SVAR PÅ KOMMENTAR

 Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with j6 preset

Da Morten Hegseth brukte deg som et eksempel i en debatt om plastisk kirurgi i media, mente du at han mobbet deg. Personlig synes jeg dette er ganske mildt, men uansett; sammenliknet med dette, mener du at du mobbet Erik da du kalte ham en «fitte-unge», bare fordi at han spilte spillet slik det var meningen at han skulle spille det?

– Du har misforstått veldig. Jeg mener ikke at Hegseth mobber meg kun på grunnlag av den debatten. Han gjør narr av meg, håner og latterliggjør meg konstant ved flere anledninger. Mange fler enn jeg kan telle på to hender. Og alt dette i det offentlige rom. Når noe gjentar seg over lengre tid, og det er direkte ekle og spydige kommentarer, så er det faktisk mobbing. Jeg er til og med en del av Harm & Hegseth showet der han også mobber meg. Dette har jeg fått tilsendt snaps av fra folk i publikum. Den debatten var bare dråpen som fikk begeret til å renne over.

Det med Erik er så klart ikke OK, og om du har lest innlegget jeg skrev om den episoden (les det her) så forteller jeg at jeg ba Erik om unnskyldning rett etterpå da jeg så klart forstod at frustrasjonen min hadde tatt overhånd og min reaksjon ikke var noe grei. Det er mye dere ikke får se, og grunnen til at jeg blir ekstra irritert er at han kom ned på rommet til meg og Ine under festen kvelden før for å oppsøke meg og Ine der han satt å så meg rett inn i øynene og sverget på alt at han ville spille med Aksel og meg og at han virkelig ønsket at vi skulle stole på han. Dessuten ville han velge Ine på parsermonien da han “ikke ville” stå med Newa. ALT var løgn, og det var HAN som kom ned på rommet mens vi var på do for å oppsøke oss helt frivillig for å lyve oss rett opp i trynet uten at vi i det hele tatt spurte han om noe. Derfor syntes jeg at han var en “fitte-unge” og derfor hører du meg si: “så du løy som faen i går”? i episoden. Dere må huske at det er vanvittig mye som blir klippet bort, så jeg forstår at dere reagerer ekstra sterkt på det dere kun får se på skjermen. 

Jeg har full forståelse når man blir satt i en situasjon der man er nødt til å lyve da det er et spill, men i dette tilfelle var det absolutt ingen hensikt for han å gjøre det what so ever. Men igjen: min reaksjon var ikke OK, og Erik tilga meg med en gang. Det var som dere så, ingenting han akkurat tok seg nært av. Jeg var så klart glad for at han forstod at det bare var min frustrasjon som tok overhånd, og at han ikke tok det personlig. Men det å sammenligne det her med mobbingen som jeg blir utsatt for? Kom igjen.

16 kommentarer
    1. Oppførselen din var ikke Ok i det hele tatt, men godt du ga han en unnskyldning. Jeg må også si at du virker veldig bitchy og slem på hotellet, men for all del, det kan være de bare fremstiller deg slik. Trodde egentlig du er gladere og mer oppegående enn det du viser på tv.

    2. Sluttet dere med daglige vlogs? Og unnskyldninger om jet lag er ikke et godt nok svar syns jeg. Dere sa nettopp at det skulle være daglige vlogs. Ta det som t komplement, syns vlogene kan være underholdende på en positiv måte.

    3. Mobbing er aldri greit, men husk at det er å gjentatte ganger snakke stygt eller gjøre noe mot en person, ikke å komme med EN stygg kommentar i et hetet øyeblikk. Forstår virkelig ikke hvem som tenkte dette var en bra sammenligning haha..
      Men et spm til deg Isabel, skal ta neseoperasjon og har sett på klinikker i Istanbul. Er det sånn at du ikke anbefaler Istanbul eller utlandet generelt? Eller bare klinikken du opererte på? Håper på svar!!

    4. Du er så utrolig flott i den røde bikinien fra Nelly 😍 Hvilken str har du i den? Vurderer å kjøpe den selv.

    5. Har lest flere av hans innlegg og synes generelt at han er en nedtrykkende person, Morten altså. Selv tror han at han er noe. En skal aldri glemme at vi alle er mennesker. Tro meg, han gjør det han gjør av ren sjalusi. Du skal egentlig ta det positivt det han holder på med for når han trykker ned deg så hevder han seg selv. Det er noe i ditt liv han vil ha som han ikke får. Du er mye større enn han 🙂

    6. Podcasten og showet til Harm og Hegseth handler om kjendiser og sladder, og du har jo gjort deg beryktet med mye kontroversiell og dårlig oppførsel og skandaler. Så det er kanskje ikke så rart at du blir nevnt fra tid til annen? Akkurat som Tusvik og Tønne nevner Ørjan Burøe, Sophie Louise, Martha Louise og div spesielle folk jevnlig?

    7. Syns også Morten mobber deg, syns det er upassende å ta opp noen på debatten som ikke er der selv, han burde forholdt seg til de bloggerne som var der. Og å kalle noen noe en gang er ikke mobbing

    8. Jeg bare lurer på en ting? Av alle mennesker inne på hotellet så velger du å være venn med Newa på utsiden? Hun var så sykt slem mot deg og skulle støtte Erik hele tiden og leiket seg for mye. I tillegg var dere i forskjellige allianser og hun er så sykt rar æsj omg!!!!

    9. Det er vell egentlig bare drit bra spilt det han gjorde? Dro til dere frivillig, det er da bare genialt av han

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg