UKENS SPØRSMÅL

reklame ⎪ LashesByKasja & MOODstudio

 Processed with VSCO with av8 preset

Er det sant at du egentlig ikke vet hvem som vinner Paradise Hotel, og at ingen av de andre deltagerne vil prate med deg?

– Haha, så klart vet jeg det. Alle deltakerne vet det, selv om en viss person prøver å få det til å høres ut som at jeg ikke vet. We all know. Slik er det hver sesong. Alle vet alltid hvem vinnerne er, uansett om man ryker ut dag en eller i semifinalen. Så var det sagt, hehe. For å svare på ditt andre spørsmål, så stemmer nok ikke det nei. Det er mange som velger å ikke ha kontakt med enkelte på utsiden, ikke bare meg. Jeg har kontakt med Ine, Newa, Mathias, Ann Marielle og Carl Aksel som er de jeg ble vanvittig glad i. Jeg har et vennskap med de jeg klikket best med og de jeg ble glad i, slik som alle andre. De andre har jeg ikke noe i mot da, bare så det er sagt. Det er en fin gjeng med mennesker, men det er jo slik hver sesong – at man fortsetter et vennskap på utsiden med de man klikker best med. 

Hva er de to store prosjektene som du prater om?

– Ååååh jeg får sommerfugler i magen bare av å tenke på det. Jeg skulle så INDERLIG ønske at jeg kunne fortelle dere det nå, men dessverre kan jeg ikke det enda. Jeg skriker ut for full hals så fort jeg får klarsignal. Jeg kan si såpass mye som at dere kommer til å se veldig mye av meg fremover. Dette året er helt CRAZY. Jeg kan ikke tro at dette skjer lille meg, som tydeligvis ikke er så liten lenger. Åh. Alt er takket være dere. Verdens beste lesere som jeg verdsetter så enormt høyt. Om dere bare visste hvor mye dere betyr for meg!

Hva slags vipper setter du på?

– Volumvipper! Jeg setter det på hos Lashes By Kasja (booking av time HER). Psst.. Dersom du oppgir koden “Isabel Raad” ved booking av time, får du 50% på standar volum sett ut uken. Du får et helt nytt sett med vipper til 1150 kroner, istedenfor fullpris som er på 2300. Hurry, før alt blir fullbooket! 

Har du planer om å ta fler tatoveringer?

– Jaaa, jeg har kjempe lyst på fler. Ikke store da, men små tekster. Jeg synes at det er helt nydelig!

Hva syns du om overvektige? Ikke sykelig overvektig, men vi som er litt kraftige? Syns du vi er like pene som de som er tynne?

– Å herlighet, SÅ klart synes jeg at alle sammen er like flotte uavhenging av vekt. Vi er alle sammen unike og nydelige på hver vår måte. Jeg synes faktisk at former er døds sexy!

Hvem liker du best fra Paradise 2018 (uten om legendene)?

– Newa og Ine, uten tvil. Så utrolig flotte jenter på alle mulige måter. Er så glad i de! I tillegg synes jeg at Leo er et vanvittig fint menneske. Han er god tvers igjennom.

Hei! Hva bruker du for å få håret ditt så glansfullt og fint? Jeg har ganske langt hår, men har masse babyhår (etter å ha født et barn) og håret mitt er slitt og jeg mister masse. Takk for svar✨

– Hei, du! Jeg bruker helt fantastiske produkter fra Shu Emura. De er virkelig to die for. Hårolje, balsam og shampoo! De fås kjøpt på blant annet MOODstudio. Jeg føler selv at produktene har alt å si, altså. Har du gode produkter, ser håret tusen ganger bedre ut. Det er i hvert fall min erfaring. Klem!

Er det sant at du får bot av TV3?

– Dette har jeg svart på før, men ettersom såpass mange fortsatt lurer: nei, jeg kommer ikke til å få bot av TV3. 🙂

Hvorfor oppfordrer du følgerne dine til å mobbe?

– Det har jeg aldri gjort. Jeg har fått med meg at enkelte prøver å lyve ved å si at jeg har gjort det, men det er så klart ikke sannheten. Jeg har ALDRI oppfordret mine følgere til å kommentere stygge ting til andre. Det jeg derimot HAR gjort er å skrive på bloggen at jeg IKKE ønsker at mine følgere skal gjøre det. Men jeg antar at folk vil tro det de vil tro, uavhenging av hva sannheten faktisk er. Så jeg sier det igjen, kjære lesere: vi er bedre enn som så. Ikke spre hat og negativitet. Dere vet jo selv hvor hardt det har gått inn på meg med slike ekle kommentarer, og jeg ønsker ikke at andre skal bli utsatt for det samme. Hat skaper hat, og det er ikke noe jeg ønsker. Vi kan holde oss saklige. 💘

Når kommer den videoen du og Pierre skulle legge ut der dere forklarer misforståelsene som skjedde under bruddet deres og der Pierre forklarer sin side av saken?

– Den har vi allerede postet! Du finner den her

___________

Lurer du på noe mer? Still spørsmålet i kommentarfeltet, så svarer jeg i løpet av kvelden!

94 kommentarer

Siste innlegg