ANGÅENDE HÅNINGEN I GÅRSDAGENS EPISODE

reklame ⎮ annonselenker Nelly

God kveld fininger 💘 Jeg ser at det er mange som ønsker en reaksjonsvideo på gårsdagens episode av PH, og tro meg – den kommer. Jeg har så mye å si i forhold til den episoden at dere aner ikke. Det var en ekstremt vanskelig dag for min del, men heldigvis hadde jeg mange fine mennesker på hotellet som støttet meg og var der for meg. Jeg var ikke klar over de blikkene som ble utvekslet mens jeg serverte desserten, og i hvert fall ikke det “korset” som ble gjort. Jeg synes i grunn at det er litt spesielt at det har blitt tatt med i episoden da det er vanvittig ekkel oppførsel, men samtidig er jeg glad for at dere seere får se det svart på hvitt, og kanskje forstår bedre hvorfor jeg var såpass ukomfortabel at jeg faktisk ville bytte lag. Der har dere det jo i det minste bevist, og jeg kan si så mye som at jeg ble veldig lettet over at jeg faktisk byttet lag når jeg så episoden i går. Jeg vil ikke en gang tenke på hvordan det hadde vært om jeg faktisk hadde vært på lag med dem. Enough said. Jeg forteller mye om alt som skjedde i reaksjonsvideoen som kommer ut i morgen. Hold utkikk etter den. 

Processed with VSCO with j6 preset

Det var ikke det jeg skulle prate om nå, egentlig. Klokken er over 01 på natta her, så jeg er rimelig trøtt. I morgen skal jeg opp super tidlig, for vi har nemlig fullt skjema! Vi har leid en privat båt og sjåfør som skal ta oss med til de vakreste perlene rundt Koh Lanta. Vi skal få hilse på aper (de er helt ville, så klart!), se nydelige strender og grotter. Jeg gleder meg som et barn! Denne ferien har vært så fantastisk fin, dere. Jeg storkoser meg virkelig. Om dere skal til Thailand noen gang, så må dere nesten ta en uke her i Koh Lanta. Det er så fredfullt og helt nydelig her. Alle menneskene er så utrolig hyggelige og imøtekommende. Jeg blir helt glad i sjelen av karismaen og utstrålingen deres. Det smitter sånn av! Dagene her nede går stort sett til det samme. Vi drar som oftest til strender på dagene, eller så soler vi oss på resorten. Det er jo helt fantastisk her også, så egentlig kunne vi bare chillet på området her hele tiden haha. Det er vanvittig stort og fint! Vi har dessuten leid oss mopeder som vi kjører rundt på. Tidligere i dag var vi for eksempel på en langtur til sentrum, hvor de hadde litt butikker og marked. Sistnevnte er jeg ikke noe særlig fan av, da. 

 Processed with VSCO with j6 preset

DIAMANT BH HER ⎮ LIGNENDE SOLBRILLER HER ⎮ JAKKE HOUSE OF CB 

Jeg føler at jeg knipser bilder i hytt og pine, men at jeg ikke får postet alle. Jeg skal komme med et skikkelig bildedryss fra de siste dagene i morgen. Jeg har forøvrig blitt veldig aktiv og “inspo” (om jeg får si det selv, haha) på Instagram! Følg meg gjerne der også for å se bilder som jeg ikke deler her. IsabelSraad heter jeg, både på Insta og på Snap. 

Jeg må nesten runde av her nå, jeg er så trøtt og sliten. En dusj, ansiktsmaske og en flaske med vann (blir så dehydrert i varmen) skal inntas før jeg stuper i seng. Får bare håpe at kjæresten blir ferdig med å klippe dagens vlogg innen den tid. Jeg haaater å legge meg alene! Man føler seg så ensom, spesielt når kjæresten er i samme rom men ikke i sengen sammen med deg. Haha, er jeg rar? Litt, kanskje… God natt babes, jeg lover å spamme på Snapchat og Insta-story fra den spennende dagen vi har i vente i morgen! Klem 💘

108 kommentarer
    1. Lær forskjellen på håning/erting og mobbing vær så snill 🙂 mobbing mister sin troverdighet. Det de gjorde var IKKE greit, men langt ifra mobbing.

    2. Liker deg, men hadde vært kult å sett deg gi litt mer faen i det du hevder er mobbing. Verden hadde vært så mye bedre hvis man kunne tolket ting positivt. Altså latt som om det ikke var vondt ment. Man hadde blitt mye mer positiv ut av det. Uansett kos dere på ferie! Misunner dere

    3. Så Kristin hadde kommentert det med paradise til se og hør, og synes det begynner å bli alt for dumt å holde på sånn fra dems side. Hun later som at ingenting er retta mot alt deg, når det er ganske åpenbart at stort sett det meste hun sier er retta mot deg blant annet

    4. Det MÅ jo vær retta mot deg. Det er jo en kamp hun tar og en motstemme til det DU holder/holdt på med. Ikke kun deg, men det gjelder jo deg også. Da er det vanskelig å late som at ting ikke er retta mot deg, noe det må være.
      Jeg blir litt klar. Jeg sier ikke at du fortjener blikk og drittslenging. Men du MÅ tåle at folk er uenig med deg og sier deg i mot, kanskje på en krass måte.
      For jeg syns også til tider at du ikke er klar over påvirkningen du har på unge mennesker og fraskriver deg litt ansvar! Og i tillegg tar du litt offerrollen. Jeg er sikker på at du kan ta deg en prat med noen som har blitt mobba. Det er ikke snakk om at noen er uenig med deg eller gir deg noen blikk bak ryggen din.
      At noe er ubehagelig er ikke synonymt med mobbing, og at noen har sagt deg i mot flere ganger og mener du er et dårlig forbilde er heller ikke mobbing.
      Hilsen Anette

    5. Anette: Vet du, du har misforstått. Jeg ELSKER at vi har stemmer som Kristin her i denne bransjen, noe jeg sa til henne på hotellet også. Men problemet er at hun kjefter og hinter ekstremt med ekle parodier og skikkelig sinte videoblogger og innlegg som er så nedlatende. Som hun sa i debatten til Kristine: “jeg hadde jo håpet på å se en annen blogger her i dag”. Folk er ikke dumme. Jeg er ikke dum. Jeg personlig synes ikke at hun er noe flink på å skille person og sak. Jeg har blitt tagget i ekle memes på instagram av Dennis flere ganger, og Kristin har parodiert meg på sin Snapchat -offentlig for alle å se. Jeg vet ikke med deg, men for meg er ikke det noe greit.

    6. Jeg digger at du ligger på topplisten! Jeg fryder meg rett og slett! Du er virkelig flink til å blogge ofte og interessant! Det Kristin og Dennis og andre haters gjør er ikke Ok! Dere er så pene både Pierre og deg, mange er sjalu! Stå på godinger!👊🏾🤸🏿‍♂️👏

    7. kan du pliis skrive om opplevelsen din med spådamen eller hva de heter 😀 gleder meg veldig til å høre. Føler det er litt mye paradise snakk på de fleste innlegh, noe jeg forstår♥️ Men ville bare håpe på at den kommer snart. Digger deg

    8. Oki. Først så vil jeg si at jeg syns det er dritt, når folk argumenterer og ikke skiller sak og person. Og om de går på personangrep mot deg og tagger deg i ekle memes uten å klare å gjøre det med sjarm mister de grepet på debatten. Det er jeg HELT enig i!!
      Jeg så den debatten og jeg jeg så Kristin hinte til at hun helst skulle ønske at det var du som stilte opp i den debatten og ikke Kristine, men det er jo også for at hun kanskje vil ha en debatt på dere som tjener mest penger på reklameinnleggene.
      På en annen måte så skjønner jeg deg godt, at du ikke ville stille opp i en debatt når du føler deg angrepet som person og ikke sak.
      Jeg syns du virker som ei oppegående og smart jente. Jeg blir bare så latterlig engasjert i denne saken for jeg jobber med barn/ungdommer selv hver dag og jeg vet hvor latterlig stor påvirkningskraft dere har på unge mennesker, derfor syns jeg kampen Kristin tar er viktig.
      Jeg vil også si sorry for at jeg uttalte meg på den måten om at du følte deg mobbet. Det var usaklig av meg.
      Hilsen Anette

    9. You might be a tiny bit “rar” at times but always in a positive and loving manner!
      🌴🌴🌴😋

    10. “Kjefter og hinter ekstremt”? Hun er engasjert og bergenser. Du som er veldig høylytt og engasjert vestlending selv, burde ha forståelse for at det kan misforstås og virke sintere enn det er. 🙂 . Hun har ikke kjeftet, hun har laget oppgitte engasjerte videoer.
      Men huff, forstår at du blir lei deg, men ikke ta det personlig. Hvordan ekkel parodi har hun laget av deg? Og hvilket nedlatende innlegg? Og hvordan parodierte hun deg på snapchat? Om dennis har tagget deg i “ekle memes” kan vel ikke atå for kristins regning
      Når hun sa i debatten til Kristine: “jeg hadde jo håpet på å se en annen blogger her i dag”, hva gjør det da? Hallo er på fitt parti osv men DET kan du da ikke ta på vei for? Hun hadde vel håpe å sett deg der og debattert med deg da, gjør det noe?

    11. Synes det er så rart at du ikke bare kan STÅ for de valgene du har tatt?! «Sånn er jeg og sånn er det.» men i steden for legger du deg under bordet og piper med en gang du møter en med andre meninger!? Blir merkelig for meg. Nei stå nå for fanken for det du gjør sier nå jeg!! Kulere om du bare kunne gått bort til Kristin og si HEI!! Gi nå faen i hva andre mener! Bah, blir så lei at du ikke klarer å stå opp for hva du har gjort! Dere mener forskjellige ting? FINT! Slutt å bry deg og legg deg ikke ned hylende HVER gang folk nevner deg og plastikk i media? «JA jeg har operert, og SÅNN er det :D»
      Det beste du kan gjøre når noen gjør sånne ting? Smil! Le! Hils på de! Ikke vær så overfølsom 😀

    12. Jeg reagerte skikkelig på de blikkene og det Dennis gjorde da du serverte. Greit nok at Kristin mener det og det om operasjoner, men jeg føler også hun hinter til akkurat DEG flere ganger. Hun sier hun snakker generelt og ikke om person, men synes ikke alltid hun gjør det. Alle er ikke enige alltid, sånn vil det alltid være MEN det å gå på personangrep er slemt og feigt. Uansett så synes jeg den debatten om influencere, dårlige forbilder osv osv tar litt av fordi dem som leser bloggen din, uansett om de er 12 eller 25 år har vel er filter og litt oppi hode som gjør at de kan tenke selv? 12?åringer KAN tenke selv. Og hvis det å fylle leppene eller operere rumpa er det eneste en så ung person tenker på, så spør jeg hvor er foreldrene? De har et ansvar for ungene sine, ikke du eller andre bloggere som er «dårlige forbilder». Nei vetti hva, syns det der tar helt av. Jeg har likt Kristin og er jo forsåvidt enig i at operasjoner ikke skal bli normalisert, men er IKKE ditt ansvar <3 og etter det jeg så på den episoden som tydelig var rettet mot deg...æsj. Jeg kan selvøfgelig tenke at jeg ikke synes det og der er greir, men skjønner virkelig ikke greia med å sette ansvaret på deg og andre bloggere. Jeg synes uansett at du er kjempefin og det har jeg alltid syntes<3

    13. Jeg støtter deg Isabel♥️♥️ Det er et valg du har tatt og jeg syns Kristin burde vise respek og slutte å mobbe deg 🤬 Jeg forstår ikke hva er probleme hennes hun er faen meg en vokse dame over 30 år hun burde tenke på hva hun sier om deg.
      Jeg skrev dette til henne:
      Vil bare si at jeg syns oppførselen til deg og Dennis var utrolig barnslig. At dere som voksne står å gjør grimaser bak Isabell sin rygg syns jeg er utrolig skuffende og stygt! Ikke rart hun følte seg utilpass.
      La folk være som de selv ønsker. Det handler om RESPEKT

    14. Alt Kristin sier handler ikke direkte om deg. Det er utrolig egosentrisk og umodent at du tror det. Hvorfor var kommentaren hennes på debatten om deg? Kunne vel like gjerne handlet om Sophie Elise?? De har jo hatt flere saklige innlegg og YouTube-videoer om temaet. Om jeg var Kristin var det absolutt SE jeg ville debattert med, ettersom hun fremstår som voksen og reflektert i en diskusjon.

    15. Det var definitivt mobbing som du ble utsatt for. Håper du er sterk og hever deg over det!
      http://www.godskole.no/mobbing-og-krenkende-atferd/hva-er-mobbing
      Uthengning
      Baksnakking og spredning av løgner
      Vold og fysiske overgrep
      Ødelegging og stjeling av ting
      Trusler og tulletrusler
      Ironi, sarkasmer
      Stemmeleie og herming
      Kroppsspråk
      Slutte å prate når en elev kommer til
      Kallenavn som er negativt ment.
      Kjefting. Gi ordre. Bestemme.
      Stadig negative omtale, kommentarer og erting
      Systematisk avvising eller stryking av en som internettvenn.
      Varianter av utestenging: Blir ikke ringt til eller kontaktet, mens alle andre samles.
      Negative blikk

    16. Sjeldent jeg kommenterer noe som helst i det hele tatt, men jeg ville skrive noe for en gangs skyld. Isabell du er den vakreste og fineste jenta – og det er ikke bare utsiden din som er vakker. Det ser man bare på måten du sto opp for Julie når de andre jentene gikk imot henne samtidig.
      Kristin derimot er bare en sjalu, bitter kjerring. Oppførselen til Kristin ovenfor deg viser bare at hun ikke har fått særlig oppdragelse hjemme. Er hun som taper på det – ikke du.
      Kos deg masse videre på ferie❤️

    17. Okei, seriøst. Dere måååå bare sette dere på bussen (eller taxi) til Surat Thani! Også en liten taxitur til Amphoe Don Sak (som er ei kai). Ta båten utover til de 3 mest kjente “backpacker-øyene” i hele Thailand! Har vært i Thailand 4 ganger selv. Besøker forskjellige plasser hver gang, men passer alltid på at jeg er innom disse tre øyene før jeg reiser hjem. Koh Samui, Koh Phangan og Koh Tao. Seriøst, paradiiiiiis!!

    18. Erik sa nettopp på sin livestream at han syens rompa di ser bra ut, at han skjønner ikke lat hatet! og at han syntes synd i deg pga det me kristin <3 <3 naw

    19. Tenk og bare kunne reise rundt i tropenes land og bli så brun og fin som du. Dette skal jeg og begynne med snart!

    20. Men det er ikke kun deg de hinter til. Sophie Elise har jo til og med filmet «sitt svar» til Kristin etter en av videobloggenne hennes, for det er rettet mot influencere som generelt gjør slike ting. Og selvom du kjenner deg igjen i argumentene hennes (fordi du åpenbart har operert deg) så betyr det ikke at det KUN handler om deg. Sophie Elise står LIKE MYE i dette, som deg. Men hun går imot ilden og kjemper seg gjennom for å forklare hennes meninger, hun gjør seg ikke til et offer med en gang.

    21. Blikk? Kunne ikke se noen veldig unormale blikk fra Kristin og Dennis retter mot deg? “Korset” til Dennis… kan du med sikkerhet si at det var retter mot deg?
      Kjære deg… Dette kan være noe ganske uskyldig og det kan hende folk “ser” mer og legger mer i det den ene eller andre gjør fordi man vet at det har og kanskje fortsatt er en sår konflikt der. Jeg vil bare at du skal være litt forsiktig med hva slags påstander du slenger ut nå.
      Du må, som en har nevnt over her, lære deg å gi litt mer faen. Du må heve deg over det ellers kommer det til å spise deg opp. Syntes du er utrolig sterk og jeg håper du forstår at jeg bare mener godt med det jeg skriver nå. Men du må velge dine kamper. Ikke for andres del, men for din egen. Ikke alt kan være en kamp, det kommer til å slite deg helt ut. Håper du koser deg på ferie og fortsatt fin påske 🙂

    22. Må bare være ærlig å si at jeg syntes du synker rimelig lavt etter din deltakelse i år. Du hadde klart å bygget deg opp igjen etter forrige sesong, men i år tror jeg ikke din deltakelse har vært noe annet enn negativt. Skikkelig synd! Husker jeg hadde begynt å fått et positivt inntrykk av deg, men dette er nå totalt forandret. Når Kristin spør som en voksen person, om å få pratet på utsiden og du takker nei kommer du deg ikke videre. Forstår ikke hvorfor du da skal være så tøff bak bloggen din, da du ikke klarer å stå for dette i ettertid. JA, det er dårlig av K og D det de tidligere har gjort, men man kan da ikke ha tusen unnskyldninger å grave seg ned som ett offer hver gang du står ovenfor et press. Move on!!! Etter de dro hoppet du i taket med den tidligere attituden du spillte på igjen, det var utrolig kleint å se på. Uansett er det fint at du kan forklare deg noe i reaksjonsvideoene deres. Men som Pierre sa, hadde du vært mer ydmyk tror jeg det norske folk hadde blitt mye mer imponert.
      Hva tenker du selv om din deltakelse i år, er det noe du er stolt av?

    23. Hei Isabel. Jeg er på ferie på Koh lanta og lurte på hva dere betaler for en privat båttur? Jeg har gjort det fra Phi Phi for 4 år siden, men her har jeg ikke sett noen som gjør det. Har dere bestilt fra firma eller snakket dere med en fyr på stranden? Sistnevnte gjorde jeg for 4 år siden og den turen er et av de beste minnene fra Thailand. Håper båtturen blir fantastisk. Enjoy 🙂

    24. Fine Isabelle🤗 vet ikke hva som er mest urovekkende her jeg og hvem jeg hadde latt mine barn leke med av andre barn, foreldre som mobber andre fordi de har opperert seg litt, eller foreldre som er snille og greie og har fikset litt på seg selv? Herregud, det er litt silikon og fillers det er ikke heroin! Det plager ingen andre, om man får problemer av og se andre så tror jeg man har mer man må ta tak i. Jeg personlig blir mer «sjalu» irritert av og se alle de fine klærne og tingene dine, men jeg slenger da ikke rundt meg med dritt for det. Håper dere har det fint på tur❤️

    25. Hei Isabell!!
      Hvis du gidder, må du gjerne sende svaret til meg på mail – oom det ikke er noe du ønsker å dele.
      Forrige gang du var på TV gikk du naturligvis mye opp i utseendet den gangen også. Men det er èn ting jeg så higer ås utrolig mye etter. Jeg har hår som deg; mørkt, egentlig naturlig ganske mye hår og langt. Jeg går til frisør så ofte, har venninner som er frisører (som får sånn typsik frisørhår etter de blir frisører, vet du).. Men håret mitt blir på en måte aldri som ditt! Det ser så sunt ut. Tar du bare mange kreatinbehandlinger, eller hva?
      Det er sunt, det stritter ikke, og det ser “tyngre” ut på en måte? Før så håret ditt langt og pistrete ut, og nå er det bare… så fantastisk flott. tilogmed i mexico.
      Jeg bor i utlandet og bor i fuktige, varme strøk, og HATER håret mitt nå.

    26. Hei Isabel! Jeg følger med på bloggen din og ser du opplever en del motgang. Jeg syns denne saken som har pågått med deg i det siste demonstrerer baksiden av medaljongen med å være blogger. Når du er en blogger lever du egentlig av å være deg selv, du viser hva du gjør, hvilke frisør du bruker, hvilke hoteller du drar til og anbefaler ulike produkter som liker – med andre ord; merkevaren er deg selv! Dette kommer jo med mange fordeler fordi man tjener penger på å leve livet rett og slett, men det gjør også at det blir vanskelig å skille mellom jobb og privatliv (fordi det er på mange måter det samme). Jeg skjønner at det må være utrolig sårt å få så mange kritiske kommentarer fra andre bloggere og media, men det blir veldig vanskelig å kommentere bloggindustrien uten å være personlig – nettopp fordi det er personlige bloggere som blogger om personlige ting! Dermed må bloggere eller influencers tåle og stå mye mer personrettet kritikk enn mange yrker nettopp fordi merkevaren du promoterer er “Isabel Raad”, og da blir det fort Isabel Raad som får både de positive og de negative kommentarene. Når det er sagt, tror jeg folk ofte glemmer at bloggere faktisk er mennesker også (samtidig som bloggere undervurderer sin egen makt) og at det er nettopp dette som gjør industrien så kompleks.

    27. Jeg så blikkene de ha deg jeg også, men selvfølgelig sjekker de ut rumpa di når de vet den er operert. Alle sjekker ut rumpa di, fordi de er nysgjerrig. Og det korset på halsen kan jeg ikke skjønne at var rettet mot deg. Hva skulle det være for liksom? «Håper hun ikke dytter ned bordet vårt med rumpa si?» tror nok det korset var for noe helt annet. Når Kristin er så i mot operasjoner som hun er, må du forvente at du blir brukt som eksempel på en som har gått for langt og kan påvirke unge jenter i feil retning. Det er jo en grunn til at hun tar dette opp så mye, fordi kjente bloggere/influencere som f.eks. deg driver og operer seg i hytt og pine. Hun trenger bakgrunn for sine sterke meninger, og da må hun vise at mange kjente fjes operer seg. Så må jeg bare si at du velger helt selv om du vil operere deg eller ikke, men du må forvente at folk har like sterke meninger som deg om saken, selv om det er en mening som er annerledes enn din.

    28. Jeg tror det er vanskelig for mange sitte seg inn i din situasjon når det kommer til den saken med deg og Kristin, på noen måter. Men jeg kan forstå at det er vondt for deg vist de tingene du skriver har skjedd mot deg i forhold til dem, isåfall er det en veldig barnslig og stygg oppførsel. Alle kan ha meninger om ting og være imot det, men man skal aldri være stygge mot et menneske selvom – de kjenner deg ikke en gang? Det blir så feil i mine øyne, dømme noen bare fordi de har gjort noe enkelte ikke liker eller har noe i mot? Ja, er mye enig med Kristin i ting hun sier men betyr ikke at jeg er enig i den oppførselen hun gjør mot deg. Selvom du har tatt de valgene du har tatt, så dømmer jeg ikke deg. Syns du virker som en flott og snill jente, som vil alle sitt beste. Stay strong! Det har sine fordeler og ulemper være toppblogger, men skal si du klarer det bra. Ikke rart at du får noen knekk perioder, men det gjør deg kun sterkere. Ha en fin dag❤️

    29. Shiiit, var inne på house of cb. Hvorfor bestiller du ikke mer derfra? Du ville vært high class og sett myyyye bedre ut enn Kim K (på ekte). Synes klærne du bruker fra Nelly er så basic. Come on girl, du må satse høyere

    30. Hei Isabelle
      Det er synd at du tar ting så personlig og ikke ser forskjell på sak og person.
      Er også synd at du ikke bare kunne ta i mot å snakke ut med kristin på utsiden og kanskje finne ut av ting.

    31. Men kan du ikke snart stille opp på noe? Du vil ikke forsvare din side av saken til Hegseth, ikke til Kristin og ikke i debatten. Jeg skjønner at du kan bruke denne plattformen, men når du sier nei til å ta en enkel diskusjon virker det bare som at du er redd for at spørsmålene som kommer har du ingen gode svar på. Jeg er veldig nøytral i denne saken, og tenker folk skal gjøre hva de vil, men, samtidig blir jeg veldig oppgitt over at unge jenter blir påvirket. Jeg har endelig kommet til et sted der jeg er fornøyd med meg selv, og det tok inn og ut silikon operasjoner, restylane og fillers til. Jeg er ferdig med alt det der, men skulle bare ønske du kunne tatt en diskusjon og faktisk svart på de spørsmålene som er der ute. Du gjemmer deg jo litt her fordi her kan du styre absolutt alt selv, og ja, det virker lett, men kanskje folk kan gi deg litt pusterom om du bare stiller opp den ene gangen. For det er veldig lett å ta offer-rollen og mene at alt er mobbing. Enig med en over her at håning, den er grei, men mobbing vil jeg ikke påstå at det er. Ingen kan bestemme at du ikke blir såret av dette, men når jeg ble mobbet var standarden for å kalle det mobbing langt høyere enn dette.

    32. Heia! Såg tatoveringen din på ryggen på snap.. er den ny? 😄 eller er det bare jeg som er dårlig til å følge med? Den var fin! Hva betyr det? 😄🙏🏼

    33. Hei fine!
      Nå er det sånn at du har blokkert meg på Instagram, var vel noe jeg skrev back in the days i påvente av den fine rumpen din som du ikke likte. (Og jeg var for utålmodig til å vente for å se)
      Anyway – jeg kunne bare ønske at jeg var i nærheten av deg inne på PH når Kristin sjekket inn. Bare gitt deg en klem å fortalt deg at ALT KOMMER TIL Å GÅ BRA❤️ Jeg personlig er ikke så «fan» av den personen hun ønsker å fremstå som, hun er usikker og ikke fornøyd med seg selv. Hadde hun vært så varm, sånn som hun faktisk VIL fremstå, hadde hun gått bort til deg å forklart problemet sitt. Hun hadde vært den ?voksne» – ikke bare på PH, men sånn generelt. Det er der hun synker i mine øyne. Så mye hat du får, får meg faktisk til å digge deg mer!! Du er blitt en del av min hverdag, helt enkelt 😀 Jeg er ikke 18 år, jeg er 33. Jeg har en normal jobb, 2 kids, samboer. Og JA, jeg MÅ ha min Isabel dose HVER DAG – Ask my man!😂 Men nå tenkte jeg at du fortjente å høre det, at jeg elsker deg! Takk for at du piffer opp hverdagen min, TAKK for at jeg ser på Paradise hotel igjen i en alder av 33, takk for at DU får meg til å spole frem for å komme til deg, takk for at samboeren min ligger å rister på hodet av TV valget mitt, TAKK for at han NÅ, er så «inni» dette at han faktisk LER, kommenterer å DIGGER å følge med, bare pga deg!! Dette skal du vite, vit at du er ENORM, vit at folk DIGGER at du er «annerledes»
      Vit at jeg ser DEG og BEUNDRER deg❤️
      Kos deg med din kjære i Thailand, bare VÆR DEG!!
      Stort smask fra meg! 💋

    34. Vet dette ikke har noe med innlegget å gjøre, men du har så sinnsykt mange fine topper som ikke er fra Nelly. Kan du fortelle hvilke nettsider du da ser på og hvordan størrelsene er? Du har superfine klær

    35. Ble sååå glad av å se deg på snap når du filmet apene haha! Dør når den ene apen jaget deg Hahah! Håper du koser deg masse <3

    36. Jeg syns det er så trist at du fremstiller deg som du gjør. Likte deg så utrolig godt før alt dette her.. syns det blir så utrolig dumt at du prøver å gjøre deg til ett offer hele tiden. Du skriver jo offentlig om alt du gjør, da må du jo også forvente litt storm også. Ja så kommer noen med usaklige ting rettet mot deg, men hallo da. Du har vell også kommet med en kommentar her og der som ikke er akkurat ment som ren godhet. Det andre jeg syns er trist er at du faktisk oppfører deg som en kjempe diva på Paradise. Hele tiden skal du understreke at du er en legende, dette er din sesong og hvem tror de at de er. Isabel, du er en norsk realitydeltaker og blogger. Du er ikke Michelle Obama liksom. Jeg mener det er helt idiotisk st TV3 lar deg slappe av vekke fra Kristin og dennis pga noe du tar deg nær av. Du burde blitt sendt hjem dersom du ikke kan delta på lik linje som alle andre. Trodde virkelig ikke du var sånn her. Du har mistet en følger her hverfall. Håper du kan sette deg ned en dag å reflekte over hvem du egentlig er og hvor du kom ifra..

    37. Min opplevelse av Kristins kommentarer er ikke at hun mobber deg. At du føler deg truffet er en annen ting, for hun har jo rett i det hun sier, og du er vel blandt værstingene når det gjelder fake utseende. Det kan du vel ikke benekte. Ekstensions, falske vipper, falske lepper, pupper, nese og rumpe.. Synes det egentlig bare er trist, fordi du var en vakker jente med fine former og ansikt. Det er synd du har gått så langt som du har gjort. Men gjort er gjort, og du burde i det minste legge fra deg offerrollen og stå for det.

    38. Vilde: Det var ved ulike tilfeller der jeg helt oppriktig ville trekke meg, og jeg gikk ut av hotellet noen ganger fordi at jeg hadde fått nok. Denne episoden der Kristin og Dennis sjekker inn blant annet. Da ble det ikke lenger “paradise hotel” for meg. Da var det mer slik at jeg ble stengt inne på et hotell med to personer som har latterliggjort meg offentlig flere ganger. Dennis rangerer utseendet mitt på instagram, kaller meg for bonde, tagger meg i memes og han har til og med lagt ut et ekkelt bilde av Kardashians der han TAGGET meg i bildet slik at jeg skulle se det. Kristin har parodiert meg på sin mystory. Jeg føler ikke at det var noe kult av produksjonen å sette meg i en slik situasjon, men de sa at de ikke visste hvor alvorlig det var. Derfor var de veldig forståelsesfulle og ville gjøre alt de kunne for at jeg skulle ha det best mulig det døgnet “turistene” var på hotellet.

    39. Anonym: Men hva da “offerrollen”?! Jeg klager ikke på at hun kjemper for det naturlige! Jeg ELSKER at vi har stemmer som hennes, men som jeg sa til henne på festen: det er forskjell på å kjempe for en sak, og det å parodiere meg, at hennes kjæreste tagger meg i ekle memes på instagram, legger ut et fælt bilde av Kardashians hvor han velger å TAGGE meg, rangerer utseendet mitt og kaller meg for en bonde? Kristin parodierer meg på sin mystory. Det er DET det handler om! Det er PERSONANGREP og ikke SAK. Takk for meg!

    40. Hun kjemper for det naturlige ved å ødlegge selvbildet til alle jenter der ute som har gjort en eller annen endring på utseende sitt. Selv hun må forstå at det ikke er greit fokusere på at plastik kirurgi er stygt mens alle andre er nydelige mennesker akkuratt som de er.
      Alle som har utført en operasjon som har endret utseende deres har fått mye dritt lenge før Kristin gjor det enda verre med å snakke om det på en sånn måte at de som har gjort noe med utseende også er dårlige mennesker på innsiden, det er slik budskapet hennes kommer fram selv om det kanskje ikke er meningen. Prøv heller å styrke selvbildet til unge kvinner uten å dra ned eller tråkke på de som ikke er naturlige lenger.

    41. Kristin er bare en bitter og sur kjærring som er misunnelig på vakre damer som deg. Helt ille hvordan hun og Dennis går til stadige personangrep, har ikke ord…

    42. Etter at jeg så Dennis hadde rangert deg som en sterk 7er i et av hannes nyeste instagram bilder klarte jeg ikke lenger dy meg til å ta en del av denne debatten. Hvor utrolig dobbelmoralsk er ikke det? De sitter å sier at utseende fokus er dritt og hvordan Kristin “jobber” hver dag for å avskaffe det, men allikevel så er det greit å sitte å rangere utseende ditt på instagram? Å håne andre på internett er mye verre enn å “normalisere” plastikk kirurgi. Merker Kristin prater mye rundt grøten, og kan ikke svare konkret på hvorfor akkurat blikking og korset ble laget akkurat da du kom. Jeg skjønner det er 24 timer klippet sammen til 40 minutter, men hadde vært interessant å vite hvorfor de gjorde det akkurat da du kom.
      Elsker virkelig bloggen din, Isabel. Bevis at du er den voksne i denne saken.

    43. Det er bare tragisk at en voksen person som kristin som har mulighet til å påvirke og inspirere yngre generasjoner oppfører seg som en 14år gammel jente på ungdomsskolen. Jeg blir kvalm av slikt, hun har virkelig mistet min respekt og meg som leser på hennes blogg. Er ikke rart det blir mye mobbing på skoler og utenom blandt unge jenter og gutter når personer som disse unge liksom skal kunne se opp til oppfører seg slik på tv og i media…
      Stå på isabell og fortsett å være deg selv, du er sterk og du er bra 😀

    44. Hei du.
      Vil bare si at jeg digger deg, jeg synes du ser helt fantastisk ut, både før og etter operasjonen. Du er helt rå som klarer og ta dine egne valg, og stå for dem, uansett hvor mye motgang du får. Du fortjener virkelig ikke all dritt som blir slengt mot deg i disse kommentarfeltene. Jeg har aldri noengang kommentert en blogg i hele mitt liv, men her syntes jeg du fortjente en kommentar. Håper du skjønner at alle disse jentene som kommenterer stygt, kun er sjalu. De er sjalu på pengene dine, de er sjalu på utseendet ditt, og alt du får til. Tror ingen skjønner hvor mye jobb det faktisk er, og hvor slitsomt det kan være..
      Jeg kjenner folk som sitter å sier «herregud så du det rumpebilde, eller bikinibilde som ble lagt ut» og dagen etter sitter de å klager på at de ikke ser sånn ut selv. Alt er bare sjalusi, folk er så opptatt av seg selv at de ikke klare å unne andre noe bra eller heie på andre.
      Du gjør det du trives med, og du tjener masse penger på det, men hva i alle dager er galt med det? Absolutt ingenting. Vi trenger sånne som deg, akuratt like mye som vi trenger de som sitter bak kassa på kiwi.
      Stå på!!

    45. Anonym: Amen. Kunne ikke sagt det bedre selv. Folk skjønner jo ikke at jeg var så ukomfortabel på grunn av all denne latterliggjøringen de har utsatt meg for gjennom tidene, og ikke det at hun er for det naturlige og jeg “for” operasjoner. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: jeg var så utilpass og trakk meg såpass mye tilbake på grunn av håningen og latterliggjøringen de har holdt på med. Det gjorde meg vanvittig ukomfortabel, noe som ikke er rart overhodet. Jeg ser også at Kristin mener at jeg var frekk som ikke hilset på henne, men jeg kan vel si så mye som at hun fikk en klem når hun dro. Så hvor “uhyggelig” jeg har vært, vet ikke jeg. Reaksjonsvideoen kommer ut asap, og der forteller jeg om alt som skjedde det døgnet de var på hotellet. Jeg gråt faktisk halve festen, og hadde Newa og Cathrine trøstende ved min side i bungalowen. Produksjonen steppet også inn for å se at alt var OK med meg. Men igjen – en video kommer i og med at det er så mange som lurer på alt dette og fordi at jeg så deres oppførsel i episoden.

    46. Hei! Jeg bruker aldri å kommentere blogger, men akkurat nå kan jeg faktisk ikke la være. Jeg har fått med meg hva Kristin har skrevet på din blogg, hva du har skrevet på din, paradise episoden og intervjuet i Se og hør.
      Dere to representerer to veldig forskjellige ting. Kristin sin kampsak som går ut på at hun er i mot at influencere skal “reklamere” for plastisk kirurgi. Du derimot har snakket åpent om dine kirurgiske inngrep, bortsett fra et. Du forteller at det er bedre å være åpen om det i stedet for at leserene dine skal tro du har trent deg til for eksempel stor rompe. Her er jeg enig. Det er bra du er åpen, likevel opplever jeg av og til at du nesten reklamerer for plastisk kirurgi. Du legger stadig ut bilder av hvordan du så ut før og dine “forbedringer”. Dette skulle da strengt tatt ikke være nødvendig. Jeg stusser også litt over en kommentar du sier i paradiset hvor det er bedre å få fin rompe på en dag enn å trene seg til en på flere år. Mener du virkelig dette? Syns du det er bra at jenter heller velger å legge seg under kniven enn å trene?
      Plastisk kirurgi kan gi mange komplikasjoner som for eksempel infeksjon (her er nok værste mulighet sepsis som er meget dødelig hvis ikke dette oppdages).
      Kristin som blogger kjemper en kamp som er veldig viktig i dagens samfunn hvor flere og flere legger seg under kniven fordi de ikke tror de e bra nok. Ja, denne kampen kom nok på en tid hvor du “reklamerte” mye for dine operasjoner. Og jeg tror det er godt at unge lesere har en stemme som Kristin å høre på.
      Når det kommer til denne såkalte mobbingen må folk og også du stoppe å tenke litt. Er dette virkelig mobbing? Da jeg så dette korset tenkte jeg at nå håper de på god mat, siden det var nettopp dere deltakere som hadde laget maten. Jeg oppfattet ikke dette som mobbing. Og Kristin har selv sagt at dette ikke var ment stygt ment. Hva med å tro på det hun sier? Alt dette med mystory og Instagram vet jeg ingenting om. Så det kan jeg ikke snakke noe om.
      Hadde jeg vært deg hadde jeg takket ja til å snakke med Kristin på utsiden. Her kunne du forklart deg og hun forklart deg. I stedet tar du opp en kamp som er helt unødvendig. Hadde du vært litt mer voksen hadde du tatt en vanlig prat med henne på utsiden, i stedet opplever jeg at du tar en offer rolle. Det er da utrolig unødvendig.
      Jeg syns det er bra vi har en stemme søn Kristin idag når det er blitt normalisert å gjøre plastisk kirurgi. Likevel forstår jeg at det er lett for unge jenter å føle presset å derfor ty til drastiske endringer.
      Dette er ment som en tilbakemelding til deg hvordan jeg opplever denne “bloggkrigen”. Jeg er fast leser av din blogg og jeg syns du har en flott blogg å virker som en flott jente. Men som toppblogger må du tåle å høre hva meg som leser føler om denne “krigen”.
      Ha en ellers flott dag vidre!! 😊

    47. Å rangere utseendet til andre mennesker skaper mye mer kroppspress enn hva man gjør ved å legge seg under kniven.
      Og forresten, når man gjør slike inngrep så skulle man jo ønske at man feks hadde fått bryster naturlig slik som alle i familien og venninner fikk. Ingen VIL jo ha noe falskt på kroppen sin, men man vil ha det andre jenter har fått gratis naturlig, ikke hva opererte jenter har fått etter operasjon.

    48. Trist at du ikke bare kan stå opp for deg selv og STÅ FOR VALGENE DINE, istedenfor å gjemme deg hver bidige gang

    49. Skjønner ikke at du bryr deg om hva en passiv aggressiv kjerring sier om deg. Hun er bare misunnelig og bitter. Drit i henne

    50. … og slutt å tro at ALT er rettet mot deg her i verden. Dette går som sagt like mye utover Sophie Elise. Men ser du hun sitter å symter og griner over det? NEI! Så slutt du og! Hun kunne vel nesten ikke brydd seg mindre 😉

    51. Andres oppførsel/hat/sjalusi sier så mye om andre, og det sier mye om deg som står i det og er deg selv uansett. Man har det ikke bra med seg selv når man har et behov for å rakke ned på folk. Du er kjempefin!

    52. Kristin ser ut som ape da, tror hverken fillers eller operasjoner hadde hjulpet henne. Så skjønner at hun er i mot hehe 😉 fuck u Kristin. Og Dennis drømmer sikkert om å få ligge med en så digg dame som deg, så det er jo bare bitterhet hele veien.

    53. heiii, må bare si at du er virkelig flink og tolerant når det kommer til alt dette. har lyst å si at jeg skjønner at det må være helt jævlig å få sånne kommentarer og hele tiden være et easy target bare for at du er en offentlig person. men ærlig så kan jeg ikke en gang tenke meg til hvordan det er. for virkelig du holder ut med så mye, det står til stor respekt. det er så urettferdig at det skal liksom være greit å mobbe deg/dere bare fordi dere har et offentlig fjes, og at dere gjentatte ganger må forsvare dere for ting som egentlig ikke er noen andres business. og det er det jeg tror veldig få skjønner , at egentlig så skyller ikke dere noen som helst en forklaring. og det tar selvfølgelig mye krefter og tid fra dere!! uansett syns du virker som en veldig smart godhjertet jente, og håper ting roer seg ned etterhvert<33

    54. Hærregud altså. Folk snakka jo dritt all over the place :/ altså, har ikke sett episoden, men må bære sei at det e ikke greit om det e sånn det skjedde. Men også må vi husk at det e 24 tima ned til 40 min. Noe som Isabel har påpekt mange gang, også når ho har gjort feil. Så å sitt å snakk dritt om Kristin e bære unødvendig, samme gjeld før Isabel, unødvendig å snakke dritt om Isabel å andre. At Dennis sitt å skriv kommentara om Isabel e heller ikke greit. Folk gjør feil, folk tolka feil, folk vet ikke alt. Ikke greit å gjøre/sei dritt om enkel person.

    55. Så hva gjør dere for fattige mennesker og dyr der nede i Thailand ? Er dette noe som streifer tankene dine noengang …idet hele tatt ?

    56. Hvorfor tar du alt så nært? Selvom du og Kristin har hatt en greie, betyr det ikke at alt handler om deg. Og selvom hun himler med øynene og dennis lager kors Kan det jo være at de var spente på hva som kom til å skje?
      Alt handler ikke om deg. Jeeesus

    57. Hei Isabel !
      Det Kristin og Dennis drev med var ikke greit i det hele tatt. Jeg er ikke for operasjoner fordi jeg aldri vil gjøre det selv, MEN mener at folk skal få gjøre det de vil med kroppen sin, det er ikke andres sak om noen vi putte noen ekstra kilo i ræva liksom 😜
      Utenfor hotellet så digger jeg deg, fordi du virker egentlig som en veldig fin og snill person, og PH er absolutt ikke noe personlig for meg, så jeg tenker at selvom jeg ikke liker noen inne på hotellet så betyr ikke det at de er en grusom person utenfor da, om du skjønner hva jeg mener 😂😂 Poenget er at du bør heve deg over andre og fortsette å være den blide, Happy og nydelige personen du er, og vis at du er den voksne !!😊💗 Som sagt så virker du som en fantastisk person etter hva jeg har sett på IG, og jeg vil ikke dømme deg personlig fra hva jeg ser på PH fordi det er et spill, ikke personlig !!😄💗 Håper at du forstår hva jeg mener, og at det ikke blir TOTALT feil 😂😂 For er ment positivt og at jeg egentlig digger deg som person 😂😂👍

    58. Rangerte han deg? Hmm.. Ikke fan av hvordan Isabel og andre tjener penger på reklame for piller for hår og hud samt click baits osv, men her tabbet han seg litt ut. Ble litt mindre imponert faktisk. En liten kommentar til: Kristin er litt over 30 tror jeg, og enkelte snakker om alderen hennes som det er noe hun burde skamme seg eller noe. Slutt å bruk alder som noe negativt, det blir veldig usaklig. Alder burde bare spille en rolle på legekontoret eller når det kommer til helse generelt. Men nei, noen må bare bruke alder som unnskyldning til å snakke dritt. Å bruke noens alder mot den det er snakk om syns jeg er diskriminerende.

    59. Altså eg er imot allt presset som e på kropp å klær Osv. Men hallo Eg skjønner at HUN ikke trenger å fikse på seg sjøl men la no f.eks folk som står å ser på henge puppene sine som bare bokstavlig talt ligger på magevalken om morningen når de sitter å sminker seg.. få ha en rett til å løfte å fikse på de hvis det er noe som stopper de fra og kunne føle seg komfortabel med seg selv. Liksom alle e fin som de e.. men igjen alle har sitt eget syn på fin og. Er jo litt teit at hu ikke ser på tattoveringer som å “gjøre noe med kroppen”. Er jo Permanent det og, du blir ikke født med tattoveringer liksom.. kanskje noen tatoverer over arr/fødselsmerker osv for å føle seg bedre noen bare liker den stilen.. eg syns egentlig det er det samme. Folk tar silikon..angrer,kan ta det ut. Folk tatoverer navn til en kjæreste de fikk for en uke siden angrer, kan jo bare tattovere over det sant..Folk setter ikke så store mål og bruker så mye penger på ting med mindre de virkelig vill gjøre det selv.. jeg har blitt kalt ekkel mange ganger pga går med drittlangt extensions hvær dag og sminker meg og da er eg ikke naturlig nåkk for folk.. idgaf liksom eg vill ha det sånn så hvis noen har et problem med meg da så er det jo de som sitter å tenker over hvordan folk skal se ut og judger folk for sånn de vill se ut lol ENYWAYS SÅNN FOLK VELGER Å GÅ KLEDD OG SÅNN DE VELGER Å SE UT BRINGER BARE FREM PERSONLIGHETEN DE HAR og syns hele greien blir så unødvendig kan ikke folk få vær folk og gjøre det dem vill gjøre med segselv

    60. Dette er ikke mobbing
      Isabel hver gang du møter litt motstand eller noen er uenige kan du seriøst ikke gå rundt å kalle D mobbing
      Digger dg før
      Nå fremstår du bre helt tragikomisk

    61. Syntes det er flaut at en voksen dame skal oppføre seg sånn mot andre. Hun burde være gammel nok til å forstå forskjeller på saklig og usaklig. Blir direkte provosert og flau over demmes oppførsel. Syntes det er trist at et voksent menneske ikke skal klare å åpne øynene sine, når det er så mye fokus på rundt barn at sånn og sånn skal man ikke gjøre burde ikke de voksene gjøre det alle «barn» har fått beskjed om å ikke gjøre. Når alt kommer til alt skal man behandle personer på den måten du vil behandlet på selv.
      Jeg syntes du er en utrolig vakker person, operert eller ikke. Du virker også veldig oppegående og du klarer å stå for dine handlinger! Hvor mer og mer jeg leser bloggen din, hvor mer digger jeg deg. Stå på, du er en sterk jente, Isabel!

    62. Kan du filme det du skriver om her i reaksjonsvidelen? Jeg fikk helt ærlig ikke med meg at de gjorde dette.
      Jeg er veldig enig med Kristin ang naturlighet, men etter alt du har skrevet her om at hun parodierer deg osv. Så blir jeg kjempe skuffet over henne. Jeg trodde hun var oppegående, men vis dette er tilfellet så blir jeg opprikitig lei meg.

    63. HELT ÆRLIG! Kristin er en dame i tredveårene som sitter og mobber yngre jenter og gjemmer seg bak denne “saken” sin. Hun ser ut som en apekatt selv og skulle ønske at hun så like bra ut som deg. Og med den taperkjæresten er de et uaktuelt avdanket par som det renner misunnelse av! Du og Pierre ser begge bra ut og har gode hjerter begge to! 💖 Det så man på PH sesongen 7. I tillegg tjener dere bra. De er sjalu mennesker som er stakkarslige og de prøver for harde livet å forbli kjente. Og folk må faen meg slutte å si at de ikke mobber! Da har de enten ikke fått med seg alt drittet som kommer fra de, eller så må de Google definisjonen på mobbing. Du er fantastisk Isabel. På innsiden og utsiden. 💖 stå på!

    64. Ang kommentaren din 21.27, du er da ikke den eneste bloggeren som har opererert deg, er du vel? Er jo ikke så rart at hun ønsket å debattere med noen som mer “relevante” i akkurat det temaet enn Kristine Ullebø

    65. Dennis håner deg ikke, han svarer bare på et spørsmål og synes du er en 7?er. Er det hån fordi han ikke synes du er en 10?er?

    66. Lisbeth: Det er veldig ignorant av deg å ikke forstå at den kommentaren vår hån? Ser du hva han har skrevet i captionen? At alle deltakerne var 10/10. Kommentaren hans etterpå er at “bonden” (meg) er en 7-er. Altså, alle andre er 10, men “bonden” er 7.

    67. Synes folk burde vektlegge personlighet og meninger høyere enn utseende! Jo mer fokus mennesker som Kristin og Ulrikke f.eks legger på at dere er «feil» pga, operasjoner, virker de ikke som de skjønner at når de drar det opp gang på gang får det uansett mer fokus. Jeg synes det er bra at du er ærlig med at du har tatt operasjoner, det er myee bedre enn andre som har tatt men nekter for det! Det er nettopp DET som skaper press, at man tror at folk ser så bra ut eller hva man skal velge å kalle det uten operasjon, når det er helt obvious at de har tatt det. Jeg er en usikker person selv, men jeg føler meg overhodet ikke presset til å operere noe selvom du har gjort det og ser FAB ut. Du er alltid ærlig med nedturene i forhold til operasjoner, og indikerer ikke at andre burde gjøre det samme selvom du har gjort det. Heia deg!!

    68. Stå på Isabel! Kristin og Dennis oppfører seg barnslig måten de holder på, du er mye bedre enn de!!❤️❤️❤️

    69. Kristin og Dennis mobber deg. Helt enig. Har reagert flere ganger på snap og insta osv. Dobbeltmoral delux. Kristin skal konstant fremstå så perfekt, men denne gangen er sannheten ute en gang for alle 😊

    70. til 18:27
      bare det å rangere utseendet til andre mennesker er respektløst og ekkelt. ingen normale mennesker holder på slikt, og hvertfall ikke en voksen mann, minner meg om oppførselen til en 12 år gammel gutt som nettopp har fått tilgang til internett og ikke vet bedre. De skal stå for at mennesker skal være slik de er å at selvtilliten og psyken til jenter blir nedbrutt, men hva med selvtilliten og psyken til dem som liker noe annet?

    71. Hei fine du ❤ Hev hodet ditt over sånne dobbel moralske, mobbere som de 2 der. DEM må virkelig slite med seg selv, derfor går de etter andre. DU er vakker, pen. Og flott på alle måter… Du er ikke den eneste med operasjoner osv, alle gjør noe idag når det kommer til utsende. Jeg selv er en av de og er stolt av det 👸🏻❤ skam over de 2 dritt ungene der, sånn er ikke greit i det hele tatt. Keep your head up, becouse your are better than them Darling 💁🏻‍♀️👸🏻❤❤

    72. Jeg skjønner deg! Jeg synes Leo burde skjønt bedre . Bare fordi han var fornøyd med laget sitt burde han tenke på hvordan ett menneske kan ha det blant noen som er sånn mot den.

    73. Dette er helt sykt Isabell! Du må virkelig vokse opp å legge fra deg denne offerrollen, herregud. Folk må virkelig få lov til å ha forskjellige meninger i verden. Det at Kristin har laget en etterlignet snap av deg når du kastet penger på deg selv, kan vel ikke være værre enn det faktumet at DU faktisk kaster pengene på deg selv?? Altså er poenget ditt å vise alle hvor rik du er? Skjønner faktisk ikke greia. Jeg forstår bare ikke hvordan du kan mene du blir mobbet av Kristin og Dennis. Mobbing er et sterkt ord, og det at du ikke vil snakke med Kristin på utsiden viser bare hvor umoden du er. Du har tatt de operasjonene som du har, så stå nå vel for dem og da?? Ikke lek offer og tror du blir mobbet hver gang noen sier noe om plastikkoperasjon. Du er frekk over lengre tid selv på PH, skal vi kalle det og mobbing da? Jeg pleier ikke å kommentere blogginnlegg egentlig, men dette her er helt sykt. Ingen tvil om at jeg står på Kristin og Dennis sin side her.

    74. Det er alltid to sider av alle historier:) Du er Absolutt ikke offeret her som du alltid liker å leke og så klart er du alltid førstemann ute med din side av saken da du vet det vil gi deg litt oppmerksomhet. Du bruker virkelig alt og alle for å få den oppmerksomheten.. det er greit for deg at bloggere ødelegger tusenvis av jenters selvtillit hver eneste dag! Men ikke at noen er på andre siden og sier noe i mot de som gjør de tingene. Sett deg ned for faen. du satt deg selv i den situasjonen når du valgte å bruke operasjonene dine for oppmerksomhet, bruke typen din og deres break up for oppmerksomhet og Gud vet hva mer. Du har hatt den ekleste oppførselen jeg noensinne har sett inne på paradise som er helt uakseptabelt og jeg driter i klipping og alt det andre pisset du prøver å komme med du har fortsatt sagt det lille som kom på TV, jeg er nesten redd for hva resten av det du har sagt kan være. Du er ikke et offer Isabel. Du setter deg selv i den situasjonen hver dag ved å bruke alle de tingene for opp erksomhet. Du driter i hvor mange jenter du ødelegger bare du får dine jævla penger ved å snakke om rumpa og puppene dine mens du forventer alle andre skal ta hensyn til tryne ditt. Du liker til og med hatet fordi det gir deg oppmerksomhet som da fører til mer penger på kontoen. jeg ser rett gjennom personer som deg:)

    75. Hei. Altså, alt skal liksom handle om deg… Det er legendesesong også kaster du ut Carl Aksel, det er legende sesong og du splitter oss…JEG er den siste legenden her, jeg er den hele sesongen skal handle om.. Produksjonen var slem med meg da Kristin og Dennis sjekket inn, produksjonen tok ikke hensyn til MEG når de lot Morten Hegseth være der på premiere festen.. Meg, meg, meg og meg… Ser du ikke deg selv også oppi dette her?? Greit nok at Kristin og Dennis kunne spart seg for litt, meeen du har jo oppført deg som Norges største kjendis siden du sjekket inn, og du er bare en blogger som ble stor pga paradis… Ja det er legndesesong, men alt handler ikke om det… Skjønner godt de andre spillerne føler seg truet av en legende som har vært der før, og det må du bare akseptere, men du er ikke sjef der inne, paradiset sesong 10 er ikke bygd opp rundt deg..

    76. Syns det er sykt unødvendig av Dennis å kalle deg bonde, men alvorligtalt folk fra Bryne blir jo sett på som bønder, nettopp fordi Bryne ligger på bondelandet.. at han syns de andre er 10 av utseende og du 7 er vell ikke noe å føle seg krenket over? Hver sin smak og dennis synes gjerne ikke at du er så pen?
      Unødvendig å poengtere det på insta sånn, men om ikke noen hadde kommentert det og spurt han, så hadde han heller aldri skrevet det.

    77. Blir irritert når folk sier at Isabel ikke blir utsatt for mobbing. Det er Isabel selv som kan si når det er mobbing og når det ikke er mobbing. Hvis hun mener at hun blir mobbet, så blir hun det. Dere som kommenterer at Isabel overdriver, bør roe seg ned litt. Dere vet jo ikke selv hvordan det egentlig har vært. Jeg skjønner godt at Isabel ikke synes det er noe hyggelig, det hadde heller ikke jeg. Skjønner ikke hvorfor de som hater skal hate, teit.

    78. Så videoen nå, og står fortsatt på mitt. Skjønner fortsatt ikke hvordan du kan mene du blir latterliggjort og hånet på nett? Du tar deg så sinnsykt nær av alt, og det at Kristin spør Cathrine om hvorfor du byttet lag må vel være ok? Jeg synes dette blir alt for dumt. Okei ja det så ut som Kristin så på rompen din å så på Dennis, men er det nødvendigvis sagt at korset og smilet var ment til deg? Slik som jeg sa i forrige kommentar så er du frekk hele oppholdet på PH selv, så hvis du mener du blir mobbet av dem er jo du akkurat lik da? Synes det blir for dumt at alle jentene på hotellet sitter nede med deg (som du forklarer i videoen) da utestenger dere jo Kristin? Takk for meg

    79. Skjønner ikke hvorfor du gang på gang skal klage over at folk disser eller håner deg offentlig. Store folk med store måter å nå ut på, er det ikke bedre å klare opp i ting som Kristin ville enn å sitte å få en hel base rettet mot henne og slenge henne trusler på livet og fæle kommentarer? Du burde være såpass voksen som du selv mener du er å grow some balls.:)

    80. Anonym: Det prøvde jeg på da hun ville prate med meg på festen. Når hun ikke kunne innse at det de har gjort er ekstremt ufint, var det dessverre ingenting for meg å prate videre med henne om.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg