A DAY BY THE POOL

reklame ⎮ annonselenker Nelly

 Processed with VSCO with j6 preset Processed with VSCO with j6 preset Processed with VSCO with j6 preset Processed with VSCO with j6 preset

BIKINITOPP HER ⎮ TRUSER HER 

 Processed with VSCO with j6 preset Processed with VSCO with j6 preset

SOLBRILLER CÈLINE HER ⎮ SMYKKE MICHAEL KORS

 Processed with VSCO with j6 preset Processed with VSCO with j6 preset Processed with VSCO with j6 preset

TODAYS AGENDA: 🍸 +  ☀️

Jeg vil at alle dagene mine for resten av livet skal se sånn her ut. Skyfri himmel, turkist hav, drinker, vannmelon, mango, soool og palmer! Kan man be om noe mer, dere? JEG ER SÅ LYKKELIG HER NEDE! Åååååh, dere aner ikke hvor mye gladere jeg blir i sjelen her nede i tropen. Jeg trives så ekstremt godt! Drømme scenarioet hadde jo vært å være her for alltid, men det går ikke. Det skjer mye spennende hjemme i Norge fremover, som gjør det vanskelig for meg å bli lengre enn litt over påske. Heldigvis er det ikke så vanskelig å få til enda en reise inn i mellom slagene. Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg maser om det nå, jeg har jo i hvert fall tre uker igjen her nede. Haha, jeg ass. Jaja! Jeg ville bare stikke innom og dele litt bilder fra hverdagen min for tiden. Can’t complain!

68 kommentarer
    1. Jeg syntes det er helt topp at du står for den du er, tørr og vise frem den nye deg. Du er et forbilde for mange, og for meg. Og ja! Du kan få meg på nervene noen ganger, men hvem kan vell ikke det? Stå på Isabell! Du er rå.

    2. hvorfor har du 2 navler? eller har du hatt piercing og det har blitt arr? ikke slemt ment om du tok det sånn hehhe

    3. Har du noen gang vurdert å flytte tilbake til landet du opprinnelig kommer fra? 🙂 (ikke frekt ment, altså. Tenker mer på klima)

    4. Samme hva dere sier om navlen og beskytter dere selv med å si «ikke frekt ment», det er jo fortsatt frekt å spørre om det. Spesielt når dere ser hvor stygge folk er ang navlen.
      Sikter ikke til noen spesielle, men se på dere selv av og til.. Er DU feilfri?
      Synes alle skal være snille med hverandre! Tenk så mye bedre verden hadde blitt. Iallfall Photoshopper hun ikke seg selv til det ugjenkjennelige, og viser seg selv for den hun faktisk er ❤
      Isabel, jeg elsker at du provoserer dine såkalte haters. Heldigvis er det ikke du som er problemet, det er andre jenter med dårlig selvtillit som leter etter dine feil. Kos dere i Thailand! You rock 😄

    5. Nå har eg fulgt med på kommentarene dine over en lang stund. Og eg blir mildt sakt sjokket over hva folk får seg til å skrive. Selv om du er en offentlig så gir d ikkje folk rett til å direkte mobbe deg og si så mye stygge ting til deg…. NO WORDS… Eg håpe alle dere mobbere aldri får barn, fordi gud for noen dømmende foreldre det barnet får. Tenk å vokse opp med mor og far som mobber andre personer og direkte sier at hun noe er stygge osv… Aner dere hvor mange mennesker som tar livet sitt årlig pga dere!! Skam dere, tenk hvor mange mennesker fortsatt kunne ha levd hvis d ikke hadde vært for dere mobbere.. Godt du er en sterk person og klare å stå i mot alle disse mobberne, Vakker på utsiden og innsiden 🙂

    6. Hvor høy er du egentlig Isabel? 🙂 og hvor lang er mellomrommet mellom puppene dine? 🙂 ha en fin påske

    7. Jeg bare lurer, Pierre ble “sur” på deg fordi vi så puppen din på TV, men man ser jo ikke så veldig mye mindre på bildene dine her på bloggen og instagram? Hva tenker han i forhold til det? Er det greit så lenge det er bilder, men ikke TV? 🙂 en liten nippel er liksom ikke værre enn det her tenker jeg

    8. du er helt nydelig, du fortjener å være der du er mest lykkelig <3 det gjør alle.
      stå på, du er knallflink - heier på dere! du er gull.

    9. Angrer du på operasjonen av rumpen, da den ser litt misformet ut? Eller er du fornøyd med resultatet? 🙂

    10. Hva ville du sagt/gjort om Pierre hadde nektet deg i å legge ut slike lettkledde bilder og nektet deg i å gå med så «cheeky» bikinier? Min kjæreste reagerer veldig på det når det kommer til at jeg skal til syden, så hadde vært fint med litt tips:) Loveyou

    11. Heii! Liker bloggen din og følger med på deg på PH! Men vet du hvorfor lyden ikke fungerer på den nye episoda av PH på viaplay? Blir litt irritert for har så lyst å se…

    12. Heei Isabell! Elsker bildene dine❤️ jeg tokk ett ganske så bra rompe bilde i dag😂 men har ikke tørt å legge det ut jeg er 20 år, og har lagt ut litt bilder når jeg har vært litt lett kledd men aldri av hele rompa, hva tenker du om det?

    13. Kan noen fortelle meg hva som er sååå galt med navlen til jenta? Altså, jeg har studert den lenge nå men finner ikke denne «feilen» dere er så ekstremt opphengt i?

    14. Hei!
      Dette spørsmålet er ikke ment som kritikk bare fordi jeg lurer.
      Føler du deg fornøyd med rumpen din? Etter alle de negative kommentarene, blir du ikke kritisk til den, selv om du egentlig i utganspuntet er fornøyd?
      Lurer også på om du er stolt av å vise den fram, ettersom de fleste vet at den er fake og ikke noe du har «jobbet» for?
      Håper du tar deg tid til å svare 🙂

    15. Et helt reelt spørsmål: syntes du ikke det er veldig leit at ingen andre enn deg selv og muligens Pierre syntes at rumpa di er fin, når du har brukt så mye penger på å fikse på den?

    16. Hei, håper du svarer på denne, selv om jeg vet du har tatt litt avstand til dette operasjonsgreiene. Men jeg bare lurer på om du har lagt inn implantater i rumpa eller tatt BBL. Hvorfor valgte du som du gjorde? 🙂

    17. Bader du nå så kort tid etter du har tatt tatovering?? Infeksjonsfaren er HØY. I tillegg er sjangsen stor for at fargen/ kvaliteten på tatoveringen forverres når du soler deg så kort tid etter 😮 fikk du ingen advarsel av broren til P? Er han seriøs?

    18. Du har veldig fin krooo Isabell!
      Men hva er det med puppene? Ser ur som to enheter som liksom bare har blitt trykt på plass, er så stort mellomrom mellom dem?

    19. Du sier navlen din er sånn pga en tidligere navlepiercing. For 1 år siden så skrev du ett innlegg på bloggen hvor du spurte oss lesere om det var vondt å ta navlepiercing fordi du selv hadde så lyst på, du sa du aldri har hatt det men du hadde så sykt lyst på. Hvorfor lyver du? jeg har ingen problem med navlen din, synes ikke den er stygg i det hele tatt. Men blir bare litt frustrert over at du ikke er ærlig.

    20. Spørsmål om pH;
      – du sier man ikke kommer inn igjen om man ryker siden det er lite inn og ut.. så det vil si at Ine og Carl Aksel 100% ikke kommer inn igjen..??
      – har vi noe å se frem til for de kommende ukene på pH? Med tanke på at Carl Aksel røyk..
      – kommer soph inn?
      – hvem er du venn med fra fjorårets deltakere?
      – synes du årets vinnere av pH har fortjent å vinne?
      – angrer du på deltakelsen i år?

    21. Hei! Jeg bare lurte på om du hadde tenkt til å gjøre rumpen på nytt? Siden du ikke ble så fornøyd tror jeg? Sånn at du får den i rett form? Har ikke noe imot det altså, bare lurer! <3

    22. Hva syntes du om at Martine Lunde vant i fjor? Syntes du det var fortjent eller ville du heller en annen skulle vinne?loveYouuu

    23. Vil bare si at jeg har vært negativ til deg en stund, mye pga den videoen Pierre la ut etter dere slo opp, og at det har virket som du er veldig overfladisk på bloggen.
      Etter jeg har sett noen vlogger av dere når dere er blitt sammen igjen, så har jeg fått et annet inntrykk. Ja mye av det du skriver kan være litt provoserende, men jeg ser en annen side av deg på vloggene, og det virker som at du og Pierre har fått et mye bedre forhold enn det dere hadde sist. Du virker syykt lykkelig for tiden, og det samme gjør han.
      Synes også det er veldig trist at du får mye hån fra Hegseth, har sett andre intervju med han, og han er ikke så forferdelig hyggelig med andre heller. At du blir hengt ut hver gang han fåt mulighet er ganske trist, du er trossalt et menneske du og.
      Men alt i alt, du er en veldig flink blogger, du skriver bra og det er mye som er interessant (og til tider provoserende, men du liker jo å provosere til en viss grad).
      Håper dere får en fin ferie, dere er virkelig nydelige sammen! 🙂

    24. Skjønner ikke hvorfor de kommenterer på navlen din, også senere så kommenterer de på operasjonene dine. Blir for teit. Er ikke rart folk vil operere seg når man får daglig dritt over hvordan man ser ut. Uansett så synes navlen din ser helt normal ut! Ikke tenk over hatkommentarene, fordi de ønsker bare at de hadde hatt et så fint liv som det du har:) <3
      Angående PH så lurer jeg på om hvem du har kontakt med i dag og om du og Erik kommer overens i dag?:)

    25. – Hva synes du om produksjonen i år i forhold til tidligere?
      – Annbefaler du folk å melde seg på?
      – Hva synes du om Erik spillmessig?
      – Hva savnet du mest på utsiden unntatt P ?
      – Ble det mye snakk om att du er Isabell Raad? Med tanke på spsal behandling av noe slag fra produksjonen og deltakerens?

    26. Mia 👆👆👆👆, du må visst lære deg å lese. Et kjapt søk på Google, fant jeg det innlegget.
      «Jeg lurer fælt på en sak. Det er jo sommer nå, og bikinien kommer til å bli brukt en hel del de neste månedene. I den sammenheng vurderer jeg å pierce navlen! Hva synes dere? Jeg er ganske delt. På den ene siden synes jeg at det er super fint, mens på den andre siden er jeg redd for at det er litt harry og «fjortis»? Jeg vet ikke. Jeg har hatt navlepiercing en gang tidligere, men av en eller annen grunn grodde den ut.»

    27. Hvilken paradise sesong som du er med i liker du best og hvilken som du ikke har vært med i liker du best? Og hvilken sesong synst du er den dårligste? 😃 og går det fint med deg? ❤️

    28. Hei Isabel<3 nydelige bilder, håper du koser deg masse. Først vil jeg bare si at du er helt utrolig, elsker bloggen din så høyt og du ser helt perfekt ut<3 men når jeg ser deg på Pærra 2018 så virker du litt mer bitchy og annerledes enn på bloggen,Snapchat og forgie gang på Pærra. Føler du at de bare bruker de klippene der du sier visse ting for å fremstille deg så frekk og bitchy som mulig? Jeg mener ikke noe slemt med denne kommentaren så Please ikke se den på feil måte, ønsker deg alt vel<3

    29. Jeg synes så synd på deg for de puppene jeg altså.. når man har betalt så mye og gått gjennom det smertehelvetet skal man i det minste bli fornøyd!

    30. Vet du om det er billigere å kjøpe Celine solbriller i utlandet? Eller generelt merke varer. Vet du om noen spesifikke plasser? 🙂

    31. Sorry men jeg blir oppgitt over enkelte her. Snakk om å virkelkg lete etter feil hos andre når dere påpeker navlen til Isabel?? Hvem er det som bidrar til kroppspress her egentlig??

    32. Jeg forstår virkelig ikke hva meninga er med å komme hit for å legge igjen negative kommentarer. Ene og alene for at Isabel skal føle seg dritt? Er det såååå kjipt for deg at folk føler seg bra med deg selv? Selvom du syntes tjukke mennesker er ekle sier du det jo ikke til dem, tvert i mot, man ber dem hylle kroppen og den de er. Ikke at jeg syns tykke er ekle, det er en sammenligning. Alle er forskjellige og Gud så kjedelig om alle hadde vært like!!!!

    33. Hvorfor eller hvordan blir du lei deg av kritikk og kommentarer om kroppen din når du legger ut bilder av deg selv som at kroppen din er en ting, og skriver at du gleder deg til hat kommentarene?

    34. Hei! Jeg følger deg på snapchat, og her på bloggen 🙂
      Noe som overrasker meg er alle de stygge kommentarene om operasjonene dine, eller de generelle om utseende ditt du får. Du har skrevet at du ikke var fornøyd med bryst-operasjonen din, om jeg husker rett, og det og stå frem og si det gjør deg jo sårbar. Men hva gjør mange av leserene her inne? Jo, de bruker det mot deg og skriver ufattelig stygge og meningsløse ting til deg.
      Hvem ganger det å skrive slike stygge ting? INGEN. Så hvem gjør de dette for? Det forstår jeg meg virkelig ikke på! Men noe jeg veit, er at ingen der ute fortjener å høre så mye usaklig, stygge og nedvergende ting som blir skrevet her.
      Jeg personlig føler det stikker litt da jeg ser de kommentarene du får, og de er jo ikke sendt til meg engang? Men disse kommentarene er jo teoretisk ikke personlig ment for noen i det hele tatt, da de er så drøye og ingen fortjener slikt uansett. Såklart vil noen kanskje treffe et menneske som deg, og som meg, men du skal vite at disse menneskene er det ikke verdt å ofre en eneste tanke for! For det er nettopp det dem vil..
      God påske til flotte deg<3

    35. Du kan laste ned en app som heter “hola vpn” og velge “Norge”. Du vil da få muligheten til å kunne se serier fra viafree online (inkl paradise) uten noe problem.

    36. Hei Isabel. Hva syntes P om at du legger ut så sykt mye bilder av kropp? Kjæresten min hadde aldri godtatt det! Selv om jeg har en fantastisk kropp med både perfekt sprett rumpe og flotte silikon pupper.. det er så horette å drive sånn. Du kommer helt sikkert til å angre på alle halvnakne bildene du har spredd på nett om noen år når du blir ordentlig voksen. For 3 år siden var jeg skam tynn som deg. Hadde en helt vill forbrenning. Nå er jeg 10 kg tyngre og ser fantastisk ut. 57 kg. Kiloene kommer med åra. Gled deg. 😉

    37. Hei! Bare lurer på noe ang sjalusi.. er det slik at du noen gang er bekymret for at pierre skal synes andre jenter er tiltrekkende eller deiligere enn deg? Eller har du aldri følt på det?

    38. Isabel! Du vett den meldingen du fikk av Mia her på bloggen i dette blogg innlegget om den percingen. Hu sa at «du løy om percing» og sånne ting. Eg huske så godt det innlegget. Eg tror hun har misforstått det innlegget. Du skrev at du KANSKJE ville ha en NESE percing. Åg ett mærr bevis. Visst du ser på din gammle yt kanal ellår den som bare du he, der ser du en video der du hadde kjøpt en falsk percing får å sjekka koss du såg ud. Du sa åg at du kjøpte percingen fordi «någen hadde sagt på bloggen i kommentar feltet at du kanskje sko kjøpa ein falsk percing får å fyst se ud koss ann såg ud».
      Håpe du skjønte det! Ingen kalle Bella ein løynar om de ikkje he bevis😉 Bare vid sjøl at du ikkje løge❤️
      (helst ikkje ta denne kommentaren offentlig)

    39. Du sa du skulle være mer voksen på
      PH denne sesongen, men for meg viser du bare at du er ti ganger så umoden som du var i sesong 7. Likte gamle Isabel mye bedre. Vet du sier det handler om at de tar vekk mye av det du sier, men måten du prater til ulike deltagere på er ille. Tror du kommer til å bli flau over oppførselen din etterhverr:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg