NÅ BEFINNER JEG MEG I…

annonse ⎟ annonselenker Nelly

TOPP HER ⎟ BUKSER HER

Jeg ser ganske så oppegående ut til å ha stått opp klokken 05 i natt.. Gah! Det var ikke bare bare, skal jeg si dere. Jeg fløy nemlig hjem igjen til Oslo klokken 06:30 i morges. Jeg rakk jo som sagt ikke å være i Tromsø sånn alt for lenge ettersom at jeg skulle i et møte i dag i tillegg til at Pierre og jeg reiser fra Norge i ettermiddag. Full fart, med andre ord! Jeg var helt død når jeg landet på Gardermoen etter knappe tre timers søvn. Jeg er en person som er avhengig av å få mine 9 timer med søvn hver natt, ellers fungerer jeg ikke like bra. Søvn er virkelig alfa og omega for meg. 

Møtet jeg var i gikk veldig bra! Det skjer enda mer dette året nå, og jeg kunne ikke vært mer stolt over meg selv. Tenk at det baree er april, men likevel har jeg så utrolig mye planlagt og booket gjennom hele året. HYL! Jeg vet at det kanskje er irriterende at jeg forteller a men ikke b, men jeg vil jo så gjerne ha dere litt med i loopen likevel. Det er jo dere jeg vil dele gledene mine med, for sannheten er at det er takket være dere at jeg får alle disse kule mulighetene. 💘

I dag reiser Pierre og jeg! Vi forlater Norge. Noen som klarer å gjette hvor vi skal? ✈️😁💕

98 kommentarer
    1. Hvorfor bryr folk seg om noe de ikke har noe med å gjøre. Voks opp pass på deres egene saker. Det er hennes valg hvis hun vil ha på sminke eller ikke. Ingen har rett til å bestemme over andres kropp. Isabel går gjennom så mye hat begrunn av kroppen hennes noe hun absolutt ikke fortjener. Jeg skjønner ikke hva har dere med det å gjøre. Det er liksom hennes kropp det øddlegger ikke samfunnet, det påvirker ikke Andre . Skjerp dere det er 2018 la folk få leve. Jeg har blir dritt lei av det unødvendige hatet et menneske må gå gjennom. Det er så mange andre med silikon, sminke osv. Hvorfor skal dere akkurat sikte mot Isabel??. Isabel du er nydelig og du har en fin kropp. Sminken din er perfekt. Tenk positiv du har sååå mange fans. Haters er uansett fans tilslutt. De er bare sjalu på det perfekte livet du har.
      Drit i dette hatet og la mennesker leve som de vil.
      Kos deg, ikke la de unødvendige menneskene påvirke dagen din♥️

    2. Seriøst alle negative ikke konstruktive kommentarer kommer frA sjalue mennnesker. Du var så fin på tv, både personlighetsmessig og utseende. Kult å se hvor smart du er.

    3. Du deler jo ikke gleder med oss.. Du bare irriterer oss med å si a og ikke b. Kunne du ikke bare latt vær å si noe som helst til du kunne fortelle hele greia?

    4. Kan du skrive et blogg innlegg om hvordan du tjener din lønn og Pierre tjener sin, så folk skal slutte å spørre hvem som betaler for hva?

    5. Jeg tror dere skal til Marbella! Dere skal vel hente en del ting der, mtp at dere ikke blir å bo der på en stund! Uansett hvor dere skal, koos dere<3

    6. Du er verdens flinkeste blogger til å godta konstruktiv kritikk og svare på kommentarer <3 <3 <3 <3 KJEMPE FLINK! godkjenner alt av kommentarer selvom det går litt imot deg! Nydelig altså, så herlig

    7. Det der dele A og ikke B er det teiteste som finnes med bloggere. Lei av det. Dessuten er det ikke så big deal når det først skjer noe. Du får ha det gøy, jeg gidder ikke vente.

    8. Ikke mange dagene siden du så dere skal til Sverige snart, så regner med dere har dratt til Pierres mamma.

    9. Hei Isabel!
      Må bare si at jeg syntes det er ufattelig trist og lese all den dritten folk skriver til deg/ om deg, skjærer meg virkelig i hjerter at folk kan være så stygge. Er tydelig at disse menneskene er sjalu. Sjalu fordi DU har stått på dine egne bein og oppnå suksess. Du er helt nydelig og utrolig skjønn. Du har tatt operasjoner både her og der – hva så?!. Det er jo for din egen del, glad for å se at du er fornøyd med deg selv. Du må ikke la deg knekke eller bli lei deg av all denne dritten du får, hev deg over det å la deg bli sterkere av det. Du er deg selv helt og holdent – noe jeg digger, du er helt rå. Blir gald på dine vegne og se at du er lykkelig oppi all denne dritten. Stay strong beautiful. ❤️
      Mvh Anonym

    10. PLIS PLIS PLIS lær deg kommaregler! Det gjør helt vondt å lese, fordi du plasserer det helt feil! Arghh

    11. Når jeg ser på deg, leser hva du skriver og sier så synes jeg så utrolig synd på deg, du var jo så vakker, både på innsiden og utsiden, og så mistet du grepet og ingen fanget deg opp. Det er så utrolig leit.

    12. Oi, du må virkelig være sjalu på det hun skrev siden du kan lire fra deg på den måten. Stakkers deg kvinnemenneske! Vondt å se at du ikke har annet og drive med.

    13. Du er ei veldig pen jente, så hvorfor gaper du sånn halvveis på bilder istedenfor å smile? Du har jo et vanvittig pent smil 🙂 Mulig jeg er for gammel (hele 30 år wow), men ALDRI forstått den halvåpne fiskemunn greia jenter driver med i dag. Ekte smil er det ingenting som slår! Mye mer skjønnhet utfra et ordentlig smil 🙂

    14. jeg er akkurat som deg, om jeg ikke får nok søvn så kan jeg bare glemme å fungere i hverdagen. håper du får slappet mer av på reisen. kos dere masse. hm… hvor skal dere egentlig? 🙂 også må jeg bare si at det var utrolig nydelige bilder av deg. men selvfølgelig blir det det når du er fin 🙂 utrolig fin blogg. kommer til å følge denne videre!! 🙂

    15. Har du vurdert å operere brystene Dine og rompa di snart? De er jo helt mislykket. Puppene dine henger og har største mellomrommene og rompa din stikker bare ut og passer ikke til syltynne kroppen din engang.

    16. Det blir så spennende å se hva som skjer fremover- hva du skal være med på 🤗
      Tipper på at dere skal til Sverige å besøke svigermor jeg .

    17. hei Isabell ! jeg er en jente som er like gammel som deg og jeg har bodd i fosterhjem og .. blir bare lei meg at du får så mye dritt i bloggen din . så fint antrekk 😀 du må bare stå på hatere vil det alltid vere jeg tipper du er en følsom person som jeg er og lar dritten gå mer innpå deg en de bør .. husk hatere er sjalu de bruker tid på og snakke om deg fordi de ikke har annet og gjøre. se på de som fans som en veninne sa til meg engang hehe de bruker all sin energi på nettopp deg negativ eller ikke hehe. jeg har hatt probleme tidligere at mange har prøvd ødelegge mitt forhold osv og de har jeg desverre latt gå utover seltilliten merker jeg … ser ut som folk prøver på de me deg og Pierre og ikke la det skje ! jeg følger din blogg og Sophie Elise sin . jeg syntes dere begge har vokst enormt som bloggere . btw jeg er vegetarianer ville anbefalt deg og kjøpe mer økologisk du som vil ha en mer miljøvennlig livstil og det er supert 🙂 klem en av dine lesere Linn Therese

    18. Går det ann? Skjønner ikke hvordan folk klarer å slenge så mye dritt? Du har da ikke gjort noe galt! Du gjør bare som du selv vil å bestemmer over din egen kropp, og det burde folk respektere. Blir kvalm av de som slenger drit, spesielt over nettet. De er nok ikke like tøff i trynet face2face. Stå på fine Isabel, du er sterk!

    19. Hei 🙂
      Hva skjer viss man tar ut silikonen? Blir puppene eller rumpen tilbake som di var før? Er dette noe du kunne gjort senere. 🙂 syns du er drit pen men bare lurer

    20. Fy faen!
      Til deg som skriver ang puppene og rumpa.
      Hold kjeften!
      Pass på hva du sier, det KAN være med på å ødelegge selvfølelse.
      Misunnelig eller bare ond du. Æsj, blir flau av sånn oppførsel. Fint det er mulig å finne ip. Nå gir du deg!

    21. Går det an å fikse på den silikonen ? Det ser ikke bra ut. Heller ikke rumpe silikonen. Du bør fjerne det .

    22. Blir helt sjokka av at mennesker klarer å kalle deg så masse stygge ting, mobbet deg så til de grader at du har hatt lyst til å operer deg, også begynner de etterpå å klage på at du har operert deg. Ingenting er jo faen meg godt nok for dere.
      Isabel, kjære bare vit at disse menneskene har ikke noe de skulle sagt. Du er vakker som du er, med eller uten silikon. Personligheten din stråler jo, latteren din er smittende og det er det som har noe å si. Vakker er du også, både på innsiden og utsiden. Ikke bry deg om alle disse trollene som tror de er mye bedre enn alle andre. ❤️ Håper du har en kjempefin dag, og kommer til å ha en enda finere uke.

    23. Syntes du er pen som du er jeg, folk kan slutte p hate på kroppen din, alle er ikke like! Og folk kan gjøre hva dem vil med kroppen sin om dem vil det!❤️ Altså la Isabel være da, henne har tatt sitt eget valg! Vet dere er misunderlige😘 stå på Isabel! Du er en sterk person❤️

    24. Når tror du/har du tenkt å ta ut silikon på rumpe og pupper?? Jeg bare lurer på siden du sa at du for løs hud ogsånt

    25. Hei! Skjønner at dere som hater prøver å redde selvtilliten deres med å skrive dritt om andre. Det er kanskje noe dere bør tenke gjennom først? Selv om det står anonym så kan IP adressene deres bli sporet opp. Selv om det føles mye lettere for dere å skrive en anonym kommentar så viser det egentlig bare feigheten deres, jeg tenker at dersom du ikke ønsker å si noe dritt rett opp i trynet til noen, trenger du rett og slett ikkke heller å skrive en hatkommentar, fordi det er faktisk like sårende for de som faktisk for denne slengt i trynet. Også tenker du at Isabel er en kjendis og du ikke er den eneste som hater og bare henger deg på bølgen, da synes jeg du faktiks skal spinne den tanken en gang til opp i hodet. Dersom det hadde vert deg som hadde fått disse meldingene, hvordan ville du håndtert dette? Ville du brydd deg eller ikke? Kanskje noe som kan være relativt greit å tenke på til neste gang du skriver en slik kommentar. Jeg skriver ikke denne kommentaren fordi jeg er blodfan av Isabel Raad, men fordi hun er mennesker som absolutt alle oss andre, og ingen mennesker fortjener å bli slengt anonym dritt på:)

    26. Har du silikon i puppene? Og hvilke steder har du tatt operasjoner på kroppen? :)) dette er bare et spørmsål, ikke hat

    27. Lurte bare på hvor mye rumpe opperesjonen kosta, fordi jeg vurderer og ta det selv, mente ikke noe slemt med det.

    28. Syntes du er utrolig pen, du har vært mitt forbilde siden du var med på ph❤️ Det er så bra at du og Pierre er sammen igjen❤️❤️ Elsker deg😘

    29. No hate men, hvorfor gidder du i det hele tatt på svare negative kommentarer når det florerer så mange positive kommentarer der folk støtter deg på bloggen og du gidder ikke å svare engang. Skjønner at det kan være tidskrevende å svare og du får jo mere klikk av å legge ut screen av negative kommentarer på insta. Men virker nesten som om du ikke bryr deg om det hyggelige folk skriver til deg?

    30. Fy faen altså hvorfor er dere så jævelig slemme mot Isabel, hu fortjener ikke hat hu er så jævelig fantastisk!!
      Hvorfor må alle kommentere rumpa og puppene hennes, det er jo ikke deres kropp og hun er nydelig uansett hva!!
      Isabel gi faen i hva alle haters sier til deg, du må bare vite at du er nydelig uansett og at dem bare e sjalu på deg vennen!😘
      Ikkje la dem ødelegge selvtilliten og livet ditt, du fortjener mye bedre enn dette!!😘😻
      You go gurl💞💞 stay strong💪🏼😘

    31. Hei Isabel!! Ikke bry deg noenting om folk som sier stygge ting om deg du er kjempe fin og du er SÅÅÅ UTROLIG PERFEKT!! Jeg ser såå utrolig opp til deg og vil alt det beste for deg! 😍💓 du trenger ikke legge ut dette vil bare at du skal lese det men du kan bare legge det ut om Du Vil! Elsker deg og du er såå perfekt ISABEL!😍

    32. Ikke hate!!! Men hvorfor vil du ikke fortelle hvor mye operasjonene dine koster? Elsker deg❤️ Du er kjempe pen og helt fantastisk forbilde❤️

    33. bli faktisk sjokkerr over alt folk klare å gulpe opp i kommentarfeltet. eie dokker ikke kontroll over ka dokker skriv? ka fan har lesere her med om kordan Isabell og Pierre dele utgiftene sine? og kordan ho velge å operere eller ikke operer kroppen sin. kan ikke tenke mæ at dokker spør naboen om ho og typen dele på utgifta el ikke?? eller vis noen du vet kæm e, så går du neppe bort og ska ha ei mening om operasjona h#n har gjort?? skaff dokker et liv heller. og la Isabell ha kontroll sjøl over både økonomi og kropp!! sorry men bli kvalm at å lese all driten du får Isabell. håpe du heve dæ over det og nyt livet ditt akkurat som du ønske❤

    34. Elsker bare hele deg<3 håper du har et fint liv videre, du er bare såååå perfekt, du fortjener et perfekt liv som deg<3 love you!!<33

    35. Isabell, folk som driver å sier dritt om deg er bare dumme, de bruker tiden sin opp på det. Du er den siste personen som fortjener hate. Du er en utrolig fin jente. Å all den haten du for om rumpa og puppene fortjener du ikke, de er fine. Å du er en helt fantastisk person😘😘

    36. Ikke hør på de som skriver så mye stygt til deg, Isabel! Du er nydelig akkurat som du er, og jeg ser virkelig opp til deg! Elsker at du klarer å være deg selv❤️ Ilu

    37. Isabel er bra nok som hun er med eller uten operasjoner. Akkurat som jeg og du!
      Ha en fortsatt fin søndagskveld skjønne Isabel 😊
      Håper du får det fortryllende i den neste uken som kommer🌷

    38. Tusen takk for at du lager videoer på yt og for at du poster blogginnlegg, det får meg i godt humør hver gang jeg ser at du har posta noe nytt<33 Jeg kunne ikke tenke meg hvor slitsomt det er å måtte poste blogginnlegg og yt videoer så ofte som du gjør og bruke så mye tid og energi på det! Så stå på! Du er rå! I love you so much

    39. Wow Isabell, du ser så bra ut!!🤩 Du kledde virkelig dette antrekke+sminken! Eller jeg ksn egentlig ikke komme på en enste gang du ikke har kledd noe?¿ Du er en så stor inspirasjon og et mega forbilde for meg, og det vil jeg si tuuuusen takk for at du er!❤️ Elsker forresten bloggen din, og jeg digger virkelig alt ved deg! You Go Girl💪🏼💋 love youuu

    40. du er superfin og jeg håper du vet det. savner deg også helt sykt fra ph, og håper du kommer tilbake. stå pååå!!

    41. Kjære hatere, stakkars dere.
      Altså, når dere vet så mye om Isabel og hennes kropp og ditten og datten, så bare syneligjør dere det at dere egentlig sliter med dere selv. Altså, INGEN mennesker er fornøyde med seg selv sånn 100% og dette er noe vi alle vet er fakta. Så tenk dere om det dere faktisk tenker om dere selv: Faen jeg er så tynn. Faen jeg er så feit. Nesa mi er så bred. Jeg har ingen pupper. Jeg hater kvisene mine. Jeg har så små lepper… Altså, dette er eksempler på noe dere (og slle vi andre mennesker) heeelt sikkert tenker på når dere ser dere selv på speilet. Tenk nå at dere itillegg får høre dette fra andre. Konstant. 24/7, ord etter ord. Ikke nok med at dere selv synes dere ser «stygge» ut, men dere får høre det fra andre også. Hadde dere likt det? NEI. Herregud folkens, altså voks opp vær så snill. Oppfør dere. Tenk på at mennesker som dere er grunnen til at folk desverre tar selvmord. Mennesker som dere har blod på hendene deres, kort sagt. Vi mennesker må lære oss å se ting fra forskjellige perspektiver. Hvor finner man idet hele tatt gleden av å såre andre, fortell meg?
      Isabel, vi lever desverre i en verden med veldig mange stygge personligheter.
      Du stråler altså. Du er bra, og du ser bra ut. Du har et godt hjerte, og samtidig er du tøff. Du er sterk og herregud hvor sykt effektiv du er mtp at du har mye å gjøre i hverdagen. Du tar deg liksom tid til venner, familie, Pierre, fans, karrieren og deg selv. Og det er sånne mennesker som deg jeg velger å respektere.
      ❤️

    42. Du med eyeliner kommentaren, gtfo. Hun har store øyne som gjør at tykke liner passer bedre. Lær deg litt bedre om sminke, så forstår du. Jeg med småe øyne må lage tynne linere, lager jeg tykke så virker øynene mine mindre en normalt. Hun lager kjempefin liner som passer hennes øye-form 👍🏼💋

    43. Stå på Isabelle! ❤️ Du gjør en så sinnsykt god jobb, og jeg er helt overrasket over hvor sterk du er. Må kose deg masse sammen med Pierre <33 Klem

    44. Hvordan kan du være så tynn, er kjempe sjalu …. du e kjempe fin , du aner ikke hvor sjalu jeg er på magen din…

    45. Bby bjella, du er perfekt på din måte som alle andre er. Ingen er like og det er bra! Ellers hadde verden hvert kjedelig.. Og du må vite at du er fin, vakker og det var du også før du endret litt på utseendet. Never los u self oppi all den dritten du får av sjalue jentene der ute

    46. Perfekte Isabel!!!!😍😍Ååå, elsker alle antrekkene du legger ut bilde av på bloggen😯❤️!! Blir så inspirert av deg!!! Har fortsatt håp om at du og Carl Aksel kommer inn på ph igjen ass😂, ph er ikke d samme uten dere😥😒

    47. Jeg har tenkt å virkelig ta nese operasjon hvor mye koster ?det er greit vis du ikke vil svare bare lurer så jævelig ❤️❤️Syntes faktisk du har så jævelig søt nese AKK nå og før operasjonen hadde du fin der å

    48. Jeg har fulgt med på deg lenge! Du må bare stå på, veldig sterk dame og du har en fantastisk kjæreste som passer på deg veldig masse. Står opp for deg og er der for deg. Synes du er er veldig fin og du er helt nydelig uansett med eller uten sminke. Og dine negler er veldig fine uten falske negler. Ikke ta det negativt, bare et tips😉😉
      Uansett hva du har gjort eller det du gjør så skal ikke folk mobbe. Dette er noe av det verste jeg har sett.. Det at mennesker vil se på ph bare fordi dem kan sitte å kritisere deg og gjøre hån av deg er helt utrolig. !! Blir så irritert, når dem snakker om deg jeg begynner å forsvare deg! Fordi jeg vet hvordan det er å bli mobbet og hengt ut, det er forferdelig.
      Det ser ut som du har det masse bedre nå og det synes jeg er supert. Bare stå på og hadde jeg kjent deg så tror jeg nok at jeg hadde hadt ei veldig god vennine.😊
      Vil også bare si at din mor hun er sååå søt.
      Også så jeg deres nye video, begynn å lær dere Arabisk. Jeg er ei norsk dame og har lært meg arabisk. Det er utrolig kult og det kommer til å blir veldig artig for dere å lære noe sammen siden foreldrene deres kommer fra arabiske land😊😊
      Masse lykke til fremover! ❤
      Klem🤗

    49. hei jeg er skikkelig stor fan av deg så dette er overhode ikke hate❤️ men nå i det siste så føler jeg at du svarer veldig care osv, på hate komentarer skjønner jeg jo forsåvitd men tror ikke alle er ment som hate! Noen skriver lange fine mld til deg og får kansje et negativt svar eller bare (<3) tror de fleste blir lei seg

    50. Fyfader. At det går an. Har dere folk som bare deiver å hater hjerner? Hva er det med dere. Er dere syke fyfaen. Hater heletiden. Dere vet ikke hvot synd jeg synes på dere. Hva faen vil dere med ISABEL. Kan dere bare la henne være. Hater på absolut alt hun gjør. Dumbaser. 😒 isabel er så sykt mye kulere enn dere. Hvor lang tid tar det for dere å forstå det. 🤔😒 loveu isabel❤❤❤

    51. Jeg sånn seriøst dør av at dere hater. Ahhhhhhhhhhhhhhhhhh. Tenk på dere selv. Hvem ba dere om å dølge med på bloggen hennes??????? Loveuuu isabel❤❤ du er så sterk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg