TV-INNSPILLING & MØTER

reklame · annonselenke

Processed with VSCO with a10 preset

Tjoho og god helg, fininger! Freddan er endelig her, og for første gang på lenge har jeg merket ordentlig forskjell på helg og ukedager. Denne uken har bestått av x-antall møter og jobb, jeg har bokstavelig talt fartet over alt konstant. Og det med t-bane og trikk, dere!! Så stolt, haha. Jeg har opplevd ganske mye interessant på t-banen allerede, det tenkte jeg å skrive et eget innlegg om. Det jeg kan si er at det ikke akkurat er et kjedelig moment når man sitter på banen. Det er noe helt for seg selv. Dagen i går startet jeg dagen sammen med TV2, der jeg spilte inn til God Kveld Norge. Det sendes i morgen, forresten! Det må dere få med dere. 😁 Jeg pratet ut om de to siste ukene. Jeg kjenner at jeg er veldig lei av å prate om alt det der nå, men God Kveld Norge ville ha min side av saken i morgendagens episode, så da stilte jeg opp.

Processed with VSCO with av8 preset

Hahaha! SE på meg!!! Sjiraff Isabel Raad. Beste selfien jeg har tatt i hele mitt liv. Her er i hvert fall de hyggelige menneskene jeg jobbet sammen med i går!

Processed with VSCO with av8 preset

Etter innspillingen var over, måtte jeg løpe avgårde til dagens første møte. Det var super spennende! Jeg var på to møter i går da, og seriøst… Jeg er så motivert og giret på hvordan dette året ser ut!!! AH. Så fort jeg var ferdig på møtene, møtte jeg Ine. Hun er hos meg i Oslo denne helgen, det er så gøy! 

Processed with VSCO with av8 preset

VESKE HER

Processed with VSCO with a10 presetProcessed with VSCO with av8 preset

Nå er det heeeelg!

23 kommentarer
    1. Regner med at du fortsatt ser på Paradise, og det må ha vært vanvittig deilig å se torsdagens episode og hvordan Julie ble behandlet?
      Må være deilig å ha to som AM og Mathias, som kun har jobbet for å få tatt igjen for deg. Når man trodde man ikke kunne like Mathias enda mer liksom, for en speller!

    2. Gleder meg til å se på!:) håper du skal ha ditt eget TV program 😍 hadde vært så gøy, hvis det ikke er det håper jeg du skal skrive bok!
      Btw jeg er en av maaange som venter på sminkevideo som du sa du skulle poste for kjempelenge siden 😭

    3. Hvor skal Pierre sove? Har moren din gjesterom for Ine eller skal dere to sove sammen? Haha lurer bare

    4. Håper du leser denne kommentaren, fordi jeg kommenterer så å si aldri, men denne gangen må jeg bare. Jeg synes du har gjort hele PH drit bra i år og jeg synes du er en kjempevakker jente på inn- og utsiden! PH vil ikke være der samme uten deg og det var utrolig søtt av deg å dedikere et par ord til oss som stemte deg frem som folkets favoritt. Ingen andre ville gjort det og det sier bare hvor takknemlig du er, selv for «små» ting. Stå på, Isabel 😊❤️

    5. Syns det er litt merkelig at Hansen mener at siden du har operert deg og er en offentlig person, så skal du godta dette.
      Det blir nesten litt som og si at en som blir mobba på skolen fordi h*n er tjukk f.eks, skal tåle det og godta det fordi personen har valgt og spise for mye mat, eller fordi personen legger på seg lett.
      Det er jo helt bak mål!
      Man skal ikke dømme en bok etter omslaget, elsker deg❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg