VI HAR FLYTTET INN I NY LEILIGHET!

annonse ⎪ annonselenker Nelly

NEW APARTMENT

OH MY GOOOD!!! Vi har funnet oss en ny leilighet, dere!! Gud så fort det går i svingene her, haha. Ettersom at jeg er nødt til å oppholde meg i Oslo fremover på grunn av forskjellig jobb og spennende prosjekter, måtte vi sette Marbella på vent og bosette oss i Oslo igjen. Det var naturligvis litt bittersweet, for både jeg og P hadde super lyst til å bli værende i Marbella. Av og til blir det endring i planene, og sånn er livet. Jeg klager dog ikke, for alt det spennende som skjer på karriere-fronten her hjemme er helt mindblowing. Marbella vil jo for alltid være der, så det å flytte dit ved en senere anledning er jo fullt mulig.

ØREDOBBER HER

Det aller sjukeste var at i går bestemte Pierre og jeg oss for å kikke litt for å se om det fantes en leilighet der ute som falt oss i smak. Vi var ikke så veldig innstilt på å finne noe allerede så fort, men etter snaue 10 minutter falt vi over den peeerfekte leiligheten for oss. Altså, virkelig helt perfekt! Vi var på utkikk etter en leilighet som var for korttidsleie ettersom at jeg kjøper meg egen bolig i november, så derfor trenger vi bare en leilighet frem til da. Vi sendte melding og hørte om det var mulighet for å komme på visning, og det kunne vi allerede noen timer senere. Dette var altså i går, og i dag mottok vi nøklene!!! Med andre ord fikk vi leiligheten! Jeg er så sjukt lykkelig nå, dere. Altså, det er så ufattelig fint her. Vi har spilt inn en housetour allerede, så den kommer ut i morgen. 💘 

BUKSER HER ⎪ BODY HER ⎪ BOOTS HER ⎪ JAKKE IDA SJÖSTEDT

Det gikk kjapt i svingene, men så fort det ble slik at vi forstod at det å bo i Marbella nå ikke kom til å fungere, måtte vi bare finne oss en leilighet. Dette er den andre leiligheten P og jeg har sammen her i Oslo. Så kos! Vi trives uendelig godt her, og det beste med alt er at den IKKE er på bakkeplan. Den forrige var jo det, og jeg måtte seriøst sove hos mamma hver dag i slutten av tiden jeg bodde der fordi at folk la ut adressen min og bilder av vinduene utenfor leiligheten min på Jodel. Det var så ekstremt skummelt når folk tok seg friheten til å oppsøke meg i mitt eget hjem, spesielt ved å banke på vinduene mine mitt på natten. Arrggh, kjenner at jeg blir så forbanna av å tenke tilbake på det. Fuck you til dere forbanna idioter som følte trangen til å poste det på Jodel og fuck you til dere som skremte livskiten ut av meg på nattestid. 

Nå er jeg veldig, veldig lykkelig! I dag er vår første dag her, og i morgen flytter vi flyttelasset hit. Det er så sjukt, for jeg føler meg seriøst skikkelig hjemme allerede. Jeg mener, det har kun gått noen timer haha. I love this place! 💘Det føles også veldig godt å bli samboer med Pierre igjen. Min elskling. 

43 kommentarer
    1. Jeg tror jeg vet hvilket stort prosjekt du har foran deg og det er at du skal få ditt eget sminkemerke!😍😍

    2. Hvor mye betaler dere for i mnd der da? 🙂 og har du tenkt at du skal kjøpe og Pierre kjøper seg inn, eller kjøper dere sammen? Eller skal Pierre bare bo med deg? Når du kjøper deg bolig i november altså:)

    3. Såå glad for at ting går din/deres vei nå etter en liten tung periode! Ordner seg alltid for snille jenter, vet du:-) stå på videre, fine Isabel<3

    4. Hei Isabell! Jeg har nylig gått gjennom et brudd med samboeren min, og sliter ekstremt med kjærlighetssorg, har du noen tips, eller gamle innlegg om dette? Hvordan fant du tilbake til Pierre?

    5. Når du sier du skal kjøpe bolig i November, mener du i Oslo eller Marbella da? 🙂 dumt å kjøpe hus i Norge hvis planen er å flytte til Marbella uansett.

    6. Gratulerer så mye til dere begge ❤️ gleder meg til å se resten av leiligheten når dere har kommet mer på plass 😍

    7. Åååh den så jo dødsfin ut😍 gratulerer så mye.. hva betaler dere i leie? Gleder meg til dere poster housetour.. Klem

    8. Kjøp nå, ingen grunn til å vente til november! Bare bortkastede penger. Leiligheten ser fin ut, men du har fint råd til å kjøpe en like fin😊

    9. Gratulerer – den ser kjempeflott ut 😍👌
      Det var supert å se dere på youtube igjen btw – vakreste paret ❤

    10. Haha tok en test på VG nå om hvem jeg er i paradise hotel. “Du er Isabel Raad! Du er tilbake og mer fierce enn noen gang! Du tar vare på folk du liker og er spillets dronning. Men stakkars den som gjør deg sint”

    11. Du snakker som en gate jente. F…k y i et innlegg er så lite intellektuellt at det viser at du ikke har mye mellom ørene. Blir flau på vegne av deg. Når skal du til psykologen? Du trenger utredning. !!!

    12. Kan jeg spørre om noe? Vet du vil legge hele denne mobbesaken bak deg nå. Men hva tror du er grunnen til at akkurat du er target og ikke andre store bloggere? Både fra andre kjendiser, men også folk i kommentarfeltet. Har du noen gang tenk om det faktisk er en grunn, at kanskje du burde gå inn i deg selv? Eller hva tenker du?
      Jeg står nøytral og tar ingen sider, bare vil gjerne høre hva du tenker om akkurat det 🙂

    13. 23.21 Det er du som trenger psykolog som hater noe såå mye men må klikke deg inn og titte, samt være jæskla ekkel. Hver forskiktig med å håne mennesker som ikke har hånet deg, noe vil slå tilbake på deg..

    14. Har du fått med deg at Erik Sæther og Morten Hegseth snakker dritt om deg i direktesendt instastory? Jævlig usmakelig oppførsel spør du meg. Prøver å legitimere det, drittslenging om andre uansett grunnlag er ekkelt, barnslig og forkastelig. Folk må vokse opp. Beskylder deg for å lyve .. en ting er sikkert. Uansett hvor myr drit de sier om deg så har jeg faktisk aldri sett noen liknende uttalelser fra deg om de. At det går an ..

    15. Uuuups, Mads Hansen mente jeg. Ikke morten hegseth. Ikke lett å holde styr på alle som skal uttale seg om deg 😉

    16. E du ikkje redd han ska pakka sakene sine igjen å forlata deg aleina i leiligheten som sist gang? Once a fool, always a fool.

    17. Hei Isabel. Jeg så på snap/insta storyen din at du donerte penger til Redd Barna, noe som er veldig flott!
      I forbindelse med dette lurer jeg på om du har fått med deg kampanjen de for øyeblikket fører angånde den kyniske markedsføringen selskaper som selger morsmelkerstatning driver med i lav-intektsland? Målet med kampanjen er å samle inn 1000 signaturer (de har for øyeblikket 645). Med ditt engasjement og rekkevidde har jeg troen på at målet på 1000 signaturer vil bli nødt på kort tid!
      https://www.reddbarna.no/morsmelk

    18. Wowowowowowowowow!!! Bilde nr 2 var helt sinnsykt fint! Fargene og smilet ditt og ikke sånn typisk “pose” bilde! Det bildet var oppriktig fint❤

    19. Hvilken bydel flytter dere til? forresten så tror jeg alle skjønner du skal skrive bok, etter du la ut bilde fra egmont

    20. Ser veldig fin ut 🙂
      Hva skjer med at du må pressisere i hvert innlegg om dagen at det går så bra med “karrieren” din fremover i tid? Det kalles vel ikke det når du bare sitter å snakker og skriver om hverdagslige syssler? Syntes det er så rart du bruker det ordet bare. Som en slags oppfordring til oss unge om å ikke utdanne oss.. + at du nevner at du tjener bedre ol. vi sitter å skal søke skole, vi er forvirret. men du skriver ingen ting om at du oppfordrer oss til det 🙁 #umotivert

    21. Fin du er!:) Og veldig spennende med ny leilighet!:D Likte buksen veldig godt, hvordan er størrelsen i den? Har S til vanlig i dr.denimbuksene, men er skinnbuksen mindre “tøyelig”? Usikker om jeg må opp eller ned i størrelse på denne, eller holde meg til S.
      Kjempefine bilder! Stor klem!:) <3

    22. Til 00.19:
      At en jente skriver fuck i et innlegg er lavmålt. Finnes 1000 andre ord
      man kan bruke. Hvis du opplever dette som hat så burde du gå inn i deg selv.
      Du har kanskje ikke lest innlegget hennes hvor hun selv ønsker å gå til psykolog!!!! Sett deg inn i ting før du uttaler deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg