REAGERER PÅ PH⎟DRAMAET MELLOM ERIK & NEWA

Her kommer en ny reaksjonsvideo på PÆRRA! Vi har jo fått med oss at dere elsker disse videoene, så da har vi naturligvis spilt inn en til! Det er super gøy å reagere på episodene for oss også, for det er jo langt i fra alt vi vet fra før. Denne episoden er litt spesiell å se, da jeg får ekstremt vondt i hjertet av å se på dramaet mellom Erik og Newa. Jeg forteller noen hemmeligheter i videoen, som ikke kommer med angående hele den biten.

    HUSK Å ABONNER PÅ KANALEN VÅR HER!    

129 kommentarer
    1. Du har fått veldig mange stygge kommentarer på puppene dine. Men det av lille jeg har sett på PH så ser du ut som at du har kjempe fine pupper. Haha, rar kommentar å legge igjen. Men folk som kommenterer stygt er bare sjalu på deg. Heier på deg <3

    2. Det kommer veldig frem i denne og de andre rekasjonsvideoene hvem du kommer til å spille med fremover. Her backer du opp Newa flere ganger, mens frem til nå har dere så vidt snakket sammen og det kommer ikke frem at dere er venner egentlig. Samme med Julie, du kommer ofte med flere stikk til hun, mens dere på dette tidspunktet spiller sammen.
      Synes du kanskje spoiler litt mye med hvordan du reagere på enkeltpersoner sine hendelser, i forhold til hvem du spiller med senere. Og det er dumt 🙂

    3. Hvor mye tjener du på en slik youtube video nå? For nå var det myyye mer reklame enn det har vært før.

    4. Ser den nyeste episoden av pærra på Viaplay nå, og syns den oransje bikinien du hadde på i syncen var så utrolig fin! Hvor er den fra? <33 nyyt ferien videre!!

    5. Eeh Isabel?
      Har du sett det nyeste Mads Hansen har lagt ut av deg på insta?
      Helt sinnsykt!
      Er en video av rumpa di og en lang tekst

    6. Sett det mads hansen har lagt ut??? det er faen meg det verste jeg har sett!!! hvor jævli frekk går det ant å bli??? skjønner de ikke at du har følelser på lik linje som andre mennesker!! Og at du utvanner orde mobbing, hallo, mobbing er når det skjer flere ganger å en person blir såret, uansett om det er i skolegården eller om det er n blogger!
      og den videoen, det kalles vertfall mobbing, jeg tok feil når jeg sa at han hånet alle kjendiser, det der er virkelig skikkelig dårlig gjort mot deg som person, sånn er han ikke mot noen andre!
      Ta å anmeld det der, legge ut en sånn video og den teksten me så mange lesere som han har, er ikke greit!! fyfaen isabel, håper du skjønner at han er en voksen mann som bryr seg om å håne andre mennesker… åhh kjære deg.. sku ha gitt deg en god klem om jeg så deg <3 stå på, vi er mange som er på din side

    7. Kan du lage en sminkevideo der du viser looken du har hatt på de to siste episodene? Du ser smashing ut!! Helt nydelig med den røde fargen på leppene!

    8. Hei 🙂 du sier at du og newa blir close. Men jeg blir nyskjerrig for klarer liksom ikke se det! Haha. Virker som du og Julie er deg, og at neea står veldig utenfor alle på en måte.

    9. elsker at pierre står for hva han synes er riktig og rettferdig uansett hvem som gjør hva. han tar ingen sider utifra hvem han liker best, han er empatisk

    10. Gratulerer med dagen. Klem!
      🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    11. Har du sett Mads Hansen sitt nye Instagram innlegg? Ganske tydelig at han snakka om det, hvertfall siden han startet nesten hver setning med og skrive en bokstav i navnet ditt, med stor bokstav! Var ikke særlig positiv tekst heller.

    12. Sender masse kjærlighet til deg idag<3 Jeg har aldri lagt igjen en kommentar på bloggen din, men føler det er nødvendig å vise støtte når en ser hvor vondt du faktisk har det. Jeg har fulgt deg på snapchat ganske lenge, og klikker meg inn på bloggen din i ny og ned. At folk sier at fordi du er en offentlig person så er det greit å kritisere er helt absurd for meg, og er et argument som, desverre, blir brukt ganske mye på nett. Selv om du har operert deg betyr ikke det at du da bare skal godta og tåle at andre, på død og liv, må ut i media med etterligninger og håning. Selv om du er offentlig, tenker ikke folk over at du faktisk er et menneske- og det er så sinnsykt trist. Om du føler deg mobbet, så er det slik du føler det! Og da må folk være voksne nok til å legge seg langflate.
      Gratulerer så mye med dagen<3, og håper du kommer deg fort gjennom dette og at dette kan ta slutt. Du er en nydelig person, med operasjoner eller ei.

    13. Fyfaen hvor vondt jeg fikk av å se deg gråte 🙁 og på bursdagen din!!! Mads har slettet videoen, og det er fordi det er mange som er på din side, bloggere også, martine lunde skreiv imot han foreksempel!!!! Stå på fine du!!! elsker deg

    14. Gode, fine Isabel
      Kjenner jeg blir mektig provosert av alt det pisset du blir utsatt for, uten å ha «retten» til å si ifra. Det at noe som du føler som direkte mobbing ikke blir trodd på synes jeg er helt hårreisende. Det å unnskylde slik oppførsel som «kritikk», eller tro at du som en offentlig person ikke har noen følelser er ikke greit, og det vil jeg du skal vite. Du er så tøff som virkelig sier ifra og bringer lys på det at det IKKE ER GREIT å behandle deg noe annerledes enn andre, uavhengig om din jobb tilsier at du er mer offentlig enn andre. Fyfaen så slemme folk kan være, og tror ikke de hadde vært så tøff i trynet om de hadde følt på de samme følelsene du gjør nå. Ikke greit å bryte ned et sårbart menneske på den måten de gjør, så jævlig respektløst. Heier på deg uansett!

    15. Herregud jeg så akkurat instastoryen din, og jeg ble så trist av å se deg trist på bursdagen din. Vet du hva, du skal ikke bry deg om hva noen sjalue idioter sier. Hold hodet høyt, Isabel:-) Og de som kommenterer operasjonene dine, jeezuz.. vet du hva? Jeg synes rumpen din er kjempe fin! Det håper jeg at du synes også! Du er slank og har former(operert eller ikke, who cares). Jeg synes ikke operasjoner gjenspeiler personligheten til folk i det hele tatt, og folk må slutte å kritisere deg for det. Jeg er selv universitetsutdannet med toppkarakterer, men vet du hva, veldig få vet eller ser at jeg opererte brystene mine også som 19-åring pga usikkerhet, og hadde jeg turd å tatt risikoen så hadde jeg også operert min nese idag (som mange av oss fra midtøsten har vært litt uheldig med) 🙂 og hele familien støttet meg og hadde støttet meg med de valgene. Som min far som er fra Iran sa, er man misfornøyd med noe og har pengene til å gjøre noe med det – hvorfor ikke? Slapp av folkens… Gratulerer så mye med dagen, skjønne vakre og snille Isabel <3 Håper du får en fin feiring til tross, det fortjener du <3

    16. Hei Isabell!
      Synes du er ei utrolig flott jente og utrolig tøff som står opp for deg selv! Ikke la stygge kommentarer gå inn på deg, de er bare sjalue! Du er virkelig en inspirasjon for meg og for mange andre. Alltid vær deg selv og ikke la noen fortelle deg noe annet!

    17. Gratulerer så utrolig mye med dagen din Isabel! Jeg håper du får en helt fantistisk dag sammen med Pierre. Ser du har det utrolig tungt nå, og så akkurat mystoryen din, og tenkte jeg skulle legge igjen en kommentar for å fortelle deg at du er en utrolig flink og inspirerende dame.
      Du står opp for deg selv og de rundt deg, du tør å si det du mener og er ikke redd for å utrykke deg.
      Skjønner det er kjipt sånn som det er nå, men jeg tror og håper folk kommer til å se hvordan de andre oppfører seg nå og at andre kommer til å stå mer opp for seg selv ang mobbing over nett slik som du gjør nå. Det må være vanskelig og være så offentlig når man går gjennom noe sånt som dette, men jeg syntes du klarer deg veldig bra.
      Tro på deg selv, kos deg med Pierre og tenk på at du har mange fine mennesker rundt deg (familie, venner, kjæreste osv.)
      Håper du fikk en bra dag på båtur, og gleder jeg med til du kommer enda sterkere tilbake! What doesn’t kill you, makes you stronger 😉

    18. Får helt vondt over hele situasjonen du befinner deg i nå. Det skal være rom for uenigheter rundt noen av valgene du har foretatt deg, men det er en stor forskjell på konstruktiv kritikk og daglig harselering med utseendet ditt. Jeg synes du virker som en superflott jente både når det gjelder det ytre og indre. Håper du ikke lar alt det her ta helt knekken på deg. Stor klem <3

    19. Sender masse klemmer til deg. Nyt ferien din med den personen som verdsetter deg mest for den du er. Du er nydelig og verdifull, ikke glem det oppi alt dette.

    20. Dere ser helt smashing ut sammen, å du stråler virkelig om dagen 🙏🏽😍 veldig gøy å følge med deg på paradise også, du spiller nok en gang legendarisk 👌☺️

    21. Åå fine flotte Isabel!! Har faktisk aldri lagt igjen en kommentar på bloggen før, men jeg føler jeg må det nå. Fikk så utrolig vondt i hjertet mitt når jeg så på Snapchat nå. Vet det er dritt vanskelig å ignorere de som er helt jævlige og slenger kommentarer, men vær så snill prøv å ikke bry deg, for du er en fantastisk jente som har et stort hjerte! Jeg digger deg så ekstremt mye. Folk som kommenterer rompa de er fæle mennesker, tenk om du faktisk er fornøyd? Her kommer folk å prater om operasjoner og at det er drit teit, men når du får slengt så mye dritt og de rakker ned på din kropp, selvfølgelig blir det sånn at man endrer på seg, fordi vi tar oss til det og vi begynner å tenke over det stadig. Du har en fantastisk kropp, og du er kjempe pen så fuck de som slenger dritt, de er bare noen misunnelige menneskesjeler <3

    22. Har aldri vært spesielt fan av deg, men nå når jeg ser instastoryen din så ser jeg at du er genuin, og det gjør veldig vondt å se. Skulle ønske kvinner kunne sluttet med å dra hverandre ned, og heller hjulpet hverandre opp! Håper du får en fortsatt fin bursdag… hvis du noengang ser denne kommentaren<3

    23. Lei for at du har det slik som nå, er så vondt å se. Jeg håper du blir godt tatt vare på og får en fin bursdag likevel. Gratulerer så mye med dagen, fine deg <3 Du fortjener alt godt i dag. Skulle ønske jeg kunne gjort noe så du fikk det bedre.

    24. Så ig-storyen din og har sett litt hva som har foregått. Følger ikke med på Paradise eller noe sånt egentlig, men dette fortjener du ikke! Håper virkelig enkelte som har vært fæle mot deg gir deg en real unnskyldning. Håper du klarer å nyte resten av dagen din og ferien. ❤️

    25. GRATULERER SÅ INDERLIG MYE MED DAGEN !!!
      Helt hjerteskjærende å se alt du har blitt utsatt for, samt at du gråter på din egen bursdag

    26. Får virkelig vondt av å se hvor mye du må gjennomgå hele forbanna tiden. Skjønner at du har det helt forferdelig og at ting er drit kjipt nå, men glem aldri at du har en kjæreste som virker utrolig snill med deg, fantastiske venner og en nydelig familie som alltid er der for deg. Alle andre mennesker som sprer negativitet og hat er ikke verdt tiden din selvom det selvfølgelig går veldig inn på deg. Utseende ditt tror jeg mange er misunnelig på. Drit i usikkerhetene dine, lev livet til det fulleste. Du lever bare en gang. Ikke la usle mennenser ødelegge ditt liv og karriere som du har jobbet så hardt for❤️ Du er virkelig en inspirasjon og et forbilde.

    27. Gratulerer med dagen Isabel <3 håper du får en fin dag! ingen fortjener å gå igjennom det du opplever akkurat nå! stay strong! vit at det er mange her ute som støtter deg

    28. Kjære isabel! jeg fikk så vondt av å se snap storyen din. Du fortjener absolutt ikke dette. K og D eier ingen moral når de misbruker det såret punktet ditt til å trykke deg enda lengre ned. Er der noen som virkelig er dårlige forbilder og ute etter clicks så er det de!!!
      Jeg har lest bloggen din før du begynte å operere deg og tro meg jeg har alltid tenkt Gud, så vakker du er! Jeg skulle ønske jeg så ut som deg. Du er fortsatt vakker etter operasjonene. Helt perfekt er du!
      Pick up your head princess, your crown is falling <3

    29. Kjære fine Isabel, jeg har tidligere ikke hatt mye respekt for deg, og jeg har snakket stygt om rompa di, uten å vite hvor mye som ligger bak. Jeg er så lei meg for det, jeg får så vondt av å se på deg og hvor jævlig du har det, du fortjener ikke all hetsen du får, of folk som sier at du gjør det for klikk har faen ikke empati. Syns du er så utrolig sterk som må ta imot alt dette og få kommentarer om utseendet ditt sleng i trynet hver jævla dag. Skulle ønske disse folkene skjønte hva de gjør mot en perosn når de er sånn. Jeg vil bare si gratulerer med dagen, du har min og veldig manges andre fulle støtte, ta den tiden du trenger og kom tilabke sterkere<3 heier på deg!!!

    30. Hei Isabel. Gratulerer så mye med bursdagen 🎉❤️❤️ Jeg er ikke fan av deg og støtter deg, men det gjorde jævlig vondt å se instastoryen din, og legge merke til alt fæle som blir skrevet og sagt om deg overalt. Det sier sitt når til og med bloggergossip på jodel støtter deg og folk som mener det Mads Hansen gjør er uskyldig, blir downvota fort som faen. Du er en veldig bra jente, Isabel. Og jeg håper du tar pause fra blogg og instagram for å slippe alt hatet hele tiden.

    31. Gratulerer så mye med dagen fineste Isabel! Jeg unner deg virkelig ikke det du går igjennom nå, men håper du vet at du ikke står alene. Jeg synes du er et flott menneske som står opp for deg selv i en slik situasjon. Håper ting roer seg for din del veldig snart.

    32. Gratulerer så mye med dagen, Isabelle☺️ Håper du får en fin dag, tross alt oppstyret som har vært. Du er en fantastisk person, og jeg unner deg det beste.

    33. Gratulerer med dagen, Isabel ❤️ synes det er så trist at du lat alt hatet gå inn på deg, for du er ei så flink og flott jente ❤️ Synes du burde starte å blocke ip adresser og brukere mye raskere, out of sight, out of mild! De fortjener ikke at du anerkjenner deres eksistens lengre!

    34. Trist hvordan situasjonen har utviklet seg. Håper du og Pierre likevel får en fin dag og klarer å kose dere sammen. Its your birthday, girl!!! gå ut og koooos deg ❤️❤️ denne situasjonen er så ubeskrivelig teit, håper du klarer å heve deg over det, du er sterk. Bruk den tiden du trenger på å komme tilbake

    35. Gratulerer så mye med dagen Isabel! Vil bare si at du er utrolig sterk. Vit at du ikke er alene i alt dette og at det er uendelig mange som støtter deg også. Håper du har tørket tårene og kommet deg ut å hatt en fin kveld sammen med Pierre❤️ We love u girl

    36. Du er nydelig
      Du er unik
      Du er søt
      Du er snill
      Du er DEG å gjør ditt BESTE for deg SELV. Får så vondt av se deg grine å se hvor grunsomt du må ha det. Skulle ønske jeg bare kunne gidd deg en klem bare vært der. Ingen prat, ingen samtale. Bare vært der, for du er ikke alene. Det kan føles sånn, men jeg lover deg du har så mange som backer deg å jeg er en av di. Det er ikke greit hvordan du har blitt mobbet på å hvordan folk skriver om deg. Jeg sender deg så mye kjærlighet å jeg vet at du kommer deg gjennom det, det tar tid ja. Men en dag så kommer du gjennom det, å den følelsen er helt fantastik. Du har lov å vise følelser, du har lov å grine du har lov å ikke ha det greit. Vet du hvorfor? Fordi du er et menneske, med FØLELSER. Et menneske med masse kjærlighet. Jeg ønske deg alt godt å gir deg 100 klemmer.
      xo

    37. Jeg gråter nå fordi jeg får så vondt av deg. Selv om jeg tidligere ikke har tatt din side, tvert imot, så ser jeg nå hvor hardt dette må være for deg. Jeg vil virkelig, virkelig beklage for alt hatet du har fått i det siste. Selv om jeg aldri har skrevet en eneste kommentar til deg før, verken ris eller ros, så fortjener du alle unnskyldningene du kan få. Å ha det så forferdelig på bursdagen din til og med… Også vil jeg si at det står så mye positivt om deg på jodel nå! Husk bare på at i alt hatet har det også blitt sagt viktige ting til deg som jeg håper du ikke glemmer i det (forhåpentligvis) mest positive du får nå 🙂
      Gratulerer med dagen, Isabel<3 Håper dagen blir litt bedre for deg

    38. Hei kjære Isabel❤️ kom så klart over dine insta stories, og vil bare si at jeg fullt og helt skjønner at den situasjonen du befinner deg i, virkelig ikke er noe gøy. Jeg støtter deg! Selv om du har operert deg, så syns jeg du er utrolig vakker, og du virker som en veldig optimistisk og ekstremt snill jente! Jeg håper du hadde en fin bursdag til tross for nedturen, det fortjener du virkelig! Fortsett å være deg selv, vi er mange som liker deg. Stor bursdagsklem fra meg❤️

    39. Kjære flotte Bella! Først og fremst; gratulerer så mye med dagen! Du er en fantastisk og selvstendig ung dame som har fått til utrolig mye, aldri glem det. Håper du klarer å komme deg tilbake igjen og at du forstår at du ikke er problemet her. Du er så mye bedre enn visse andre, og det at du tør å stå opp for deg selv i en så tøff kamp er utrolig imponerende og det står det respekt av! Kos deg videre på ferie med P, det fortjener du ❤️

    40. Hei Isabel! Jeg så nettopp storyen din på instagram, og fikk så utrolig vondt av deg.. Jeg kan ikke forstå hvordan du har det, men fikk et sterkt behov for å sende deg en varm melding om at jeg ser deg. Det må være utrolig vanskelig å oppleve å bli mobbet og latterligjort av mennesker i offentligheten. Jeg kan bare forestille meg…. Om det betyr noe, så synes jeg du virker som en utrolig godhjertet person, som bare prøver å gjøre det beste utav livet som alle andre. Jeg har følgt med deg en stund, da jeg også er fra Stavanger. Synes du er helt topp, og ønsker deg bare fine dager fremover. Stay strong! Stor klem <3

    41. Gratulerer med dagen Isabel🎉Håper du klarer å kose deg litt i dag selvom ting kanskje ikke er helt som du hadde ønsket. Føler virkelig med deg! Ingen fortjener å ha det sånn som du har der nå. Jeg heier på deg jeg. Håper Pierre skjemmer deg bort og du får slappet litt av i dag. Du er fin som du er ❤️

    42. Da jeg leste Mads Hanssen sitt innlegg tenkte jeg bare at jeg håpet du ikke skulle få det med deg på bursdagen din, men selvfølgelig gjorde du det…får så vondt av deg i denne situasjonen, helt utrolig. Bedre for deg å bare ta deg en pause fra det drittet her. det er så jævlig gjort. Fuck dem bare ta vare på deg selv

    43. Gratulerer med dagen, kjære Isabel! Jeg har fulgt stormen rundt deg de siste dagene og har vondt i hjertet. Skal innrømme at det er først nå jeg har fått øynene opp for hvor sterk og rå du er. Ingen fortjener det du har opplevd den siste tiden. Jeg håper de innblandede skaffer seg en god porsjon selvinnsikt, respekt, medmenneskelighet og lar deg være. De trenger å jobbe med seg selv. All ære til deg for den du er! Ikke mist motet <3

    44. Skjeer med at du alltid feirer bursdagen din uten familie og venner og alltid griner på bursdagen? Sender deg masse klemmer

    45. Er det innafor å si at jeg synes rumpa di gikk fra fin til fæl da du opererte den? Siden det er selvvalgt og du liker å vise den frem, mener jeg? Hvis du ikke hadde valgt den selv, og hvis du ikke levde av å vise den frem, ville jeg ment at det ikke er greit å si noe slikt. Hvis du ikke synes det er OK at folk kritiserer den – hvorfor ikke? Fordi det er sårende? Jeg lurer oppriktig på dette!

    46. Gratulerer så mye med dagen flotte deg, Isabel! Stay strong. Har alltid digget deg. Du fortjener så mye bedre ❤️

    47. Gratulerer så mye med dagen ❤️❤️ du er ei flott jente og dette fortjener du ikke. Håper du reiser deg enda sterkere! Jeg har selv en master i spesialpedagogikk og har hatt mye om temaet mobbing. Vi lærer at det beste man kan gjøre når man blir mobbet er å stå opp for seg selv. Håper du finner noen “verktøy” som kan hjelpe deg med å stå imot og filtrere det bort, samtidig vil jeg berømme deg for at du står opp for deg selv. Håper resten av Norge kan gå fram og at man kan stå samlet om at netthets ikke er okei.

    48. Gratulerer så mye med dagen, Isabel <3 Du er fantastisk vakker, og det er mye fordi du har en utrolig fin personlighet. Prøv å drite i alle haterne dine, de er bare misunnelige!

    49. Hei! Jeg lurer på om du har en rabattkode på Nelly nå? Husk du er sterk, ikke la deg knekke av alt dramaet ❤️

    50. Så storyen din på snap, registrerte at du sa du vet det ser jævlig ut, som folk har kommentert. Men du skal vite at du ser ikke jævlig ut, du er kjempefin. Herregud, alle skulle enten ønske de var deg eller var med deg. Tenk hvordan de menneskene hadde sett ut om innsiden dems vistes på utsiden. Altså, har ikke ord. Stay strong isabel, du er en stor inspirasjon!!❤️

    51. Hei Isabel,
      Har aldri kommentert på bloggen din før og tenkte jeg skulle gjøre det nå etter at jeg så siste video på YouTube. Det er utrolig synd å høre alt du går gjennom og hvordan det går inn på deg. Jeg kan også skjønne at det er enda mer sårt å bli mobbet for noe du ikke er fornøyd med. Kanskje du bør slutte å vise bakdelen din så ofte på bilder hvis du er så misfornøyd? Det virker jo som du er storfornøyd og hvis det ikke er tilfellet, gir du feil inntrykk til folk. Og det gir folk enda mer muligheter til å mobbe deg for bakdelen din.

    52. Angående instastorien din: Endre måte å fremstille deg selv på internett, så slipper du nok masse av «hatet» du får.

    53. Kjære søte vakre Bella hjertet mitt knuser av å se deg så lei deg som på snap 😢 aner ikke engang hva jeg skal si annet enn at jeg vet så godt hvordan det er å bli mobbet. Det er fortvilende og sårende og serlig når man ikke blir kvitt de faens mobberene. Husk en ting og det er at uansett hva folk sier så er du vakker akkurat som du er å sjalue jævler vil alltid være ute etter å mobbe. Vil nok anbefale å stenge kommentar feltet å la oss som faktisk liker deg skrive til deg på Facebook i stede. Det vil spare deg for mye. ❤ Stoor klem til deg å gratulerer så mye med dagen.

    54. Veldig off-topic med alt som skjer nå, men vil bare gi deg fortjent ros når det gjelder noen av de siste blogginnleggene! Jeg syns det er så gøy når det er bilde av ting du ser rundt deg og omgivelsene dine. Jeg vet at dette ikke er din favoritt, men jeg (og kanskje mange andre?) setter stor pris på litt bilder av omgivelser og opplevelser, selv om bloggen handler om deg. Håper du vil fortsette litt med dette!

    55. Gratulerer så mye med dagen Isabel❤️ Håper virkelig du hadde dn fin dag til tross for alt som har skjedd de siste dagene…. klem

    56. Hei! Jeg liker deg kjempe godt og du er en fantastisk jente. Etter at jeg så mystorien din i dag synes jeg utrolig synd på deg. Du er nødt til å sette noen grenser i livet ditt for å leve et sunt og godt liv. STENG komentarfeltet OVERALT, på bloggen, youtube, snap, insta. Du kan ikke holde på å ha det åpent for din psykiske helse, og det er unødvendig at nettroll skal ødelegge for deg. Jeg håper du søker behandling for at du skal klare og reise deg igjen. Si det som det er og få hjelp slik at du kan være den fantastiske personen du er.

    57. Hei! Du får helt sikkert masse gode meldinger i disse tider, så denne blir sikkert borte i mengden. Men hvis du ser det, håper jeg du tar deg tid til å lese.
      Ingen fortjener å få så mye dritt som du har fått nå. Greit nok at som blogger så får du mye hat også, men det er fordi folk er sjalu. De har ikke noe liv selv.
      Jeg syns du ser bra ut, og ingen er like. Inntrykket mitt av deg var at du er en sterk person, så det river virkelig å se at dette nå går så inn på deg.
      Du er vakker, du er spesiell og du fortjener så mye vedre. Du har en inntekt, du har Pierre, du får oppleve masse og det EE så mye å heller se på som positivt enn dette her.
      Tenk også at når du får dette på avstand så vil du bli enda sterleee av det.
      Igjen, så vil jeg bare si at du er helt unik, du er noe helt spesiellt og du må se det selv også!
      Sender varme klemmer! 💜

    58. Kjøre Isabel, skulle ønske du hadde vært med i bloggerne, det er et så bra program med fine profiler ♥️

    59. Så at du brukte tape extentions på paradise, så lurte på hvilket merke du bruker? Siden det ser så ekte ut 🙂

    60. Gratulerer sååå mye med dagen vakre Isabel!💐🎉 håper dagen din har vært så bra som du håpet på!❤️ Du er en fantastisk dame og jeg heier på deg! Mange klemmer😘

    61. Ville bare stikke innom for å si at jeg syns alt det negative som foregår rundt kroppen din ikke er greit! En ting er en saklig debatt rundt dette med operasjoner, fillers og lignende, det bør vi ha, men denne hetsingen av din kropp er absolutt ikke greit! Og ikke skjønner jeg hvorfor andre kjente folk er ute etter å ta akkurat deg, når det er andre bloggere (uten å nevne navn her) som har operert seg minst like mye og elsker å vise de opererte kroppsdelene frem på bloggen sin. Som mange av disse som snakker negativt om deg lar vær å nevne. Den biten sliter jeg ekstra mye å forstå. Når de først skal hetse eller kritisere navngitte influencere for å ha operert seg, så bør de jo nevne flere enn akkurat bare deg.
      Be strong, jeg skjønner at det er enklere sagt enn gjort, men hev deg over disse som hetser deg. Jeg heier iallfall på deg! Og du er både vakker og virker som en helt super person.

    62. Kjære vakre Isabel! Henger litt etter med alt som skjer på nettet for tiden. Så først nå si jeg videoen Kristin og dennis hadde lagt ut på YouTube. Forventet av meg selv å tenke «Hmm ja de har nok rett» eller lignende. Men maken til dårlig unnskyldning de kommer med angående oppførselen sin har jeg ikke hørt… de får mange ..ja kanskje ikke så store ting, til å virke som ingenting. De prøver hvertfall. Men jeg ser jo at problemet her er at ting skjer gang på gang på gang. At de ikke forstår at det er mobbing skjønner jeg ikke. De kan prøve å unnskylde seg selv så mye de vil, men den så jeg rett gjennom. Jeg er ganske nøytral vil jeg si. Her er det MASSE de kunne spart seg for. Måten Kristin framstiller deg på er helt på tryne. Når lesere spør deg om operasjoner eller lignende er det jo helt på sin plass å svare!!! Syns synd på deg, og alt du må gå gjennom pga mennesker som Kristin… ja, for hun har jo sin fulle rett til å uttrykke sine meninger, men du har ikke liksom?? Du virker som en fantastisk jente, du er vakker og tar vare på venner, familie og kjæreste. Måten du står opp for det du mener er rett, for deg selv OG andre er fantastisk! Har man noe man er misfornøyd med ved kroppen sin og har råd, da er det helt greit for meg at folk velger å endre det. Hadde jeg hatt råd er det ting jeg også ville gjort noe med. Jeg kommer ikke til å kommentere videoen de la ut, men jeg vil du skal vite at flertallet med hjernen på rett plass gjennomskuer de. Aldri bry deg om hva folk sier, vær deg selv, fiks hva du vil, så lenge du er lykkelig og fornøyd! Det er kun du som bestemmer over deg selv 💙

    63. Isabel, du er sterk og du er flott! Jeg har fulgt med en del i det siste og har sett hvor mye hate du har fått. Jeg syntes det er helt uakseptabelt at folk tørr å behandle deg på denne måten, og jeg forstår at du blir lei deg. Men vit at de menneskene som er ufine mot deg kun er sjalue. Vit at det er så mange som heier på deg nå, inkludert meg! <3 heia Isabel!

    64. Kjære Isabel, kan du ikke la være å kommentere noen ting av hva som blir sagt /skrevet om deg? Lat overfor verden at du ikke aner hva de driver med, det er faktisk det verste du kan gjøre mot de, tro meg. Ignorere alt de gjør og sier vil provosere de mer enn noe annet. Being happy and fabulous is the best revenge. Classy is when you have a lot to say but say nothing at all. Please take my advice. Stor klem…..

    65. Tenk å ha null følelsa inne på ph. Du virke som tidenes drittkjærring. Rompa di ser helt jævlig ut

    66. Jeg så mystoryen din, og fikk så utrolig vondt av deg.. Det får være grenser for hva et menneske skal tåle før det er nok, og jeg forstår at det er nok for deg nå. Aldri glem hvor sterk og vakker du er, vi lesere støtter deg uansett hva. Kroppen din er nydelig og DU er nydelig både på innsiden og utsiden. Ikke la deg knekke. Vi står alle her bak deg og støtter deg. Sender deg en god og varm klem 🙂 Kos deg på ferie med Pierre. Dette kommer til å gå din vei til slutt, det lover jeg. Alt blir bedre

    67. Du er så kul. Du har oppnådd så mye og er rollemodell for så mange. Digge suksessfulle smarte mennesker.

    68. Hei Isabel. Jeg DIGGER deg å bloggen din. Du er så fin å snill å kul og alle de tingene der. Men nå har du ikke skrevet noe på bloggen din på to dager å da lurer jeg på om det har skjedd noe eller om dere har blitt syke eller hva der er som sjer? Storesøstra til en i klassen har insta gran og hun sa du hadde grått fordi du var blitt syk eller noe. Jeg er bare 11 år og får ikke ha insta gran eller Snapchat så håper du kan skrive her hva som har skjed for jeg er så bekymret for deg hvis du er blitt så veldig syk på ferie! Eller om Pierr kan skrive hva som feiler deg om du er på sykehus eller noe. Håper det. God bedring min fine fine favorittblogger.

    69. maa bare si at jeg syns det er utrolig trist at folk bruker saa mye tid paa aa slenge dritt. jeg leser bloggen din av og til, helt arlig har jeg ikke vart saa fan, av forskjellige grunner, men ikke noe med kroppen din aa gjore. men det aa skrive til mennesker man ikke kjenner hva som er galt med de, slenge dritt og trykke de ned er helt merkelig aa gjore. etter aa ha sett hva folk skriver har jeg mer og mer begynt aa like deg, fordi jeg misliker mer og mer de som hater sann paa et annet menneske sann. men du har en blogg, du skriver alt om deg selv, og det vil alltid vare folk som hater paa deg og vil dytte deg ned. du er en kjempe vakker jente, og du har din personlighet som er deg. saa uansett hvor mye folk hakker paa den saa ikke glem at de har et valg aa ikke like deg og like deg. og de som velger aa slenge dritt paa folk som ikke faller i smak har ikke lart seg verken folkekikk eller hvordan a oppfore seg. de som har behov for aa trykke deg ned viser da ogsa sin personlighet. som er veldig stygg. haaper du tar det folk skriver med litt bein i nesa og husker paa at mange andre ser paa deg som en pen og smilende jente. men de som har noe negativt aa si er mer ivrig paa aa meddele enn de som har noe positivt aa si. og det med rumpa di, OWN IT, som lisa rinna sier! haha.

    70. Hei Isabel.
      Jeg synes du burde gjøre som Sophie Elise,Pilotfrue m.f og stenge kommentarfeltet ditt. Ingen fortjener å få så mye fæle kommentarer. Kommuniser heller med leserene dine gjennom snapchat og facebook, så vil de som gjemmer seg bak falske navn forsvinne.. Eller hverfall bli færre! Du er fin!

    71. Hvordan har du det? <3 synes det er innmari forfærdelig det du går igjennom... virkelig ikke fortjent at du skal få smellen av dette... da jeg så instastoryen din ble jeg så lei meg, fikk lyst til å bare klemme deg!
      Det er jo én ting å skulle fremme sitt budskap, det er en annen ting å trykke ned en annen person for valgene de har tatt.....

    72. Herregud jeg elsker deg!! Elsker hvordan du bare eier spillet og har alle rundt lillefingeren!! Få ut hun nye snart pliiiiis!! Hun må ut!! Liker henne ikke! Men digger deg! Håper du vinner hele dritten! ❤❤💗💗💗💗

    73. Gratulerer med dagen som var, Isabel ❤️ Har ikke helt fått med meg alt som har skjedd.. Men heier på deg ❤️

    74. Gratulerer med overstått dag vakre deg – håper du klarte å kose deg litt selv om det blåser som verst rundt deg nå. Stay strong Bella – vi er mange som heier på deg ❤
      Rompa di er perfekt – ikke la deg knekke av idiotiske kommentarer.

    75. Fikk så vanvittig vondt av deg da jeg så insta-innleggene dine… Har aldri hatt sansen for hvordan du har fronta operasjoner på bloggen – har det fortsatt ikke – men det betyr ikke at det er OK å hetse. Det har gått over i hetsing i det siste. Jeg mener at du nok bør tåle mer kritikk enn du gjør. Konstruktiv sådan. Og du bør møte denne kritikken på en skikkeligere måte, så blir det enklere både for deg og for motparten (om man kan kalle dem det), men grensen går ved hets. Skjønner at du går gjennom en tung periode. Jeg håper inderlig du kommer deg gjennom den. Jeg håper også at du kan godta deg selv som den nydelige jenta du er! Se forbi operasjonene. Se forbi det du synes er feil med deg selv, og godta deg selv som du er, kjære deg. Du er god nok!

    76. Gratulerer så mye med dagen som var fineste og godeste Isabel ❤️ Du er fin akkurat som du er, med eller uten operasjoner! Og hallo rumpa de er jævlig smæshing 😍 steng ute alt dritt og fokuser på hva du vil med ditt liv, for det er det faktisk ingen andre som kan bestemme! Kos deg masse videre på ferie! Heier på deg

    77. Jeg kommenterte insta?en til han godeste idioten! Burde vært straffbart å holde på slik han og andre gjør. Fikk så vondt av deg i går, begynte faktisk å gråte selv. Er møkka lei voksne mennesker som skjuler seg bak at de legger ballen dø, hvem fan er de til å legge noe som helst fra seg, når det er de som ruller den først. Jeg er helt skjemt av hvor sinnsykt det er mulig og oppføre seg ovenfor andre. Håper du har det bedre i dag lille venn! Ikke la de komme inn på deg Isabel, de er ikke verdt dritten under skoene dine engang.

    78. Aldri slutt med det du gjør! Du er så modig og utrolig tøff som tørr å si dine meninger, og si hvordan akkurat DU føler det! Du skiller deg ut, positivt, med å stå på ditt, stå for det du mener og kjemper for deg selv så kjent som du er, og så dømmende verden er! De som kommenterer, peker på og hetser, har nok alltid vært slik, elsker og lever av å plage og trykke ned andre! De kommer nok aldri til å gi seg, og det må for all del ikke du heller! Du har så mange som føler med deg, som er på sin side og støtter deg og elsker det du gjør og står for, gi derfor aldri opp på verken bloggen, oss følgere eller deg selv!
      LOVEYOU

    79. Han Mads Hansen er så utrolig tragisk!!
      Trekker klikk på å rakke ned på andre, for så å prestere å si at det må de bare tåle siden de er i offentligheten. Blir så sint!
      Det han la ut er mobbing i værste grad, og hvis han ikke forstår det er han tett i pappen, enda mer enn han allerede gir inntrykk av å være i utgangspunktet.
      Det å legge ut en slik video hvor han latterliggjør utseendet til en person som allerede er sårbar for sine 100.000 følgere er bare ekkelt.
      I tillegg sier han at du må tåle det siden du er operert, og ”legger opp til det selv”
      FY FAEN! Kjenner jeg blir så sint. Vet ikke hvor gammel han er men han må da være godt oppe i 30-årene? For en taper.
      Det er lett for meg å si at du ikke må bry deg om sånne folk men han kan virkelig ikke være helt god. Det må være en skrue løs når man gjør sånt mot andre som ligger nede, og latterliggjør den personen foran tusenvis av folk.
      Håper og tror du kommer sterkere tilbake, this too shall pass <3 Ta vare på deg selv, Isabel.

    80. Kjære fine du. Forstår at du har det tøft nå, dette kan ikke være lett. Men én sak vil jeg aldri mer høre deg si! Og det er at du er stygg, har rare pupper og at rumpa di er stygg. For det er så langt fra realiteten som du får det. Du har en sinnsyk kropp, som hele norge er sykelig sjalu på. Nå har tydeligvis all mobbingen gått for hardt inn på deg, iom at du faktisk har begynt å tro på dette tullet selv. Du er faen meg penere enn Kim selv, og det uten sminke. Du har en personliget som er helt rå, og godheten din skinner gjennom så maximalt. Jeg bryr meg sjeldent om slikt bloggtull, men her går grensa kjenner jeg. De ødelegger deg jo totalt, nok er nok! Men ikke la de vinne, for all del Isabel.. du VET at du er Norges nydeligste jente. Ingen kan si noe på det, og det er faen ikke EN ting å utsette på kroppen din. Kom deg på beina å legg ut verdens lengste finger til de som holder på slik. Du er for god til å la de bryte deg lengre ned nå. Voksne fuckings mennesker liksom, hallo. De vil ha klikk og følgere på din bekostning. Koste hva det koste vil tydeligvis. Jeg heier på deg, og vil se deg smile og shine som bare Isabel kan! Klem!❤️

    81. Håper du slapper av i pausen din. At du nyter Thailand og Pierre. Han virker så snill og god. Det må være deilig med en pause, og så kommer du mye sterkere tilbake ❤️♥️❤️💕

    82. PS, dere har mye mer å komme med en PH. Det hadde vært fint med en egen TV serie med dere to hvor dere kan fronte kjærligheten og noe dere brenner for 😊👍

    83. Flott girl du er for tiden! Du gir deg ikke uansett hvor mye motgang du får, det er riktig spirit det. Du er et godt forbilde:) pen utenpå og på innsiden. Skjønner ikke hvorfor visse type mennesker er så opptatt av kjegling og paragliding, når alt de gjør er og erte andre for deres kropp… nei folk får heller ta seg en sydentur og få litt farge på de hvite stumpene sine!

    84. leste at du betalte 42k for silikonpuppene dine??? SÅ MYE FOR SÅ STYGGE? hvorfor ikke bare gjør det i norge for 32? så får du fine?

    85. TDu må tåle at Pierre har annerledes syn på ting enn deg, verden går ikke under om han syntes at noen er pen,, herregudmmel er du? Psyko

    86. Kjære Isabel,
      Følger bloggen din og får daglig inspirasjon til antrekk, sminke og hår. Du ser ut som, og har alltid sett ut som en prinsesse og er utrolig flink til å style deg. Skulle ønske jeg var så bra på sminke etc, haha. Dessuten synes jeg det er koselig å se på vloggene du og Pierre gjør i lag. Kristin har rett i at man ser kjærligheten mellom dere. Gleder meg forøvrig til å høre om det nye og spennende prosjektet du er i gang med 🙂 Du har masse positivt i livet ditt, inkludert oss lesere som heier på deg. Blås i personer som ikke er verdt din tid, eventuelt anmeld når det går for langt.
      Klem til deg

    87. Hei Isabel. Sjelden skriver jeg igjen noen kommentarer på blogger. Ja, nesten aldri. Men vil bare si st jeg synes du er tøff, flink, og du virker omsorgsfull og positiv. Du er ei som ikke vil noen andre noe vondt, du ser bare det gode i alle. Dessverre er det noen som rakker ned på deg, du får ufortjent mye kritikk fra enkelte, synes jeg. Synes det faktisk er litt rart (og tragikomisk) at de som skriker høyest om at dette ikke er mobbing, er faktisk de som mobber selv..

    88. Hei. Du tjener jo så mye penger hvorfor fjerner du ikke bare rumpe implantene hvis du er misfordnøyd?

    89. Isabel!! Jeg skjønner at du har det vondt, og jeg vet at vi ikke kommer til å forstå hvordan du har det men jeg vil bare at du skal vite at vi på bloggen og youtube støtter deg mer enn du aner!! Jeg vet at du er usikker på deg selv og det er jeg å!! Kristin kan ikke blande seg inn i usikkeren til andre!!! i løpet av bloggeb din har jeg fått med meg at du er døds snill og virker som veldig hyggelig!! Det har jeg fått høre av en venn av meg som kjenner Sidra men nå skal jeg ikke balde inn søskene dine inn i det her!! Stå på vi vil alltid støtte deg bare om det er bitte litt angst eller masse!! vi er her uansett!! elsker bloggen diiin❤️❤️❤️

    90. Du burde ta ut silikonet i rumpa Isabel, du var nydelig før! Nå snakker alle på skolen min som ser på PH om hvor ekkel og rar rumpe du har… ingen hadde sagt noe stygt om den om du hadde din naturlige fine!!

    91. du er helt nydelig! både før og nu <3 plis stå på, å ignorer de stygge komentarene til Kristin og Dennis. saksøk dem om du må.. dette er faktisk mobbing på nett å kunne blitt 1 rettsak

    92. Hei 🙂 Håper du har det bra! Jeg er ingen fast bloggleser, heller ingen fan. Har dog fått med meg konflikten mellom deg og Kristin, så jeg la igjen en kommentar på hennes blogg. Her er den:
      Kjære Kristin,
      jeg håper du og Dennis har et fint opphold i Tokyo. Det ser ut som en drøm.
      Dette er forøvrig første gang jeg kommenterer en blogg, men jeg føler det er på sin plass. Jeg har det siste døgnet (midt mellom øving til anatomieksamen) gått grundig gjennom “konflikten” mellom Isabel og deg. Jeg vil bare legge igjen noen ord, i håp om at du får perspektiv på ting fra noen andre enn “Isabels lettpåvirkelige følgere med manglende kritisk tankegang”. Jeg besitter evnen til å tenke kritisk, og ikke minst er jeg over gjennomsnittlig reflektert (ellers hadde jeg ikke vært blant norges beste studenter, i all ydmykhet altså)
      Jeg tror den reflekterte delen av befolkningen er tause i denne konflikten.
      Først og fremst Kristin, du kjemper en viktig kamp. Å normalisere plastisk kirurgi er utrolig dumt, og forøvrig har jeg aldri skjønt hvorfor så kompetente leger vil være den retningen, når man besitter evnen til å hjelpe mennesker som virkelig trenger det. Den gang ei. Du står sterk i en viktig storm, og jeg tar av meg hatten for deg (for akkurat det)
      Men… Den episoden på paradise (som jeg forøvrig ikke ser på ellers, men måtte bare se den episoden for å kunne ha nok grunnlag til å uttale meg i dag), den YouTube forklaringen med Dennis, Dennis sine uttalelser og ikke minst alt som gjemmer seg bak fasaden er et trist syn. Du bruker den autoriteten du har oppnådd blant de minst kritiske til å formidle at mobbing er OK. Du normaliserer mobbing, og det er en viktigere kamp å ta. Jeg tror ethvert reflektert menneske, blant den tause befolkningen, klarer å se tvers igjennom denne konflikten. Det hadde stått mye mer respekt av deg dersom du la deg flat, og beklaget. DET hadde vært et reelt forbilde. Det å bruke en slags hersketeknikk til å fremstå som en bedreviter, og angripe en bloggkollega er uhyre trist. Jeg blir så skuffet. Denne kampen du kjemper har gått fra å dreie seg om et viktig budskap, til å legitimere mobbing. Vet du hvorfor? Fordi du og Dennis har mobbet, for så og stikke det under en stol. Ikke minst snakker dere om utvanning av begrepet mobbing, uten fagekspertise. Dere er i ingen posisjon til å avgjøre om en annen person føler seg mobbet.
      Korstegnet, kommentarene til Dennis etc. det er hva det er. La oss kalle en spade for en spade. I kampen om jenters selvtillit har du knust en annen jentes selvtillit. HVORFOR så mye hat mot Isabell? Nei Kristin, du snakker ikke på generell basis. Nei Kristin, Isabel er ikke i humorbransjen og må tåle det. Når hun sier at det er nok- da skal du respektere at det er nok. Hadde du faktisk vært et godt forbilde, hadde du ikke forsvart Dennis (som jeg forøvrig sliter veldig med å ta som et oppriktig og godt menneske) sine uforsvarlige handlinger. Du må sette ned foten for det som er galt, dersom du skal være et forbilde, uavhengig av hvem som utfører den gale handlingen.
      Det å gå løs på dine bloggrivaler (for det er jo det de er, ikke sant?) er lavmål uten like. Det er alt annet enn eksemplarisk. Det er slike mobbere som gjemmer seg bak en sterk fasade som er de verste mobberne. Jeg beklager for at jeg fremstår så krass, men det er ikke noe annet enn sannheten
      For meg fremstår den kampen din nå dessverre som hykleri. Det er trist, rett fra hjerterota. Jeg har mistet respekten for deg. I denne kampen har ikke Isabel angrepet deg, ditt utseende eller noe annet som går under kategorien mobbing. FOR JA, det er mobbing. Det kan hverken en journalist eller en blogger definere. La den definisjonen være opp til språkeksperter og helsevesenet som håndterer pasienter utsatt for mobbing.
      Jeg håper, du for engangsskyld, tar til deg konstruktive kritikken. Som sagt, jeg er nok ikke den eneste som ser tvers gjennom dette (beklager). Fortsett å kjempe den viktige kampen, men gjør det med gode og rene intensjoner. Kjemp en kamp uten å dra ned en annen person. Vær god mot andre. Det å føle hovmod og krenke en som har operert seg er ikke riktig måte å kjempe denne kampen. Å ta ut enkeltpersoner virker mot sin hensikt. Hvorfor går du så hardt løs mot en person som er ferdige med sine operasjoner? Som har skjønt at dette ikke er veien til bedre selvtillit. Å formidle at de som opererer seg sliter med dårlig selvtillit, og trenger hjelp. De trenger å løftes opp, kjære Kristin. Ikke brytes ned.
      Nyt oppholdet videre.
      Ingen hat, bare kjærleik. Klem

    93. Hvis du ikke er fornøyd med bryst og rumpe opperasjonen som er forståelig hvorfor fjerner du ikke silikonen og implantatene? Er jo bedre det en at puppene ligner på bestemor rumpe og rumpa er helt kåårni. Men må si at nese opperasjonen din er vellykket og drit fin håper du ikke angrer på den for den er perfekt!

    94. Hei Isabel♥️☺️
      Jeg digger deg, elsker og støtter deg uansett hva…, har skrevet til Kristin mye hun fortjener å høre for å støtte deg☺️😁
      Men kan jeg spørre deg hvorfor du har blokkert meg på Instagram? diianamroz
      :((

    95. Du er ei tøff jente, Isabel <3
      Syns også det er veldig fint å se at du har kollogaer som støtter deg.
      Martine Lunde tok kontakt med han ene som la ut ting om deg på Instagram og fortalte at hun ikke syns det var ok.
      Sofie Nilsen har skrevet om deg på bloggen sin at hun syns det er urettferdig hvor mye dritt du får. OG Anna da, som lager en egen video til å støtte deg.
      Girl power <3

    96. Åå kom over bildene fra når du og Mathias lurte alle med at dere var sammen. Herregud som du kledde lysere hår! Vurderer du å gå lysere i fremtiden? Ikke at jeg ikke liker håret ditt mørkt men syns du kledde lyst hår på samme måte som Kim KW gjør det.

    97. Plis kom tilbake til ph! Du er drit god i å spille og vi vil ha deg der! Håper du kommer inn igjen for jeg heier på deg! Du fortjener det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg