HEMMELIGHETEN BAK MITT HVITE SMIL

annonse ⎟ Premium White

 Processed with VSCO with a7 preset

SMILE! HAPPY LOOKS GOOD ON YOU.

Nå er det på tide å prate om noe annet her inne, og hva er vel bedre enn å gi dere verdens beste anbefaling på tannbleking? Dersom du har følgt meg en stund, har du garantert fått med deg at jeg har skrytt dette produktet opp i himmelen x-antall ganger tidligere. Premium White er det beste tannblekingen there is. Jeg har sverget til det i 2-3 år nå, og jeg kommer aldri til å gå over til et annet produkt. Hvorfor? Fordi at det FUNKER, til forskjell av andre tannblekingssett som lover gull og grønne skoger, men ikke fungerer et dugg! I tillegg til det ligger dette kit-et på en veldig grei pris, produktet er skånsomt og super enkelt å bruke! Jeg testet Premium White for første gang da jeg var med på PH i 2015, for da fikk vi det nemlig som spons på hotellet. Allerede etter første gangs bruk ble jeg helt hektet, og jeg har ikke en gang tenkt tanken på å prøve noe nytt ettersom dette produktet er helt amazing!

 Processed with VSCO with a9 preset

Slik ser pakningen ut! Clean and fresh. Det er veldig fint med en slik liten veske, slik at det er enkelt å ha styr på alle de forskjellige delene man behøver i kit-et. 

 Processed with VSCO with av8 preset

SLIK FUNGERER DET

Det følger med blekeskinner i kit-et som du enkelt former etter eget bitt ved å holde skinnene i kokende vann i 3 sekunder, for å så bite sammen. Når det er gjort, går du over til neste steg som er å spraye den blå sprayen, nemlig aktiveringssprayen, tre ganger på tannbørsten din før du pusser tennene med den i ett minutt. Dette steget er viktig, for denne sprayen gjør blekingen mer effektiv. Deretter påføres blekegelen i skinnene før du plasserer de i munnen. Til slutt tar du LED-lyset (min favoritt) å plasserer den utpå skinnene under behandlingen. Det dette lyset gjør er å aktivere blekemiddelet og gir maksimal effekt i blekeprosessen. Prosessen varer i 30 minutter, og den tiden pleier jeg alltid å vie til å se en episode av en eller annen serie (helst Real Housewives, dere kjenner jo meg). Og taaada, du er ferdig! 

 Processed with VSCO with a7 preset

Jeg har veldig hvite tenner selv, og det kan jeg takke Premium White for. Jeg bruker det rundt 1-2 ganger i måneden, mest for å opprettholde hvitfargen. Det er opp til deg hvor ofte du vil behandle, men jeg kan love dere at at det ikke tar lang tid før du ser veldig stor forskjell. Jeg har gitt bort kit til både mamma og storesøsteren min, som begge to har blitt helt begeistret over hvor effektiv dette produktet er. 

Nå får dere 62% rabatt (!!!) på produktet, ved å klikke HER!

Dette tilbudet finnes kun her på bloggen min, så det er kun til mine lesere. Woho 💘

21 kommentarer
    1. Tusen takk for rabatten 😁🤩spent på om jeg ser forskjell😁😁😁Håper du føler deg bedre og lar all den negative energien prelle av deg😃😉😎 De er ikke verd dritten under skoene dine (selvom alle mennesker skal være like mye verd🙊..Men da synts jeg de kan begynne å gjøre seg fortjent til den verdien)🤗 kan faktisk begynne å lure noen ganger..om hva som gjorde at akkurat DEN sædcellen vant🤔
      Hilsen ny leser🤪

    2. Hei Isabel! Når du bader i saltvann med det lange håret dirt, hvordan unngår du floker? Evt. får ut flokene dine i etterkant?

    3. Hei Isabel, jeg har fulgt deg gjennom ditt bloggliv helt siden du startet å bloggen (etter forrige paradise), og føler jeg må forklare noe for deg i dette dramaet du nå står i. Du har i din posisjon ikke gjort noe “galt”, du deler ditt liv med bildet, videoer og tekst, og siden plastisk kirurgi var en periode i livet ditt veldig stort, tok dette også står plass på bloggen, og fikk mye omtale i media. Problemet er er at mennesker tror de kan objektivisere mennesker som er “kjente”, det virker nesten som de ikke anser deg som et menneske, men en ting de bare kan skrive og si hva de vil om. Og uansett hvor mye eller lite du ordner og fikser på deg selv, så gir det INGEN grunn til å være direkte slemme mot deg, for det er som du sier selv, du er tross alt bare et menneske. Og jeg forstår alt kjempe godt isabel, innen ett år smalt statusen din, og pengene strømmet inn, og det er MANGE som hadde gjort det samme som deg, hvis de hadde blitt satt i sine sko; brukt pengene opp for fort, og på noe de kanskje angret på. Forskjellen er at det du brukte pengene sine på er kroppen din, så er er ikke noe du kan gjemme under en skuff. Jeg syntes det er kjempe bra at du skriver at du har vært en usikre jentene, og derfor har du fikset seg selv, i håp om å bli fornøyd. Jeg skjønner alt, og kunne sikkert gjort akkurat de samme feilene du har gjort. Og dette sier jeg med alt mitt hjerte; nå er det på tide at du tar et valg. Du må stå for det du har gjort, kjempe for at dine feil er DINE og ikke alle andre sine, noe de trenger å legge seg opp i. Dette gjør jeg, tenker du sikkert. Men i de “vanlige” innleggene du poster i ditt vanlige liv, er det MYE fokus på kropp, sminke og penger. Derfor virker du for “folket” som svært forfengelig, jeg tror egentlig ikke du er det. Jeg tror det er så sinnsykt mye mer i deg enn det folk slenger om deg. Men det er ikke så lett å vite hva de skal tro når du sier du angrer for operasjoner; når alt du legger ut bilde av deg selv, gjerne med rumpe eller dyr veske i fokus. Jeg forstår at folk blir forvirret, når det egentlig virker som du er SUPER fornøyd med deg selv hele tiden, samtidig som du sier du ikke er det?
      Jeg tror det siste dramaet som har ødelagt ferien din og bursdagen sin bare en toppen av begeret, og det at noen tagger deg i en meme eller kommenterer noe om deg skjer hver dag, dessverre. Du blir latterliggjort uansett hvor mye du ikke ønsker å bli det, det er ikke riktig. Men sånn er det blitt med sosiale medier, det gir småfolk makten til å slenge med leppa om alt. Jeg tror hvis du hadde skiftet fokuset ditt vekk fra din sexy kropp, din superdyre veske, sminkeselfies eller tannbleking så hadde folk fått et annet syn på deg. Du vil alltid bli hengt ut, det ikke noe vei utenom det nå.
      Det med at folk hevder du spiller offer er fordi du smiler, drar frem rumpe, de dyre tingene dine og alle pengene dine stolt og i neste øyeblikk er alt så vondt og jævlig. Det er diffust og finne ut hva du egentlig tenker, derfor bør du kanskje revurdere hva du faktisk vil med bloggen, HVA er hensikten? Du har STOR sjans til å motivere mange mennesker og faktisk gjøre verden til et bedre sted, og du kommer aldri til å få den muligheten igjen, og mange av oss vil aldri få den. Du må gripe den og la folk huske deg for den du egentlig er, og ikke for rumpa de.

    4. Hei vennen❤️ Hvordan har du det i dag? Huff, jeg har tenkt masse på deg de siste dagene. Jeg synes det er grusomt at voksne folk skal behandle deg slik. Jeg føler sååå enormt med deg og bryr meg virkelig om deg etter å ha fulgt bloggen din og Paradise fra dag 1 til nå, så jeg har blitt utrolig glad i deg. Det høres kanskje rart ut at jeg har blitt glad i deg uten å noensinne ha møtt deg, men jeg har daglig klikket meg inn på bloggen og YouTube hver eneste dag så det føles nesten litt ut som om jeg kjenner deg litt. De som mobber deg burde virkelig skamme seg! Men trøst deg selv med det at nå har hele Norge fått med seg hvor dårlig andre offentlige personer har vært mot deg! Nå ser alle demmes sanne ansikt. Jeg har likt Kristin, men nå har jeg sett hennes sanne ansikt og jeg skal ALDRI klikke meg inn på hennes blogg igjen etter dette! Hun skal liksom fremstå som snill og god, men hun er jo bare den kyniske mobberen! Jeg forstår så godt at du er trist og lei deg, men trøst deg med at de bare er misunnelige hele gjengen! De misunner at du kan reise og leve det livet du gjør og fordi du er en millionær og en ordentlig forretningskvinne.. ingen av mobberne har så mye penger og suksess som deg. Kristin gikk jo konkurs for noen få år siden og hun og dennis har holdt på med YouTube i mange år og vært veldig aktive der, imens du og Pierre har snart flere følgere enn de som har holdt på så lenge. Dere har fått over 10.000 følgere bare på en måned vakre deg! 10.000!!! Tenk at dere har fått 10.000 nye følgere bare på en måned! Det er det få som klarer å oppnå. Jeg tror at du har klart å vinne manges hjerter etter du åpnet deg opp om din usikkerhet og viste frem til hele Norge hvor vondt det er for deg å bli hetset. Jeg tror at mange forstår deg bedre nå med tanke på operasjonene og sånn. Jeg tror virkelig at folk forstår deg bedre nå. Jeg ser du foresten er nr.1 på topplista i dag! Yaaay! Du er rå tøff og du vil bare komme deg sterkere ut av dette.❤️ Og husk en ting; DU ER UBESKRIVELIG VAKKER! Jeg kunne gjort alt for å se så fantastisk vakker ut som deg. Jeg er glad på dine vegne for at du er suksessfull, sykt vakker og alle reisene og de fine klærne og alt som er fordi jeg klarer å være glad på andres vegne istedet for at misunnelsen skal la meg synke ned på Kristin og Dennis lave nivå.. De er bare dritt misunnelig og jeg er sikker på at både Dennis og Mats Hansen gledelig hadde takket ja til deg om de hadde sjansen! Det er jeg bombesikker på!❤️
      Jeg er så stolt av deg for at du tørr og åpne deg og for at du daglig gleder meg med bloggen din og YouTube! Elsker vloggene deres og at dere er sammen igjen ass! Er så glad dere er sammen igjen og at du har så god støtte i Pierre! Den gutten elsker og forguder deg!❤️ Jeg gleder meg til den dagen du (og Pierre) får deres egen TV-serie fordi tro meg, det vil skje😍❤️😜 Du er Norges svar på Kim K og du vil nå langt. Jeg håper denne meldingen får deg til å smile og føle deg litt bedre. God natt og sov godt. Mange klemmer fra meg❤️❤️❤️
      P.S: håper ikke du tolker alle disse komplimentene og tror jeg er en ass kisser fordi det er jeg ikke, men jeg skriver dette fordi jeg virkelig mener hvert eneste ord og fordi jeg så gjerne vil gjøre deg glad og minne deg på hvor fantastisk du er nå som du har fått så mye dritt. Vil bare at du ikke skal være lei deg❤️

    5. Når får vi vite den store hemmeligheten? 😀 du skulle ha et møte over påske og fortelle oss hva spennende som skjer fremover! Gleder meg til å høre 🙂

    6. Hvorfor svarer du aldri på snap? Prøvde å spørre om et skjørt du hadde på som du la ut, men du bare åpnet den

    7. Hei! Håper alt står bra til med deg😊
      Og at alt det du må stå i nå ikke knekker deg. Du er utrolig flott jente/dame! Du er vakker!! Og du er ikke operasjonene dine. Når jeg ser på deg er det ikke rompa eller puppene dine som er det vakreste med deg,Det er øynene dine og din utstråling!! Men må legge til at kroppen din er ekstrem fin!!
      Hørte en sang her om dagen som fikk meg til å tenke på deg og din situasjon som du står i nå ” most girls- hailee Steinfeld”.
      Det at det finnes mennesker på 30-40 år å kommenterer utseende ditt er bare skammelig!hvis man ikke har noe fint å si,så la vær! Sier som mamman til kjæresten min “Dem kan ikke ha det godt hjemme”.
      Håper du tar til deg alt det snille som blir skrevet og ikke det stygge!!
      -hilsen jente/dame 24år.
      Har aldri kommentert på bloggen din før.men vil være med på å vise deg at det finnes flere som liker deg og vil deg godt,enn dem som bare er ute etter å trykke deg ned.
      Stå på!!du virker som en fantastisk menneske!!

    8. Kan du pliiiiis lage et innlegg der du forteller om hvilken kamera du bruker og hvordan redigeringsprogram osv du bruker 🙂
      Setter ekstremt pris på det ! 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg