UKENS SPØRSMÅL

reklame ⎮ annonselenke Nelly

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 preset

Hva liker du best og hva liker du minst ved Pierre?

– Best: han er så sjukt omtenksom og godhjertet. Minst: at han stresser meg når jeg gjør meg klar. Haha!

Ser søsknene dine på PH?

– I blant. Jeg har latt Sidra se noen episoder sammen med meg, og personlig synes jeg at jeg ikke har gjort noe som er pinlig for meg at familien min ser. Stolt over det, hehe.

Hva tenker du om de negative kommentarene du får?

– For å være helt ærlig, så var jeg mye flinkere til å stenge alt ute tidligere. Nå har jeg av en eller annen grunn latt ting gå mer inn på meg, noe som gjør det ekstremt slitsomt psykisk. Jeg prøver hele tiden å fortelle meg selv at disse menneskene som kommenterer hat ikke kjenner meg, og at de ikke kan ha det noe særlig bra med seg selv ettersom de klarer å spy så mye oppgulp til fremmede mennesker som de dømmer i hytt og pine. Jeg prøver å finne tilbake til den carefree Isabel som klarer å la alt av hat prelle av seg fortere enn fy. We’re getting there! 💘

Har du noe i mot en viss “turist” som sjekket inn på PH?

– Siden så sykt mange av dere lurer på alt om dette etter PH-episoden, har det blitt spilt inn en video angående alt. Den kommer ut i kveld, og lastes opp atm. Jeg har ingenting i mot henne, men hennes og kjærestens oppførsel mot meg på PH og ved tidligere anledninger som ikke er og ikke har vært OK. 

Har du en Nelly-rabattkode nå?

– Nei dessverre, men jeg kan tipse om at Nelly har et enormt svært salg åpent akkurat nå der du får masse fint på 50% rabatt. Har shoppet masse der selv! Salget finner du HER. <3

Du har sagt at du og Newa er gode venner, men det ser ikke sånn ut på hotellet. Endrer det seg etterhvert?

– Ja, det var denne uka vi begynte å bli close. Jeg tror at dere vil få se mer av vårt vennskap fremover. <3 Newa er verdens mest godhjerta jente som alltid er så skjønn!

Kan du skrive alle land du har vært i, og eventuelt hvor mange ganger?

– Åh, tricky! La oss se om jeg klarer å huske alle land nå da, haha. Iran, Hellas (5 ganger), Spania (7 ganger), Sverige, Danmark, Tyskland, Frankrike, Nederland, Mexico (to ganger), Thailand (3 ganger), Tyrkia (3 ganger), Bulgaria (to ganger), Polen, Dubai (to ganger), Bali (Indonesia) og USA. Troor det var alt!

Pratet du og Kristin på PH?

– Ja, det gjorde vi. Alt om det kommer i videoen. Hold utkikk etter den, poster så fort den er ferdig opplastet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 preset

Kunne du noen gang klippet deg kort?

– Man skal aldri si aldri, men spør du meg nå: hell no. Jeg elsker mitt lange hår! Tror det hadde føltes veldig “nakent” med kort hår. Ikke noe for meg, hehe.

Hvor er det neste stedet dere reiser?

– I morgen reiser vi til en ny øy, nemlig Phi Phi! Wiihu. Det er litt trist egentlig, for jeg trives så uendelig godt her. Men samtidig skal det bli gøy å oppleve et nytt sted, og jeg har jo hørt så mye bra om den neste øyen vi skal til. Etter det skal vi til enda en ny øy, og eeetter det vet vi ikke. Har litt lyst til å reise til Bali! Vi får se.

Føler du at du blir fremstilt feil på PH?

– Både ja og nei. Jeg føler at de har klippet bort veldig mye av meg som kanskje kan forklare mange av situasjonene der jeg ser helt idiot ut på TV, som for eksempel at jeg ba Erik om unnskyldning så fort jeg hadde kallet han for en “fittunge” i stundens hete. Det jeg sa var ikke OK overhodet, men jeg forstod det selv med en gang og sa derfor unnskyld og pratet ut med Erik. Det synes jeg at er synd at de har klippet bort, samt mye fra tirsdagens episode. Det forteller jeg også om i videoen som kommer.

Kan du ha workout routine?

– Det hadde vært litt vanskelig, for jeg trener ikke. Skikkelig dårlig for helsa – I know, og jeg har planer om å starte å trene litt i hvert fall. P er jo så flink, og jeg blir faktisk motivert av å se han trene så mye. Jeg trente derimot ekstremt mye før. Jeg spilte fotball i 8-9 år, gikk på idrettslinja på VGS og trente på Elixia hver dag. Etter PH i 2015 gikk jeg fra å trene til å feste, og der mistet jeg egentlig den sporty siden min. Litt synd, faktisk.

Hvem stolte du mest på under PH? Mathias eller Carl Aksel?

– Det er umulig for meg å svare på. Begge to er super nære venner av meg, og jeg stoler like mye på begge to. ❥

Kan du og Pierre gjøre pranks på hverandre?

– Hahaha, han har veeeldig lyst så du skal ikke se bort i fra at det kommer litt pranks på Youtube-kanalen vår etterhvert. Vi pranka jo hverandre mye før. Det er ikke gøy der og da, men etterpå er det faktisk hysterisk morsomt å se tilbake på. Det kommer dog veldig an på hva pranken var, haha.

Hva er planene dine for 2018?

– Du, det er så mye spennende og stort som skjer dette året. Jeg er helt i ekstase over alle de kule mulighetene jeg har fått! Det er så vanvittig gøy at det går så bra på karriere-fronten nå at dere aner ikke. Jeg er uendelig stolt over meg selv! Jeg kan si så mye som at dere kommer til å se mye av meg dette året. Mer kan jeg ikke si enn så lenge, men jeg lover at dere kommer til å bli imponert. Hehe! Jeg begynte å gråte av glede av begge disse store prosjektene som nå er i gang.

__________

Still gjerne spørsmål i kommentarfeltet, så svarer jeg der også. Klem!

51 kommentarer
    1. Hvordan kan du være så tynn uten å trene i det hele tatt? I tillegg til at du alltid spiser usunn mat. Misunnelig! 🙂

    2. Til Anonym oppe:Nei,det gjorde hun ikke.Hun nevnte Indonesia,Bali og Dubai.Les nøyere før du kommenterer!Elsker deg Isabel!❤️

    3. Du har så utrolig fine lepper!! passer ansiktet ditt perfekt <3
      Har fulgt deg såå lenge (før ph) og elsker bloggen din! første kommentaren jeg skriver da, tenkte det var på tide!!
      Digger deg!

    4. Digger spillpratet dere har i reaksjonsvideoene 😀 At dere ikke bare sitter og fjaser, men faktisk prater skikkelig om spillet og hva som ville vært lure valg å ta. Pierre virker jo ekstremt flink taktisk, så synd vi ikke får se han på skjermen.
      Jeg lurer på om du grunnet kontrakten ikke fikk lov til å trekke deg? Siden P ikke kom inn, og ting ble litt annerledes enn du hadde tenkt da.
      Synes uansett du er helt awesome på TV da 😀 Hadde vært kjedelig uten deg, men mulig de andre viser seg litt mer etterhvert. 🙂

    5. Skjønner meg helt ærlig ikke helt på norske kjendiser. Alle er så opptatt av at alle skal være snille og ikke slenge dritt om andre mennesker, men det virker litt som at de glemmer at kjendiser også er mennesker. Isabel du er et eksempel på dette, du står for hate fra andre kjendiser hver eneste dag, og det jeg ikke skjønner er at de selv ikke ser at det er galt. Du er et fantastisk flott menneske og det at andre skal slenge dritt og rakke deg ned synes jeg bare er urettferdig, er ditt liv og du kan gjøre det du vil. Greit at andre kan ha meninger om det, men å gå fra å ha egne meninger til å prate dritt i media til det hele norske folk, det er ikke greit.

    6. Har du merket noe på lesertallene/instagram etter PH? Jeg har alltid vært fan av deg, men følger ekstra med på deg nå 🙂

    7. Jeg må si at jeg virkelig synes bloggen din har tatt seg opp i det siste. Mange innlegg, og stor variasjon. Bra jobba! Og så har jeg lyst til å kommentere det du sier om at du lar negative kommentarer gå inn på deg. Husk at de aller fleste rene dritt-kommentarer kommer fra folk som sitter foran pc`n og irriterer seg over alt andre får oppleve. De slenger bare litt med leppa i alle kommentarfelt og det handler egentlig ikke om deg i det hele tatt, men om deres egen frustrasjon. Og da er det jo dem det er synd på, når de velger å bruke tiden sin på dette, i stedet for å prøve å få til noe i sitt eget liv. Send dem en vennlig tanke og ønsk dem lykke til. Det kan du ta deg råd til, de gir deg -om ikke annet klikk, og penger i kassa 😉

    8. Hei Isabel! Du er så nydelig vakker, og utrolig sterk, og jeg vil bare si at du må være deg selv akkurat som du ønsker.. Hvis du skulle hørt og gjort som alle andre når det kom til opperasjoner og synet de har på det så hadde du jo ikke vært deg selv? Og det er da du er et forbilde, ved å ikke la folk bestemme hva du skal gjøre og tenke, men at du selv er DEG! Vakre deg!
      Har også et par spørsmål om noe jeg har lurt på bare, og første er;
      1. Hva slags extensions merke og type (tape, micro osv) du har? Og er det noe du legger merke til at er i håret, eller er det helt komfortabelt? Mente å ha lest at du har det for tykkelsens skyld!
      2. Også lurer jeg på hvor ofte/lenge du tar sol HVIS du tar såklart da! Du har så fantastisk fin farge!
      3. Tredje spørsmålet er hvordan det føles ut å ha silikon i rumpa? Er det ubehagelig på noen måte i hverdagen eller angrer du på noen måte av å ha gjort det?
      Stor klem fra meg, og håper du ikke lar ande knekke deg ned! Husk alltid at det er mange som ser opp til deg for den du er

    9. Hei!
      Kan du ikke pls heve deg over Kristin og Dennis? De får jo bare masse pr og klikk av at du er i konflikt med dem. Det virker som at Dennis bare sier ting for å provosere (bonden fra Bryne, frøken Bryne osv). Ikke skriv om de på bloggen eller nevn de noe mer. De får ekstremt mye oppmerksomhet (og selv om det er mest negativt topper jeg de synes det er positiv at de er i “vinden”) ikke la de få all denne oppmerksomheten!!

    10. Hvilken str har du på bikini toppen du har på snap i dag? Har store pupper, og lest at den er ekstremt liten selv i str L.. henter så mye inspirasjon fra deg i klesveien <3

    11. Du har så utrolig flotte negler!:) Hadde du mulighet for å fikse de mens du var på PH siden de ser så flotte ut etter flere uker?

    12. Hva gjør du med tatoveringen din? Du nevner at du soler deg uten solkrem og at du har blitt solbrent, tatoveringen skal jo holdes fra sollys i 4-6 uker? Og er tydelig på bildene at du ikke dekker den til 🙂

    13. Utfra sånn du så situasjonen synes du Newa ble klippet slemt (altså mest i forhold til Erik)?
      Jeg synes ihvertfall det var helt dritt gjort å gjøre det Erik-greiene til en såå svær greie flere episoder etter hverandre

    14. Fine spørsmål!❤️ Og du er så vakker og virker som en utrolig hyggelig person. 💋 Du kan jo gjøre en påske-prank på Pierre når det er aprilsnarr (1. April). Det ville vært sykt lættis!

    15. Hey! Hvor er den sykt fete skjorta til Pierre fra? (som han hadde på da du sendte live på instagram tidligere idag) digger stilen til dere begge!

    16. Har du merket at dialekten din har blitt utrolig mye påvirket av østlandsk dialekt? Du snakket liksom stavanger med oslo tonefall🙊

    17. Hei! Hva skjedde mellom deg og hun Emilie fra din ph sesong? Mener å huske dere videoblogget mye sammen og planlagte å flytte sammen til Oslo. Men husker ikke hva som skjedde? For dere bodde vel aldri sammen? 🙂

    18. Hei, du har jo vært i dubai to ganger. Den ene gangen var vell med pierre? Jeg bare lurer på om de er strenge på hoteller der at de sjekker om du er gift på papir eller ikke osv? Takk for svar, reiser snart og vet ikke hvor strenge de er

    19. Hvor er det fine smykket ditt fra som du har på deg på Snapchat? Har du link? Ser ut som marc jacobs, men har ikke sett at de har så store anheng før. Hadde blitt såå glad for svar!! Kunne du i tillegg ha laget et innlegg om alle bikiniene dine, du har så sykt mange fine

    20. Du skal få ha dine meninger, men kan du i alle fall lære deg å skrive korrekt norsk? Forstår at du ikke har noe særlig form for utdanning, men «kallet» (det er ikke et ord!)….slike enkle ord skriver du feil hele tiden og du har ikke særlig bra grammatikk, vanskelig å ta deg seriøst. Men jeg synes at alle ska få gjøre som de vil, og respekterer deg og dine meninger. Bare vær så snill, fiks norsken din:)

    21. pån igjen det er meg igjen heppe tzz
      eg ska på feri tur om lenge ike jeg treng reise tiptz
      kanse eg skal til bali tz el kanse pakis vetik
      men er bilig vor? jeg lete ete bili rese tur. en tur med for gleme lie upleving
      utstop
      tzz

    22. Er det noen krav om at de som sjekker inn på paradise hotel må være hetero? Eller kan man sjekke inn selv om man er homofil, bifil osv.? Har lenge lurt på dette

    23. Er det sånn at man kan gi beskjed til pH produksjonen at man ikke ønsker å bli filmet naken?
      Merker at du, Ingrid og Cathrine f.eks. Aldri vises nakne, mens Julie derimot har puppa i været dagen lang

    24. Det blomster bakgrunnen som du har på din iphone, hva søkte du for og finne den? Sååå fin😍😍🌸🌸

    25. Hei 🙂 nå nærmer det seg sommer. Hadde vært så kult om du hadde laget et innlegg om bikini badetøy. Hvor du handler hvordan strl er hva du liker hvordan du kombinerer og diverse :)? Elsker strand stilen din!

    26. hvordan fjerner du hår i ansiktet/resten av kroppen?
      kunne du laget en sminkevideo/innlegg med hvilke produkter du bruker til hverdagssminke og hudsminke?

    27. Hvor har du kjøpt det halskjedet? 😍 jeg har googla meg ihjel og eneste nettbutikkene jeg finner som har akkurat den er bare utenlandske. Ha en fin dag! 😄

    28. Hei! Skikkelig random spørsmål, men… Hvor er koffertene du har med deg på paradise fra? De var skikkelig fine 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg