VIDEOEN MIN HAR FÅTT 1,6 MILLIONER VISNINGER

Okei, jeg oppdaget det sjukeste ever. Jeg var en liten tur innom min egen YouTubekanal, der hvor jeg pleide å poste videoer tidligere. Da så jeg plutselig at den ene vloggen min fra Dubai har 1,6 MILLIONER views!! Altså… Hvordan?! I tillegg til det har jeg fått over 10.000 nye abonnenter på noen få dager. Det har jo tatt helt av, uten at jeg aner hvorfor. Jeg har jo ikke vært aktiv på den siden desember. Jeg antar at vloggen må ha dukket opp på en eller annen sånn der populær liste eller noe, men sykt kult er det i hvert fall! Aldri hadde jeg trodd at mine små videoer på YouTube skulle få nærmest en og en halv million seere. 
 

1,6 MILLIONER VISNINGER

Jeg poster jo ikke lengre videoer på den kanalen, men på Pierre & Isabel-kanalen som du finner her. Der er planen å poste daglige vlogger, altså ny vlogg hver eneste dag! Vi har hatt en liten periode nå der vi ikke har vært sammen hver dag, og derfor har ikke kanalen blitt oppdatert hver eneste dag. Men nå har vi jo flyttet sammen, så nå er vi back on track! Dere har vært enormt positive til daglige vlogger, og det gjør oss så vanvittig glade. Jeg lurer på om dere vil at jeg skal poste vloggene her hver dag, i tillegg til vanlige innlegg, eller om dere vil at jeg skal droppe å poste vloggene her og kun gjøre det på YouTube? Deres mening betyr alt for meg, så legg gjerne igjen en kommentar med tankene dine. ❥

Jeg syntes bare at det var sykt kult at denne videoen hadde fått så mange views, så jeg måtte bare dele det med dere. Hehe. Klem!

21 kommentarer
    1. Wow! Du burde bruke YouTube kanalen din til å poste dine videoer, og den med Pierre for å poste begges

    2. Vil heller at du skal poste alle videoene dere har lagt ut i løpet av en uke i et innlegg isteden for en video i hvert innlegg for føler det blir bortkastet når vi abonnerer på dere på YouTube. Dere er super skjønne btw

    3. For mine del trenger du bare å legge videoene ut på YouTube💗 gleder meg virkelig masse til videoene deres framover!😍😍 ha en fin dag!

    4. Haha de 3 siste kommentarene til den videoen på youtube er spot on. De leppene er helt syyyyyke i den videoen!

    5. Du er et fantastisk herlig menneske med bein i nesa og vett i hue. Jeg håper du er utrolig stolt av alt du har fått til og ikke ofrer negative mennesker og kommentarer en eneste tanke.

    6. Syns du skal poste på bloggen, jeg liker det jeg. Er ellers ikke så ofte på YouTube, så helt topp med en påminnelse når dere har laget Vlogg 🙂 <3 fordi det ligår æ!

    7. Hei Isabel ! Takk Gud for at du finnes! Du er så kul og virker som en ordentlig snill og god person, og syns du blir veldig urettferdig behandlet i media om dagen. Håper du klarer å heve deg over det, du fortjener virkelig å ha det godt <3 Håper også at du kan lage en sminke video (sminken din er så on point for tida, JEG DØR). Og Jeg lurer på om du bruker hele vipperemser eller om du kun har punktvipper?

    8. Ane: Hei Ane!! Åååå, du er jo helskjønn <3 TUSEN TAKK!! En sminkevideo har jeg lovet, og den kommer. Må bare få tid 🙂 Jeg setter på vippeextensions, jeg! Ingen vipperemser 🙂 Klem!

    9. Syns du kan legge ut youtubevideoene på bloggen av og til (ett par ganger i uken, eller om det er noe spesiellt som skjer i videoen), men ikkje HVER dag. Som foreslått over så kan du også legge ut alle samlet hver søndag feks.

    10. Høres ut som noen kan ha kjøpt views of følgere for kanalen din. Så Shane Daweson prøve det ut på hans kanal.

    11. Shane Dawsone er en stor YouTube, sjekk han ut så ser du hva han snakker om når det kommer til at noe kan ha gjort det mot deg! Men tviler litt på det, for du er en stor blogger i Norge så du hadde fint klart til og få så mange visninger ❤️

    12. Du er så fin!❤️ Du fortjener absolutt ikke det hatet du får! Jeg kommer alltid til å støtte deg!❤️ Du er en sykt tøff og sterk jente! Stå på!❤️ Elsker bloggen din!💕😍

    13. er stor fan av shane, han har ikke tatt følgere av deg (han kjøpte ikke følgere til hans bruker, men til “sviger”søsteren hans). Greia er at det er falske brukere man får kjøpt, ingen ekte, så det at noen har kanskje tatt følgerne dine ellerno går ikke (i følge den videoen han la ut). så dont worry, love❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg