VLOGG⎟BURSDAGEN MIN ENDTE OPP I TÅRER

Bursdagen min startet bra, da jeg var uvitende om hva som hadde blitt den nye “snakkisen” hjemme i Norge. Tidsforskjellen er nemlig på 6-7 timer. Planen var å vlogge hele bursdagen min, for å ta dere med på dagen vår. Det skulle bli en innholdsrik og gøy vlogg, men dessverre skjedde det kjapt saker og ting som gjorde at jeg la meg inn på rommet hvor jeg gråt resten av dagen og kvelden. Pierre sine ord i denne videoen fikk tårene mine til å renne da jeg så den i går. Jeg visste ikke at han hadde filmet dette. For en mann jeg har. 💘 Det gjør vondt å se hvor frustrert selv han blir av dette. Dette er nok en av de vondeste, men samtidig den mest ekte videoen vi har postet. 

    HUSK Å ABONNER PÅ KANALEN VÅR HER!    

50 kommentarer
    1. Uff, får så innmari vondt i meg av alt dette styre. Ingen som fortjener å sitte å føle seg så dritt som det du gjør nå Isabel.. syns det er helt sinnsykt hvordan voksene folk kan holde på..
      Vi alle gjør feil, men det er tydelig at de ikke lærer av det. At man kan sitte gang på gang å mobbe/gjøre narr av en person er jo helt skrudd! At folk følger Mads er skummelt! Hadde skjønt det om det var morsome ting, men å gjøre narr av hvordan noen ser ut.. nei vet du hva. Da går det for langt.. Jeg var en av de mange som rapporterte innleggene hans. Håper han en dag får det bedre med seg selv, han kan ikke ha det lett iogmed hvordan han er.
      Syns det er helt fantastisk at du har Pierre i livet ditt igjen! Måten han sitter å snakker viser så utrolig mye. Er så glad for at dere har hverandre!
      Skal ærlig si at jeg trodde på Kristin og Dennis til å begynne, pga måten de snakker for seg, så bynte jeg å tenke, om noen hadde sotte på en video om meg, hva hadde jeg tenkt, kom da fram til at de fremdeles satt der å lo av deg, for ingen grunn ler de, altså hallo! Syns det Kristin gjør er helt fantastisk, men når det går for langt og på enkelt personer synes jeg ikke noe om det lengre!
      Har fulgt bloggen din veldig lenge nå, har lest, har ikke kommentert så alt for mye(vet aldri hva jeg skal si), har ledd med deg, har vært lei meg på dine vegne, har smilt med deg, men aldri i verden har jeg slengt dritt til deg, ledd av deg eller hånet deg, selv om jeg har vært uenig i noen ting du har sakt. Har sett så mange fæle kommentarer så faktisk talt får meg til å gråte! Der de sitter å sier fæle ting om kroppen din, så sitter jeg her å tenker du er helt nydelig, itilegg har jeg dårlig selvtilitt, så føler jo såklart de da at må jeg se ut som ett dass! Skjønner ikke hvordan folk kan sitte sånn, over ett tastatur, voksene, unge, sitte der å true, be folk dø, si stygge ting, le av osvosv, tenker de ikke hva om det var søstren,datter,kjæreste, venn av dem, hvordan de da hadde reagert ? Hvordan deres venn hadde følt seg, hvordan det hadde gått med dem? Tenker de ikke at ord kan sitte igjen å gjøre skade? Tilogmed ta liv? Helt jævlig skummelt hva verden har blitt..
      Isabel, kjære vakkre, flotte du! Vet det er lettere sakt en gjort, men prøv å drit i det de sier, ikke les! Er så stolt over at du står opp for deg selv, at Pierre står opp for deg! Dere er dream tema! Du har så mye å gi, så mange smil du kan putte rundt munn på folk. Håper du får det bedre snart, ta vare på hverandre <3 tastatur krigeran veks kanskje opp en vakker dag å ser hvor idiotisk de har vært! Om de ikke vokser opp så forblir de bare de lille feige usikkre tastatur krigerne, å du er på topp!
      Skal ende bibelen min nå! Alt bare kom ut å fingrene skrev! Aner ikke om noe av det ga mening engang, men håper det gjore det! 🙂
      Stå på! You got this <3

    2. Det er dritt at du skal ha det så kjipt på bursdag og ferie! Det er ikke lett å være deg akkurat nå, det skjønner jeg. JEG HÅPER du leser dette og tar det til deg: det viktigste er at du føler deg fin, og det kommer innenfra! Pierre synes åpenbart at du er fin, og at du er en god jente! Folk kommer alltid til å kritisere de som tør å være litt «out there» og de som gjør ting som å operere seg eller tjene mye penger på blogg. Det betyr IKKE at det er noe galt med DEG! Når folk føler at de må si noe om et annet menneskets utseende så er det en av to ting som er fakta; enten tjener de klikk/penger på å være ekle, eller så er de rett og slett misunnelige. Og det vet du nok, helt innerst inne selv om det gjør vondt å bli ledd av. Tenk at du også tjener penger på dette, det er jo også noe positivt. Folk er nysgjerrige og redde for deg, melk det til din egen fordel og få noen andre til å godkjenne kommentarene dine! Du behøver ikke lese om alt som skrives om deg, for ingen tåler ALT. Føl deg bedre! <3
      Folk får faen lære seg å konsentrere seg som sitt og sin egen kropp, det er gøy med parodier osv. Men et sted går vel grensa for at noe går fra morsomt til ekkelt.

    3. Så trist å se at Dennis og Kristin holder på enda.. Insta storyen til Dennis er så sykt et stikk til deg.. Blir så irritert å lei meg på dine vegne…

    4. virker som han henger ut mange kjente og offentlige personer. skjønner ikke poenget med det. det er jo bare latterlig. vet ikke om denne fyren er gift eller har barn, men jeg syns synd på konen hans og barna hvis han har det. når han holder på sånn som han gjør så er det dårlig forbilde for barn og unge. han er en voksen mann og bør ikke holde på sånn. han gjør det sikkert for å være morsom, men dette er overhode ikke en grei måte å henge ut folk på. det er mobbing

    5. Isabel!
      Pierre ställde upp som en riktig man och käreste. Jag är imponerad av hans inlägg och den mognad han uppvisade. Han är en person som du vet är en god person som verkligen älskar dig och tar hand om dig i alla väder.
      Ta hand om varandra och vårda kärleken. Då blir livet lättare att leva.
      Klem
      🌴💏💖💖💖💖💖

    6. Vil bære sei wæow. Han får det jo sakt! På en bedre måte enn nån andre hadde klart! Fikk både gåsehud og tåra, førdi det va så bra og så røranes. Det e heilt sant at det på ingen måta e greit å trakkaser nån uansett ka det e. Eg husk da du la ut at du sku operer rompa de, kor sjokka eg vart. Men det va først og fremst førdi eg vesta ikke at det gjækk ant 😂 før det andre, førdi du allerede hadde operert deg en anna plass/andre plassa. Men bi ikke sjokka førdi det påvirk meg eller førdi det ikke e bra med operasjona, Eg vart sjokka førdi eg syns du va så fin fra før. Men greit tenk eg da! Ho va ikke førnøyd med seg skjøl, å da tenk eg, så supert at det da e muligheta i verden t å gjær nå med det! Ka hadde skjedd om det ikke hadde vært muligheta før folk å gjær det? Eg trur faktisk at mange av kirurgan og lægan der ute har som intensjon å hjælp folk, og forbygg skjølskading, skjølmord osv, at det e derfør de hold på med detta, før å hjølp menneska. At det e en a grundan før at detta blei en ting. Eg e selvfølgelig meir før at man kan opperer seg hvis man e blitt skada en plass feks. næsa, at den står på skakka og vil ha den rætt igjæn.. Men eg har egentlig ikke nåkka eg sku ha sakt førdi eg ha aldri opplevd så mye som du og eg har heller ikke opplevd å vær så missførnøyd med meg skjøl.. Så det å sett å sei at det e feil at du operer deg bi før dumt.
      Eg veit ikke om eg får frem poenget mitt, men vil du ska veta at eg støtt deg å det du har gjort! Du va fin, du e fin og vil nokk alltid vær det også.
      Det e ditt liv og dine besluttninge, så ingen har rætt tel å førtæl deg at det du gjør e feil.
      Åsså e det jo så jævla unødvendig at folk ska klag så mye på utseende ditt at du bi nøgd før å innrøm at du faktisk ikke vart førnøyd. Det ska ikke vær nødvending. Førdi igjen, så e det du, det e din kropp, og ingen andre har nå med det å gjør. Inni e vi heilt lik, og det e ikke utsia som tæl!
      Eg bi nokk aldri færdig, så eg sett et punktm – du e fantastisk Isabell! – hær.

    7. Ja, virkelig for en mann du har! 💕 Så fantastisk å se hvordan han støtter deg gjennom dette, samtidig som det er vondt å se at også han føler seg hjelpeløs. Han føler nok ikke at han gjør nok, men bare det å vite at han backer deg så sinnssykt må være gull verdt 🤗

    8. Herregud så fine mennesker dere er! Alle som slenger dritt kan dra dit solen aldri skinner! Fy så mye dritt du Isabel skal måtte takle! Offentlig person eller ei, sånn skal man ikke behøve å ha det! Takk for at dere begge tar opp dette med mobbing, for dette er mobbing! Pierre, så god du er! Det må være helt forferdelig å se kjæresten sin så lei seg.. Fortsett å ta vare på hverandre, så kommer dere bare til å bli sterkere sammen! Stor klem til begge to❤️

    9. Syns Pierre fremstår veldig moden og reflektert i denne videoen. Han har veldig mange bra poeng, og jeg er helt enig i tankegangen hans. Du fortjener ikke denne uthengingen, og jeg syns det er veldig synd at godt voksne mennesker kan forsvare sin oppførsel når den er på denne måten. Det er ikke greit! Dette er mobbing i alles øyne, det er bare noen som velger å knipe øynene igjen og fortsette på samme måte. Takk for at du tar denne kampen, du kommer til å bli sinnsykt sterk av dette, og så hjelper du andre som ikke er like sterk til å stå opp for seg selv. Du kjemper en kamp nå for både deg selv og alle andre som blir eller har blitt mobbet. Det står det stor respekt av! Klem ❤

    10. Du er en vakker person på utsiden og virker som en snill, smart og omtenksom jente på innsiden. De som tøffer seg på nett å skriver så mye stygt oppfører seg helt forferdelig og jeg får så vondt av deg. Dette er slemme mennesker uten empati som ikke burde ha tilgang på Internett. Håper det roer seg nå. Stor og varm klem til deg

    11. Sterk vlogg !!!
      Pierre <3 massiv respekt til deg ! Trist å se at du er lei deg - flott å se din sterke kjærlighet til Isabel <3

    12. Hjerte mitt gråter… dette er bånn av menneskelighet… du kommer igjennom dette, man trenger en pause i blant, men du har ikke gjort noe feil Isabel… ikke gi deg på dette, stå på videre. “Konkurenten” vet nå din svakhet, men det vet resten av oss også… Å fortsetter de å spille på den blir de gjennomskuet for hvilken råtten sjeler de er. Dette er helt bak mål, de driter seg loddrett ut. Mister all respekt, å kampsaken mister sin verdi når de fortsetter på dette viset. Ikke gi deg! Din kampsak er plutselig blitt mye viktigere å det er å stå opp for seg selv. Jeg ønsker så at du klarer dette kjemper på for deg selv å alle andre som ikke tørr det selv. Jeg kjenner jeg ønsker å løfte deg opp se deg inn i øynene å si at det som startet med lattliggjøring nå kan ende i stor respekt for ei som sto opp for seg selv, viste verden at man skal gjøre det… tenk for en forskjell det faktisk kan gjøre for deg selv men også andre… klarer du dette, tror jeg neppe du må ta en så stor kamp igjen… jeg heier på deg, og litt på meg selv også, for jeg vet hvor tøft det er… Å jeg vet det blir bedre… så vil jeg råde det til å søke hjelp, man trenger det etter en sånn kamp du er i nå… stå på! ❤

    13. Er det mulig?! Du bestemmer selv hva du gjør med diin kropp, og ingen har rett til å holde på sånn! Jeg synes du ser fantstisk ut Isabel😍 Gratulerer med dagen💞

    14. Du er en fantastisk kjæreste Pierre! Utrolig bra sagt av deg, og håper virkelig alt løser seg for dere begge snart!
      Isabel! Du er en fantastisk person! Uansett hva andre sier så vil jeg du skal vite det ❤️

    15. Fantastiske Pierre! Så fantastisk at du har denne flotte karen til å støtte deg gjennom det her, det ser ut som dere bare har blitt sterkere sammen etter dere ble sammen på ny ❤️ Håper ting er bedre for deg nå og håper du ser lyset i enden av tunellen, håper vi får se en sterkere Isabel som ser hvor fantastisk hun er og hvor vakker og nydelig hun er 😊

    16. Er så mektig imponert over hvordan du har håndtert denne situasjonen! Syns du er både voksen og ikke minst modig som tør å være så ærlig og sårbar! Og jeg håper du er jævlig stolt over Pierre nå, han er jo helt fantastisk 🙏🏼 Håper jeg får en så bra kjæreste som han en dag!

    17. Gråter en skvett her jeg sitter. Kan jeg få unnskylde for alle disse unødvendige hatkommentarene du har fått, siden de som står bak har svært vanskelig for å komme med en EKTE unnskyldning. Jeezuz er det virkelig så vanskelig?? De later som at de er så voksne, men det å beklage, si at man er lei seg og angrer OG faktisk MENE det, det er helt umulig. Blir så FORBANNA PROVOSERT HERREGUD

    18. Utrolig bra sagt av Pierre på slutten av videoen, kunne ikke vært mer enig! Må si du er heldig som har en så fantastisk kjæreste som støtter deg så mye gjennom tunge tider. Blir nesten flau av å være norsk når jeg ser hvor jævlig vi tydeligvis kan være mot andre, og at så mange hyller disse ufordragelige menneskene som holder på som de gjør! Blir så utrolig provosert at det går an å oppføre seg sånn. Ser ut som det er utallige mennesker som ikke har lært seg vanlig folkeskikk, sosial kompetanse og hvordan man skal oppføre seg mot andre, noe som er helt ufattelig trist… Heier på deg, Isabel! Du er flott som du er <3

    19. Jeg har aldri iløpet av mitt 32 årige lange liv kommentert noe som helst på en blogg, men i dag føler jeg for det. Har lest bloggen din litt fra og til, og kan starte med å si at det ikke er for å le av deg. Det er fordi du er en interessant person. Du virker snill, godhjerta, har de peneste øyne og det fineste smilet. Du har en kjæreste de fleste kan drømme om, en suksessfull blogg og en familie som tydelig er glad i deg. Prøøøv å fokuser på det, for du er veldig heldig❤️ De som trykker deg ned er ikke verdt en eneste av dine tårer!

    20. kjære, søte Isabel!
      Jeg får oppriktig vondt av å høre hvor dårlig behandlet du blir. Jeg har selv gjennomgått kosmetisk kirurgi, og forstår at dette er noe som virkelig er sårt nok fra før av.
      Jeg syns du ser ut som en million, og smilte godt i starten av videoen hvor en guttegjeng på 4 stykker tittet grundig på deg. og jeg tenkte, wow hun ser fantastisk ut! det tror jeg de syns også!
      Håper at motgangen går over, at du ser hvor flott du er! For det er du virkelig. Og budskapene dine er så sterke, og rører nok ved mange jenters sinn. Plastisk kirurgi er ikke noe å tabubelegge, og jeg syns Kristin og Dennis som utad skal virke så moderne, burde holde seg for gode til å shame de av oss som velger å operere oss til ønsket utseende.
      you go girl!
      stooooor tak til Pierre også, som står opp for deg og sørger for at du har trygghet i hverdagen!

    21. Wow for en mann Pierre er. Stor respekt til han.
      Håper du føler deg bedre snart, fine Isabel<3
      Klem

    22. Ufattelig flott sagt, Pierre. Jeg skal ærlig innrømme at jeg har ikke helt visst hvor jeg skulle stå i dette dramaet ettersom jeg ikke har fått med meg alt, nå har jeg sett masse videoer fra flere sider av saken, men Pierre slo så jævlig bra gjennom i denne videoen at det er ingen tvil om at det her er bare tragisk. Mennesker som synes noe om din ræv eller ditt ansikt kan gjøre det privat.
      Fy faen Pierre, så flott person du er.

    23. Dette er helt forferdelig at mennesker kan gjør noe sånt mot deg.. det er så jævlig å tenke på at de vil et annet menneske så vondt.. du fortjener virkelig ikke dette, du er et flott menneske og det er så godt å se at du har en fantastisk kjæreste som tar vare på deg og står opp for deg!
      Du er sterk Isabel, jeg støtter deg ❤️

    24. Pierre sier så utrolig mye fornuftig her, og jeg håper du tar det til deg fine Isabell! Du er en fantastisk jente og dere er et fantastisk parr❤

    25. Hei, håper du ser denne kommentaren 🙂 Trist at bursdagen din ble ødelagt og håper du føler deg bedre snart.
      Og angående apene så er det nok gode grunner til at dere ikke får mate de, er veldig mange steder som sliter veldig med nærgående aper som stjeler og ødelegger områder med avføring osv. Når det blir mange av dem så kan de også bli aggresive. Så en dokumentar om dette for en stund siden skjønner du, mange som sliter med det dessverre 🙂 Så aper på Gibraltar en gang, imponert over at dere hadde planer om å mate dem, jeg synes de var skikkelig skumle x)
      God bedring!

    26. er jo ikke lov å legge ut bilder av andre uten samtykke å siden han kålen skriver dritt om deg i tillegg så er det vell bare å rapportere bildene han legger ut, å jo fler som gjør det jo bedre kanskje han får beskjed om å slette hele insta kontoen sin til slutt

    27. Jeg forstår at du har det vondt nå. Det ER mobbing. De kan prøve å gjemme seg bak humor så mye de vil, men det er ingen tvil om hva det er de utsetter deg for og det er så grusomt stygt gjort at jeg har ikke ord! Det var vondt å se videoen du la ut sist, og her var det også vondt å se med tanke på Pierre. Det må være utrolig vondt å se at den du elsker blir plaget, men ikke kunne gjøre noe. Vel! Hvis de har noe som helst mellom ørene, så burde de forstå hva de har gjort etter disse to videoene. Jeg kan ikke skjønne at de klarer å sove om nettene mår de vet at det sitter en jente og har det så vondt, med en stakkars kjæreste som gjør alt han kan for å gjøre dagene hennes bedre og få henne på andre tanker…
      Dere er et nydelig par. Det ser man her. Jeg håper så inderlig at de snart tar til seg poenget og legger seg langflate, men skal jeg være ærlig tror jeg stoltheten dems er sterkere enn samvittigheten. Dessverre…

    28. 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼😍❤️ Seriøst ! Du har en god gutt! En gutt som virkelig står opp for deg. Det fortjener du❤️
      Har aldri lest bloggen din før nå . Du har fått en ny trofast leser👌🏻
      Stå på! Heier på dere. Du er skjønn Isabell ❤️🌼

    29. ON POINT, PIERRE!! Jeg er så glad for at du har han, du kunne ikke hatt noen bedre enn akkurat Pierre nå. Jeg blir så glad. Håper det går mye bedre nå❤️ Du har så mye støtte fra alle kanter, du er sterk og du hever deg så fint over taperne som ikke engang eier selvinnsikt.

    30. Fy søren må jeg si. Pierre er veldig reflektert og snakker så bra i denne videon. Han får frem poengene sine så sykt bra. Og jeg er veldig imponert over at han klarer å snakke så rolig om dette, da man ser godt at alt dette går inn på han også. Fryktelig synd at andre kritiserer utseende og henger ut folk sånn som det der på nett, og mener det er greit fordi du er en offentlig person. Det er absolutt ikke greit. Pierre sier det så godt i videon at når noen har det dårlig så trykker man de ikke lengre ned, men rekker fram en hjelpende hånd. Off, jeg klarte ikke å formulere meg godt. Jeg bruker ikke å kommentere, men jeg ble så imponert over hvordan Pierre formulerte seg og han sa så mye bra. Du er fryktelig heldig som har han! Håper du tar deg det han sier til deg.

    31. Hei Isabell😘 jeg følger deg og har PR. Dags dato aldri kommentert noe eller noen Blogg/bloggere. Men nå bare må jeg😡 Heier på deg😘 du er et fantastisk varmt og godt menneske, jeg bare kan se det på deg, utstrålingen din og varmen din gjennom det du gjør. Husk dette «alle mennesker er ansvarlig for sin egen kropp og meninger» ingen har rett til og bestemme over deg på hva du gjør rett og galt, det er noe du må finne ut av selv. Noe jeg skjønner at du har gjort også ved og innrømme dine feil. Osv. Steng den døren med all negative tilbake meldinger, snu på det og tenk på de menneskene som slenger dritt, at di har faktisk så lav selvtillit at de må kommentere andre negativt for og føle seg sterker selv😡 stå rak i ryggen din du søte😘 og tenk at du er din egen sjef over din kropp😘 Ja vi har ytringsfrihet og kan si hva vi mener, og det er ikke alle som bruker denne riktig. Sånn vil det altid være i den verden vi lever i. La dem ikke vinne over deg og din selvtillit. La heller din selvtillit lyse og shine sterkt, la dine følgere gjøre deg sterk. Du er god nok som du er❤️ Pierré du er så søøøt mot din kjære❤️ Bruk hverandre og bli sterke sammen❤️ Fortsett og gjør det vil med livet ditt og la disse negative menneskene slite med sitt, for en ting er sikkert di har sine store problemer i livet også👌🏻 Stor varm klem til deg Isabell håper den varmer deg leeeenge❤️😘😍

    32. Amen ass, du får frem poenget veldig bra. Og fy søren jeg har så vondt av Isabel, og den smerten hun føler av lavmåle idioter.
      Isabel du er helt urolig vakker, queen. Jeg beundrer deg for ditt utseende, men mest av alt ditt mot, gode hjerte og evne til refleksjon.

    33. Wow Pierre!! Sykt bra sagt, og kunne ikke vært mer enig! En sånn mann vil man gjerne ha som pappa, tenk så flink han blir med ungene deres.

    34. Kan være enig i noen ting, men: Du sier at voksne må skjønne at Isabel tuller om dette hun sier om heller operere enn å trene på PH. Mulig det, men hva med 14 år gamle jenter?

    35. Jeg er ikke spesielt god på blogger. Heller ikke på vlogger, for den saks skyld. Denne saken har dog fått min oppmerksomhet. Det er hjerteknusende og se på fra utsiden. Jeg ser hvor utrolig såret at du er og jeg ser hvor vondt det er for Pierre. Jeg er helt enig i at dette er mobbing. Det kan det vel ikke herske noen tvil om. Jeg synes du er tøff og sterk som klarer å stå i det. Å vise sårbarhet er ikke et svakhetstegn det er et tegn på styrke. Det er tøft gjort av deg å tørre og vise når du er helt knust. Du er knalltøff! Er det noe jeg har lært i løpet av livet så er det å være trygg på meg. Selv om jeg har dager hvor jeg ikke kan gå i butikken eller være «tilgjengelig» fordi folk bare er skummelt. Jeg vet at jeg tilfører mye glede, trygghet, kjærlighet til «mine». Jeg vet at jeg er hun de kommer til på jobb når noe er vondt/vanskelig/tøft. Jeg er trygg på at min rolle er verdifull. Og det, kjære deg, er virkelig du også. For sååå mange. Ikke tvil ett sekund på det. Jeg skulle ønske at 40 år gamle meg kunne sagt til 20 år gamle meg «ikke bruk tida på å bekymre deg for det du ikke styrer». Isabell, du er vakker, akkurat sånn som du er nå. Du har et godt hjerte. Intensjonen din er bra. Og det er søren meg bedre enn de fleste klarer. Ikke la folk dra deg ned. Jeg vet bare så inderlig hvor vanskelig det er å se selv. Jeg skulle så gjerne løftet all skiten av dere og bært sammen med dere. Jeg ser det er tungt, men det er fxxn meg i motbakke det går oppover (på tross av klisjeen så er det sant).
      Pierre, du er søren meg mann med stor M! Forsett! Det finnes ingen kvinne i verden som ikke ville hatt en sånn mann. En som stiller seg rakrygget i stormen og beskytter mot det iskalde regnet. Jeg er skikkelig imponert. Og det sier vel sitt fra ei på 40; du er langt over gjennomsnittet.
      Dere to: 🙌🏻! Fantastiske flotte hver for dere og sammen. Dere er så fine, morsomme og herlige at sjalusi vil ramme dere. Dessverre. For folk er «efterblivne» (som er mitt favvis svenske ord) og har for mye tid til å irritere seg over alt de ikke har klart selv.
      Så puh; alt i alt bare fortsett og vær dere. Vær akkurat som dere er. Det er mer enn bra nok. Og jeg skal følge min første blogg; din! 😉

    36. er ganske lei av å se trynet ditt hele tiden! Er så lei av at en pH deltager som ikke har noen hjerne enn sitt ego skal være ute i media 24/7 Kan ikke du bare forsvinne så slipper vi å se robot ansiktet ditt.er så dritt lei av oppmerksomhetssyke deg!

    37. Jeg må si, er ikke alltid jeg har sagt meg enig med deg, men ingen fortjener dette. Får flashbacks til barneskolen når jeg selv satt alene på bursdagen og grein. Begynner å bli en giftig tankegang, at visse personer i visse posisjoner tydeligvis ikke kan mobbes. Du kommer deg gjennom dette, ihvertfall når du har mennesker som støtter deg såpass. Heier på deg!

    38. Helt ærlig sluttet jeg å lese bloggen din etter du begynte å operere deg. Følte at det var noe jeg ikke hadde behov for å lese om. Det var helt til jeg scrollet ned på instagram og så videoen der du gråt. Jeg følger ikke mads hansen av den enkle grunnen; at jeg blir egentlig litt provosert, så jeg vet ikke hva han har postet. Men det at han tar seg friheten til å ytre seg på en måte som gjør at du føler du blir mobbet og trakkasert på, er ikke ok! Det at du skal ha det jævlig på bursdagen din, er Ikke ok! Og det at du liksom skal tåle drittslenging fordi du har valgt å være en offentlig person, er bare et tåpelig argument. Ytringsfriheten skal ikke gå på bekostning av andre mennesker. Folk har følelser, og det gjør vondt å se en annen person ha det vondt.. Håper du kommer deg sterkt gjennom dette og at Pierre og familien tar godt vare på deg. Klem fra en tidligere bloggleser!

    39. Herregud så mye drama! Skjønner seriøst ikke hva som feiler folk siden de holder på sånn her!? Kristin og dennis virker jo helt bedøvd siden de ikke skjønner problemet her. Og har han erik(eller hva f han heter?) en Isabel-fetish eller? Hva med å løfte opp andre isteden og være positiv til livet? Veldig dårlig PR for VG spør du meg. Hele gjengen av voksne mennesker burde gå i seg selv å få seg et jævla liv å la en blogger i begynnelsen av 20-åra være i fred! Herregud så tragisk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg