BILDER AV DEN LUKSURIØSE SUITEN VÅR

 Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with a8 preset Processed with VSCO with av8 preset

___________

Hvor nydelig er det ikke her? Vi bor på en nydelig suite hvor vi har både stue, soverom, to bad, kjøkken, svær terrasse samt utendør jacuzzi. Sistnevnte er jo så klart en favoritt, hehe. Det suger bare at det ikke er mulig å bestemme temperaturen på vannet, men ellers er den digg. Vi har bodd her i en uke ca, og for å være helt ærlig så angrer vi på at vi ikke bare bodde her mer av ferien. Det er helt nydelig! Problemet var vel det at vi ikke ville være i Phuket mer enn de tre dagene vi var her tidligere, men dette hotellet ligger bort fra all fest og fyll. Her er det idyllisk og fredelig!

Jeg kommer med en Thailand-guide så fort jeg kommer hjem, forresten! Jeg ser at det er mange som ønsker seg det, så det skal jeg selvfølgelig fikse til dere. Vi har jo reist veldig mye rundt i Thailand, så jeg føler at jeg har mange gode tips å komme med. Alt fra hvilke øyer man burde reise innom, hotell-tips, restauranter og aktiviteter. Hold utkikk etter det innlegget. Skal prøve å få skrevet det på flyet i morgen, faktisk. Det er like så greit å fordrive tiden med litt jobb.

73 kommentarer
    1. Hei! Hvordan unngår du floker, eller eventuelt får ut floker fra håret etter lange dager på stranden? Bruker selv sååå lang tid på å børste håret og det gjør skikkelig vondt! Klem Mari

    2. Hei, hvor har du kjøpt disse “Verage” koffertene dine? 😊
      Kjøpt i butikk eller nettbutikk? Så fine 😍

    3. Så fin plass!😍ville bare si at du virker som en utrolig fin jente! Som får alt for mye hat, folk må akseptere Åssen du ser ut, du har valgt dette selv og synes du ser kjempe fin ut! Vet du angrer på dine operasjoner men synes det er bra du har akseptert det selv også, for du kan ikke gjøre noe med det❤️Du ser kjempe bra ut synes jeg da!

    4. Fyfaen for en utrolig fæl måte du røk på i kveld. Jeg fikk helt vondt av deg og sitter dønn og gråter nå. Det Julie drev på med på parsermonien var virkelig, virkelig stygt og jeg ble seriøst kvalm av å se deg være så lei deg og at hun du så på som din nærmeste der inne ikke bare var den som sendte deg ut, men hun sto faktisk og lo i det du var helt knust. Det var ordentlig, ordentlig stygt. Fyfaen så imponert jeg ble over hvordan du gikk ut av hotellet der. Du kunne virkelig ikke gått ut på en måte som kunne hevet deg mer, du var helt utrolig. Virkelig, du imponerer stadig. Håper livet ser litt lysere ut nå, ettersom jeg vet du ikke har hatt det lett i det siste. Stå på og Stay strong Isabel ❤️❤️

    5. Spill eller ikke, at Julie sto å lo da hun sendte deg ut fra paradise hotel i dag er det kvalmeste jeg har sett på lenge!

    6. Æææh Såå trist at du røk ut! Du er så søt og vakker Isabel!! Jeg orker ikke å se på PH lenger når du ikke er der!

    7. Kan du skrive er innlegg om inngrepene dine? Og hvorfor du ikke vil bidra til at flere skal gjøre det? Ble du mer fornøyd med deg selv etter inngrepene? Hvordan kan du stoppe meg hvis jeg vil operere nesen min fordi jeg tror det kan gjøre meg mer fornøyd. For du er ikke fornøyd?

    8. Synes måten du røk ut fra paradise var jævlig urettferdig og jævlig dårlig gjort! Skjønner ikke at noen kan backstabbe vennen sin så sykt også stå å le av det etterpå??

    9. Fikk vondt i sjelen da jeg så den nye paradise episoden. Det var virkelig ikke fortjent at du røk ut og minst ikke den måten du gjore det på. Greit nok at paradise er et spill, men en behandler ikke sine “bestevenniner” på den måten. Kommer til å savne deg på paradise!

    10. Hei. Først og fremst ville jeg bare si for en utrolig nydelig suite! En nydelig suite til en nydelig jente! Så kommer jeg til spørsmålet mitt, kan hende du ikke får lov til å si noe om det men kommer du tilbake på paradise eller er du helt «ferdig» der?
      Og du er en så utrolig sterk dame, du har virkelig inspirert meg med hvor sterk du faktisk har vært med alt det dritet som har holdt på de siste ukene. Stå på!

    11. buhu…. ble skikkelig lei meg for at du røk ut av ph haha:( fikk faktisk skikkelig vondt av deg! Kynisk spilt av julie ass….. du gjorde hvertfall en rå figur på tv, så du kan være stolt 😀

    12. Håper du kan fortelle litt om denne plassen. Meg og min samboer har tenkt å reise dit i august, og være der i 3 uker, på samme plassen 😊

    13. Du ser superfresh ut, vakre deg! Tor nok du har det kaotisk i tankene , jeg hadde oppsøkt en psykolog og fått tømt meg til en som klarer å sortere tankene mine + følelser, for å få bevissthet til de samt få bedre selvinnsikt. Dersom du gjør dette vil det hjelpe din psykiske helse og øvelse gjør mester. Du er flink til å investere i ditt ytre utseende , men jeg tror du trenger å bearbeide ditt indre med en fagperson ikke leserne dine eller kjæresten. Tenk over det, og nyt ferien din.
      Spis masse digg mat og enjoy!

    14. Herlighet så nydelig 😍
      Foresten. PH kommer til å suge nå som du ikke er der. Så på det kun på grunn av deg…

    15. Jeg synes du gjorde en fin sorti på Paradise! Følelsene du viste var svært menneskelige og forståelige!

    16. Begynte søren meg å gråte da du måtte sjekke ut igår 🙁 var så trist. Facka mennesker Erik og Julie!!!!

    17. Syns du isje det er kult av Leo at han støtter deg såpass når du blir sendt hjem selvom dere ikkje spilte på lag?

    18. Fantastisk suite – sikkert ikke bare bare å reise derfra nei.
      Vil bare ønske dere en fin tur hjem til Norge – skulle ønske at du hadde fred under hele Tailandsturen – men slik ble det jo dessverre ikke. Blir nok godt å komme hjem til mor nå <3 God tur !!!

    19. Hei 🙂 Utrolig synd at du røyk ut av pH i går. Det må jeg bare si.. Men jeg vil også si at du ikke burde lage noe store greier ut av det. Ja helt utrolig dårlig gjort av Julie. Men når jeg ser på livestreamen til Erik sammen med Kristian så sier de at det var et tomrom uten deg og at de virkelig savna deg der inne. De liker deg som person veldig godt så ikke få de til å bytte mening nå. Se på det som en god ting, de var redde for deg der inne. Alle skal ut engang. Er bare redd du skal lage noe unødvendig drama så at hatet sprer seg igjen. Klem fra meg😘

    20. Hvorfor spoiler at Erik (eller han som har vært høyest på seg selv gjennom denne sesongen) ikke vinner?

    21. Etter du røk i går har Erik lagt ut på instastory noe sånt som «goooood naaatttt @kristingjelsvik æ hold alltid løftan mine»
      Vil det si at hun faktisk var så barnslig å ba erik få deg ut mens hun var inne på ph de dagene? Omg

    22. Hvorfor kan du si på snapchat at han som er blitt høyest på seg selv, altså erik ikke vinner. Du spoiler jo, og dere får vell bot for å si slike ting?

    23. Julie er en følelsesløs dritt. Jeg vet at det er et spill, men dt var veldig dumt av henne å gjøre. Håper Mathias ryker assen hennes til Norge. Du var min favorittspiller der inne, btw.

    24. Kos dere masse 🙂 det fortjener dere. Spesielt du etter alt som har vært . Steng av hat og nyt all kjærlighet rundt deg. God helg

    25. Du sier at du skal skrive om det og det, men gjør det ikke! For eksempel når skal du fortelle om hva som skjedde hos spådamen/medium?

    26. Jeg har fulgt bloggen din sin PH og har ALLTID likt deg uavhengig av hva slags rykte du har på deg eller hva drit folk har slengt om deg. Jeg har elsket stilen din, bloggen din og personligheten din har vært utrolig kul. Jeg var kjempeglad når du skal dele inside info om PH i år etter episodene kom ut, men å spoile at Erik ikke vinner (ja, vi skjønner alle hvem du mener og du sier til og med «han» og det er bare en cocky gutt det inne) og at mest sannsynlig Ann-marielle eller Mathias shipper ut Julie (noe som er fortjent for all del). Kan du vær så snill være litt forsiktig med å komme med slike utsagn, du ødelegger faktisk moroen ekstremt. Og jeg vil ikke skulle holde meg Unna deg på sosiale medier og blogg fordi du får slike innfall og ødelegger PH for folk. Klem

    27. Kommer du ikke til å få bot fordi at du sa på snapchat og instagram at Erik ikke vinner paradise i år?

    28. Den fjerne operasjonen din må være at du har hatt to operasjoner på nesen din. Ser på gamle bilder da nesen var opperert første gang og sammenligner med åssen den ser ut i dag, de er så vanvittig ulike. Eller?

    29. Syns du ser enda mer sjarmerende ut på video enn på bilder. Hadde liksom tenkt at du skulle se ditt beste ut på bilder ettersom man kan velge sine beste vinkler osv, men du har bare en utrolig sjarmerende utstråling og glimt i øyet som kommer så godt fram når man ser deg i bevegelse!
      Håper du klarer å beholde den gløden i deg, selv om verden rundt er kjip noen ganger <3

    30. Helvettte så irriterende at du måtte røpe på Snapchat at det ikke er Erik som vinner paradise uansett. Trudde du hadde klare rammer på at det ikke er lov og dele sånn informasjon. Ødela all spenning med årets sesong.

    31. Du sier på insta-story at den personen som har blitt høyest på seg selv denne sesongen ikke vinner. Er ikke det brudd på taushetsplikten din?

    32. Så veldig fint ut. 🙂 Ble veldig lei meg da jeg så episoden igår. Ingen fortjener å bli stukket i ryggen på den måten.. Du skal ihvertfall ha at du viste med din reaksjon at du er klokere, voksnere en hun andre. 🙂

    33. Jeg syns du er dyktig Isabel. Du er en dyktig businessdame. Jeg forstår også hvordan du bretter ut all ærlighet om lønn, operasjoner og privatliv TIL en viss grad. Bloggen handler jo om livet ditt, og det forstår jeg at du må blogge og skrive om. Men jeg trur du hadde unngått mye hat om du bare kunne skille litt jobb og privat liv. Du er et forbilde for mange unge jenter der ute, og også for søstera de, og hennes venner. Forstår også at du har hatt komplekser med din egen kropp, men det har ALLE. Det har blitt «normalt» og fikse på kroppen sin, og normalt å være åpen om det. Du er med på å gjøre dette «normalt», når du spiller så mye som du gjør på kropp og legger så mye vekt på operasjoner. Selvfølgelig er kropp fint! Kropp er kunst! men «falsk» kropp er ikke fint, og heller ikke kunst selvom den er kunstig. Du var nydelig da du var med i PH første gangen, da alt var ekte. Hold det ekte Isabel! Jeg digger deg helt ærlig. Jeg syns du er tøff! men syns du legger alt for mye vekt på kropp, og det å se bra ut. Kan du en dag legge ut et bilde der du ser heeeelt for jævlig ut? Ha litt mer humor, spill mer på selvironi. Blogg selvfølgelig om det du liker, men også det som er viktig siden du har en så stor målgruppe der ute som ser opp til deg. Du er fin på både innsiden og utsiden. De stygge kommentarene kommer aldri til å stoppe uansett, men det er mye som kunne vært unngått. Stå på, du er rå!
      Xoxo M

    34. Eirin: Jeg har operert nesen min en gang. Det tar derimot opptil 2 år før man ser det endelige resultatet, så derfor den ikke ser lik ut i dag som det den gjorde rett etter operasjon 🙂

    35. Du ødelegger jo paradise for mange. Mange heier på Erik. Så spoiler du på snapchat at han IKKE vinner. Og selvfølgelig nevner du navn. Du sier at Erik ikke vinner. Selvfølgelig hadde du ikke sagt det om han vant. Så du har jo spoila ganske mye.

    36. Selv om du ikke nevner navn så har du sagt det i en sammenheng at det er Erik du snakker om. Det vet du. Ikke uten grunn at alle skjønte hvem du snakket om. Men nå er det opp til TV3 for hvordan de skal håndtere saken.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg