EN UPDATE

Processed with VSCO with av8 preset

Nå er det på tide å oppdatere dere litt med hva jeg har funnet på her i varmen de siste dagene. Det har stått på skikkelig de siste døgnene, og det vil jeg skrive et innlegg om senere. Litt tanker. Nå er det som sagt tid for en update, som så mange av dere har etterspurt. 💘 Og ja, det går bra med meg. Dere er for skjønne!! Det er ingenting som får smilet mitt til å gå rundt som det apekattene her i Thailand gjør. Det har Pierre merket, så når jeg følte meg litt tappet for både glede og humør, booket vi oss en longtail båt og bega oss ut til noen grotter der apene holder til her på Phi Phi. Dette var altså vår fjerde tur til apene i løpet av ferien vår så langt. Haha! Gjett hvem som har blitt helt fascinert av de skjønne vesnene? Smelt! SPESIELT de små babyene. Altså, jeg DØR så søte de er!!! Etter møtet med apene, dro vi til et nydelig sted for snorkling. Jeg er jo veldig redd for havet sånn i utgangspunktet, så snorkling er kanskje ikke min favoritt aktivitet akkuratt, men av og til må man ofre litt for kjæresten sin. Hehe! Jeg ofret ikke bare frykten, men også vipper og hår!!! Høres gjerne helt fjernt ut, men P vet hvor nazi jeg er med å dukke håret og ikke minst slite vippene for mye. Heeeh… Etter det bar det videre til Maya Bay. En helt NYDELIG strand litt utenfor Phi Phi. Veldig populært å dra hit, og jeg forstod fort hvorfor. Klarere, blåere og renere vann skal du lete lenge etter. Det var breathtaking, helt seriøst. Jeg er så glad for at vi valgte å dra dit også!

Jeg knipset en haug med bilder til dere fra den ene dagen, mens dagen etter la jeg igjen telefonen på hotellrommet før vi dro ut på dagens aktiviteter. Det merkes at hodet mitt ikke klarer å koble bort alt, når jeg egentlig bare vil nyte denne ferie med min kjære. Det blir bedre, i hvert fall, og den telefon-frie dagen var veldig digg. Hehe! 

SEEE!!! DEN DRIKKER – HELT SELV! Altså…. Jeg stod å hoppet som en idiot av glede når jeg fikk øye på han. Så forbanna heftig!

Processed with VSCO with a9 preset

Jeg vet at det er super mange av dere som lurer på hvor denne bikinien er fra, og den er dessverre utsolgt for lenge siden, men kjøpt på Shein. Jeg lover å skrike ut om de får den inn igjen! 💘

❤️ ❤️ ❤️

Processed with VSCO with a9 presetProcessed with VSCO with a9 preset

Dette var en helt fantastisk nydelig dag, som jeg sent kommer til å glemme. Jeg føler meg så vanvittig heldig som har mulighet til å reise rundt og oppleve verden. Gud, det er ganske surrealistisk å tenke på. Det er ikke mange år siden jeg hadde en vanlig 09-16 jobb der jeg syntes at hverdagen min var uendelig kjedelig. At livet mitt skulle se sånn her ut tre år senere, hadde jeg ALDRI i min villeste fantasi kunnet forestille meg. 💕Jeg vet at jeg maser om det hele tiden, men JEG ER SÅ FORBANNA glad i dere!!!

21 kommentarer
    1. Åh, jeg bare elsker at du har begynt å poste flere bilder av ting som skjer i rundt deg. 😀 kos deg på ferie Isabel!

    2. Har du spurt om å legge ut det bilde av de to? Han mannen og dama? Eller er det lov hvis man ikke ser ansiktet?❤️

    3. Hei Isabel. Jeg er bare nødt til å si at jeg synes du er utrolig flott, både på innsiden og ut. Og det står i stor respekt at du velger å dele en video og stå opp mot de som snakker deg ned. Du lever ditt liv, og skal kunne få gjøre akkurat hva du vil uten at andre skal sitte å peke på og kritisere deg. At du har valgt å gjøre noen operasjoner, SO WHAT. Du var og er nydelig. Det får være ditt valg. Jeg mener at ingen trenger å mene noe om hva andre velger å gjøre med sitt utseende. Det som teller er det som er på innsiden, og der er du god. De som sitter og kjenner på et enormt behov for å sjikkanere andre for sine valg er en enorm svakhet, og for meg tyder det på mye større usikkerhet enn det å ta kosmetiske operasjoner og STÅ for det. Jeg digger hvordan du har selvironi og kan tulle med dette på Paradise. Jeg synes du er rå. Og du er veldig sterk som står stødig i motvinden. Stå på videre og kos deg masse i Thailand. Du fortjener å ha det bra! God klem

    4. JEG EEELSKA DEG I PARADISE-EPISODEN IKVELD, HERREGUD DU ER SÅ BRA. KJJØØØØØØØRRRR GIRL

    5. Når du tok rumpe operasjonen, valgte du litt ovale innlegg? Ser mange som har operert har runde og mer “Kim” innlegg. Er det som når man tar silikon siden din og andre kan se så forskjellige ut?

    6. Så fine bilder! Jeg bare lurer på hvor du fant det fine blomster bakgrunnen som du har på mobilen? Så det på en av dine videoblogger😍 Hva søkte du for og finne det? Så fin!

    7. Så stolt av deg Bella! Pierre er og så vakker og god! Jeg tenker at jeg skal ikke ranke Dennis på en liste over hverken utseende eller hjerneceller. Men det sier sitt når han legger ut bilder av veldig fyldige damer. Det er mobbing og lavmål! Men hva skal en forvente liksom. Hundvåg bonden på sitt beste!

    8. Dere to er så fint par 🙂 Håper du koser deg masse på ferie, ikke la uvesentlige mennesker og situasjoner ødelegge din lykke. Klem

    9. Hadde hvert helt topp å få hvert med deg på ferie! Du virker som en utrolig morsom person med mye energi. Elsker alle de fine bildene du tar 🙂

    10. Her:”Når du tok rumpe operasjonen, valgte du litt ovale innlegg? Ser mange som har operert har runde og mer “Kim” innlegg. Er det som når man tar silikon siden din og andre kan se så forskjellige ut?” -klarer ikke du å se påvirkning på unge?

    11. Elsker disse bildene! Del gjerne enda flere bilder av naturen og alle de vakre omgivelsene – slik som du har gjort nå. Herregud, så fint det er i Thailand!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg