STORSHOPPING – JEG ER SÅ LYKKELIG!

reklame ⎪ annonselenker Nelly

Det er lenge siden jeg fant SÅ mye fint på en og samme gang. Nelly overgår seg selv om dagen, det må jeg virkelig si. Jeg klikket hjem massevis med klær, sko og tilbehør her om dagen. Jeg kan nesten ikke vente til jeg mottar alt på døren. IIIH!!! Spesielt den kreppetangen fra GHD. Jeg har sett en jente bruke den, og håret hennes så helt amazing ut. Jeg måtte jo bare ha den, haha. Jeg er litt lei av å ha håret helt rett hver dag, så bølger eller kreppet hår kan være kult å teste ut. Under her har jeg laget kollasjer med alt jeg klikket hjem! 

OK… Kan vi ta et minutt å diskutere denne NYDELIGHETEN?! Jeg døøør så fin denne vesken er. Jeg måtte jo bare ha den!

DU FINNER DEN HER.

1. HER ⎪ 2. HER ⎪ 3. HER ⎪ 4. HER ⎪ 5. TOPP HER & BUKSER HER ⎪ 6. TOPP HER & BUKSER HER

1. HER (eeelsk på denne!) ⎪ 2. HER ⎪ 3. HER ⎪ 4. HER ⎪ 5. HER (altså.. Drømmen!) ⎪ 6. HER

1. TOPP HER & TIGHTS HER ⎪ 2. HER ⎪ 3. HER ⎪ 4. HER ⎪ 5. HER ⎪ 6. HER (gir amazing bølger!)

1. HER ⎪ 2. TOPP HER & SKJØRT HER ⎪ 3. HER ⎪ 4. HER ⎪ 5. HER ⎪ 6. HER

32 kommentarer
    1. Hei, kjære fine Isabelle
      Jeg er hørt mange rykter om hvor du er fra….men aldri fått ett endelig svar. Så jeg lurer veldig hvor du er ifra, eller dine foreldre da?❤️ Hvis du faktisk er fra Iran, så er jeg også det😃

    2. Jeg digger deg og du er drit tøff og modig!! Henvender meg til ms din på insta: jeg har hørt rykter om at du ikke bor med faren din lenger fordi han brukte vold mot deg? Har også i de siste dagene hørt rykter om at Kristin ba Erik om å få deg ut av Pærra?

    3. Så mye fint! Måtte bestille ett par ting selv nå haha. Lurer på, bestiller du bare klær på Nelly? Er ikke det litt kjedelig, du har jo penger til å kjøpe omtrent hva som helst😅 Legger sjelden igjen kommentarer men leser bloggen din nesten hver dag og digger deg! Drit i alt hate og husk på hvor mange som leser bloggen din fordi de liker den og deg! Stå på videre vakre du, gleder meg til å se når du dukker opp på tv igjen! <3

    4. Ikke et rykte om deg men har du vært inne på privatkontoen på insta til Erik? Der er det lagt ut at Kristin sender «OMG I FUCKING LOVE YOU» når du blir sendt ut av pærra. Det ser også ut for at det er pratet en del mer om deg mellom de to. Det er helt vilt hvor fake det går an å bli!

    5. ^Erik la jo også ut på instastory kvelden du røk «gooodbye æ hold alltid løftan mine kristin gjelsvik» ellernoe lignende

    6. Er stor fan!! Du er sykt pen akkurat som du er💋💋 Heide på dæ på PH❤️ Leser bloggen din 24/7

    7. Er det sant at du skjekker inn på PH igjen? Haha
      Er det sant at du vinner PH 2018?
      Er det sant at du og julie er uvenner den dag i dag???

    8. Du er så utrolig sterk og bra!!!! Elsker deg såååå mye😍😍😍 Håper du vet hvor bra du er fine deg! Love you lots💋💋💋💋 Du er helt amazing Isabel

    9. Yo go girl. Må si at du er veldig sterk!
      Kristin sier hu ikke mobber deg.. men alikevel så støtter hu de som mobber deg, samtidig som hu ler av det
      Og syntes virkelig synd på Morten hegseth, må være virkelig kjipt å ha en jobb der SLADDER og LATTERLIGJØRING er jobben sin. Og han er i tillegg i 30 åra.. ahah. Bare hev deg over det Isabell! 🙂

    10. Ville bare si at jeg elsker bloggen din og instagrammen din. Du er helt fantastisk.💞 Ble drit lei meg da du gikk ut. Håper Julie får payback.🐍

    11. Vesken og kofferten😍 Smaken din er ; wow!
      Jeg kommenterer ganske sjeldent her, men jeg må si at jeg digger deg og støtter deg og virker som den mest jordnære, kuleste og er en av de flotteste damene jeg noen gang har sett ❤ vakker på insiden og utsiden😍

    12. Hvorfor er ikke vi venner så jeg kan rane skapet ditt når man skal en tur på byen😂😍 så mye fint 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg