GLO PÅ DIN EGEN DAME, DITT JÆVLA SVIN

Processed with VSCO with j6 preset

Jeg har alltid irritert meg over dette jeg skal skrive om nå, men av en eller annen grunn har jeg vært litt “redd” for å ytre meg om det da jeg vet hvilke kommentarer som kommer til å bli slengt rundt meg. “Du tror du er noe”, “de ser på plastikken, “du er ikke digg om du tror det”, “fy faen så naiv du er som tror at de synes at du er deilig”. Jeg kan allerede spå kommentarene. Likevel har jeg endelig bestemt meg for å skrive dette innlegget, så får de som vil kommentere slik som jeg nevnte bare gjøre det.

OK. La oss prate om enkelte menn som er sammen med kjæresten sin, enten det er på ferie, på gata eller på byen, som ikke klarer å la være å vie sin oppmerksomhet til helt ukjente jenter. Der jeg legger mest merke til det er når jeg er på ferie, og egentlig mest ved poolen eller på stranden. Det skjedde senest for to-tre dager siden her i Koh Lanta, på resorten vi bor på. P var syk, så han lå på rommet og hvilte seg, mens jeg dro en liten tur til bassenget for å sole meg litt. Det så kanskje ut som at jeg var singel der jeg lå helt alene, blant mange kjærestepar. Det gikk ikke lang tid før jeg merket hvordan han mannen med skjegg iført en rød badebukse glor bort på meg konstant (jeg lå på rygg hele tiden, så nei – han så ikke på den “opererte rumpa mi”). Jeg blir veldig ukomfortabel av slik, spesielt om jeg er alene og SPESIELT om jeg har på meg lite klær som i dette tilfelle var en bikini. Denne mannen lå ved siden av kjæresten sin noen få solsenger til venstre for meg. Jeg gir ingen tegn til at jeg legger merke til han, da jeg synes det er kvalm og ufyselig oppførsel. Jeg mener, dama ligger rett ved siden av og han glor ned en annen jente veeeldig åpenlyst opptil flere ganger? Det var veldig vanskelig å IKKE legge merke til alle blikkene som konstant kom min vei.

Det gir seg ikke der. Kjæresten og han hopper uti bassenget, og hun svømmer ut mot kanten som er på andre siden. Han følger etter, men etter en liten stund svømmer han bort mot meg. Ikke slik at han kommer til meg, men han er ikke langt unna. Det var veldig åpenbart hva han prøvde på. Dama kommer svømmende etter etter noen minutter. Etter det ble det bare verre, for nå glodde han uten å prøve å legge skjul på det en gang. Jeg ble så vanvittig ukomfortabel til slutt at jeg pakket med meg sakene mine og dro der i fra. 

Jeg synes bare så utrolig synd på jenter som har så ufattelig respektløse svin som kjærester. Sånn helt seriøst, HVOR mange slike menn finnes det ikke? Jeg kan vedde en tusenlapp på at du som leser dette har opplevd noe lignende der en som er sammen med kjæresten gir utrolig mye oppmerksomhet til en annen dame? Det skjer alt for ofte! Jeg hadde blitt så lei meg om kjæresten min hadde gjort slik. Hvorfor er det så vanskelig å glo på din egen partner??? Er det ikke HUN du skal vie all din oppmerksomhet til? Er det ikke HUN du ikke skal kunne slippe blikket på? Jeg mener, kom igjen! Respekter kjæresten din for faen. Og dere jenter? Om du er i et slik forhold, ta en alvorsprat eller kast han. Really! 

61 kommentarer
    1. gutter OG jenter* finnes utallige svin av oss kvinnfolk og skal jeg si deg. Alt for mange som skriker HØYT om en mann klasker en dame på rumpa eller glor, gjør kvinnfolket det så skal gutten godta det og bare være mann? Nope. Går begge veier.
      Så ei jente ta en skikkelig tak i underlivet på en gutt en gang, INGEN reagerte selvom han ble veldig utilpass! Senere klasket en gutt ei anna jente på rumpa og skal love deg det ble rabalder.. For en forskrudd verden. Glad jeg ikke er gutt i dagens samfunn

    2. Helt enig med deg, dette er respektløs over for kjæresten sin. Men jeg kan skjønne at menn ser på deg, du er jo utrolig vakker, men dette var rett og slett skammelig fra hans side.

    3. Ble litt usikker her nå. Lå ikke du med Pierre når han var sammen med venninna di? Kanskje han er det største svinet av dem alle.

    4. Er så sykt enig i det du skriver, godt å få høre at det er flere som mener det, gutter kan være helt patetiske av og til!
      Må bare få fram at du e min favoritt på PH, Gud jeg digger deg, du e så jævlig legende, ekke rart du e blitt en av dem! Stå på heier på deg fine duu!!<33

    5. Jeg skjønner virkelig ogsen det er Isabell! Har opplevd det mange ganger når jeg er i utlandet og er på stranda eller på resturante. Det er ikke noe gøy følelse. Du ser jo drit bra ut så skjønner hvorfor han ser på deg men når man har dame selv og når man glor 24/7 da er det ikke noe gøy, det er rett og slett ekkelt hvertfall vis det er en eldre mann. De som kommenterer dritt for dette innlegget her har ikke opplevd det samme tenker jeg, så dere kan bare spare dere for kommentarene deres!

    6. Nå er jo du veldig pen da. Hadde faktisk glodd mer på deg enn kjæresten min. Jeg er forresten en heterofil jente😂

    7. Syns synd på mennesker som må lire av seg kvalme kommentarer om andres utseende. Til info, jeg synes du ikke ser fake ut i det hele tatt. Jeg har vært vitne til mennesker som kanskje ikke har vært så heldige med operasjonene dine som du har. Du ser alltid flawless og stunning ut❤️ Enig med innlegget ditt! Hadde jeg tatt kjæresten min i å stirre en annen jente i senk – hadde jeg seriøst klikket like mye som deg i reaksjonsvideoen deres for episode 7.. Hahaha! Den va amazing!! Klemz

    8. You are fucking GORGEOUS!!!!!! I would be starring at you to and I am a girl 😍😂😝
      I hate when men do that, so disrespectful & I dont understand why their women accept it.
      You nailed it with this topic 🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻

    9. Du ser jo ganske så fake ut. Det er ikke rart menn glor. Fleste oppegående menn liker ikke fake utseende. Tviler sterkt på at han syntes du er pen. For det er du ikke. Du er en usikker liten sjel som tror at alt handler om deg. Voks opp!

    10. Jeg har det helt likt! Menn snur seg på gata, sjekker meg opp på de merkeligste steder. Men jenter gjør også det med kjæresten min. Vi har vært sammen flere år, og serr, jeg har aldri sett han kikke to ganger på en jente! Du er også nydelig, så slikt vil du alltid oppleve. You go girl!

    11. Alle skjønner at hun har operert seg, unaturlig eller naturlig så kan menn synes damer er deili. Det jeg reagere på er at du er veldig diskrimenerende når det klmmer til gutter og jenter. Synes det er urettferdig mot gutter

    12. Jeg er så enig med deg! Jeg har opplevd at jeg ble stirra på i utlandet og det er så ekkelt. Mange av de guttene ville snakke med meg og kalte meg ting som babe, sexy girl osv. Lurer på når jeg finner en gutt som er god og snill og respekterer.

    13. Du vil at du og Pierre og eksen hans Martine skal være old news. Men alle vet at du er «stygge» Shirøg med nasen som ingen syns noe særlig om. Greit nok du var ikke akkurat den fineste dama i gata. Men nå ser du jo bare falsk ut med den lille opererte nesen din.
      Du er så falsk, så egoistisk, du har ikke ett eneste valg/mening/whatsoever/hvasomhelst, råd å gi til bøoggerne dine for det skinner så igjennom hva du er ute etter.
      Hilsen en fortvila jente som vet hvor jævlig du så ut før neseoperasjonen, og neseoperasjonen mvh SHIROG

    14. Har opplevd begge sider av dette, både å være med en som glor og bli glodd på. Jeg vet at man høres litt stakkarslig ut når man sier hvor ukomfortabelt det er å bli stirret på, men det er faktisk veldig ekkelt og noen ganger skummelt. Har selv gått flere ganger, og det er ikke gøy! Man kan ikke vite om man kan få hjelp av andre om ting skulle gå «for langt» så jeg har kastet inn håndklet selv flere ganger, kjipt og ekkelt. Og har ikke noe med miss Bella sine operasjoner å gjøre 😉

    15. Du er veldig pen da, hadde sett to ganger om jeg så deg på gata ;p men forskjell på å se litt ekstra, å på å stirre.. jeg er en jente btw

    16. Haha dere over som spyr ut negativitet, JA det kan godt hende han glodde på isabel fordi hun ser fake ut, sant fordi det er jo ingen menn som tenner på damer med silliconpupper vel? Haha ta dere en bolle, uansett hvor mye Isabel har operert eller hvor fornærmende rumpa hennes måtte være, så er det ingen som kan si at hun ikke er en mega digg jente, som de fleste hadde snudd seg etter. Men ja til poenget ditt, det finnes stor forskjell på at noen snur seg 2 ganger etter deg, enn at de prøver å øyepule deg liksom

    17. Trur du ikke det kan ha noe med din usikkerhet å gjøre? Din hverdag består av ingenting meningsfullt og da er det lett å tenke at alt handler om deg selv.. Det at men eller kvinner ser på deg ( eller på andre) trenger ikke å bety kun en ting( at de er interessert). Det kan ha sammenheng med andre ting. Jeg ligger selv på stranda og ser på folk hvor skal jeg ellers se?

    18. Altså ærlig talt dere som kommenterer. Hun ligger i en solseng så man ser kun nesen og puppene (som er operert) og de aller fleste har sett et par silikonpupper før og nesa er søt og ser ikke noe spesielt operert ut. Han stirret fordi han synes hun var pen, enkelt og greit. Hun er ikke høy på seg selv fordi hun legger merke til at noen stirrer, det er jo (som hun selv sier) ubehagelig. Hadde han stirret fordi han synes hun var plastikk eller stygg så hadde han jo ikke holdt blikket så lenge? Aldri møtt noen som stirrer i en evighet fordi de synes noen er stygg.

    19. Opplever dette hele tiden selv ja, det ligger i naturen dems og se på pene jenter, men det går ann og ta seg sammen, spesielt om man elsker sin partner:)

    20. Enig i at den opplevelsen du hadde var svært spesiell, virkelig! Men jeg tenker også at det må være lov å se på andre. Det må være lov å synes at andre enn partneren din er fin å se på. Uten at det skal være en kjempe krise. For fakta er at vi synes andre folk er pene eller kjekke, selv om vi har kjæreste og bare vil ha de. Tror det er sunt å ha det klart for seg i et forhold,hvis ikke kan det bli mange unødvendige uenighet, sjalusi og diskusjoner. Men det er selvfølgelig en klar grense her. Et blikk og en tanke, men det må stoppe der 🙂

    21. Teit kommentar du har. Hun skriver hvordan hun opplevde dette. Hun opplever også sikkert at jenter glor på P, men det var ikke saken denne gang.

    22. Jeg er på ferie selv, og sist i dag hadde jeg en lignende hendelse. En mann med kone og barn kom bort til bassenget. Damen hadde på seg burkini og lekte med ungen mens han kom bare nærmere og nærmere meg og stirret som bare det. Da konen merket det, så kom hun bort til han og blikket meg fra topp til tå og satt seg ved siden av han. Det er ikke bare respektløst, men jeg syntes også virkelig synd på kona. Hun hadde på seg burkini for at andre menn ikke skal se på hun, mens hennes mann spiste meg med øynene. Jeg var sikkert ikke den eneste han stirret på i dag heller. Det finnes mange griser der ute, æsj.

    23. Kanskje jenta også synes du er dritheit og tenner på deg! Men hun sender mannen for å sjekke stemningen? Tenkt på det noen gang? Alt er ikke så svart/hvitt alltid!

    24. Hei😁sorry for å si det, men du er den fineste dama jeg vet om og med dennn flotte kroppen så da er det ikke rart at folk kikker på deg❤️ Nyt at folk kikker på deg og oppmerksomheten fordi det suuuuuger den dagen man blir eldre og ingen kikker😢

    25. Di over her.. har vel ingenting å si om di glor fordi hun «ser fake ut» eller ikke. Er uhøflig å glo på den måten, uansett grunn.

    26. «Du ser så fake ut» hva er det med de kommentarene?
      Uansett om du ser «fake» ut så er det da faen ingen grunn til å glo?
      Er da ikke riktig å stirre på folk uansett hva man syns om utseende.
      Utrolig godt skrevet Isabel, håper både menn og kvinner tar dette til seg. Lite kjekt at noen glor så intenst enten man er singel eller ei.

    27. Det er respektløst for deg og kjæresten hans. Har opplevd at mannen min(ikke nåværende) glante og flørtet rett foran meg og at menn har glant på meg når de har vært sammen med sin kone og barn. Opplevd mange ubehagelige situasjoner. Men helt ærlig tror ikke jeg noen klarer å styre seg eller at noen ikke er klar over hva de gjør. Å sende et kjapt blikk synes jeg ikke gjør noe, men det er glaningen som er respektløst. Hadde du gått forbi meg hadde jeg måtte sendt et blikk for jeg elsker klærne(stilen) dine;) Ønsker deg en god påske!

    28. Så utrolig bra innlegg og skikkelig godt skrevet! Helt enig i det du skriver, er skikkelig kvalmt det enkelte mennesker holder på med!!
      Ha en fin dag videre vakre deg! <3 <3

    29. Utrolig stygt gjort. Det hadde fått meg til å følt meg skikkelig stygg hvis min kjæreste hadde glodd åpenbart på andre… Meeeeen kan jo forstå det litt (selvom det ikke er akseptabelt) for du er jo himla vakker!! 🙈

    30. Tror ikke det er noe vits å hindre naturen i å gå sin gang. Sykt kjipt når småbarn skriker og gnåler også, men dette ligger i deres natur, og de skal faktisk gjøre det 🙂 På lik linje ligger det i menns natur å titte på pene damer. Det ligger dypt forankret i dem og det har med biologi å gjøre. Jeg har aldri blitt sint når kjæresten min ser på andre damer som ÅPENBART ser rålekre ut(sånn som deg). Det synes jeg bare er hyggelig 🙂 klem

    31. Respektløs ikke noe annet og si. Fytti for noen kommentarer det kommer fra Anonyme her. Dere kan ikke ha det noe bra med dere selv. Misunnelige er dere rett å slett. Spar dere for slike kommentarer. Voks heller opp. Makan til frekkheter dere lekser av dere. Hva hun har valgt og gjøre med kroppen sin skal dere faktisk bare ta rennefart å drite i !!! Det er hennes kropp og det viktigste er at hun er fornøyd!!

    32. Når du startet å blogge synes jeg du virket «blåst» og følte det var mye tull og tøys med overskrifter osv. Ber om unnskyldning for det og trekker det tilbake. Du har tatt deg kraftig opp og er en av de ærligste bloggerne vi har, det står det respekt av! Du får så sykt mye ufortjent kritikk.
      Og du ser så sjukt bra ut, atte hjælp 🙂 Skjønner at mannfolka kikker en ekstra gang, men det er fader meg ikke Okei å holde på som han typen ved bassenget!

    33. Helt seriøst du har den største mellomrommet mellom puppene dine. puppene dine og rompa din og nesen din er tre mislykkede operasjoner du har gjort. UFF stakkars deg.

    34. Ikke svar på de frekke kommentarene. Syns ikke de fortjener at du bruker energi på de.
      Hvis jeg var på ferie og min type stirret på andre så hadde det ødelagt flere dager for min del. Jeg hadde følt meg mindre fin.
      Man kan forresten ikke se at du er operert noen steder. Jeg har nettopp begynt å lese bloggen din, og hadde det ikke vært for at du skriver at du er operert så hadde jeg aldri visst det.
      Syns du er skikkelig fin!

    35. sånn er de fleste menn. tro ikke at pierre ikke ser på andre jenter som er finere enn deg. uasnett hva han sier. sånn er det bare. er det synd på deg da? nei for han elsker deg og vil være sammen med deg. og sånn er det med de andre mennene også, bare for de ser på deg betyr ikke det at vil bli sammen med deg. sånn er bare menn.
      jeg har hatt kjæreste i 12 år og vi har det super bra, men jeg går ikke rundt og tror at jeg er gods gift to men og at det ikke finnes andre damer som er diggere enn meg.
      husk at pierre ble sammen med deg før du hadde tatt operasjonene dine, og til og med da syntes han du var pen. så selv om liker deg nå også finnes det mange andre jenter der ute både opererte og ikke opererte som han kan hvile blikket på iblandt.
      ikke noe å stresse over, you’ll get over it! bare kos deg du, ikke stress med alt sånt 🙂

    36. Hei Isabelle!
      Jeg skjønner at du ble utilpass av stirringen og det er ikke greit fra hans side å gjøre deg ukomfortabel. Men jeg har et annet syn på ‘utroskap’ enn deg, så jeg reagerer ikke i det hele tatt om min kjæreste kaster lange blikk etter andre jenter. Han kan til og med kommentere til meg: “Se på den dama der da, hun var FIN hun!!”. Jeg synes det er heeelt greit (så lenge han ikke plager jentene, vel og merke).
      Jeg skjønner veldig godt at han stirrer på deg da. Du er jo helt strøken. Ikke mange damer som er det – operert eller ei 😉

    37. feel yah!!!!!!! skjedde meg sist i går 😮
      man føler det på blikket og varigheten ved det. det må være lov for en kvinne å si i fra, uten at noen skal si: ” du tror du er noe”. måtte si i fra en annen gang, og jeg var livredd for den responsen. heldigvis ble jeg tatt på alvor! noe som egentlig bare skulle mangle.

    38. Selv om Isabel ikke hadde hatt operasjoner så hadde folk sett uansett! Fordi menn er svin! Vi jenter ser kanskje på andre gutter men vi gjør det ikke rett foran våre menn! Mens menn derimot tar seg friheten til å glo uansett hvilke situasjon det er! Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har opplevd at min kjæreste stirrer på andre jenter mens beg for eks prøver å snakke til han eller noe annet! Og når jeg da på tull buster han så nekter han totalt. Hvor dum tror dem at vi egentlig er! Det handler ikke om utroskap, men å bli glodd på som om man er et deilig og saftig kjøttstykke er ikke ok! Selfølgelig blir man ukomfortabel så jeg forstår deg godt!

    39. Skjønner kjempegodt at det var ubehagelig jeg ♡opplevde det særlig når jeg var på din alder og ble redd av det.
      Vet mange menn syntes sillikon er turn off men resten av deg er jo digg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg