MIN NYE FAVORITT KAFFE

annonse ⎪ Coffee Zero

EVERYTHING GETS BETTER WITH COFFEE

Jeg har lenge hatt lyst til å begynne å like kaffe. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg føler at man er så “voksen” dersom man gjør det. Sjukt teit, men slik er nå jeg! Dere vet hvordan man alltid får spørsmål om man vil ha en kaffekopp når man for eksempel sitter i møter? Jeg har endelig begynt å takke ja! Haha. Det har vært et mål lenge, og nå har det gått seg til – sakte men sikkert. Jeg har faktisk begynt å like kaffe!

Her om dagen ble jeg tipset om kaffen Coffee Zero som ikke bare er en vanlig kaffe, men den er også bra for helsen. Denne kaffen består nemlig av grønne kaffebønner som blant annet inneholder antioksidanter. Det er jo helt supert! Det denne kaffen gjør for deg er å øke forbrenningen samt å dempe søtsuget. Sistnevnte er noe som er gull verdt for meg, for jeg har tidenes verste søtsug hver eneste dag. Jeg er en ordentlig «godtemons» som elsker alt som inneholder sukker. Det er jo åpenbart ikke bra for kroppen, og derfor er det noe jeg alltid har hatt lyst til å redusere. Det har vært vanskelig for meg å klare å motstå det, frem til jeg startet å drikke en kopp med Coffee Zero hver dag. Det har helt ærlig redusert søtsuget mitt med mange hakk! Coffee Zero kan også brukes i forbindelse med vektreduksjon.

Man antar jo med en gang at slike “helsegevinst” produkter ikke skal smake godt, men det stemmer virkelig ikke når det kommer til Coffee Zero. Den smaker overraskende godt! Til og med Pierre som er tidenes kaffe-entusiast elsker denne. Det sier veldig mye, for han er ekstremt kresen. Man skal drikke en kopp hver dag, og personlig liker jeg å starte morgenen med å kose meg med den mens jeg skriver dagens første blogginnlegg. Da får man i gang forbrenningen! Altså, finnes det noe bedre? Denne kaffeen er jo seriøst genial!

☕️ ☕️ ☕️ 

Jeg er så heldig som har fått lov til å gi leserne mine 50% rabatt på Coffee Zero!

KLIKK KAFFEN HJEM HER TIL KUN 149 KRONER!

17 kommentarer
    1. Nevnte ikke du at du hadde begynt med moderator igjen? Ser ikke sånn ut på kommentarene som kommer inn.. blir oppriktig trist når jeg leser og ser for meg du sitter å leser disse kommentarene. Håper du begynner med moderator igjen for å ta vekk det verste og det som går på utseende ditt, etter jeg så hvor mye det gikk inn på deg for ikke lenge siden. Bedre med en positiv vibe her på bloggen din, syns du ikke?☺️ Du er jo ei nydelig jente og det er trist at du skal bli lei deg og dratt ned av nett troll som er sjalu og ikke takler å se folk med suksess… kommenterer ikke ofte men følte for å skrive en kommentar nå:) digger deg og leser bloggen din fast:) klem fra meg<3

    2. Kjære fine Isabell❤️ Hvordan har du det? Håper su har det etter alt sammen😔 du er en så sykt god inspirasjon til meg og jeg elsker absolutt alt ved deg, du vil altid være den jeg setter stor pris på og ser opp til😘 du gjør dagene min så mye bedre og lyser opp dagene mine til 1000! Du fortjener kun det gode her i livet🌸 ha en riktig god kveld fine deg❤️ Ps: når kommer det ny video på YouTube?😁

    3. ville bare si at du og Pierre ser såå mye lykkeligere ut nå, enn dere gjorde før dere gjorde slutt! dere stråler, og dere bringer masse positiv energi til meg, både via blogg og youtube<33 stå på, ilu

    4. Hei! du nå har du fått mye tyn i det siste, og jeg vet du sier det ikke lenger skal gå inn på deg, men det er ganske umulig. Jeg bare håper du vet at de fleste som Mads Hansen (og mest sannsynlig Tusvik&Tønne også) vil at alle unge som vil operere seg skal “se” at ikke alle syns det opererte er det fineste. Det er faktisk ikke rettet mot deg, og jeg sier ikke at metoden deres for å fremstille deres mening på den måten er “okei”. Men det de sier er faktisk rettet “mot” de unge som vil operere seg, og ikke deg.

    5. Her om dagen kom moren min bort til meg, og spurte «du leser bloggen til Isabel, ikke sant?» Noe jeg så klart svare ja på, hun fortsatte deretter med hvor utrolig trist og urettferdig hun synes det er at flere voksene, store profiler uttaler seg slik som de gjør ovenfor deg. Min mor mente det at da hun var ung, var det også slik at hun ville operere nesen sin, fordi hun var usikker, og den var annerledes en det de fleste andre hadde. Det fantes ingen bloggere dengang som «presset» unge til å føle det sånn. Ja, det har kanskje blitt lettere å utføre selve operasjonene, men jeg tror ikke noe på at en frisk, sunn tenåring med voksne mennesker i livet vil bli påvirket i så stor grad til å operere som visse skal ha det til. Og om det er sånn, er det nå, mye mer enn før, viktig at foreldre, skolesystemet osv trår til og sprer positivitet og kunnskap. Å skylde på deg om enkeltperson er rett og slett ikke greit, eller riktig!! Både jeg og min mor heier på deg Isabel, du er så utrolig mye mer enn kun «en operert jente». Du er et forbilde ❤️

    6. Men vanlig kaffe inneholder også masse antioksidanter 🙂 Det er faktisk en av de viktigste og største kildene til antioksidanter i det norske kostholdet, haha. Men altså, hvis den smaker godt så er det jo bra uansett da. Synes bare den var litt dyr?

    7. Hei Isabel! Følger med på deg, og er skikkelig stolt over hvor sterk du er som person. Har et spørsmål angående BH-Størrelsen din? Jeg har litt problemer med mine pupper føler de er altfor store for kroppen min, mange syns det er fint.. men føler detblir altfor ´´mye´´ om du skjønner. derfor lurte jeg på i og med at du er nesten like tynn som meg nesten så ville jeg gjerne vite det 🙂 ha en fin dag videre fine deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg