EN HELT FORFERDELIG DAG

annonse ⎪ annonselenker Nelly

JEANS HER ⎪ GENSER HER ⎪ SOLBRILLER HER ⎪ SNEAKERS HER

Hello fra en veldig klein Isabel. Herreguuuuuud så SJUKT dårlig jeg var i går! Jeg fikk som fortjent ettersom at jeg tøffa meg litt ekstra på byen på lørdag. Ine og jeg hadde med oss litt for mye vin på vors, og alt ble så klart slukt. Ikke smart. Jeg skal aldri drikke igjen (jada, jada…). Men helt seriøst, denne bakfylla er ikke verdt en fest altså. Det er veldig uvanlig til meg å være da, det å bli sånn her dagen derpå. Jeg blir nemlig svært sjeldent dårlig. Men men! I dag er jeg hakket bedre i hvert fall, til min store glede. Jeg ble bare verre og verre jo senere det ble i går, jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg til slutt. Haha. Det endte opp med at vi dro oss til apoteket for å kjøpe væskeerstatning. Det har jeg hørt at hjelper mye. Hvorvidt det hjalp meg, er jeg usikker på. Jeg ble ikke noe spesielt piggere, men jeg tror nok at det gjorde godt for en bakfull kropp uansett.

Processed with VSCO with s2 preset

Se der, ja. Holdt på å krepere av turen dit, meeen jeg gjorde virkelig alt for å komme i bedre form haha. Har dere noen bra tips som hjelper mot bakfylla? Jeg er ikke så rutinert på det da jeg som sagt sjeldent blir bakis, men det ser ut som at ting har forandret seg til det verre. Har jo tross alt blitt gammel nå, ikke sant… Haha, usch det var ikke en gøy setning å skrive. This b*tch is getting old.

41 kommentarer
    1. Visst det går lang tid mellom hver gang du drikker deg full, jo værre fyllesjuk blir man..:) Desverre:(

    2. Aleks fra paradise lå ut en video på YouTube der han testet en bakeris behandling som ble sprøytet inn i armen, han sa det funket. Koster sikkert litt men er nok vært det viss man blir bedre 🙂

    3. Drikk nok væske, gå en tur, spis kebab 👍🏻Ta en paracet om gåturen ikke fungerer mot hodepine, deretter dusj og se once upon a time 😍

    4. Hei. håper alt går fint med deg 🙂 bare lurte på om det er sant at leo vinner paradise hotel for Joachim går rundt og sier det i bergen 😅

    5. Drikk masse vann under drikking og spis før du legger deg.
      Jo eldre vi blir jo mindre vann det er i kroppen vår dermed «tåler» man ikke fyllesyken som før. Vann er best:-)

    6. Hei! Kan du legge ut bilder av håret ditt etter du har kreppet det med den nye hårtangen du bestilte fra nelly?? Er såå spent på det 😀

    7. Bakfull blir man fordi man er dehydrert, så jeg pleiere å drikke masse vann før jeg legger meg, og gjerne ha en flaske vann vedsiden av meg hele natten slik at når man våkner tørst har man det tilgjengelig. 🙂

    8. Grunnen til at man blir fyllesjuk er fordi man er dehydrert. Ingen annen fysiologisk forklaring på dette dessverre. Drikk altså masse vann, både kvelden du drikker og dagen derpå.

    9. Ta to Postafen (reisesyketabletter) før du legger deg. Det funker som bare det for meg. Flott form dagen derpå.

    10. hei. haha, huff. det er så fælt. hadde samme greia. etter jeg ble 22 er det ikke snakk om å ikke våkne fylleklein.
      Ingen ting som hjelper, utenom ibux og feit mat

    11. Ærlig talt! Du reklamerer for at unge mennesker kan gå og kjøpe ting på apoteket fordi dere er fyllesyk!! Hvor mye tror du kan kjøpes? Jeg har heiet på deg de siste ukene men dette viser hvor forbanna blås du egentlig er i hodet ditt! Shame on you!

    12. Jeg blir alltid fyllesyk etter jeg har vært ute. Kjennes ut som influensaen herjer i kroppen dagen etter. Men jeg har tatt zyrtec nå i noen år. Pleier å ta en før jeg drikker og to før jeg legger meg. Det har alltid funket. Noen ganger kan jeg være litt dårlig, men det er levbart og jeg ligger hvertfall ikke rett ut resten av dagen 😂

    13. Hvor er den rosa pusejakka fra? Den du hadde på Instagramstoryen din i dag 😍 helt nydelig!! Du er fab btw.

    14. Jeg pleier alltid å spise fet mat før jeg drikker,
      tar alltid en hodepinetablett når jeg kommer hjem og drikker den gule Poweraden (usikker på om den faktisk gjør noe, eller om det bare har blitt en vane).

    15. Så lenge jeg spiser og drikke brus før jeg legger meg og gjør det samme når jeg våkner går den dårlige formen over! Helt klart viktigst å gjøre det på morgenen, men lurt å gjøre det før jeg legger meg etter fylla også. Veldig godt å vite at så lenge jeg får mat og kullsyre i kroppen blir formen bra igjen😁

    16. Haha så klart er det en fysiologisk forklaring på bakrusen. I tillegg til at væskebalansen er ødelagt er også elektrolyttbalansen skjev. Mitt tips til deg er å spise kokt egg og drikke bcaa når du våkner. Tving i deg egg, den tar hodepinen. Bcaa ordner opp elwktrolyttbalansen og gjør at du føler deg piggere og bedre. Bcaa er nedbrutte proteiner(aminosyrer) som slipper forbi fordøyelsen og går rett til musklene=rask og effektiv effekt! Prøv, du kommer til å merke stor forskjell😀

    17. Mitt beste råd er å ikke drikke alkohol. Så enkelt, og så verdt det!
      Litt off topic men er det ikke ironisk at dess fullere man er, dess styggere er sminken, og dess mer selvtillit har man? Huff.

    18. Allergi tabelett før du drikker og når du legger deg 🙌🏼 Funker gull her.
      Fyllesyke er en allergisk reaksjon 🤷🏼‍♀️

    19. Ser mange sier at masse vann hjelper… Men det er faktisk ikke sant. Man blir ikke dehydrert av øl, vin, sprit osv. Det handler rett og slett om at; drikker du for mye alkohol, så føler du det dagen derpå. Uansett hvor mye vann du drikker. Det hjelper bare å drikke vann, hvis du velger det ISTEDEN FOR den siste, eller DE siste, ølene/drinkene. Dette lærte jeg gjennom et forskningsprogram på BBC Earth, husker ikke hva det heter nå… Men det var altså legit. Det er noe fordi alkoholen er i blodet ditt uansett, og trenger tid på å gå ut. 2 liter vann før du legger deg hjelper ikke på dette alkoholnivået. Dessverre. Det hadde heller ikke noe å si om du blandet drikker osv. Det handler rett og slett KUN om hvor mye du drikker. Og hvordan form man er i. Alle reagerer forskjellig, det er faktisk genetisk haha. Selv har jeg vært fyllesyk 2-3 ganger bare, og det er nok bare fordi jeg er heldig genetisk.

    20. Alkohol er vanndrivende, det er stort sett derfor man blir bakfull. Så beste tipset er å drikke masse vann før du legger og dagen derpå. Spis å gjerne noe salt eller drikk farris med salt, da salt binder vannet i kroppen 😘
      Ellers er det å tvinge litt næring inn i kroppen å en smart ting

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg