TRE NYE REAKSJONSVIDEOER PÅ PARADISE

Her kommer reaksjonsvideoene på de tre nyeste Paradise Hotel episodene. Jeg har blitt ekstremt frustrert denne uken når jeg har sett på episodene selv, og det er mye på grunn av hvordan produksjonen har unnlatt å ta med enormt viktige hendelser. Jeg synes at klippingen har vært veldig uheldig nå, og det gjør meeg sjukt irritert. De kan få en til å fremstilles som tidenes idiot om de vil, og jeg merker at de ikke akkurat sparer på kruttet når det gjelder meg. Jeg forstår at det er underholdning de lager, men å for eksempel klippe bort akkurat det klippet når jeg ber Erik om unnskyldning etter at jeg kallet han for en fittunge, er for meg helt latterlig. Jeg prater om det, og reagerer på mye annet i disse videoene. Jeg er så glad for at jeg har Norges største blogg, slik at jeg kan nå ut til dere selv og forklare dere hvordan ting egentlig er. Sannheten kommer så langt i fra frem, noe jeg synes er vanvittig synd.

 

Her er reaksjonsvideoen på episode 7, der jeg kaller Erik for en fittunge. Jeg forteller dere masse som ikke blir vist, og jeg blir fly forbannet på produksjonen som velger å klippe bort ekstremt sjuke saker slik at jeg ser helt forbanna idiot ut.

9bE6fTuy9_g

Reaksjonsvideo på episode 8, når Ine og Carl Aksel ryker ut. Forteller dere ganske heavy avsløringer her!

GIAwOvYhepc

Episode 9 – MIN BESTEVENN SJEKKER INN!!! 😍

_______

    HUSK Å ABONNER PÅ KANALEN VÅR HER!    

22 kommentarer
    1. Forstår ikke at Kristin syns du er et dorlig forbilde fordi du opererte deg, er det så jævlig mye bedre forbilde å mobbe andre?!! Årg Blir så irritert!!

    2. Du kommer dårlig ut av det på TV, ja. Og i Se og Hør. Og egentlig her på din egen blogg også. Du virker usympatisk, selvopptatt og dum.

    3. Les kommentarfeltet til Kristin på hennes siste innlegg, å se hvordan hun svarer. Er det du eller hun som lyver? Fordi hun sier jo at hun aldri har hengt ut deg, og har heller ingenting imot deg? Og at hun i tillegg prøvde å strekke ut sin hånd da derre møttes på paradise for å hilse, men det var du som var totalt overlegen

    4. Så i dagens episode at rett før gjestene drar fra hotellet hadde du og Kristin en kort samtale. Hva snakket om dere da?

    5. Anonym: Hvorfor skulle jeg funnet på det? Det er veldig mange som har fått med seg både hennes mystory fra tidligere, Dennis sine tagger av meg i ekle memes på instagram OG Kristin har nevnt meg med navn i sine innlegg. Jeg og veldig mange andre har fått med oss det, så det å nekte for det blir litt for dumt. Jeg fikk forøvrig ikke med meg at hun strakk ut hånden mot meg for å hilse, og om hun så gjorde det: hvorfor skulle jeg ønsket å hilse høflig på en dame som har vært direkte ekkel mot meg?

    6. Jeg elsker virkelig at dere lager sånne reaksjonsvideoer. Det er så interessant å høre hvordan ting egentlig er der, når vi ikke ser alt som skjer på 24 timer. Stå på, dette er gøy! Blir spennende å se reaksjonsvideoen på episode 10.

    7. Du burde heve deg over paradise hotell og prøve å videreutvikle bloggen din med ikke bare fokus på utseendet. Du har mer å by på enn det og all shoppingen. Det er bare godt ment og du har muligheten til det med din ranking på blogglisten. Litt mer om hva dere gjør på ferie og reise. Slike ting. Du har allerede begynt med det. Pierre gjør en god figur for tiden og er sikker på at mange vil vite hvordan han trener for å få så fin kropp. Tror også du ville vunnet på å være naturlig uten all sminken og løshåret. Du er jo så fin i deg selv! Om du ønsker å ikke bli mobbet og oppfattet litt annerledes er det veldig lite som skal til. Gjenstår å vise enda mer av den naturlige deg på bilder etc. Synes dere begge er på riktig vei og ønsker dere alt godt! Tror dere kan bli virkelig store innen mange felt med bare en liten justering ♥️♥️

    8. Synes det er urettferdig at det kun er 2 legender inne på hotellet om gangen.. 1 og 1 legende kommer inn mens resten av hotellet består av nye spillere, da har man jo ikke kjangs. Tv3 har absolutt ikke tenkt veldig langt, det hadde vært noe annet om det var en blanding feks 50/50 eller hvertfall mer enn 2 om gangen🙄 skuffet over hele opplegget av den grunn!

    9. Jeg skjønner godt din frustrasjon når du ser at enkelte ting blir klippet ut og at man dermed ikke får et fullstendig bilde av situasjonen. Jeg forstår også at man får en kort lunte av å være “fanget” med samme gjengen på et hotell med kamera hver eneste dag (høres ut som et mareritt spør du meg). Hvem som helst (selv den perfekte) kunne nok ha vist litt stygge sider av seg selv da 🙂
      Men jeg mener likevel IKKE at et klipp der du unnskylder deg rettferdiggjør de ekle ordene du gulper ut av deg i sinne, eller måten du SELV fremstiller deg på og snakker om de andre. Jeg vet at dette er frekt, og jeg regner egentlig ikke med at du tar til deg det jeg skriver. Men jeg prøver likevel ettersom jeg har et par venninner som sliter med sinneproblemer og får klikkebyer som er skremmende like dine. De har fått hjelp av psykolog og klarer nå å møte motgang uten å oppføre seg som en trass tenåring. Det er jo ingen som ønsker å klikke og spy ut av seg diverse gloser som egentlig aldri kan tas tilbake, særlig ikke når man har bikket tenåringsalderen.
      Du er ei veldig sprudlende og søt jente ellers, med mye bein i nesen spør du meg. Og jeg syns heller ikke at du fortjener drittkommentarer på utseende ditt i kommentarfeltet hver dag. Ingen gjør det. Men jeg mener likevel at du må jobbe med deg selv, og dine ekle gloser, før du inntar offerrollen når andre bruker tilsvarende gloser på deg.

    10. Hei vakre Isabel! Håper du koser deg masse nede i varmen! Har et tips til et blogginnlegg, om du synes det er interessant. At Pierre skriver et gjesteinnlegg der han skriver om blant annet uvaner du har, hvordan du er som person osv. 🙂

    11. Å se deg si unnskyld hadde ikke hjulpet noe. Endrer ikke på at du fikk deg til å si slik i første omgang!

    12. Synes det er veldig trist å se at alle rakker ned på deg, hvis du liker rompen din så er jo det bare flott, veldig slitsomt å se så mange personer rakke ned på en person over nett. Veldig feigt spør du meg

    13. Æ trur at hvem som helst kan vise sine dårlige sider inne på paradise hotel. Ingen er perfekt mennesker nå her i verden. Syns det e bra at du innrømme dine feil og mangler. Og kjempbra at du sier unnskyld. Det kan man heller ha fokus på. Jeg jobber som leder. Er ofte æ noen ganger kan si ting æ angrer på. Æ kan bli veldig engasjert og frustrert noen ganger. Man er bare mennesker. Men det er viktig å lære av sine feil:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg