DENNE NETTBUTIKKEN ER EN SCAM!

Det er ikke alltid bare bare å være en offentlig person. Man møter støtt og stadig på saker og ting som ikke er greit overhodet, og i går var en slik dag for meg. Det er nemlig en Instagram-profil som kaller seg for “Isabelraad_com” som da tilhører nettbutikken Classyhand.com, som også har kjøpt domenet Isabelraad.com. Det vil si at dersom du klikker deg inn på Isabelraad.com, vil du automatisk komme inn på denne nettbutikken som selger “gratis” klokker (BULLSHIT). Jeg vil bare gjøre dere obs på at dette ikke er noe JEG har noe som helst med å gjøre! Classyhand.com er ingen nettbutikk jeg har noe som helst tilknytning til! Dette er bare en person som er såpass desperat på å få salg at han har brukt mitt navn. Ekstremt uheldig og kjipt for han, for dette er noe jeg ikke finner meg i. I går ble jeg nemlig tagget i mange bilder på Instagram-profilen til vedkommende, der hele profilen kun inneholdt en haug med bilder av meg. Dette er IKKE min nettbutikk, dette er IKKE et samarbeid som jeg har. Dette er dessverre bare en person som har spammet meg over alt for å forsøke å få et samarbeid med meg, men ettersom at hele nettbutikken er ren scam er det så klart ingenting jeg har lyst til å samarbeide med. 

TIL VENSTRE: SLIK SÅ PROFILEN UT I GÅR ⎟ HØYRE: SLIK SER DEN UT I DAG. RAPPORTER!

Kan dere være så grei å hjelpe meg med å rapportere Instagram-profilen @Isabelraad_com? Det hadde betydd enormt mye! Jeg har ikke lyst til at mine følgere skal kjøpe noe der fra og tro at det er noe som kommer fra meg. Jeg blir så forbanna av å se at enkelte mennesker tror at det er okei å forsøke å lure mennesker til å kjøpe deres produkter ved å prøve å la det se ut som at JEG er ansiktet for den forbanna nettbutikken. Altså, seriøst…. Hvor er denne verden på vei.

Jeg advarer dere sterkt i mot å klikke hjem noe som helst fra Classyhand.com.

19 kommentarer
    1. Håper du har en advokat som kan ta seg av dette og mobberene ❤️ Nå synes jeg det er nok tull fra folk🙈
      Denne personen er kun ute etter å lure folk i ditt navn🙈
      Håper det ordner seg for deg❤️

    2. Hei Isabel! Denne personen har sendt ut en massemelding til studenter på BI hvor han tilbyr gratis klokker. Han har sendt melding med fullt navn og jeg har screenshottet meldingen. Send meg mail om du ønsker navnet da jeg ikke vil skrive det offentlig 🙂 så kan du ta dette direkte med han om du ønsker det.

    3. Jeg prøvde å søke på brukeren både i går og i dag men det kom ikke opp noen ting. Så tror den er slettet av Ig

    4. Jeg har et spørsmål angående Pierre..
      Hvordan tjener han penger om dagen a?
      Tjener han penger overhodet, eller lever han på deg..?

    5. Ulovlig markedsføring på det groveste her. Kjenner til metoden, dette er produkter han bestiller fra Kina direkte til kunden for 5-10kr og markedsfører det som gratis når man må betale over 70kr i frakt.

    6. Sjekket nettopp profilene ut og la merke til at det er flere ph deltakere som har link til den siden i bioen. Tror kanskje det er to forskjellige classyhand sider. Det de andre har linka til har nesten 14k følgere og virker ganske legit. Så tror det du har kommet borti ikke bare er en som bruker ditt navn, men også classyhand sitt.

    7. Anonym: er akkurat den samme nettbutikken! De har bare fler Instagram-kontoer. Jeg har sett at enkelte paradise deltakere promoterer for dette, og det er veldig trist å se ettersom at de er med på å lure følgerne sine. Disse klokkene er IKKE gratis. Man må betale 136 kroner i frakt! Skikkelig lureri. Sjekk min instastory, så skal du få se hvordan det fungerer.

    8. Så vidt jeg kunne se var det tydelig merket for hvor mye man måtte ut med i frakt før bestilling.
      Dette med gratis produkt om man betaler frakt er jo brukt som markedsføring i alle år.
      Litt dumt å kjøpe domenenavnet ditt da. Kanskje du skulle ta deg en runde og se om du kan sikre deg noen av domenene på navnet ditt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg