE NELLY UT DAGEN (KL 23:59)!

 Processed with VSCO with a7 preset

Jeg har en greie for golfbiler, ass. Elsker de, hehe! Det er så svært på denne resorten at man kan ringe etter golfbil for å bli kjørt dit vi vil, om det så er til bassenget, spaet, frokosten.. Vi har ikke benyttet oss av den for uten om da vi sjekket inn, for vi vil jo ikke bli totalt latsabber i løpet av den uken vi har her. 

 Processed with VSCO with a7 preset Processed with VSCO with a7 preset

Jeg har knipset masse fler bilder av området og slik, det tenker jeg å dele i neste innlegg. Nå må jeg gjøre meg klar, for snart er det middagsdate. Klokken er nemlig snart 19:00 her. Vi ligger 6 timer frem i tid for dere i Norge. Jeg får med andre ord tidenes forsprang når det kommer til blogg og jobb. Hehe! Det er digg, det. Følg meg gjerne på Instagram og Snapchat, der spammer jeg dagen lang. IsabelSraad heter jeg begge steder!

Og dere? Ikke glem at dere får 20% rabatt på Nelly ut dagen i dag. Klikk her for rabatten, og ha en nydelig nettshopping-søndag. ❥ Klem fra meg!

77 kommentarer
    1. Du sier det å kommentere på andres kropp er lavmålt også sier du «håper du har det bra med deg selv»
      For det første ofte er negative tilbakemeldinger sagt i GOD MENING og med kjærlighet. For det andre, prøv heller å forstå hvorfor folk tenker som de gjør. Hadde jeg vært en venn av deg så hadde jeg sagt akkurat det samme om rumpen din like mye som jeg hadde sagt det gode hvis du hadde fått skikkelig bra resultat. Jeg vet ikke om du opererte rumpen «unaturlig» for å få oppmerksomhet eller om du på oppriktig er veldig fornøyd. Så til neste gang du velger å si «håper du har det bra med deg selv» tenk litt over at folk bare prøver å åpne øynene dine om rumpen din. For den er ikke så jævlig fin som du skal ha det til!

    2. Hei! Dere burde besøke Diamond Cliff Beach. En avsides nydelig strand med nesten ingen folk.. Veldig fin utsikt i resturanten vedsiden av også 🙂

    3. Gud kor vakker du er uten sminke, Isabel! Har sett på de siste vloggene og har ikke klart å se på noe annet enn ansiktet ditt <3 Du burde gå oftere uten sminke, for du er faen meg sinnsykt pen!!!!

    4. Har du vurdert å operere navelen din? Den er syyyk lang liksom i hull. Aldri sett så forferdelig navel i hele mitt liv.

    5. Anonym: tipper du er en av de som kritiserer oss bloggere om operasjoner, og samtidig kommer du inn her og påpeker feil ved meg. Men siden du er opphengt i min navle: det er et stygt arr fra en tidligere navlepiercing. Klarer du leve med det, dersom jeg kan, tror du?

    6. Det er ikke stygt arr fra en piercing! Slutt Isabell å lyv for å få sympati fra dine lesere ! Bare slutt! Nok med løgn. Øyne lyver ikke. Tror du leserne dine kan lures? Vi ser at du er født med genetisk feil med stygg navle! Ingen er opphengt i din lange stygge navle! Du er så høy på deg selv det er så kvalmt!

    7. Herregud så mye sykt folk greier å kommentere. Jeg må bare le, håper du også greier å bare le av det Isabel. Eneste sånne folk er ute etter er å se om de greier å såre deg… Dem sitter å håper på at du skal bryte sammen, helt utrolig at det er mulig.

    8. Det er så sykt hvordan folk skal kommentere på hver minste lille kroppsdel på Isabel!!! Det er ikke hun som lager kroppspress, det er dere hatere som kommer inn, på bloggen hennes bare for å hate! Skaff dere et liv, har aldri studert hvordan navelen til en person ser ut…

    9. kjære vakre vene sier bare jeg, kjenner jeg blir oppriktig lei meg når folk skal kommentere andre sitt utsende og kropp, komme med masse oppgulp og slenge med leppa. tror dere virkelig det er greit bare fordi ho skriver en blogg og fordi at ho er med på paradise? nei vet du hva! ho skal faktisk ikke måtte tåle det, og det er på ingen måte ok i det hele tatt! la ho fuckings være i fred. stay strong, bella ❤️

    10. Jeg DØR bokstaveligtalt av alle de negative ekle kommentarene de menneskene her legger igjen. Fysj for en verden vi lever i. OSER av sjalusi, æsj. Du er så flink med alt du har fått til. Fortsett sånn. U gooooo girl! Ikke våg å ta det inntil deg den negativiteten der. ❤️

    11. Eh, navlen din er helt normal. Lurer på hvordan folk som kommenterer kroppen din egentlig ser ut. Hvis de er like kritiske til sin egen kropp så må det være forferdelig slitsomt…

    12. Wtf stygg navle?! Wow, jeg blir helt målløs av hva folk kan finne på å skrive her inne.. rett og slett mye kvalme troll der ute, det er flaut å lese.. 🙄

    13. Altså.. hvordan går det an å skrive så mye stygt til en person? Kan dere ikke holde alt det fæle hatet deres inni dere og la jenta få litt fred stakar..

    14. Unnskyld meg men alle de stygge kommentarene her gjør meg så sykt oppgitt. Hvordan kan folk sitte bak en skjærm å skrive så masse stygt? De kommenterer navlen din, rompa di, oppførselen din, puppene dine, de kommenterer alt? Hva føler de selv at de oppnår? Det er typisk hatere. Noe jeg mener at du ikke skal bry deg noe om. Jeg synes du er så utrolig sterk som kan lese alle de kommentarene, men fortsatt være deg selv, fortsatt poste blogginnlegg, fortsatt være aktiv på sosiale medier. For jeg vet med meg selv at om jeg hadde fått alle disse kommentarene hadde jeg ikke klart å stått opp av senga engang. Jeg synes du er utrolig sterk. Stå på videre å fortsett med det du gjør!! ❤️ Du er et forbilde for så mange! Aldri slutt med det, uansett hvor mye hate du får. Jeg vet det er vanskelig, men tenk på alle oss som faktisk har deg som et forbilde også. ❤️

    15. Jeg må le av de stygge kommentarene. Skjønner ikke at folk gidder å bruke tid på å kommentere negative ting. Hvorfor ikke bare holde det for seg selv? Jeg sikker på at alle de med stygge kommentarer til deg ikke hadde turt å kommet til deg face to face og pratet med deg om akkurat det dem mener. Det er godt ingen av oss er perfekte, for da hadde det vært en syk verden. Kanskje folk må begynne å tenke litt før dem skriver om dem hadde turt å kommet til den personen og sagt alt som er feil og stygt. Kanskje folk må begynne å tenke litt før dem kommenterer, hva om dem hadde fått den kommentarern selv? Hvordan hadde den personen tenkt og reagert da? Det er det ingen som tenker på. Man er så tøff bak tastaturet, men når alt kommer til alt så er man faktisk ikke så tøffe.. Folk kan tenke seg om før dem skriver, tenk på hvordan dere hadde reagert. Er ikke koselig å få spydige kommentarer om seg selv.

    16. Navle kommentaren 😂😂😂 ja for Isabel, du må slutte å lyve, fordi leserene dine har øyner…. Tror heller navle eksperten skal zoome inn, ta på seg brillene sine og se en ekstra gang -for det er ingenting galt med navlen din, å det arret er det ingen som legger merke til. Djises altså, hva folk kan få seg til å kommentere 🤦🏻‍♀️

    17. Hei Isabel! Jeg må bare få si hvor tåpelig alle disse stygge kommentarene du får er. Jeg skal være ærlig å si at ja, jeg er sjalu på at du kan reise mye, utseende ditt og alt du eier. Men du har virkelig jobbet hardt for å komme dit du er nå, og det unner jeg deg så mye! Følger deg hver dag, og jeg håper virkelig at disse kommentarene ikke går for mye inn på deg. Du fortjener å bare kose deg og leve livet, uten at alle skal rakke ned på ting ved deg og ditt. Håper dere koser dere masse på ferie og prøver å overse at andre ikke kan være glade på dine vegne. Lykke til videre med alle planer, jeg heier på dere <3

    18. Heregud folk er spesielle ass. Jeg har også sånn “stygt” arr etter piercing og tror vi begge er fult klar over det og det er null problem å leve med .. folk henger seg opp i det merkeligste gaaad sjerpings.

    19. Linda: Jeg forstår det virkelig ikke selv heller. Noen er rett og slett bare så triste individer at de tyr til nettmobbing. Takk for at du ikke er sånn, Linda! <3

    20. Hei! Hvor er smykket ditt fra på den mystorien med den røde bikinien på? Har lett over alt på Nelly, men finner det ikke 🙁 den var veldig fin!

    21. Anonym: Duuu <3 Det gikk veldig inn på meg i starten, og en periode i fjor da jeg ikke hadde det så bra, men jeg har på et eller annet vis klart å bygge en vegg som sperrer ut alle disse ekle kommentarene. Tusen takk for fine ord, det betyr så mye! <3

    22. Hei 🙂
      Herregud jeg blir helt sjokkert over hva folk skriver. Det er jo helt sykt! Du har en flott kropp og det oseeeer jo misunnelse og sjalusi lang vei! Må si du er sterk Isabel som ikke lar deg trykkes ned av alle disse usle kommentarene. Kos dere masse på ferie! Heldige 💛
      Klem

    23. Du er ikke alene med å ha deformert navle etter piercing gitt- min er også ødelagt og mange med oss vil jeg tro . Jeg kan vel ikke si at jeg bruker energi på hvordan den ser ut jeg heller nei – det problemet får de spesielt inntreserte ta seg av 🤔

    24. Seriøst folkens no må dere gi dere..
      Hvorfor skal dere kommentere på en navel, alle har en og alle har ikke like..
      Ka er vitsen og kommentere på det? Om du ser din og dine tre bestevenner sine så kan eg love dere at ingen av dere har like..
      Og om Isabel sier at det er arr etter piercingen så er d nok det, det kan skje..

    25. Synes du var sykt pen på disse bildene jeg! La ikke merke til navlen din før jeg så kommentarene (og heller ikke da så jeg hva som var skulle vært gale). Noen må alltid trekke frem de minste “feil”.

    26. Hvilken strl har du i den hvite toppen? Veldig fin 🙂 Har selv silikon så greit å vite ha du har for å sammenligne hvordan den er <3

    27. Hadde også stygt piercing arr fordi kroppen skjøv piercingen ut😩 men nå har jeg tatt en behandling kalt plexr. ser mye bedre ut og koster meg 750kr. Behandleren mente to behandlinger blir nok 👌🏼

    28. så fine bilder 🙂 pleier du å ha olympus pen kamera på en spesiell innstilling? Bruker du noen filter som ligger inne på kamera? Hadde blitt glad for svar. Klem

    29. Hvorfor dro dere til Phuket i utgangspunktet, da du sa dere har vært der før og ikke likte stedet? Hvorfor drar du ikke heller til Maldivene, Miami eller noen slike sjuke plasser, du som har råd til å dra til de fineste stedene i verden? 😛

    30. Hei isabel. Ehm hvorfor kommer de en sånn rar bokstav etter du har skrevet noe for eksempel på så kommer de på
      En måte en Y me noen streker etter det, haha bare noe jeg la merke til. BTW kjempe stor fan.❤️

    31. Dere burde dra til Koh Lipe. Fineste sted på jord. Sjekk det ut! Det er bare en båttur unna Koh Lanta 🙂

    32. Herremin hva folk kommenterer, haha!! Personlig har jeg alltid hatt lyT. på sånn «lang navel» synes det er sååå fint!! Min navel går mer til sidene pga jeg har slitt med vekten min, så er såå misunnelig på dere med slik navel 🙂 Men men smaken er som baken, I girs

    33. Til alle dere som kommer inn på her bare for å kommentere masse stygt? Har dåkk virkelig ingenting annet å gjør med livene deres enn å sitte på nettet å kommentere stygt til andre? Enten så går dere ute etter puppene hennes eller så går dere etter rumpa? Og det mest latterlige av alt NAVLEN? Hva faen er galt med dåkk? Hvis hun er fornøyd med seg så bare la jenta være for for faen. Hvis dere kommenterer av sjalu så kan dåkk heller bygge opp sjøltiliten deres istedet for å bryte ned andres.
      Sitt du hjemme bak skjermen med flat ræv og puppa og er sjalu fordi at du ikke har råd til å ta silikon sjøl. Gå ut å skaff dæ en jævla jobb å spar til operasjon istedet for å sitt innpå her å hate. We all know u would like to change something about urself only if you had the money.

    34. ALDRI kommentert på din blogg før, men jeg må bare få si hvor fantastisk du er <3 Håper du ikke tar til deg slemme kommemtarer for vi er mange fler som støtter og liker deg for den du er! Stå på,du jobber hardt for å ha kommet dit du er ! Jeg beundrer motivasjonen din og den.får meg igjennom hverdagen.klem <3

    35. Patong er ikke bra synes jeg, verken på dagtid el kveldstid. Var først i Karon, nå er jeg i Kata. Mange nydelige plasser her. Sikkert utrolig flott i Koh Lanta da. Jeg ble også syk her, høy feber i over to døgn, hoppet på en antibiotika kur, ( hDde nok heller stått over hjemme), men måtte bare prøve alt her. Er bedre, bare litt sår hals nå, så skal nyte de siste dagene. Fortsatt god ferie og god bedring til Pierre!

    36. Herregud assa! Leeer, hva folk kommenterer. Jeg hadde ikke lagt merke til arret på navlen din. Da jeg så at en kommenterte at navlen din var stygg, tenkte jeg med en gang at arret var fra en piercing. Du svarte jo på de kommentarene og da sa folk at du løy. Hva søren? Jeg har hørt om mange som får arr etter piercinger og det er jo helt logisk, så skjønner ikke hvordan de tenker. Jaja

    37. Til alle dere som skriver så mye stygt. Svar meg på en ting.. Hva ønsker dere Isabell skal gjøre? Og gjør det så godt i kroppen deres å pirke og finne «feil» på henne?
      Tipper dere er typ 16 år og ikke har lært dere hvordan man skal behandle mennesker enda.
      Håper når dere får barn at karmaen slår tilbake på de 😉 da sitter dere der å tenker «å faen» .
      Seriøst skaff dere et liv!

    38. Tror virkelig ikke at de her folkan som «hater» deg anonymt vet at du kan finne ut kem dem e på ett blunk.

    39. Hei Isabel, ja du. Jeg klikker inn på bloggen din hver eneste dag, leser innlegget, ser på bildene og videone, og såklart leser jeg kommentarene også. Det er såå mange som skal pirke hver eneste kroppsdel av deg, hver eneste humør du har, og hver eneste blogginnlegg. Dem prøver å hakke deg ned, men det funker svært dårlig. Du får jo bare mere motivasjon av dem, du får bedre «selvbilde» (om det er riktig å si) ooog du får bedre blogginnlegg etter hver eneste dag som går, bare pga hatere. Jeg digger deg, bloggen din og alt ved deg. Men mest av alt så digger jeg måten du svarer til dine hatere. Du er så iskald, å du viser at du ikke bryr deg noe særlig om dem. Det er dem som går lenger ned i hakk, dem som får dårligere «selvbilde» og det er dem som rett og slett taper. Jeg syns det er litt teit at dem prøver å hate og kommentere dere bloggere ANONYMT. Hvor barnslig er ikke det liksom? Herregud, grow som balls unger. Isabel er en legende, ikke glem det.

    40. Det er nesten tragisk latterlig hvor mye tid folk bruker på å skrive stygge kommentarer. De klikker seg inn på bloggen din hver dag for å latterliggjøre deg. Det er ærlig talt trist. At de ikke har noe bedre å gjøre med livene sine enn å prøve ødelegge andres selvtillit. Skjønner ikke hvordan du klarer å ta i mot all den dritten. Jeg synes du er en meget sterk person for det! Stå på med ditt! Digger bloggen din 🙂

    41. Isabel er en fantastisk persjon. Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal drive å kommentere. Isabel er akkorat som alle andre menesker. De som driver å hater er seriøst skada. Det er ingenting å kommentere på. Isabel er en utrolig snill. Blir utrolig irritert av å lese kommentarene. PS håper fu vinner ph. Du fortjener det ❣️

    42. Stygg navle? Virkelig!? Det får da være måte på hva man skal kommentere av andres utseende! Sorry altså, men dette blir bare for dumt! Jeg blir helt forvirret jeg! Skal absolutt alt være nydelig og vakkert og symmetrisk, samtidig som det er naturlig? For du er jo et crappy forbilde om du velger å operere deg, men vi må for all del poengtere hva som er feil med kroppen din i våre øyne. How bout no!? How bout, har du ikke noe fint å si så kan du holde kjeft, og vær mot andre som du vil at andre skal være mot deg?

    43. Du er nydelig Isabel <3 Håper du og Pierre har det fint og at dere koser dere så mye som overhode mulig! Dere fortjener det beste

    44. Herregud har du stygg navle, syns den er råsøt haha❤️Hva blir det neste, lange tånegler? Ærlig talt folk får skjerpe seg🙃

    45. Altså, hvorfor skal dere snakke så mye stygt mot henne? Hvorfor leser dere bloggen og bruker tid og energi på Isabel hvis dere ikke har noe fint og komme med, eller holde kjeft. Blir helt satt ut og håper for guds skyld at dette ikke er voksne folk over 18.😮
      Isabel, du er fin! Og de fleste som kommer med negative kommentarer er så misunnelige på at du har et så bra liv som du har. Lavmål og holde på sånn, de har et så kjedlig liv selv at de må rakke ned på andre. Du er vakker❤️

    46. Hva faen er dette for noe? Har folk virkelig blitt så opphengt på hvordan andre sine kropper ser ut? Det er ikke noe galt med navelen til Isabel, ok så om den ikke er like dere andre sine men det er fortsatt en navel. Jeg vil også bare si det at verden har blitt et jævlig dårlig sted når man skal kommentere navelen til folk og at det er noe feil med den, for det er det appselutt ikke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg