I APRIL SKAL JEG…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with a10 preset

IT’S MY BIRTHDAY MONTH

1. Neste uke skal jeg  to super spennende møter som har stor betydning for dette året. Det er to vanvittig svære og kule ting som skjer, og jeg kan seriøst ikke tro at det faktisk skjer på ekte. OMG!!!! Dette året er virkelig året for meg. Jeg har så klart veldig lyst til å skrike ut hva begge deler er, men jeg har ikke lov enda. Dere får vite alt så fort jeg får klarsignal. 

2. Feire bursdagen min. Nå ble jo selve bursdagen min helt katastrofe, men jeg har likevel planer om en skikkelig feiring her hjemme i Oslo i løpet av måneden. Ingen skal få ødelegge min dag! 

3. Henge så mye med Rebecka at jeg blir lei av henne (om det i det hele tatt er mulig haha). Jeg leeengter sånn etter henne! 

4. Drikke rosévin på uteservering på Tjuvholmen. 

5. Kle meg mye skjørt! Jeg har fått dilla.

6. Gjøre de forberedelsene som mangler innfor jobbreisen til Cannes i starten av neste måned.

7. Få besøk av Ine, og catch up med Newa og Ann Marielle. Savner jentene mine! 💘

8. Få med meg hver eneste episode av Ex On The Beach Sverige. Altså, jeg blir helt hektet! Fun fact: jeg ble mast på hele fire ganger av produksjonen om å delta. Jeg kunne med andre ord deltatt på både Ex On the Beach Norge, Sverige og Paradise Hotel. 

9. Ha romantiske dater med min mann. ❤️

10. Bake Pavlovakake. Jeg har cravet det i flere uker nå.

40 kommentarer
    1. Det er ikke vits at du skriver i hvert innlegg om den tingen du skal som du ikke kan fortelle om :p Det er faktisk ikke interessant, men når du sier hva det er SÅ er det interessant 🙂

    2. Jeg elsker sånne innlegg her!! Syns det er så gøy av en eller annen grunn 😅
      Kan jeg spørre hvorfor du (gjelder ikke bare deg, men egentlig alle bloggere) sier du har vært på møte, var kjempe spennende, noe STORT skjer snart osv, men sier aldri hva? Hvorfor ikke heller vente med å si noe som helst til den dagen du faktisk kan fortelle? Bare nysgjerrig 🙂 alltid lurt på hvorfor bloggere gjør sånn! Hehe

    3. Hei fine! Lurte på hva du tenker om denne ukens skuespillertema på ph? Er du glad for at du sjekket ut eller ville du vært med på det? Tror det hadde vært så gøy å sett deg i rollen! Stor klem<3

    4. Herregud, du er så nydelig!
      Jeg har et spm: er du eller familien din religiøse? Du må absolutt ikke svare hvis du ikke føler for det<3

    5. Hei. Er jobbreisen til Cannes du snakkar om i samband med Nelly? (Den Charter reisen) Har meldt meg på konkurransen deira om å vinne tur (virker sååå gøy!!) veit du om det er mulig å delta på festen sjølv om man ikkje vinene tur? Altså om ei sjølv vel å reise ned?

    6. lenge siden du har skrevet noe om venneparet ditt som bor i stavanger. har dere ikke lenger kontakt. og hva med venneparet du skrev så mye om rett etter at det ble slutt mellom deg og pierre. hvor ble de av? og hun som skulle operere nesen sin og hun som var med i svenske paradise hotel? tror hun heter belinda

    7. Wow !! Så nettopp insta historien din ! Du er så heldig som i det hele tatt kan kjøpe klær !
      Flyttet inn med min samboer for 3 år siden, hvor jeg hadde jobbet og tjent penger siden jeg var 14.
      Dessverre var dette feil fyr… så jeg endte opp fattig og med en psyke jeg sliter fortsatt med den dag i dag, fordi jeg ikke tar hensyn og bruker pengene mine på behandling. Den dag i dag klarer jeg meg akkurat ikke. I minus hver dag, gjeld til MasterCard , gjeld til familie , lån u name IT. Ser ingen lys i tunnelen å forstår ikke hvordan jeg noen gang skal klare å spare penger igjen ….
      ei er psyken min bedre /bra, så jobb får jeg meg heller ikke… hvilke forslag har du til å tjen penger ? Helt desperat. Lei av makaroni og ris uten noe …

    8. Det er jo ingen overraskelse at Pierre og du skal få en egen serie. Det fortalte du jo at dere skulle men så ble det slutt mellom dere. Nå får dere starte det prosjekte likevel. Gleder meg til å se!

    9. Hei fine deg!❤️Du e råe❤️ Lurte på om du støtte Newa i og med at hun sier at Erik gjorde slik at hun fremsto som dum på TV.? Ka syns du om dette?

    10. Hei! 😀 jeg blir gaaaal av at jeg ikke finner ut hva sangen du spilte i bakgrunnen på snap heter!! Den sangen som ble spilt da du filmet en del fra når du hadde åpnet eskene med klær fra Nelly 😀 tror det var en jente som sang og at det var litt party stemning i sangen. Kan du hjelpe meg før jeg blir sprø?? Haha <3

    11. Måtte bare kommentere dagens parsermoni. HAHA, karma is a bitch!! Sånn skjer når man oppfører seg stygt mot andre og kun tenker på seg selv og sine behov.
      Savner deg på hotellet, har vært så sinnsykt provoserende å høre hvordan de ikke ser at de hadde gjort noe galt mot Mathias og presterer å bli sint over valgene hans denne uken når de gjor værre mot han og deg.

    12. Jeg må bare få sagt dette men guuud jeg hylte av glede når Kristian røk, nothing personal, fin fyr, men bare det at Julie blir svekket etter måten hun gjorde ting mot deg.. ENDELIG!!! elsker Mathias og Ann Marielle enda mer, du har virkelig noen flotte venner som har ryggen din selvom du ikke er tilstede. Og hva syntes du om oppførselen til Julie mot Anders under parsermonien?

    13. Du mottar jo daglige kommentarer og mange av de er veldig lik. Min skiller seg nok ikke veldig ut. Folk kan si hva de vil om deg, men du er en skikkelig varm person Isabel. Som bryr deg masse. Du lyser godhet. Jeg ville serr gjerne ha tatt en kaffe eller øl med deg en dag!

    14. Har du link til toppen? Har lett meg ihjel på nelly og har prøvd å finne link i dine tidligere innlegg. Hadde satt stor pris på om du kunne gi meg link 🙂

    15. Utrolig råttent av deg å henge ut andre mennesker på snap og insta. Det er jammen ikke lenge siden du selv var utrolig påvirket av mobbing, hvordan i allverden klarer du å mobbe andre mennesker selv? Du er noe for deg selv

    16. Har bare et lite tips hvis du skal bake pavlova kake! Bruk halvparten hvitt sukker og halvparten brunt, blir myyyye bedre konsistens og smak på kaka da😍😍

    17. Hei Isabell! 🙂 så at du bruker lightroom og synes du får så fine «filter» på bildene eller fargekontrast om du vil. Kan du lage ett innlegg om hvordan du gjør bildene dine eller tipse litt hvilke innstillinger du bruker? De blir så veldig fine 🙂

    18. Gjelder det den TV-serien om deg som egentlig skulle bli virkelighet sist gang før det ble slutt mellom deg og Pierre?

    19. følger også eotb sverige (og har gjort det siden sesong 1, teheee) og lurer på hvem som hadde vært din ex der inne? eller skulle du OG pierre deltatt sammen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg