VIDEO⎟VI SVARER PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN!

Her kommer en ny YouTubevideo! Vi hadde en Q&A, der vi spurte dere om å stille oss spørsmål på våres sosiale medier. Det haglet inn med masse interessant, og en del kleine spørsmål… Haha! Slik er det jo alltid da, og man må jo nesten by litt på seg selv når man først har spørsmålsrunder. Derfor har vi svart på spørsmål om Paradise Hotel, sex, utroskap… Jeg svarer for første gang på om jeg har vært utro mot Pierre eller ikke. Dette vil dere ikke gå glipp av. SNURR FILM!

    HUSK Å ABONNER PÅ KANALEN VÅR HER!    

43 kommentarer
    1. You are absolutely adorable.
      The video just oozes of LOVE.
      Have a nice evening!
      💏🌹🌹🌹🌹🌹

    2. Bra video, men veldig kjedelige spørsmål! Likte godt at dere prøver å gjøre videoene litt kortere. Spesielt mot slutten var dere flinke til å holde dere til tema.

    3. Du kommer til å bli en fantastisk mamma. Den kjærligheten du viser til din Pierre, familie og måten du står opp for deg selv og andre på er fantastisk lesning og ikke minst beviset i seg selv! Go, go mamaBella!

    4. Hei Isabel!❤️ Jeg vil bare si at du bør tenke deg veldig godt før du skaffer deg hund. Du må gå tur med den hver dag flere ganger , gå på kurs for å trene den opp. Pomeranian har også en stor sjans for å få seperasjonsangst så du kan ikke reise så mye som du gjør hvis du får hund. Hund er som en baby! Så hvis du ikke er klar for barn tror jeg ikke du er klar for hund haha. De knytter seg veldig til eierne og første året kan den ikke være alene .

    5. Blir så glad av å se dere sammen dere har virkelig ett fantastisk og unikt forhold. Ta vare på hverandre<3 så videoen til Rebecca nå for ei god venninne, du er heldig som har så mange gode folk rundt deg som tar vare på deg. Drit i haters og sjalu folk det er kun venner, kjæreste og familie som betyr noe i livet ditt! Til slutt må jeg bare si at fyf sminken din var on fleeeeek i videoen her!!! Contouren, lineren og bryna jeg greide nesten ikke følge me for jeg satt bare å stirra på sminka😂 håååper du kommer med en sminkevideo snart! Love you stå på videre<3

    6. Kjære Isabel, jeg kommenterer ikke ofte, men ville bare subtil deg st du aldri må la noen tråkke på deg og skyve deg ned! Du er god som gull, og du er er fantastisk menneske. Du er urolig pen, vakker, morsom, søt og ikke minst snill og omtenksom. Jeg vil så gjerne møte deg en dag, jeg har hatt en vanskelig oppvekst med mobbing og spiseforstyrrelse. Er mye bedre nå. Men jeg lot meg tråkke på.. det jeg prøver å si er at du må ikke ta deg nær av ufine kommentarer, jeg vet det er lettere sagt enn gjort, men du er virkelig et nydelig menneske❤️

    7. Du sier du har hatt vanlig 8-16 jobb med vanlig lønn før, så du vet hvordan det er. Ja, det sier jo seg selv. Men om det skulle skje nå, ville du nok fått bakoversveis. For du hadde garantert ikke alle materielle goder og all fritiden den tiden som du har nå, så du kan ikke bruke det “vet hvordan det er, vært det før” lenger.

    8. Hei, dere er så utrolig søte på disse videoene i lag, keep up the good work! Så må eg bare spørre om hvor de råfine øredobbene du har på deg i videoen kommer fra?

    9. Hei fine! <3 Er det den "jakken" fra nelly? er den såååpass rosa? trodde den var mer dus rosa/askerosa jeg... hehe, håper på svar, tenkte å bestille den sjønner du 🙂 stor klem til deg! <3

    10. Så du la ut på insta at du hadde handlet klær og lurte på om vi ville høre hvor det var fra og det vil jeg veldig gjerne 😀 ?

    11. Du har en fantastisk flott slank figur, rettere sagt perfekt kropp!:) utseendemessig så ser du sunn ut, skulle tro du var vegetarianer, i og med at du er så fit. Anbefaler deg og spise mer vegetarianermat, da holder du både på den flotte slanke kroppen din i alle år, og så bidrar du til at dyrenes velferd består og at ingen må lide og dø.

    12. Kan du lage et blogginnlegg om bakgrunnen din og hvor du kom fra og sånn? Vet det kanskje er vanskelig men mange vil vite mer om deg og din bakgrunn:) kanskje litt om moren din og familien din og hvor du opprinnelig er fra og hvor moren din r fra eller no

    13. Kan det ikke bli økonomiske problemer når man er med på paradise? Eller avslutter man all type abonnomanger før man reiser? Tenker på at det blir regninger liggende igjen, mente å hørt at det kan bli problemer. Eller tjener deltagerne noe på det når man er med på programmet? Ettersom det lager show 😁

    14. Hei Isabel
      Jeg er en stor fan av deg❤️❤️❤️ Jeg elsker at du er så confident og tøff. I love you, i Will cheer for you✨⚡️

    15. Ååååå! Dere to er så relationship goals!❤️❤️❤️ Digger dere sammen, dere er perfekte for hverandre!😍

    16. Cecilia Christina: det er bare til å fikse det slik at en venninne eller familien logger inn og betaler regningene for deg 🙂 hehe! Man tjener ingenting på å delta, med mindre man vinner.

    17. Du har så sykt fint hår!! Er lengden på håret ditt naturlig? I såfall. Hvordan pleier du det for å få så langt hår og holde lengden på det? ❤️

    18. Greit nok at venner eller familie betaler regningene for en, men ikke alle som går på nav heller haha. Hva med de som faktisk har en jobb? Man må jo jobbe for å få til å betale regninger, så hvordan fungerer det?

    19. For noen år siden sa dere at dere hadde sex opptil tre ganger om dagen! Er det sånn fortsatt? Føler at etter noen år i et forhold blir dette “sveket litt” Haha! ❤️😁Loveyou

    20. Synes du svarer meget dumt med at det er bare å få et familie medlem eller vennine til å logge inn for deg å betale regningene dine mens du er borte, du bør kanskje legge vekt på det at man får ingen inntekt den tiden man er borte da man ikke er på jobb! Dette kan det jo være folk som ikke forstår, og hvis man ikke bor hjemme og betaler husleie må man jo også ha spart opp dette. Så med det vil jeg si at jo det koster å bli med på paradise og det er mye man må tenke på før man reiser for de med vanlig jobb og ordinær inntekt!

    21. Anonym: men det er vel gaaaanske selvsagt at man må ha penger til å være borte i to måneder for å kunne delta? Man må ikke være en rakettforsker for å forstå det, uten at jeg må si det?

    22. Det er ikke gaaaanske selvsagt. F.eks om man melder seg på sommerhytta, får man penger for å delta, som kan dekke de utgifter man har på hus,tlf osv

    23. AN:
      De filmer hver dag; men den femte dagen blir dag nr.1 i ny uke for deltagerne. Det vil si at de har fire-dagers-uke inne på hotellet 🙃 Det som vi får se som en mandagsepisode, er altså egentlig spilt inn fredag. Hvis du skjønner ✌🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg