INNKJØP⎪ DEL 1

reklame ⎟ annonselenker Nelly

Processed with VSCO with av8 preset

Hei babes! Jeg har jo klikket hjem en del nye skatter fra Nelly, og etter at jeg postet på mystory av innholdet i pakkene var det utrolig mange av dere som ønsket dere innlegg der jeg viser dere alt. Det er jo vanvittig mye, så det blir litt for mye å ta alt i et innlegg. Derfor har jeg delt det opp i to deler. Her kommer første del, som er alle overdeler. Jeg elsker alt! 

Processed with VSCO with av8 preset

SHOPPING SHOPPING SHOPPING …

1. HER ⎟ 2. HER 

1. HER ⎟ 2. HER

1. HER ⎟ 2. HER

1. HER ⎟ 2. HER

1. UTSOLGT ⎟ 2. HER 

1. HER ⎟ 2. HER

1. HER ⎟ 2. HER

_______

DEL TO KOMMER! 

52 kommentarer
    1. Ååå så mye fint! Det hadde nesten vært litt gøy å se deg i luksusfellen, ikke at du noen gang kommer til å komme dit, og ingenting frekt med det, men hadde vært gøy å se hva du har brukt penger på det siste halvåret og hvor mye du har brukt på forskjellige ting, om du skjønner? Hehe 😀

    2. Kan du ikke lage en innkjøpsvideo en gang? Selvfølgelig ikke med alle de klærne fra to bokser, men en litt mindre eller flere deler med sånn try on osv, hadde vært gøy å se

    3. Hvorfor kjøper du bare billige klær ? Du som skryter av lønna di hver mnd også handler du på Nelly. Du tjener kanskje ikke så mye som det du skal ha det til?

    4. Tror å minske på shoppinga hjelper miljøet en god del mer enn å bytte fra taxi til kollektiv 🙂 ingen trenger så mye klær. Skjønner det er en del av bloggingen din å vise klær, men 50++ plagg i mnd er jo lite vits!

    5. Til anonym som spør om hvorfor hun kjøper billige klær: det er jo så mye bedre å få kjøpt masse fine sommerklær på et sted, og det er ikke alltid PRISEN som avgjør om et plagg er fint 😅 det blir jo helt tullete haha. Jeg handler ofte på Nelly, tjener ikke lite penger av den grunn😏
      Veldig fine klær Isabel, fikk lyst på fler av de selv😍!

    6. Anonym: Du, dette vil jeg faktisk svare på fordi at jeg har et behov for å beskytte Newa litt. Godeste jenta!! <3 Jeg har lenge syntes synd på Newa da ting har blitt klippet enormt spesielt på tv-skjermen, og jeg vet at hun ikke har hatt det noe bra. Jeg var den eneste der inne som visste at de hadde hatt sex flere ganger da Newa fortalte meg det, og det er jo naturligvis derfor hun blir såpass lei seg når hun blir kastet og ikke får litt respekt en gang. Erik går jo rundt å sier at Newa har bedt produksjonen om å klippe det bort på grunn av at familien er muslimer, noe som overhodet ikke stemmer. 1. Hverken hun eller familien er muslimer, og 2. hun har ikke krevd av produksjonen at de skulle klippe det bort. Litt synd at enkelte har behov for å spre løgner for å fremme seg selv og forsøke å se best mulig ut selv på andres bekostning. Newa har jo faktisk sett ut som veldig desperat på Erik i episodene, og det er jo veldig feil med tanke på hvordan situasjonen egentlig var. Jeg er stolt over Newa som har stått opp for seg selv og sagt hvordan ting faktisk er nå. Den jenta fortjener absolutt ikke alt det hatet hun har blitt utsatt for i det siste. Det er ikke litt fortjent en gang. Nå kom i hvert fall sannheten frem, og jeg vet at dere har mer forståelse for hvorfor ting er som de er for henne nå. Fineste Newa <3

    7. Jeg tipper mye om Newa blir klippa som du sier, og hun er nok uten tvil ei god jente! Men hun sier jo ordene som kommer ut av munnen likevel, og syns hun kommer dårlig ut mtp at hun blir “sjalu” etter 5 uker bare fordi Erik ligger med ei anna og sier dessverre mye som setter hun i et dårlig lys. Hun har jo ikke eierett på han akkurat 🙂 og jeg håper hun merker at hun sier “likSÅM” litt for ofte der inne 😅 haha huff

    8. Silje: jeg er enig med deg i at hun ikke eier han, men når man har vært intim med en annen person flere ganger, fortjener man biiitte litt respekt. That’a all 🙂 det er min mening, og jeg svarer på det fordi at newa er en super nær venninne av meg og jeg vil støtte henne nå som hun har det tøft.

    9. Hei jeg syns du virker som en flott jente. Men en ting som jeg har reagert på er. Når du føler deg mobbet noe jeg skjønner at du føler. Hvorfor godkjenner du usaklige kommentarer og utrolig fæle kommentarer om Julie og Kristin ?

    10. Hvis det du virkelig sier er sant hvorfor står ikke Newa opp for seg selv, altså at hun evt legger ut et innlegg der hun forklarer hennes synspunkt, fordi akk nå føler jeg det er Erik?s ord mot hennes, når han går og har direktesending og sier all slags mulige ting syns eg hun burde atleast prøve å forklare hvordan situasjonen er og evt ikje blir bare ord mot ord. Eg synes newa er en herlig person men altså det blir forvirrendes å høre shit fra andre og ingen kan altså «bekrefte» det forstår du? Og eg synes om hun ikje forklarer og bekrefter hvordan situasjonen var for henne fra hennes perspektivet kan hun virkelig bli sett som en desperat person som er bare forvirrende… altså ikke noe frekt men om hun skal gjennom dette må hu før eller senere legge alle kortene på bordet.

    11. Hva er vitsen med å begynne å ta t bane for å hjelpe miljøet, når du netthandler såppass mye, reiser hele tiden og bruker så ekstreme mengder hårpray? Du bryr deg ikke om miljøet i det hele tatt, fikk du betalt av MDG eller noe for å skrive det innlegget?

    12. Noen oppfølgingsspørsmål til svarene på nesa og erik lenger oppe;
      – Hvor har hun sagt dette? prøver å lete men finner ingenting.
      – Hadde Erik og Newa sex på ph og det ble klippet bort? Har hele veien likt Newa utrolig godt og synes Erik behandler henne som dritt. Ikke bare mangel på respekt men også med alle kommentarene han slenger, himler med øynene når hun prater og «etterligner» henne når hun prater. Så nå ble jeg nysjerrig her

    13. Hvordan var det å vite at vennene dine fra hotellet var der med Leon Bashir? Siden han rømte fra fengsel og sånt?

    14. til 13:30: nei nå twister du ordene!! 🤦🏻‍♀️ det handler om sex utenfor ekteskap eller no annet ift religion…

    15. Skjønte ikke hva du mente helt, mente du at Newa og Erik hadde sex, men det ble klippet bort? Eller mente du Ingrid og Erik?

    16. Hei igjen. Takk for fint svar angående situasjonen med Newa. Glad hun har folk rundt deg som støtter henne ❤️

    17. Hei!
      Ka syns du om dagens episode på PH? Leo «sto» på en måte opp for deg når Julie blei så sur på Anders fordi han valgte hu, og hadde løyet om det. Någe de gjorde me deg …. og heilt sykt av Mariell og Mathias på kor mye de stille opp for deg å shippe ut one bye one

    18. Hvis ikke hun eller noen ba om å fjerne de klippene hvor de hadde sex så hadde det jo blitt vist på TV? Regner ikke med produksjonen bare fjerner det fordi de ikke syns det er vits å vise… sier seg jo selv da, haha

    19. Hei 🙂 Den gule toppen var så fin! tenkte å kjøpe den, men synes fargen var så annerledes på bildet på Nelly sin side i forhold til bildet ditt.. Likte fargen her bedre.. hvem farge er mest riktig i forhold til hvordan den ser ut i virkelighet? 🙂

    20. Du ser helt smashing ut kjære!! ^^
      Forresten har du tatt botox for å løfte øyenbrynene? Jeg skal selv ta om noen uker. Grugleder meg!!

    21. Jeg forstår ikke hvordan du sier «jeg svarer» også går jeg inn på linken, også er det ikkke noe svar, bare andre spørsmål! Could u help me? Biggest fan BTW

    22. hei<3 den hvite blazeren, hvordan vil du si den er i passformen? er den veldig rett ned, eller er den feminin? typ går litt innover i livet? 🙂

    23. Heii, kunne du vær så snill å laget en sminkevideo? Sånn hverdagssminke og hva slags produkter du bruker for å rengjøre huden din i og med du har plettfri hud?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg