DOBBEL DATE I THAILAND

 Processed with VSCO with j6 presetProcessed with VSCO with j6 presetProcessed with VSCO with j6 preset Processed with VSCO with j6 preset Processed with VSCO with j6 presetProcessed with VSCO with j6 preset

EN PERFEKT DAG

Heiii! Alt bra med dere? I really hope so, babes! 💘 Jeg er så trøtt her jeg skriver at jeg virkelig kjemper med nebb og klør for å ikke sovne over tastaturet. I natt fikk jeg meg knappe 5 timers søvn på grunn av at P og jeg var oppe super sent for å spille inn reaksjonsvideoer på Paradise. Det har jo blitt masse snakk om meg og da spesielt min oppførsel etter episode 7, og den episoden har vi reagert på. Videoen kan du se på kanalen våres her. Uansett – det var ikke det dette innlegget skulle handle om. Jeg ville bare stikke innom for å dele litt bilder fra den fantastisk fine dagen jeg har hatt i dag! Pierre og Hermansson er gode venner fra Paradise Hotel Sverige, og helt random befant både vi og han og hans skjønne kjæreste oss på samme øy samtidig. Hvor gøy?! Så vi har med andre ord hengt sammen i hele dag. Først leide vi oss hver vår scooter (min var rosa og super søt hihi), og så kjørte vi til Long Beach. Det er den fineste stranden vi har vært på her i Koh Lanta. Vi solte oss, pratet om livet, badet og bare nøt dagen. Når kvelden kom dro vi på en kul restaurant og spiste middag sammen. Åh, dette har virkelig vært en toppers dag. Det var kjempe hyggelig å bli kjent med Hermansson og Tinette. For noen herlige mennesker!

Nå er jeg døds trøtt (jada, dere har sikkert skjønt det nå haha), og er snart klar for å sove. Jeg prøver å holde meg fra å ikke se dagens episode av PH, for vi skal spille inn reaksjonsvideoen på den i morgen nemlig. Det er jo desidert best å reagere mens jeg ser episoden for første gang, men akkurat i dag er det litt vanskelig å la være. Jeg får klare å holde meg i skinnet. Klokken er dessuten 01:30 her, så det er nok smartest å bare avslutte denne kvelden her og nå. God natt, babes. Husk at du (ja, du) er AMAZING! Klem 💕

75 kommentarer
    1. Hadde ikke du operert rompen og puppene dine, hadde kroppen din sett ut som barn. Men kroppen din ser bra ut nå ellers!

    2. Hvordan er sexlivet til deg og pierre? Gjør dere det regelmessig? Og er du fornøyd med utstyret hans? Ville du gått fra han hvis sexen var dårlig?

    3. Dette er konstruktiv kritikk.. men du snakker for mye på ph.. hører man kjeften til noen gå.. så er det din! Herregud, for mye rett og slett.. kan ikke huske du var så ille i forrige sesong, men det er faktisk slitsomt! Ødelgger litt.
      Også den greia di om at alle er så sinnsykt unge der inne, asså hva faen. Du er knapt 1-2 år eldre enn folk der inn.. du er ikke noe bedre enn noen andre der inne, selvom du gjerne ønsker å tro det! Ellers er du sikkert en bra person, jeg bare klarer ikke helt se årets sesong av ph uten å irritere meg grønt.

    4. Hei, du er allltid kjempe glatt på kroppen <3 hvordan fjerner du kroppshår? Vil du lage ett innlegg om intimbarbering/voks , altså rett og slett komme med tips. Og hvor ofte? haha vet dumt, men faen du ser bra ut! 🙂

    5. Jeg blir så sinnsykt provosert av å lese alle de stygge og spesielle kommentarene du får for tiden. Folk må snart vokse opp! Du er nydelig Isabel, aldri tvil på det. Og vi kan alle se at Pierre er veldig glad i deg. Du har en fantastisk utstråling og et såå sjarmerende smil. Jeg digger å se deg på skjermen igjen. Fortsett med å være deg selv og blås i alle de som slenger dritt. Klem ❤️

    6. Du sa at produksjonene prøvde å behandle deg veldig bra når Kristin og de var på hotellet, og at vi får se det i kveld. Men derso vi ikke får se så mye av det, kan du skrive et innlegg der du forteller litt mer om det? Digger deg<3

    7. Haha huff, tipper du er glad for at du ikke fikk den underholdninga likevel på kveldens episode.. Glad du fikk bytta servitørgruppe da 🙂
      Var likevel syyykt gøy at de 4 fra den beste sesongen kom inn en tur da! Fikk nok seertallet noen hakk opp 🙂

    8. Det er jo helt spesielt og bak mål at du fremdeles forsvarer det å si “fitteunge”. INGENTING kan forsvare det. Ja, det er et spill, men har du hørt noen andre si det? Du reagerer på “hysj”, hadde Erik sagt “fitteunge” til deg hadde du vel begynte å grine og laget det oppstyret. Dobbelt moralsk som fy!

    9. Mads Hansen har filma rompa di når du vrikker på den inne på paradise. Og sammenlignet den med en gelé boks kontra en ekte twerkerompe… Og Tusvik og Tønne snakker også om deg og rompa di på den nyeste podkasten. Hva tenker du om dette kontra Hegseth? Siden du klikka på han liksom?

    10. jeg er i sjokk når jeg så ansiktsuttrykkene til kristin og dennis når du gikk ned til bordet. Kristin stirret på rumpa di og lo, mens dennis «ba» på en måte. Synes det var veldig dårlig gjort selv om jeg liker de som par

    11. Hva synes du om det tegnet dennis gir Kristin bak ryggen din når du serverer desserten til vida lill og Stian i kveldens episode?

    12. Du er bare dødspen! Elsker å se deg smile fortiden å håper virkelig at du ikke lar all negativitet gå inn på deg selvom det er utrolig vanskelig. Du er helt sykt steeksterk, det skal du vite <3
      Jeg lurte på en ting, hvilket kamera bruker du? Og er du fornøyd? Ser du har skrevet tidligere at du bruker andre linser på det? Hvilke bruker du og hvilket er du mest fornøyd med/bruker mest?
      Hadde satt stor pris på svar, er på utkikk etter et kamera selv.
      Klem <3

    13. Åh så hyggelig! Kommer dere til å bare være i Thailand, eller planlegger dere å reise til andre nærliggende land mens dere er i sør-øst Asia? 🙂

    14. Jeg skjønner godt at du kan bli lei deg av slikt som Mads legger ut, men du må ikke glemme at han gjør narr av så og si alle kjendiser i norge! Flere ganger på andre også, sier dette fordi jeg vil ikke at du skal ta deg så nær av det, er bare sånn det er å være såpass kjent i blandt, ja det er kjipt, men du må slutte å tru at hele norge har noe imot deg, fordi du har masse fans som elsker deg

    15. Hei Isabell!
      Jeg blir faktisk oppriktig lei meg av alt du får slengt i trynet for tiden.
      Ja, jeg forstår at noen kan ha noe imot visse ting du er for og omvendt, men herregud en plass går grensa.. Jeg skjønner både deg og Kristin G, og at det var ubehagelig i dagens episode. Vi er alle mennesker. Greit at folk skal få uttale seg om kirurgi og alt det, men personlig angrep er faen ikke greit. Syns du er sterk som takler alle negative kommentarer for tiden <3

    16. Anbefaler deg å se på fjeset til Dennis og Kristin når du kommer med dessert i dagens episode. Ca. når det er 16.23 minutter igjen. Tåpelig!
      Du er sterk Isabell. <3

    17. Hva gjør du for å beskytte tatoveringen din nå i sola? Sand, sol og bading er vel noe av det verste du kan utsette en helt ny tatovering for, fikk du ikke info om etterbehandling? Har spurt på de fleste innleggene dine i det siste, men får ingen svar 🙁

    18. Jeg fulgte Mads hansen på Instagram, og omtrent alt handler om å mobbe deg. Det er helt forkastelig Nå har jeg slutta å følge han, for det han driver med er absolutt ikke greit. Er kanskje gøy den første og andre gangen, men nå er det bare ren mobbing. Kvalmt og flaut at en “voksen” mann holder på sånn. Bare hev deg over det for du er 10 ganger bedre enn han. Du er nydelig og er du fornøyd med kroppen din, så burde jo det være en bra ting, ikke noe andre skal mobbe deg for.. forsett å vær den du er og drit i hva andre sier 😊

    19. Jeg såg på appen lavo til paradise hotel, og der brukte du tlf din. Fikk dere legender lov til å bruke tlf innpå hotellet?

    20. Ta en shot hver gang Isabel sier “Det e legende sesong” og “Kem faen tror disse småkidsa at de e”

    21. Okei, må bare kommentere.. Hvorfor gidder dere å skrive stygge kommentarer og fokusere/kritisere kroppen til Isabell hele tiden? Har det slått dere at det nettopp er derfor hun har valgt å operere seg? Fordi hun i utgangspunktet hadde/har lav selvtillit og misfornøyd med seg selv? Skjønner jo godt at hun har valgt å fikse det som kan fikses, for her er det mye ekle og slemme kommentarer.
      Et menneske er jo så mye mer enn bare en kropp.

    22. Syns det er snilt at produksjonen tenkte på at du skulle ha det bra, men jeg forstår ikke hvorfor du var så “redd” for å møte Kristin? Ja hun har andre meninger enn deg, men stå for dine meninger og møt kritikerne! Det skinner så gjennom at du ikke er trygg nok på deg selv og dine beslutninger når du “gjemte” deg sånn 🙁 hun har aldri vært slem retta mot én person som visse andre har, og hun holdt seg saklig og var profesjonell i f.eks debatten. Så jeg forstår ikke bare hvorfor du gikk unna istedenfor å stå for dine valg og handlinger? Ikke at du trengte å gå å konfrontere Kristin, for hun har rett på meninger som alle andre så lenge hun ikke går til personangrep (som hun ikke har gjort enda). Men bare tatt oppgaven din og EID det! Vist at “jeg har gjort operasjoner og er for det, du er imot og det er også ok!” 🙂

    23. Må bare si at jeg EEELSKER deg på PH i år! Du gjør ph akkurat slik ph skal være, med drøye påstander og lager leven. De andre er jo hyggelige, men for meg er ph drama og folk som tør å si meningene sine om så de er drøye – som jeg elsker. Det skal være underholdning, som jo nettopp DU er perfekt til i denne sesongen, love it. Og Isabel, DU er også AMAZING, virkelig, bare fortsett å være deg selv! Må også skryte av vlogsene deres! Altså det er høydepunktet for kveldene mine, da jeg setter av litt tid på kvelden til å kose meg med en liten runde Pierre og Isabel. Dere skaper så sykt mye positive vibes, dere er glade og viser virkelig at dere er genuint gode personer. To personer jeg mer enn gjeerne skulle vært venn med! Fortsett med det også så lenge dere er fornøyd med det og liker det dere gjør. Pierre, og du, gjør en sykt bra jobb med vlogsene! Har aldri kommentert på bloggen din før, men det føltes riktig nå ettersom jeg leser, og har lest bloggen din siden etter din PHsesong, elsker deg på PH og er obsessed med vlogsene!! Hilsen ei hyggelig Sandnesjente som virkelig heier på deg på alle plan!

    24. Du nekter å servere Kristin, og går til produksjonen fordi du nekter å være på samme lag som henne? Wow, du er moden… Du framstår som utrolig barnslig og omtrent 14 år i hodet.

    25. PH-spørsmål: Får dere se «introen» deres på forhånd hvor dere forteller om dere selv eller er det en overraskelse til programmet sendes? Har alltid lurt på dette, jeg hadde vært SÅ nervøs for min om jeg deltok og ikke visste hvordan de presenterte meg! Digger å se deg på TV igjen, håper virkelig du vinner♥️

    26. I mandagens episode, hadde du på deg en lilla bikini med snøring rundt magen. Hvor en den fra?<33 Utrolig fin

    27. Er det ikke merkelig hvordan media (og Morten) omfavner SE som har gjort mer med utseendet enn deg, mens det er «in» for alle å ta deg for det samme? Hun ble til og med medias viktigste stemme, eller noe sånt, ett år. Og jeg kan ærlig talt ikke skjønne den store forskjellen mellom henne og deg. Eneste at hun ble mer kjent via bloggerne mens du ble det gjennom ph.. Mange som gjør narr av pH, kanskje derfor?

    28. Åå ser så fint ut i Thailand! Gleder meg til september, da skal jeg dit 😃
      Men, hvordan kan du kjøre moped uten lappen? Sjekker de ikke eller trenger man det ikke! Og er det vanskelig å kjøre hahaha?

    29. Jeg blir så utrolig glad av livet ditt nå, du virker så ufattelig lykkelig! Du lever virkelig drømmelivet, med en goals kjæreste og goals kropp. Kos deg masse videre, klem <3

    30. Før så syntes jeg ikke så mye om deg men nå i det siste har jeg fått et helt annet inntrykk av deg. Fikk utrolig vondt inni meg av å se Kristin sjekke inn på pH og se blikkene hun ga deg, det må ha vært utrolig ubehagelig. Synes det er ufortjent at du får så mye hate, og det verste er at om folk hadde hatt penger så hadde de også operert seg. Så jeg vil bare si at du er sterk og jeg heier på deg, hadde aldri taklet så mye hate og hvertfall ikke å bli hengt ut på TV blant annet. Du er ekte forbilde og ser ut som en million, plastikk eller ikke hvem bryr seg. Hadde operert hele meg om jeg hadde penger, er fint å være naturlig ja men også å forandre på ting. Stå på❤️

    31. Silje: Haha, saklig? Da har ikke du fått med deg de antall mystoryene hun har lagt ut der hun har parodiert og latterliggjort meg gjennom tidene. Dennis har lagt ut og til og med tagget meg i memes på instagram som overhodet ikke er fine. Mobbing er noe jeg blir utsatt for kontant, og de to har ikke vært greie for fem flate øre. Det var derfor jeg bytta lag, og det var derfor produksjonen fikk litt panikk når de så hvor lei meg jeg ble over å få de av alle mennesker inn på hotellet. De hadde ikke fått med seg alt dette.

    32. Kaia: Jeg så det.. Huff, jeg har ikke så mye å si, annet enn at man kanskje kan passe litt på hvordan man selv er som person, før man skal kjefte og skrike på alle andre. Takk <3

    33. Jeg er ikke helt enig med operasjonene dine, men kjenne at nå begynner jeg å bli lei av all mobbingen du blir utsatt for. Er veldig lite fortjent… Folk må bare la det ligge liksom! Stå på, og dritt i hate. 💖

    34. Jeg kommenterer aldri, men ser at du får mye hate. Det er sykt unødvendig av de. Jeg må bare si at du ser dritbra ut for tiden!! Det gjorde du for tre år siden også, men personligheten din utifra det jeg har sett på Paradise og bloggen så virker du helt super! Jeg skjønner at når man først er med på et realityshow så må man lage litt reality (og det synes jeg at du får til kjempebra!). Samtidig så vet jeg at den «DETTE ER MIN SESONG»-Isabell er ikke den ekte deg hvis du skjønner?
      Uansett, stå på! Du er dritbra og jeg digger deg på Paradise! Håper kommentaren min gjorde dagen din litt bedre, og jeg mener det jeg skriver! 😊 Og nei jeg er ikke en ekkel stalkergutt, haha det er bare sykt gøy å følge litt med! 😍
      – gutt 19 år

    35. Anonym: Jeg aner ikke. Jeg synes at Sophie er den råeste bloggeren i Norge, og en dame jeg respekterer noe enormt. Jeg synes hverken at hun eller jeg skal måtte gjennomgå.

    36. Da beklager jeg! Jeg har bare lest bloggen og innleggene hennes 🙂 lenge siden jeg har sett mystoryen hennes så visste ikke at hun fortsatt holdt på. Det er jo bare trist. Alle slenger seg litt på strømmen i blant og fikk med meg at for 1-2 år siden var hun spydig mot deg, og sånt kan man jo vokse seg fra og tilgi! Vi har alle gjort dumme ting, men visste ikke at hu holder på enda i nåtid 🙁

    37. Produksjonen har jo garantert fått med seg all dramaet mellom dere og jeg vedder på at de valgte de to for at det skulle bli masse drama på TV. Som de har bevist ovenfor deg flere ganger (bl.a) premierefesten, så driter de jo regelrett i deltakerne sine, så hvorfor tror du på de denne gangen?

    38. Det stakk virkelig inni meg når du sa på tv at du følte deg “liten”. Ingen fortjene å ha det sånn. Mobbing e virkelig ikkje greit, og eg skjemmes seriøst over at voksne mennesker utsette deg for det. Syns TV3 har et moralsk ansvar her, og syns f.eks. at de burde tatt et tydeligere standpunkt på premierefesten mot M.H.
      Stå på, håbe du vinne!

    39. Når Dennis gjorde det greiene bak ryggen din i gårsdagensepisode, så mistet jeg helt respekten for Kristin og han. Har man ikke noe pent å si eller mene om noen andre, så kan man heller holde det for seg selv! Du er tøff, og ikke la folk som dem ødelegge for deg. Og i forhold til det med Kristin og at alt skal være så naturlig. Så har vel hun som har en del tatoveringer ingenting å si, for tatoveringer er jo ikke naturlig det heller. Og kan kalles for kroppsmodifisering det også. (Har tatoveringer selv, så ingenting i mot folk med tatoveringer). MEN der snakker hun jo i mot seg selv ganske tydelig. Så hun driter seg jo egentlig ut sånn sett

    40. Skjønner reaksjonen din, og hadde oppført meg helt på samme måte. Håper du får en fin påske og at Kristin slutter å henge deg ut på sosiale medier, jeg har også sett Dennis eller what his name is tagge deg i ganske unødvendige memes på IG.
      Men noen vokser jo aldri opp! 😉
      Ha en super påske Bella, heier på deg <3

    41. Har alltid forsvart deg når andre sier stygge ting om deg men på PH så er du så anderledes, er det en grunn for det?❤️
      For jeg syns du er så sykt kjekk å følge med på, å alt dritten du får det er helt sykt at folk kan være sånn men på PH følte jeg du nå helt plutselig ikke var deg selv.. er det på grunn av du skal lage TV? 🙈

    42. Syns det var dumt av PH-ledelsen å ta med tidligere deltakere i en ny sesong. De som har vært med tidligere vil automatisk føle seg overlegen (spesielt når de blir kalt legender), noe jeg synes ble litt teit rett og slett! De nye kommer liksom i skyggen av noen vi har sett alt for mye av allerede. Spesielt du var veldig høy på deg selv, og prøvde ikke akkurat å skjule det. Oppførselen din er ganske kvalm.

    43. I den første uka brukte du en utrolig fin denim shorts, og jeg har sikla etter den siden😍 hvor er den fra?
      Elsker deg foresten, digger å se deg på TV

    44. Hei Isabel! Jeg bare lurer på en ting; hvordan får dere til å se PH i Thailand? Er i Thailand selv (Koh Lanta faktisk!) men får ikke til å se på verken Viaplay eller viafree, da vi får beskjed om at programmet ikke kan vises utenfor Norge? Har så lyst til å få med meg denne sesongen så har satt stor pris på svar❤️

    45. jeg får helt vondt i hjertet av å se hvor stygge mennesker kan være nå til dags, og jeg kan virkelig ikke forstå hvor sterk du klarer å være og jeg respekterer deg så inni helvetes for å være det. ingen menneske på jord fortjener det, og håper du innser det er de andre det er noe galt med og ikke deg.

    46. Hei Isabel! Jeg skal reise til Thailand i høst og synes det er gøy å se alle stedene dere besøker og hvor fint det er. Kunne du laget en komplett Thailand guide når reisen er over? Typ med de viktigste tingene man ikke kan gå glipp av, de fineste stedene/øyene å besøke osv? God påske 🐣💛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg