FERIEN ER AVBRUTT OG JEG ER TILBAKE I OSLO ALENE

 Processed with VSCO with av8 preset

En update på livet.. Jeg har egentlig ikke skrevet noen innlegg de siste dagene der jeg forteller om hva som skjer akkurat nå. Jeg er i hvert fall tilbake i Oslo. Jeg avbrøt ferien på grunn av at psyken min ikke er helt der jeg ønsker at den skal være. Jeg klarte ikke å kose meg og nyte. Alt jeg ville var å komme hjem. Hjem til familien, hjem til ro. Jeg har en tendens til å alltid spille så forbanna “hard”, når sannheten er at jeg ikke har det så veldig bra innvendig. Faen. Faen at jeg lar folk komme såpass inn på meg at de får meg til å begynne å tvile enda mer på meg selv, mitt utseendet og hvordan jeg selv er som et menneske. Gud, jeg føler meg så sjukt stakkarslig som skriver dette. HVORFOR tillater jeg random mennesker som ikke har en SHIT betydning i livet mitt å påvirke min selvtillit? Sånn seriøst?

Jeg kom hjem for to dager siden. Alt jeg har gjort siden da er å slappe av hjemme sammen med familien. Jeg har knapt gått utenfor døren, til unntak av i dag når jeg skulle på vippe-time. Alt jeg vil gjøre er å få kjærlighet av mamma og få peptalks. Ine kommer til Oslo til helgen, og det gleder jeg meg kjempe masse til. Jeg har savnet både henne og Sofie masse, så det skal bli super kos med en girls weekend. Masse god mat, drinker og kanskje en liten feiring av bursdagen min på byen. Vi får se, men jeg ser veldig frem i mot å henge med jentene. De kommende dagene består egentlig av mange møter som er ekstremt spennende. Det er litt motiverende oppi all elendighet som har funnet sted i det siste. For Gud så mye som skjer dette året. Jeg kan seriøst ikke tro at disse tingene skjer lille meg. Det er helt surrealistisk å tenke på, og for å være helt ærlig tror jeg ikke at det har gått helt opp for meg enda heller. Det varmer hjertet å se at noen har troen på meg i hvert fall, og det er et bevis på at jeg ikke er et så forferdelig menneske og “forbilde” after all. Jeg kan ikke vente med å få klarsignal på å kunne fortelle dere alt. Åh. ❤️

 Processed with VSCO with av8 preset

Jeg reiste hjem alene. Pierre er hos familien sin i Sverige. Jeg savner han masse allerede. Jeg er helt ubrukelig, haha. Lengter med en gang jeg ikke er i hans nærhet. Det er sunt å savne hverandre også innimellom, så jeg får bare holde ut. Jeg gleder meg til vi sees igjen!

Ah, det er skikkelig godt å være hjemme igjen. Det er ikke ofte slik at jeg trives best i Oslo kontra blant palmene, men slik ble det denne gangen. Det gjenstår å se hvor lenge jeg holder ut hjemme nå da, før jeg hopper på neste fly til et eksotisk sted (Bali står på planen). Det må jeg nok vente litt med, for det skjer som sagt alt for mye her hjemme fremover. Det er positivt da, og veldig gøy at ting skjer. Noen ganger får jeg lyst til å trekke meg fra rampelyset, slik som nå når det stormer på som verst, men så kommer man på alle de døds kule tingene man får oppleve, og da blir det verdt det likevel. Det gjelder å fokusere på alt det positive, selv om det kan være vanskelig i blant. 

45 kommentarer
    1. Du er sterk, bare chin up og stå på!💗 digger deg så utrolig mye🙏🏻 Ikke glem at du faktisk er helt NYDELIG akkurat som du er😍❤️ Støtt deg på de gode i rundt deg, jeg lover at det vil bli bra❤️ Klem💓

    2. Hei Isabel! Synes du er en nydelig jente med en flott personlighet. Leser bloggen din hver dag. Synes du har fått mye ufortjent hat i det siste og da vil jeg bare si at du absolutt ikke har en stygg kropp selvom du har operert. Synes du er nydelig. Klem 😊

    3. Åh du er så nydelig <3 Blir glad hver gang du har lagt ut et nytt innlegg! Bloggen din er så fin, elsker bildene, teksten, måten du skriver på. Det er aldri kjedelig å lese den! Sånn seriøst, I love youu! Personligheten din er så fin og du og Carl Aksel er grunnen til at jeg så på PH. Kos deg masse med familien og husk at du er vakker og fin. :?) Gleder meg til neste reise med Pierre!

    4. Hvorfor annonserer dere at dere skal flytte til Marbella, at dere skal ha daily vlogs og at dere skal møte Sarah osv på ferie når det aldri blir noe av det dere annonserer? Er det ikke bedre å la være å skrive sånne ting når dere er så frem og tilbake? 🙂 Sommer i Marbella er FAB btw!

    5. Hei, jeg lurte på hvordan du har fått så fint og rett hårfeste, og hvordan du ble “kvitt” babyhårene du hadde tidligere ?

    6. Synes du det noen ganger er morsomt å se tilbake på den gamle paradise sesongen du var med i? Altså hvor forskjellige ting er nå. Som at Audun sa til deg den kvelden du røk at du var det beste som hadde skjedd han og at han ville ha barn med deg. Og at både Ann Marielle og Mathias var til stedet begge gangene du røk ut? Og hvem du var venner med inne på hotellet og de du er venner med nå?
      Synes du er en rå jente btw 🙂

    7. Du er nydelig både på innsiden og utvendig! Stå på og ikke la andre trykke deg ned. Du er mer enn god nok. Gleder meg til å følge med på hva som skjer fremover!😃

    8. Hei, du er så pen!! Men jeg lurer på om du kan legge ut et bilde av den toppen du har på deg! Den ser så fin ut og hvordan er den i størrelse? Har så lyst på den og håper jeg blir like pen som deg i den <3

    9. Har ikke så mye med bra forbildet å gjøre at noen kontakter deg og ser potensial i hva enn det er da men 🙂 blir spennende å se hva du begir deg utpå nå!

    10. Litt pause mellom hverandre gjør bare godt, så når dere er tilbake til hverandre blomstrer alt opp. Selvom savnet etter en elsket er stort, ta tiden og lad deg selv opp. Prioter deg selv, du er like viktig som alle andre rundt deg. Ta et spa, gjør noe for deg selv. Det er ufattelig godt på psyken. Var psykisk syk i 9 år pga misbruk i barndommen, så jeg vet hvordan alt går inn til en som person. Da jeg prioterte meg selv når jeg så jeg trengte det hjalp det. Den dag i dag sitter jeg friskemeldt i 3 år, elsker livet og klarer enda og se tegnene til nedgang. 🙂 beklager skrivefeil ( dysleksi) ha en fin uke. 🙂

    11. Hei isabel! Digger deg og din pwr❤️ Er vare en ting jeg vet mange lurer på, hvilken foundation bruker du til bilde med Flash. Altså en foundation som unngår den hvite casten. Takk for svar!

    12. Kjære Bella! Du fortjener ikke dette, du er fantastisk! Lett å si; ikke la de komme inn på deg, men jeg skjønner at det ikke er lett… De som sier stygt om andre har det som regel veldig vanskelig inni seg og de sliter med flere ting enn vi kan ane! Derfor vil jeg oppfordre deg til å prøve å ikke tenke på de usaklige tingene som kommer frem i media fra ulike hold. De definerer ikke hvem du er eller hva du står for, de definerer ikke ditt forhold til dine og sist men ikke minst burde de ikke definere hvordan du ser på verden og andre mennesker. Det er det farligste med alt dette, du har alltid vært et posetivt menneske! Farene er at dine erfaringer og inntrykk vil definere hvordan du forholder deg til andre mennesker og situasjoner. Ikke la dem ødelegge din positivitet og din tro på at mennesker er gode!

    13. Hei, bare lurte på hvor den rosa gensern du har på i episode 10, (03.50 ca) er ifra? Du var veldig fin i den!<3

    14. Hei! Jeg har vært litt nysgjerrig på dette, om du kun snakker norsk med moren din? Eller er det bare når du filmer til oss på snap? Tenker på siden hun har jo et annet morsmål egentlig som kanskje er mer «naturlig» for henne å bruke, eller? Bare lurer siden hjemme hos oss bruker vi alltid morsmålet med mamma og pappa, men oss søsken imellom snakker norsk haha 🙂

    15. Heei Isabel 😍 Sendte deg akkurat en melding på Facebook men vet ikke om du kan se den.. er det isåfall andre måter man kan kontakte deg på, som Instagram eller noe? Har så lyst til å skrive alt det du fortjener å høre og bare virkelig forklare hvor jævla herlig du er, det fortjener du virkelig å høre ❤️❤️

    16. Hei Isabel!❤️
      Jeg kan ikke tro at noen kan være så stygge og ekle mot deg! Du er mitt forbilde, og det at du tør å stå opp for deg selv, når ingen andre gjør det, beundrer jeg helt sykt❤️ Jeg håper for all del at denne drittsleningen og mobbingen slutter, siden du fortjener det ikke!❤️

    17. Her er en quote som hjelper meg mye: Be who you are, and say what you feel, because those who mind, don?t matter, and those who matter don?t mind<3

    18. Jeg forstår virkelig ikke hvordan du har samvittighet til å fly så mye som du gjør, og i tillegg kjøpe så mye klær. Ikke det at jeg er nok en person som skal “klage” på deg. Men vi er godt opplyst om hvor mye fly forurenser. For min del syns jeg det virkelig hadde vært på plass at det ble restriksjoner på hvor mye man kan fly, og at man heller får benytte seg av annen type kollektiv trafikk. Fordi uansett hvor mye penger man har, så løser det ingen problemer med klima.

    19. Drit i folk! Du er usedvanlig vakker, og alle som sier noe annet gjør det på grunn av misunnelse. Stikker i oss alle når vi ser noe som er uoppnåelig for oss!!

    20. Vil anbefale deg å reise et annet sted enn Bali, du som har råd til å reise hvor som helst! Har vært 4 måneder i Bali, og øyen er dessverre helt ødelagt 🙁 Strendene (og vannet) er fulle av søppel, det er alt for mye trafikk (nærmest stillestående), for mange turister osv. Var kjempe skuffa selv. Vil heller varmt anbefale Vietnam, Kambodsja eller Laos! Helt fantastiske steder, spesielt siste nevnte. Eller kanskje motsatt vei til karribean? Den Dominikanske Republikk f.eks. Håper tiden i Oslo med familie og venner vil gjøre deg godt, og at du får en mye bedre ferie neste gang når tiden kommer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg