TANKER ANGÅENDE ALT SOM PÅGÅR

 Processed with VSCO with j6 preset

TANKER EN ONSDAGSKVELD

☁️ Er det en ting jeg har satt enormt stor pris på de siste dagene, må det være den rørende støtten Pierre har vist meg døgnet rundt. Han løfter meg opp, får meg til å smile, passer på at jeg har det bra og ser til at usaklige ting preller av meg så fort som mulig. Det er ikke en selvfølge at ens partner er så ekstremt støttende døgnet rundt, og Pierre overgår seg selv til de grader. Det er så fint å se at den personen som jeg elsker uendelig høyt bryr seg så mye om meg. Kjærlighet er så fint! ❤️

☁️ Når jeg trodde at denne situasjonen hadde blitt så ille som den kunne bli etter at K & D valgte å poste videoen der de bortforklarer med hersketeknikker og ignorerer mine følelser og sine handlinger totalt, fikk jeg meg enda en smell i går. Kommentaren som Kristin presterte å lire av seg til svar angående mobbingen av Anna og meg, er for meg helt forbanna vond å lese. Jeg fikk den tilsendt på snap av en følger, og jeg delte kommentaren på min mystory på Instagram. Det verste med hele denne situasjonen er at mobbing og generelt dårlig behandling av et annet menneske forsøkes å få se ut som noe som ikke betyr en dritt. Akkurat DERFOR er jeg så sjeleglad for at jeg har turt å prate høyt om dette, slik at vi alle kan få øynene opp for hvordan slik oppførsel kan få et annet menneske til å føle seg. Jeg står ikke opp for kun meg selv, men også for alle dere som sender meg meldinger om lignende situasjoner, og da spesielt de av dere som opplever at det bare blir skyvet bort og forminsket. For sannheten er at alle mennesker er like mye verdt, og hvordan man ser ut på utsiden gir ingen retten til å gjøre narr av deg. Det er dessuten det på innsiden som betyr noe, hvordan man er som menneske. Og vet dere? Jeg vil MYE heller være et dårlig forbilde på grunn av operasjoner, enn et “godt” forbilde for å mobbe andre. De av dere som har sett kommentaren K postet (som jeg har postet på insta-story), skjønner kanskje hvorfor jeg ikke er så veldig giret på å møtes IGJEN “under 4 øyne”. Jeg gjorde jo det i Mexico, men det endte ikke så bra da det eneste jeg møtte var en reaksjon der jeg nærmest ble ledd av for å fortelle hvordan de hadde fått meg til å føle meg. Mer enn det behøver jeg ikke å si. Man kan ikke lire av seg så mye nedlatende om personer som man åpenlyst har såret, for å så forvente at vedkommende skal ville møte deg? Helt ærlig? Det er en ting som blir forventet i en slik situasjon, og det er at man innser at det man har gjort er forferdelig og ikke komme med tåpelige bortforklaringer som ikke holder mål overhodet i form av en video der man håner vedkommende ENDA litt mer. Et “unnskyld” som faktisk er velment, og kanskje det å vise til disse “14-åringene” som blir skreket så høyt om, at mobbing og den oppførselen de har hatt mot både meg og Anna langt i fra er OK. Det de viser nå er at mobbing er kult, og dersom man blir fortalt at det en gjør sårer, så kan man bare le det bort og skylde på at det var “bare for gøy”, eller at “det var jo bare en gang (som overhodet ikke er sant)”, eller at vedkommende “spiller offer og er dramaqueen”. Ingen skal måtte føle seg dum for å bli såret av latterliggjøring, og i hvert fall ikke for å våge å prate høyt om det. 

 Processed with VSCO with j6 preset

☁️ Mange våger ikke å vise seg frem som et “offer”, som om det skulle være en dårlig ting. Realiteten er at den personen som gjør vedkommende til et offer, er den som burde skjemmes – ikke offeret. Jeg kommer for alltid til å skrike høyt om slik som dette i fremtiden. Mobbing er ALDRI ok uansett hvem eller hva det er snakk om, og det er ekstra vondt når det blir gjort offentlig i tillegg, for så vanvittig mange øyner å se. DET er ikke “barnslig”, men å endelig stå opp mot det? Det er tydeligvis vanvittig “barnslig”. 

☁️ I morgen er det min bursdag! GUUUD, jeg har alltid delte følelser når det kommer til fødselsdagene mine. Jeg kan skrive et eget innlegg om det etterhvert. Men HALLOOOO, tenk at det er min b-day AGAIN! Det føles langt i fra som et helt år siden sist. 

☁️ At jeg skal få feire dagen min her i Thailand er ubeskrivelig! Jeg er så forbanna takknemlig. WIII!!! 😍

☁️ Nå er jeg lei av negativitet – nå er jeg klar for å gå tilbake til vanlige innlegg med positive vibes og den type blogging som vi er vandt med her inne. Dere vet! Back to normal. Det var bare vanvittig befriende å endelig våge å prate høyt om noe som har pågått såpass lenge og som har vært veldig vondt for meg.

☁️ Klokken er alt for mye, nok en gang. Når skal jeg lære meg å legge meg i tid? Døds trøtt hver morgen, men likevel lærer jeg aldri. Haha. MÅ bare se svenske Ex On The Beach før jeg hopper til køys. Andre enn meg som ser det? Herregud, det ser så sjukt psykisk utmattende ut å være med på det. 

☁️ Kinder egg i Thailand er de beste i verden! De er ikke som i Norge, nemlig. Mmmm!! Skal ta bilder til dere til et senere innlegg, for det er faktisk såpass interessant.

☁️ Kveldens Paradise Hotel episode er faktisk SJUKT gøy!!! Hahaha, elsker å se Erik så sur spillmessig 🙂 🙂 🙂 Hihi! Nå er Bella i form, vet du!

PEACE OUT! I LOVE YOU ❤️

55 kommentarer
    1. Når du er ute å reiser, kan du skrive hva klokka er når du poster innlegg? Jeg bare syntes det er gøy å vite hva klokka er der du befinner deg! Haha!

    2. Hei. Skrev dette til Kristin: Tror du at du er så bedrevitende enn alle andre? Ikke alle på bloggen til Isabel er 14 år. Og uansett om hun har det eller ikke, burde ikke det være så viktig i denne saken. Kanskje ikke alle mennesker har like god selvtillit og selvbilde som deg? Som ikke takler å bli latterliggjort på sosiale medier? Sorry altså, hvorfor skal man fremme seg selv på bekostning av å bruke andre mennesker. Du burde også noen ganger sjekke fakta før du påstår noe. Isabel har ikke gitt noe rabatter i forhold til plastikkirurgi. Og hun kan heller ikke noe for hva hennes leser spør henne om i kommentarfeltet. Akkurat som du ikke kan styre ditt, og alle de slemme kommentarene du får om dagen. Tilfelle kan jo være at det er en usikker jente på 14 år som spør om råd iforhold til plastisk kirurgi. Og at det faktisk er ISABELS SVAR som gjør at denne jenta endre mening og ser på seg selv med nye øyne. Og som faktisk velger å ikke operer seg. For skal du dømme alle som tar plastisk kirurgi? Er det ikke det du jobber mot? Det å få folk til å ikke føler de må endre på utsende for å føle seg bra.. Vær heller en støtte for Isabel som faktisk var så usikker at hun følte hun måtte fikse på seg selv får å få et bedre selvbilde. Hun er jo en av de jentene med usikkerhet som tenger din hjelp. At du da dømmer henne nå etter hennes valg, og dere begynner å sammenligne henne med andre og rater henne. Det er dessverre ikke greit av en såpass offentlig person som deg. Om det så er tre ting dere er beskyldt for eller hundre.. Så er det jo ikke greit i utgangspunkt å kødde med en person som har vært såpass usikker på seg selv. Disse kommentaren kan være ubetydelige for dere kanskje. Men veldig sårende for noen andre. Det er greit at du synes Isabel handler på en måte du ikke mener er riktig. Men du handler kanskje ikke på noe bedre måte selv. Bli litt mer voksen i hodet og oppførsel. Hilsen jente 25.

    3. Att k og d ikke kan gi deg en onkelig unnskyldning forstår jeg ikke!
      «Hele» Norge sitter å ser på at de ikke klarer å oppføre seg på en onkelig måte og itilegg klarer de ikke å beklage seg, de fortsetter og fortsetter med unnskyldninger hele tiden og motsier alt. Hvorfor kan de ikke bare legge seg flate og be om unnskyldningen og si at handlingene de har gjort er dumt og love at det aldri skal skje igjen.
      Jeg har selv sett mye av det Dennis har skrivet om deg. Jeg har sett alle «debattene» Kristin har hatt ved at hun har nevnt navnet ditt på en «stygg» måte, jeg har sett snapchatten til Kristin hvor hun kaster penger opp for å «herme» etter deg for å gjøre det «morsomt» som hun sier, men hun gjør det jo fordi andre skal le av det – som igjen fører til at du blir ledd av. Noe hun vet også, og trur ikke hun hadde likt å blitt ledd av på den måten, det er det vell ingen som hadde likt.
      De som sier at dette ikke er mobbing må få opp øya og se hva som har skjedd. Dette er gjentatte ganger hvor Isabel har blitt hengt ut – som har ført til at hun gang på gang har blitt lei seg som da er et stort bevis på mobbing!
      Stå på Isabell, jeg syns du er kjempe tøff som tørr å stå frem med dette. Det er det ikke alle som hadde turt å gjort<3 Det er bra du setter et stort lys om at mobbing ikke er greit.
      Prøv å glem Kristin og Dennis nå mens du er i Thailand, selvom det sikkert ikke er så let. Men ikke la de ødelegge denne flotte turen du er på. Kos deg med Pierre <3 stor klem!

    4. jeg håper bare ikke at hva Kristin og Dennis har gjort blir glemt om 2 måneder…. Det fortjener de virkelig ikke! Stå på, jeg håper alle får øynene opp for hvor dårlige mennesker de er

    5. Mads Hansen la ut bilde av rompa de, når du blyer deg ned og PH somer inn fra episode 13 på storien sin. Synes du det er ok? Han tar jo helt av!

    6. Det er heilt greit at Kristin og Dennis muligens ikkje meina noke vondt med det dei har gjort mot dere, og på den måten ikkje ser konsekvensen det pådrar seg. Kjenner meg så sinnsykt igjen i det du forteller om dine følelser rundt det som skjer, og det gjør så forbanna vondt – derfor synest eg det er viktig å prate høyt om det. Den situasjonen her hadde blitt så mye bedre om dei innser at det dei gjør for å vere morsom, kan gjøre vondt for andre – selv om dei kanskje ikkje meina å såre verken deg eller Anna..

    7. Håper du får en fantastisk bursdag i morges, Isabel! 😀
      Jeg har bursdag i dag, så… velkommen etter. 😉
      Kos deg masse og ta vare på den flotte kjærligheten!

    8. Hei Isabel. Sysn D e fint at dokker har forskjellige meninge absolutt! Å man skal ikke dømme en person ovenfor sine valg! Men siden du velger å dele D så skjønner jeg at folk ytrer sine meninger. Jeg kjenner deg ikke men jeg kan med hånde på hjerte si at jeg ikke tror du er noe dårlig menneske Pga dine operasjoner. Men det er en ting jeg står veldig sterkt for og Det er mobbing og ikke minst å henge hverandre ut på nettet . D er helt grusomt. Da jeg selv har befart dette å blirt utsatt for mye vondt av andre mennesker pga nettopp dette. Noe som er ekstremt sårt å leit! Å sette andre i dårlig lys foran masse mennesker. Kanskje som til å med ikke ønsker dette. Å dette ser jeg veldig svart på, slik dere holder på. Det er overhode ikke greit at Anna hiver seg på bølgen å henger folk ut! (Selv om hun selv har blirt utsatt for dette dramaet som dere mener.) faktumet her er at ingen har bevis. Det er ord mot ord før å såre hverandre. For å mota drapstrussler. Hvis D er noe jeg har lært så er D at uansett hva et menneske har gjort deg. Skal man ikke være hevngjerrig på en vond måte tilbake. Jeg skal ikke si at D va feil av deg å si din mening. Men slik dette har endt er dette absolutt ikke noe godt ment for noen. Dette er virkelig ikke sunt eller greit. Men jeg heier på dere begge for dere begge står for to viktige ting. Men per dags dato er dette kun krenkende å ord mot ord.

    9. Måten Kristin svarer leserne sine sier jo bare hvor høyt hun verdsetter dem, hun svarer så frekt så jeg skjønner ikke hvorfor folk vil legge igjen en kommentar engang! Hun svarer også veldig usaklig og viser at hun setter lite pris på leserne sine!
      Akkurat her er du veldig flink, får stortsett alltid positive svar selvom kommentaren er negativ og du svarer saklig på deg leserne dine skriver.
      Stå på videre! Og gratulerer så mye med dagen din, håper du får en kjempe fin dag i Thailand og sammen med Pierre! 🙂

    10. Skulle ønske du/dere kunne bruke bloggen deres til noe fornuftig istede for å vise «fans» at det er greit å henge hverandre ut på den måten dere gjør . Stop the hate, ta dere en kaffe og bolle å kom videre ..sånn, nå var dagens utblåsning over 😂kos dere på ferie!

    11. Støtter deg 100% Isabel. Her sitter hun å skryter av at hun er ikke en mobber. I neste setning prater hun dritt om både deg OG følgerene dine! Dessuten sier hun hatet hun har fått har vært helt sykt for henne, men jeg vil påstå at Isabel får dobbelt så mye hat uten å fortjene det! De sitter kun å prater nedlatende og prøver nesten å spille foreldre. Hvordan i HELVETE kan hun sitte der å «kjempe mot» folk som opererer seg men i neste setning sitter hun å prater nedlatende. Hvordan er det bedre på noen som helst måte? Og ikke for å nevne den SYKT rasistiske holdningen helt i slutten på videoen. «Nei det der var vel rasistisk» ler Dennis. JA DET VAR DET! Hun gjør NARR av dem å attpåtil kødder de med at det var rasistisk?! Asså hallo.. Hev deg over dem Isabel, uansett hvor mange operasjoner du har tatt er du 100 ganger mer medmenneske enn hun noen gang kommer til å bli. Kjenner jeg får vondt inni meg

    12. Sender deg mange varme klemmer ❤️ Du fortjener ikke dritten og du er ufattelig sterk og ikke minst nydelig.

    13. Hei Isabel! Jeg såg akuratt din instastory der du er lei deg. Og jeg må bare si, kan ikke alle som sprer dritt bare fuck off! Jeg kjenner deg ikke, men har fulgt med på bloggen din lenge. Jeg blir direkte lei meg av å se at du har det vondt.. Uansett, gratulerer så mye med dagen! Klem ❤️

    14. Noen folk er virkelig så dumme.. blir helt oppgitt av disse folkene som prøver å trykke deg så hardt ned!! Har de egt noe oppi hue sitt? hvem faen gjør sånt? det er så mangel på sosiale antenner at det er sjukt. Til og med mads sletta innlegget sitt, håper han skjønte hvor jævlig det han gjorde var. ISABELL du er driiiit pen! hver gang jeg ser på bildene dine og videoene dine tenker jeg WOOOW så utrolig fin. Du har en jobb du elsker, en blogg og en herlig kjæreste. Jeg synes deg og pierre har et sååååå fint forhold, veldig glad på dine vegne. Prøv å gråt, få ut alt, og kom sterkere tilbake! du klarer dette !

    15. Hei isabel! Ville bare fortelle deg hvor fantastisk fin og verdifull du er❤️ Og så ufattelig sterk!! Jeg blir så utrolig glad over at du har turt å stått fram i denne kampen! Bare på denne uken her har du klart å nå frem til meg om at operasjon ikke fikser selvtillit og hvordan man har det! Det er sånne som deg som faktisk har den beste stemmen i denne debatten, ikke Kristin som bare forteller om hvor dumt det er osv..selvfølgelig veldig bra av Kristin å ta denne kampen, men det er sånne som deg som virkelig når frem til usikre folk! Jeg sliter veldig med meg selv og har lenge ventet på dagen jeg blir 18 så jeg kan få pupper.. bare å få sett den virkelig ekte Isabel denne uken har hjulpet meg sykt, den har fått meg til å revurdere operasjon, rett og slett fordi jeg har fått et innblikk i at hvordan man har det ikke nødvendigvis blir bedre av nye pupper. Stå på! Elsker deg og hvordan du er!

    16. Heisan Isabell! Synes det du har fått gjennomgå den siste tiden er helt grusomt, og videoene eu postet idag gjorde at jeg deriøsy fikk vondt i hjertet. Men, det er en ting jeg lurer på. Hvis du er misfornøyd med hvordan rumpen dun ble etter operasjonen, er det ikke noe du kan gjøre med dette? Kan det fikses opp i? Du tjener jo som du sier selv hvertfall 300.000 i måneden på bloggen, som oftest sikkert mer. Er dette noe som da kan rettes opp i?
      Mange klemmer og kjærlighet til deg ❤️❤️❤️

    17. Isabel, du er et helt fantastisk menneske, det skal du vite. Håper du til tross for stormen rundt deg kan kose deg med dine kjære og at bursdagen din ble fin til slutt. Du fortjener virkelig ikke all den drittslengingen, det er helt sykt at voksne mennesker føler behovet for å offentlig kommentere og pirke på andre sitt utseende for humor.
      Forstår som det blir sagt at man skal tåle å stå i en storm slik som blant annet politikere når man er en offentlig person, men da burde det handle om verdier og meninger, IKKE utseende? Det er jo direkte personangrep og mobbing å pirke på hvordan noen ser ut eller gjøre narr av noens stil og lignende. Meninger, ja, man er forskjellig og noen er for plastisk kirurgi og noen er ikke, sånn er nå det, men gir det retten til å stå og peke og le av noen sitt utseende?
      Som flere sier at de vil ha en ordentlig “samfunnsdebatt”, javel, så kjør debatt, men er en person sitt utseende relevant?? Det er da ikke viktig om en person har store eller små pupper, liten nese eller stor nese, i forhold til en debatt?? Hva som er mobbing og ikke kan det fint kjøres en debatt om, men det å stå og peke og le av en person sitt utseende, håne og mobbe? Det har da ingenting med selve debattdialogen å gjøre?
      At voksne mennesker som jobber i media ikke kan skille på hva som er relevant i en debatt og ikke og hva som er mobbing og ikke er helt bak mål, det er rett og slett sinnsykt at de får fortsette å jobbe i media når de ikke kan ta noen form for hensyn til personen det går utover.
      Det at du har operert deg er relevant, hvordan du ser ut er IKKE. Kjør debatt om fordeler og ulemper med operasjoner da vel, men stå ikke å pek ut en fantastisk søt jente og si “se på hu der”, “det var ikke fint”. Altså nei. Bare nei.
      Har du ikke noe pent å si så holder du munn, det har ihvertfall jeg lært, vet a faen hva de voksne som jobber i media om dagen har lært, tydeligvis ikke en dritt.
      Jeg støtter deg fullt og helt Isabel, alle har rett til å gjøre hva enn de vil med sin kropp. Du har alltid vært nydelig, før og etter operasjoner, for vet du hva, det er DU som gjør deg nydelig, du er virkelig et fantastisk menneske, du er så utrolig omtenksom, generøs, morsom, snill og har rett og slett en nydelig sjel.

    18. Kjære Isabel! Dette mener jeg bare godt, men det skrives “øyne” og ikke øyner! Du trenger ikke å poste denne kommentaren engang:) kos deg videre i thailand

    19. Hei Isabel!
      Jeg kommenterer aldri på blogg (leser ikke), men gjør et velfortjent unntak for deg.
      Jeg vil bare si at jeg er 100% støttende til deg for alt som skjer, det du opplever kalles mobbing og det er noe helt forferdelig! Jeg har opplevd det selv og har snakket åpent om dette, men har likevel opplevd å få dårlige unnskyldninger, benektelser og unnasnakking av det folk har gjort. “Du tåler så lite”, “det er jo bare en spøk”, “det er ikke noe farlig” osv. Det får deg til å føle deg enda verre, og jeg unner ikke deg eller noen dette.
      Jeg kjenner deg ikke, og har ikke fulgt så mye med før årets PH-sesong, men jeg synes du er sinnsyk vakker og utrolig tøff! Digger deg!
      Du er skikkelig sterk, og all honnør til at du tar denne kampen! Ikke bare for deg selv, men for alle som opplever seg dårlig og urettferdig behandlet.
      Du føler det kanskje slik at noe gnager på sjela di innifra, og til tross for at du er med noen du elsker og gjør noe du trives med, så ligger det der og gnager og gnager. Det er en helt forferdelig følelse, som jeg håper du kan slippe så snart som mulig!
      PS! Gratulerer med dagen <3
      PS!! Du hadde vært drømmedama om jeg var hetero #klisjé
      Fortsett å kjempe, du er sterk!

    20. Hei. Jeg og min samboer skal med Norwegian så lurte på noe. Er det sånn skjerm på flyet du kan bestille og betale også kommer de med tingene? 🙂 Kan man ta med mat og drikke på flyet eller må man kjøpe der? 🙂

    21. Isabell…. wow det skjærte i hjertet å se instastoryen din… jeg følger Mads, og er en av de som ler litt av ting han legger ut. Uviten om dine følelser til saken… det gjør meg oppriktig vondt å se et annet medmenneske så langt nede 🙁 ingen fortjener det, INGEN. E ikke noe stor fan eller noe av deg, men går innpå av og til, jeg har dømt, jeg har ledd, jeg har vært oppgitt av noen av dine innlegg. Har aldri kommentert bloggen din før, men vil si unnskyld. Unnskyld for mine tanker om deg. Det gjør meg virkelig virkelig vondt nå. Er så sykt at i denne verden er det det som skal til, å se deg på ditt laveste for å skjønne ting. Det er viktig for meg at du vet at du har støtte, opp i dette hele! Aldri føl deg så alene og som at alle er i mot deg, det er flertallet av oss som ser feilene i saken. Du trengte absolutt ingen operasjoner, men syntes uansett du er veldig fin som du er nå ❤️ Ta deg en velfortjent pause nå, fokuser på deg selv, og kom hardt tilbake, for vi er en stor gjeng som står bak deg, VIT det!

    22. Åååå Isabel… Så nettop instastoryen din og jeg vil bare si at jeg får frysninger! Jeg vet ikke om du noen gang kommer til og se denne kommentaren, men følte dette var nærmeste måte og få kontakt med deg på. Du er en så ufattelig sterk jente som tørr og si at du blir lei deg, som tørr og si at du føler deg trakassert og hånet av noen som er så mye eldre enn deg! De er to barnslige voksner som ikke vet hva de holder på med. Man skulle tro de var 12 for dette var sånn vi holdt på med på barneskolen. At de kan sitte der og tro at de er to gode forbilder føler jeg meg bare helt sjokkert av! De står der og håner en som nesten er 10 år yngere enn de på utsende!! Jeg er så jevla lei meg for at to dritt mennesker kan ødelegge bursdagen din! At nå sitter du hjemme og gråter i mens du liksom skal feire noe. Jeg kan sånn seriøst skrive i 100 år hvis jeg skal skrive alt som jeg føler om K og D akkurat nå. Bruk all den tiden du trenger for og komme deg tilbake❤️ Vi er kanskje følgerne dine, men vi er også vennene dine selvom om du ikke kjenner meg💗 Vi er her alltid for deg og bare drit i haterne dine de er bare mange sjalue drittunger!!!
      Du er en sterk jente!💖 Love you<33

    23. Isabel ❤️❤️ Jeg blir så lei meg når jeg ser at du ikke har det bra 😕 tragisk at voksne mennesker driver og mobber!! 🙁 de skulle blitt anmeldt for at de holder på slik!! Jeg sender deg en varm klem nydelige Isabel ❤️❤️

    24. Isabel!! Gratulerer så mye med dagen, håper du får en din dag uansett! Vær deg selv❤️ Jeg digger deg og aldri slutt med det du gjør❤️ Du er bra nok akkuratt som du er og ingen skal få si noe på det❤️

    25. Pleier vanligvis ikke kommentere noen blogger, men klarer ikke stå å se på deg ha så vondt. Det K og D gjør er helt forkastelig. Har aldri opplevd å bli mobbet selv så kan ikke tenke meg hvor vondt det gjør men jeg har opplevd å se andre blitt mobbet. Der brukte mobberen akuratt samme unnskyldning som K og D : “jamen det var jo bare på løye”, “herregud en kan ikke være så hårsår.” Slike unnskyldninger er IKKE greit og skal aldri bli akseptert, uansett om det er i skolegården eller på nett.
      Har du tenkt tanken om å anmelde? Jeg så nettopp at Tappilino, som er en youtuber som ofte legger ut mye dritt om andre youtubere på sin kanal bli anmeld for æreskrenkelse. Han ble dømt skyldig og måtte betale en stor sum i erstatning. Kanskje du skulle tenkt på å gjøre dette? Så kan virkelig K og D få seg en oppvekker på hva de faktisk holder på med.
      Ønsker deg alt godt!

    26. Du er bra, Isabell. Jeg håper du slipper å få så mye dritt slengt etter deg fremover. Stå på og husk at du er fin som du er, både på innsiden og utsiden ❤️

    27. Kjenne eg blir så irritert når K&D seier at da blir feil av deg å kalla håningen for mobbing. Og at da e dårlig gjort mot dei som «faktisk blir mobba». Altså da blir nett som å sei at nåken som leve fattig i Norge ikkje kan kalla seg fattige, siden dei som lever i feks Afrika e fattigare. E da så vanskelig å bare sei unnskyld og innrømma at dei har oppført seg dårlig??

    28. Jeg så din snapstory nå, og det gjør så vondt å se deg slik. Du fortjener ikke få alt dette negative i mot deg. Jeg tror du trenger litt tid borte fra sosiale medier, og vet du kommer enda sterkere tilbake. For den Isabel jeg og sikkert mange mange fler ser, vi vet at du er så sterk og kommer det gjennom dette som den sterke kvinnen du er. Jeg håper du får en fin kveld videre med Pierre og at han passer godt på deg i denne tiden. <3

    29. Gratulerer så mye med dagen fine deg<3 Håper du har klart å kose deg litt til tross for omstendighetene! Du fortjener ikke alt dette. Håper du gjør som du sier og tar litt fri, det tror jeg du har veldig godt av<3

    30. Masse kjærlighet til deg Bella vår❤️❤️ Du skal komme deg gjennom dette også! Er så stolt over deg💎

    31. Hei Isabel, jeg har aldri før kommentert en blogg, men får vondt heilt inn i hjerterota av å se videoene dine i dag. At folk kan være så grusomme mot deg er helt tragisk. Du er en nydelig jente både på innsiden og utsiden. Jeg er 34 år og blir helt sjokkert over hvor barnslig dine såkalte voksne mobbere oppfører seg. Ble flau av å se videoene til Kristin og Dennis. Har selv opperert puppene pga selvbilde etter jeg fikk barn som 20 åring. Du er absolutt ingen negativt forbilde for unge jenter. Jeg mener at om man har dårlig selvbilde å en operasjon kan få en til og føle seg bedre med seg selv så go for it! Du virker som en utrolig sterk jente, ikke la disse trollene knekke deg. Håper du leser alle de fine kommentarene du får og at du klarer og heve deg over idiotene. Håper du har hatt en fin dag med din kjære. Gratulerer med dagen din 🎉🥂og stå på ditt videre, det er du som har den sterkeste stemmen i denne fighten👊🏼

    32. Isabel … <3 <3 <3
      Så insta storyen din nå nettopp, og begynte oppriktig å grine. Skikkelig vondt å se deg så opprørt og lei deg. Vet ikke hva annet man kan si en at det er en SÅ stor gruppe med mennesker som støtter deg og sender deg mange gode tanker og kjærlikhet, virkelig!!
      Mange klemmer til vakre, tapre, snille gode du <3

    33. Tror det er lurt jeg, at du tar en lang pause. Det er mange som gjør narr av all plastikken…Og de vil dessverre være der så lenge du avbilder rumpa di… Ta deg en lang pause med fine Pierre. Kos dere i Thailand og andre steder. Kom tilbake med en liten vri på bloggen. Et litt mer seriøst uttrykk og færre bilder av rumpa di. Ikke gi de den brenselen de trenger for å henge deg ut. Ikke spill på det fake, vis din naturlige skjønnhet. Bare noen tips ♥️♥️♥️♥️♥️

    34. Var enda godt at du innrømmet at du hadde stygg rompe etter desperate forsøk på insta. Alle ser jo hvordan den henger nedenfor seg selv på PH. Og ikke snakk om den 50 cm lange bredden mellom rompeballene som ble zomet inn på og samboeren min roper ut æsj.
      Btw hvor gammel trur du egentlig at du er? Oppfører deg som 17 og er 24 nå, men som er blitt så høy på seg selv at du trur du er 40.

    35. Aldri glem at du er fantastisk og ingen skal ikke få lov til å være seg selv! Synes folk har oppført seg hårreisende mot deg i det siste og du er sterk som må stå gjennom så mye dritt! Ikke mist motet og husk at det sier mer om de enn deg! Plis ikke ta til deg all dritten, selvom det er umulig… men dette er så jævlig ufortjent..

    36. Kjære isabell! Jeg har fulgt deg siden dagen du skjekket inn på paradise hotel i 2015, men har aldri skrevet noe, eller kommentert noe om livet ditt. Helt ærlig kunne jeg ikke brydd meg mindre om hva du velger og gjøre i ditt liv, nettopp fordi dette er DITT liv. Men etter og ha sett instagramstoryen din hvor du bryter ut i tårer har jeg ikke ord lengre. Hvor er all kjærligheten?? Når ble vi nordmenn så jævlige stygge?? Hvor er all respekten våres? Jeg digger deg, jeg synest du er rå! Og som sagt ditt liv er ditt liv, jeg synest det er spennede og følger med så godt som jeg kan, ja er ikke alt jeg er helt enig i, men det og sitte seg ned og faktisk gå inn for såre dine følelser, og få deg til og føle deg jævlig du det kunne jeg aldri gjort! Jeg forstår ikke hvordan så sinnsykt mange gidder og bruke tiden sin på og slenge deg full i dritt. Isabel du er fantastisk på din egen måte, prøv og plasser det positive over ned negative! Se hvor du er? Se hvor lang du er komt? Disse hatkommetarene, de fleste de gjemmer seg bak pc-skjermen og tørr ikke vise navn engang. Har du ikke noe fint og si, ikke si noe i det hee tatt tenker jeg. Du er ikke noe ”anderledes” fra andre bloggere sånn sett. Du har egne meninger, du sier det du mener, du er ærlig og ikke minst sier du ting som det er! Slik all andre gjør? Det må da alvorlig talt være lov og ha egne meninger uten å få dritt slengt i tryne, altså vi lever i 2018 komigjen… Du skiller deg ut på så mange måter, og jeg respekterer deg så sinnsykt mye du aner ikke. Du er en sterk kvinne isabel, du har sterke meninger. Du burde bli respektert ikke trakket på!
      Står du på slik som du har gjort hittil, kan du nå svært langt! Du er unik isabel.

    37. Hei, vil bare si at du ikke fortjener noe av denne dritten som du går gjennom nå. Du er en så utrolig fin og virker som en veldig snill jente!❤️ De som sier at du er stygg osv, de er 100% ikke noe bedre selv, eneste grunnen til at du får dette er fordi de er sjalu!! Se gjennom kommentarene du har fått de siste dagene, se hvor mange fine mennesker du har rundt deg, du har så utrolig mange som støtter deg fullt opp. Du fortjener en stund med fred, der du får fri fra alt av blogging, YouTube, insta og kanskje Snapchat. Du var veldig modig som la ut videoene på snapchat igår, såg du hadde sletta de nå, men som sagt du fortjener litt fri✨❤️ Vet du kanskje ikke kommer til å lese dette, men vil fortsatt at du skal vite hvor fantastisk du er, du er så utrolig fin!! Jeg er ufattelig sjalu på deg som har den kroppen (bodygoals), greit du har tatt noen operasjoner, men hva så? Hva har det å si egnt? INGENTING!! Du er fin akkurat som du er, akkurat som du vil være eller bli!! Jeg er utrolig glad for at jeg “fant” deg, for nå har jeg et utrolig fint forbilde!❤️✨ ELSKER DEG ISABEL✨❤️

    38. Dette er første gang jeg noen gang kommenterer på en blogg eller til en «kjendis», men så videoene dine på insta på bursdagen din da du gråt og fikk ufattelig vondt av deg. Dette du opplever er på ingen måte OK. Og når alt du ønsker bare er å bli respektert og godtatt for den du er, forstår jeg ikke hvorfor de skal håne deg og dine valg for å dra seg selv opp? Dine valg går jo ikke ut over noen andre? Og hva får de egentlig ut av dette? Kjenner jeg får skikkelig vondt av deg.. Stå på Isabell, du fremstår som ei god jente som ikke ønsker andre vondt <3

    39. Jeg er helt enig med deg i at dårlig oppførsel fra andre ikke skal aksepteres. Men dette har nå pågått en stund og det pågår i offentligheten. Hvorfor kan du ikke da sette deg ned med kun Kristin (uten Pierre og Dennis) og prate om det. Du har nå fått tilbud om dette, og om det ikke løser seg da etter en prat så skjønner jeg alt dette med å lage videoer frem og tilbake til hverandre, der dere egentlig taler til hverandre. Men her og nå så kan denne konflikten løses kun mellom to personer, hele blogg Norge trenger ikke å være med på det.

    40. Kjære Isabel.
      Jeg så nettopp videoene dine på instagram og jeg må bare skrive til deg. Du er en helt nydelig jente, både inni og utenpå. Du ser helt fantastisk ut, det gjør du virkelig. Ikke la noen fortelle deg noe annet. Grunnen til at du får så mye hat er at folk er misunnelige, det er helt vanvittig. Skulle ønske jeg kunne gjøre noe mer enn å skrive dette til deg, men jeg håper du har det bedre i dag.
      Stor klem til deg ❤️
      Hanna

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg