BILDEDRYSS FRA TROMSØ

_________

Her fikk dere masse bilder fra dagen vår her i Tromsø! Jeg har virkelig storkost meg noe enormt i hele dag. Jeg har fått møte og hilst på mange av søsteren min sine venner. Alle er så utrolig koselige! Ja, du også Lasse. Haha! Vi har spist masse god mat (for mye to be honest, for jeg er fortsatt stappmett flere timer senere) og kikket litt i butikker. Jeg fikk også en liten rundvisning på favoritt plassene til Jasmine. Alt i alt har det vært en enormt fin dag, og jeg er seriøst så sjukt glad for at vi valgte å komme hit helt spontant. Dette har desidert vært en av de bedre dagene i det siste. Jeg merker at jeg får ny positiv energi av å omgås med søsteren min. She’s the best!

Resten av kvelden skal vi bare henge sammen, spise enda mer (om jeg klarer) og se på PH så klart. Jeg synes at det er veldig spennende om dagen, og det er litt kult å se at jeg fortsatt er et så stort tema der inne til tross for at jeg røk for to/tre uker siden. Hihi! 

56 kommentarer
    1. Hei, Isabel. Ikke meningen å være slem, eller å grave. Men jeg lurte på om du kunne lage en video, eller et blogginlegg om den gangen du tok abort. Fordi jeg husker at du uttalte deg litt om det. Men om det hadde vært mulig å få ett til blogginlegg, eller om du kan like til det du eventuelt har skrevet. Dette er bare fordi jeg jobber med mange som velger abort, og jeg ønsker at en så stor blogger som deg kanskje kan ta bort skammen, og faktisk få det fram i lyset, at innimellom så er det også et bra valg og ta. Og alle følelser og problemarikk som ofte føler med. Det er absolutt ikke et egoistisk valg. Og jeg ønsker at dette tabuet skal fjernes. Beklager hvis du føler at det er slemt

    2. Elsker å se deg på 1. Plass dag etter dag etter dag 😍 sykt at du som oftest har dobbelt så mange lesere enn SE nå! Du fortjener det<3

    3. Jeg lurer litt på hvordan du hadde reagert hvis du var født helt naturlig pen og men litt former. Om du hadde reagert på at en annen blogger (som deg selv) som opererte hele kroppen sin og clasha penger og normaliserte plastisk kirurgi? Tror du har de meningene du har fordi du har dårlig selvtilitt. Du klarer ikke se dine egne feil. Men hadde du hatt bra selvtilitt uten operasjoner vedder jeg på at du hadde ment noe helt annet om plastisk kirurgi:)

    4. Så koselig at du har vært her i Tromsø 🙂 Jeg er herfra å bor her like godt enda 😛 Skulle bare ønske været var bedre, men ellers er ikke Tromsø så ille plass, det er jo Nordens Paris 😛

    5. Du er altfor tynn nå Isabel. Du ser det ikke selv. Jeg har også vært der, men ser nå at 5 kg opp er mye finere. Er det noen måte jeg kan hjelpe på?

    6. Sykt kul by på sommeren når du kommer ut fra utestedet og sola lyser deg midt i fjeset! Festen tar liksom aldri helt slutt da 😉 Kos deg masse i Nordens Paris!

    7. Hei! Det er helt tydelig at du har gått ned i vekt etter påkjenningen du fikk i media. Det kan du ikke benekte. Og ved å legge ut masse bilder av mat og at du spiser viser jo bare at du prøver å skjule et problem. Spiseforstyrrelser er noe dritt og når en mister kontrollen i livet vårt så kommer den gjerne tilbake, for det er det eneste som gir en en følelse av kontroll. Be om hjelp fra fagfolk før det går for langt.

    8. Er det noe galt i at hun ser ut som en dragqueen, da? De fleste dragqueens jeg kjenner ser veldig bra ut! Og hvis man trives med den looken, så er det kult å tørre å være seg selv og vise verden det.

    9. Så fine bilder.❤️
      Lurer på en ting av nysgjerrighet; hvorfor valgte du navnet Isabel?
      Er det en spesiell grunn til det?
      Og blir du fortsatt kalt for det gamle navnet ditt av folk?

    10. Hei Isabel! Jeg kommenterer sjeldent, men nå må jeg bare. Jeg leser ofte kommentarfeltet ditt, og herregud så mye ufortjente, stygge kommentarer du får. Og alt som har vært i media i det siste, at voksne mennesker kan sitte å slenge så mye dritt til ei ung jente. Jeg blir helt sjokkert… Det jeg vil frem til er at jeg synes du er utrolig tøff! Du er deg selv, du lar ingen knekke deg, du viser omsorg for de rundt deg, og du virker som ei super jente! Og at du nå dro til søsteren din for å være med henne i en litt tung tid, sier mye om deg som person 🙂 Synes du skal være stolt av deg selv og alt du har fått til, for jammen har du vært gjennom mye for å være der du er i dag. Stå på, jeg er kjempespent på å følge deg videre og hva de prosjektene dine er; tror det blir kjempebra!

    11. Jente, 27: Så utrolig fint skrevet! Tusen takk for alle gode ord, snille du <3 Det betyr enormt mye, spesielt i disse tider der jeg får gjennomgå ganske mye.. Du er god som gull! Klem!

    12. Ærlig talt folkens, nå begynner det å gå litt langt. All denne kommenteringen om kropp og utsende er noe man snart burde klare å legge bort. Noen har høy forbrenning, noen har lav, noen trener mye noen trener aldri, men hvem bryr seg? Kropp er kropp og kropp er topp, eller hva? Så langt som vi har kommet nå i 2018 må vi slutte å bry oss om hvordan andre ser ut.

    13. Du ser ut som en levende skjelett med langt hår i hestehale og du later som du ikke har et anorexi problem med å legge ut bilder av mat. Søk hjelp hos fagfolk fordi du ser ikke ut i det hele tatt. Til og med sultne barn i Afrika har mer kjøtt på sinn kropp enn avmagret syltynne anorexi skjelett barnekropp enn deg.

    14. Dere som kommenterer at hun har anoreksi, har dere virkelig sett en anorektisk kropp?? For nei hun har langt igjen til det skal jeg si dere!!! Blir utrolig provosert kjenner jeg!! :((( Isabel som har slitt selv, det har jeg også! Nesten så jeg får lyst til at hun kan legge ut et bilde da hun var på det verste bare for å få dere til å holde kjeft!!! Hun er tynn og liten, det har hun alltid vært, ikke noe mer enn vanlig! La henne være med slike alvorlige kommentarer! Du kan være stolt av deg selv Isabel som har kommet gjennom så mye som du har! Masse kjærlighet din vei!!!!

    15. til dere som kommenterer at Isabel har anorexia, skjerp dere! Ja, hun er tynn men dere må tenke på at hun er ganske lav også. Hun har jo slitt før og vet hvor ille det var, så da hadde hun jo kontaktet hjelp hvis d var nødvendig. Dessuten er det en lang vei til en anoretisk kropp. Man kan se syltynn ut men det er vekten som viser om du har sunn kroppsvekt og ikke hvordan du ser ut. Isabel har en familie som de fleste av oss og de hadde ikke bare sittet og sett på at hun hadde sultet seg selv!!
      Stå på Isabel, du er utrolig sterk i det du gjennomgår<33

    16. Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å ta så utrolig mye kritikk hver eneste dag. Noe jeg hvertfall ikke skjønner er hvordan folk klarer å skrive så utrolig stygge ting til en person de ikke kjenner engang. Om du ikke liker noen trenger du ikke å gå inn på bloggen dems, og du trenger hvertfall ikke kommentere, herregud. Sånne folk har først og fremst et problem med seg selv. Isabel, du er så fin og så søt og skjønn og jeg skjønner ikke hvordan du klarer alt dette hatet. Bare vit at det absolutt ikke er noe galt med deg. You are perfect. Loveee

    17. skjønner virkelig ikke hvorfor dere skal kommentere på om hun har gått ned eller opp 5kg dere må no skjønne at veninnene hennes hadde sakt noe om ikke hun spiste. Dei nærmeste hadde merket det.
      Så dere som bare ser bilder å leser blogg innlegg har ingen rett til å komme med slike anklager mot Isabel. La no henne få litt fred, hun har gått igjennom nok av drit sleng. Alle ryktene å alt dritt slenge er helt ufortjent mot isabel

    18. Herregud det er forskjell på å være naturlig tynn med høy forbrenning og ha anoreksi! Alle mennesker som er tynne trenger ikke ha noen form for anoreksi. Jeg synes ikke isabel er noe tynnere enn hun har vært før, det kan være rumpeoperasjonen som skaper en illusjon av at hun er tynnere på bena feks. Det er helt latterligt å kommentere ut av utseende at noen sliter med spiseforstyrrelser.

    19. Syns det e fælt at folk kommenterer så mye stygt!
      Er jo bare trist at folk ikke har bedre og gjøre..
      Selvom du e en offentlig person så betyr det virkelig ikke at du fortjene og få så mye dritt slengt i tryne!
      Syns folk virkelig burde skjerpe sæ og håper virkelig ikke du tar dæ nær av noen som blir sagt av feige folk bakom PC skjermen!
      De hadde ikke turt og sagt nåkka av detta ansikt til ansikt

    20. Hei når kommer vloggen fra Tromsø ut?❤️💎Håper på svar gleder meg syyyykt til og se reaksjonen til søstra di💛Og btw drit i den haten du får<3Du er perfekt akkurat som du er❤️

    21. Hei Isabel💓 lurte bare på hvor lenge du ble i Tromsø. Har veldig lyst å møte deg og jeg er i Tromsø til søndag☺️ Hadde bare vært skikkelig kult å møte deg! Er en kjempestor fan❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg