SAMTALEN MED MAMMA

reklame ⎟ annonselenke Nelly

 Processed with VSCO with av8 preset

Mandag! Det er faktisk blitt min favoritt ukedag. Tro det eller ei! Jeg føler bare at man får så mye mer energi og ikke minst motivasjon så fort det er en ny uke. Det er i hvert fall tilfelle for meg. Tenk at jeg brukte å haaate mandager av hele mitt hjerte før. Det blir hva man gjør det til! Nå kan jeg ikke akkurat si at det er så stor forskjell på ukedagene ettersom at jeg er på ferie, men det merkes på mailboksen, altså på jobbfronten. Det blir mer å gjøre, noe jeg setter uendelig stor pris på akkurat nå. Jeg behøver litt annet å tenke på, og det er jo ikke noe som driver meg like mye som det jobben min gjør. Jeg merker at det skal bli godt å komme til Oslo igjen, jeg har mange møter jeg skal på (det skjer så ekstremt mye spennende dette året, dere aner ikke!!), og ikke minst en god del jobb å ta igjen. Apropos at det skjer mye… Det er noe jeg forsøker å tenke mye på de stundene jeg føler meg nedfor. For herregud, jeg har jo SÅ mye å være stolt over, SÅ mye å se frem i mot! Hvorfor i alle dager skal jeg la dette ødelegge for meg? Det gjør jeg riktignok ikke da, men jeg må bli flinkere til å fokusere på alt det bra som skjer om dagen, og bruke mindre energi på alt det negative. Jeg pratet med mamma i telefonen tidligere i dag, og da ga hun meg tidenes pep-talk og ramset opp alt jeg har i vente. Det hjalp virkelig. Åh, det skal bli godt å komme hjem til familien kjenner jeg. Jeg savner de så utrolig mye… 💘

 Processed with VSCO with av8 preset

I dag har vært en bedre dag for meg. Humøret har smått kommet tilbake. Vi har tilbrakt formiddagen ved bassenget mens vi har solet oss skikkelig. Og dere? Jeg husket å smøre meg inn med solfaktor!!!! APPLAUS! Haha, det var på tide. Foruten om det har det ikke skjedd noe merkverdig i dag, annet enn at vi har hatt en skikkelig slappe-dag. Det er deilig i blant. Bare være, kose seg med hverandre, spise god mat og ha fine samtaler. 

 Processed with VSCO with av8 preset

KJOLE HER

Og hallo, hvor nydelig er ikke denne kjolen da? Jeg falt helt pladask da jeg klikket den hjem, og til min store glede var den ENDA finere i virkeligheten. Jeg har en kjærlighet for blonder og hvitt om dagen. Jeg har litt for mange plagg i nettopp det, hehe. Det er jo så nydelig!

34 kommentarer
    1. Herlig att du er bedre! 😀
      Og husk, om du er misfornøyd med rumpa, kan du bare gå tilbake til slik det var før, du er ikke fast med den for alltid liksom 🙂

    2. Hei vakre du! Godt å se humøret er på tur tilbake! Jeg vil bare si at jeg elsker humøret og latteren din. Du har oppnådd mye i livet ditt og har stått på, det er derfor jeg følger deg. Hilsen trebarnsmor! 🙂

    3. Hei, Isabel 🙂 Går det ikke å anmelde Kristin og Dennis? Er så lei av hvordan de to holder på, hadde vært rettferdig om de fikk en straff på en eller annen måte..
      Klem til deg <3

    4. Du er nydelig, Isabel! Virkelig, aldri la noen få deg til å tro noe annet! Håper du får en fantastisk uke, du fortjener bare det beste <3

    5. Eg kjenne eg blir skikkelig forbanna. At ei jenta som ja e offentlig, men fortsatt står på ska bli mobba å trakassert for hennes valg. E jo bare heilt utrolig. At folk ikkje forstår at denne jentå tydeligvis slide veldig med sin egen sjøltillit e utrolig. Det finnes så mange jenter å gutter der ute som slide me akkurat det samme.Eg bare kjenne eg blir så oppgitt, å får så vondt for stakkars Isabel. Ja hu har valgt å ver offentlig å dela det som skjer i livet hennes, men hu har aldri valgt å bli mobba for feil elle valg hu har tatt. Eg har våre en fast leser av din blogg, men aldri kommentert før. Du e så utrolig flott, og du va utrolig flott før og <3. Godt du har både Pierre og familien din som støtte deg igjennom dette. Du e utrolig sterk, bare stå på. Å ikkje bry deg om ka folk seie, di e mest sannsynlig bare sjalu og har ikkje noe bedre å finna på :-).
      Du e god nok som du e, og du har oppnådd utrolig mye!. Et tips, det komme alltid til å ver haters å folk som legge seg oppi ting. Bare prøv å fokuser på det du har, og di rundt deg så betyr noe. Så får di som har så lide å gjør på, legga ut det di vill. Off eg vettikkje ka eg vil fram med dette, men eg bare kjenne eg blir forbanna på enkelte mennesker.
      Å eg får skikkelig vondt for deg, for det ska virkelig ikkje ver sånn. Selvom du e offentlig, så betyr ikkje det at folk kan rakka ner på en person. Det di ikkje vett, e at det går skikkelig inn på en person psykisk. Og ivertfall når en slide skikkelig med sjøltilliten, det får jo bare en person til å tvile på seg sjøl igjen. Å rett og slett får det deg til og tenke, e rompå mi virkelig så stygg elle puppene mine sånn. Nei off eg kan ikkje tenka meg koss hardt det kan ver til tider å ver så offentlig, creds til deg som fortsatt står på. Du e sterkere en du tror <3

    6. Er godt å se at du er tilbake! Leser bloggen din hver dag, og skulle virkelig ønske at jeg møtte deg😊 du virker så snill og god

    7. Halloooo!! Du må virkelig ikke glemme solfaktor! Kan sitte å skrive frem til imrogen hvor dårlig det er for huden og bli utsatt for sol uten å ha beskyttelse!!! Men hvorfor begynte du nå?

    8. så glad jeg ble av å se dette innlegget! Ikkje meningen å ta deg tilbake på andre tanker, men vil bare takke deg <3 tidlegare idag fekk jeg en melding av ei som "mobbet" meg når jeg var yngre om hvor lei seg hun var for dette. Hun hadde tenkt på meg når hun så videoene dine og på den måten så fekk hun ett innblikk i hvor jævlig det er å bli mobbet. Hadde egentleg lagt det helt bak meg og hadde ingen vonde miner til denne jenta, men gud den unnskyldningen gjorde godt <3
      Så ville egentlig bare si tusentakk for at du viser alle hvordan det føles å bli mobbet. Tror det vekker en tanke blant de som mobber også. Så tusentakk for at du er sterk nok til å stå opp for deg selv og vise oss alle hvordan de som føler seg mobbet har det, for det hadde jeg aldri tørt selv.
      Takknemlig for at det finnes sånne som deg <3

    9. Så godt å høre at ting går bedre, Isabel❤️ selv om jeg ikke kjenner deg, har jeg hatt skikkelig vondt av deg. Ingen fortjener å bli behandlet sånn som du har blitt behandlet. Tenk å få så mye hat på grunn av at du har operert deg. Det er i mine øyne helt sykt. At du blir sett på som er dårlig forbilde fordi du har operert deg og bli hengt ut er ikke greit. Trøst deg med at du i det minste ikke er en motbydelig mobber slik som de andre har holdt på. I mine øyne er det 1000 ganger verre å være en mobber enn å operere seg. Disse personene har tydeligvis store problemer med seg selv. Du er et godt menneske og ikke la disse menneske som hater på deg knekke deg. De har ingen rett til å kommentere din kropp. Så lenge du er fornøyd med deg selv og har det bra så har det ingenting å si hvordan man ser ut. Stå på, hold motet oppe! Du er fin akkurat som du er og er et fantastisk godt menneske. Husk at de som hater på deg kun er sjalu på deg og hvor bra du gjør det. Bruk heller denne motgangen til å gjøre det enda bedre og vis at disse menneskene ikke skal få lov til å knekke deg! Husk også at det er mange som ser opp til deg og den enorme viljestyrken og det ekstreme pågangsmotet du har! Du er fantastisk Isabel❤️ Jeg har trua på deg

    10. Det er utrolig synd å høre alt du går gjennom og hvordan det går inn på deg. Jeg kan også skjønne at det er enda mer sårt å bli mobbet for noe du ikke er fornøyd med. Kanskje du bør slutte å vise bakdelen din så ofte på bilder hvis du er så misfornøyd? Det virker jo som du er storfornøyd og hvis det ikke er tilfellet, gir du feil inntrykk til folk. Og det gir folk enda mer muligheter til å mobbe deg for bakdelen din.

    11. Håper du kan svare på dette spørsmålet mitt <3 Har veldig komplekser for puppene mine og er avhengig av å kunne bruke bh under klær, kan man bruke bh under denne kjolen eller er utringningen for vid?

    12. Vær deg, Isabel. Alltid. Du er så fin. Og jeg håper du til slutt ser hva vi ser. Ei fantastisk jente med et enormt hjerte, og som er nydelig fra stumpen og opp ❤️

    13. Isabel! Du er så pen😍😍😍😍 skulle ønske jeg var deg😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️

    14. Det er ikke greit å mobbe. Og jeg elsker deg inne på PH. Men ang all den rumpe greia.
      Det jeg synes er bra opp i dette, blant annet på PH er at man ser hvordan en operert rumpe ser ut vs en naturlig. Selv om du har vært åpen rundt operasjonen er jo det bra at folk ser den ikke er slik som man hadde trodd nødvendigvis?
      Heller at den operasjonen kanskje ikke var nødvendig i det hele tatt?
      Jeg og mine venner er flaue for vi tenkte tanken når du opererte deg. Nå er vi glade for den naturlig runde formen vi har, selv om den er liten. Uansett så har du påvirknigskraft, og noen ganger hjelper media å se gjennom hva som er lurt.

    15. stå på Isabel i denne tunge tiden! Jeg heier på deg! Du er virkelig et godt forbilde, som står opp for deg selv. Håper ting går bwdre snart, du er bare mye bedre enn dem. Jeg digger deg fra topp til tå, og du ser ho bare helt smashings ut. Jeg er sikker på at folk som sier annet, bare er misunnelige. Jeg ville gjort alt for å se ut som deg både før og etter operasjonene dine. You go ❤️❤️

    16. Godt å høre du har det bedre:) det fortjener du<3 stygt alt det dritte du har fått.. du viker så snill og godhjerta ut❤️ Stå på Isabel<3 du er ei fin og god jente😊 klem fra meg

    17. Ingenting er som en ekte mamma-prat! Kos deg videre, og Norge venter på å ta deg i mot med åpne armer! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg