TANKER

☁️ Jeg lengter etter å komme hjem til vår nye leilighet nå. Jeg har fått sovet i den i en natt bare, fordi at jeg har fartet så mye rundt omkring siden vi flyttet. Super kjedelig, jeg vil jo så gjerne installere meg skikkelig der og ikke minst få nyte vårt nye hjem. Vi reiser hjem i morgen da, og da kommer jeg ikke til å røre meg av flekken. Haha.

☁️ Det er interessant å se hvor forbanna han som står bak Classyhand.com blir når jeg gjør folk oppmerksomme på hans lureri og kun legger fakta på bordet. Disse klokkene som påstås å være “gratis” på nettbutikken, er langt i fra gratis. Man må nemlig betale 136 kroner i frakt! Og det verste er at du kan få NØYAKTIG de samme klokkene til under 20 kr INKLUDERT frakt på Wish eller på eBay. Jeg forstår ikke at visse PH-deltakere promoterer for dette og lurer følgerne sine? De må jo være fullstendig klar over opplegget, og det var nettopp derfor jeg selv aldri takket ja til et samarbeid med de. Jeg har lagt ut screenshot av meldinger Classyhand.com sender ut på min Insta-story, som beviser at alt er lureri. Ikke bare skal denne nettbutikken late som om at JEG er ansiktet for dem i tillegg til å kjøpe opp domenet Isabelraad.com slik at du kommer direkte inn på Classyhand (what the fuck), men de driver også å forsøker å lure sine kunder med “gratis” produkter som slettes ikke er gratis. Dere som ikke vet hva jeg prater om, les dette innlegget. Jeg ble mildt sagt RASENDE.

☁️ Jeg lengter etter å skaffe en hund mer enn noensinne. Nå er hverdagen våres veldig tilrettelagt for å kunne skaffe oss en liten søtnos… Stay tuned!

☁️ Jeg er SÅ sjalu på Sofie som er i LA nå… Fyyy søren, jeg vil ogsåååå. Heldigvis har vi blitt enige om at vi må dra sammen en gang snart, så jeg får krysse fingrene for at det skjer! Los Angeles er virkelig drømmebyen. Man må jo bare oppleve det!

☁️ Ine, du er savnet. Er det ikke fantastisk hvor glad man blir i mennesker? Ine er virkelig en av mine nærmeste venninner. Hun er god tvers igjennom, ekstremt morsom, tidenes gledespreder og generelt verdens fineste menneske. Flytt til Oslo da! Jeg mener, her regner det ikke hver dag en gang… 💁🏽

☁️ På fredag reiser jeg til Cannes sammen med Nelly! Jeg grugleder meg litt. Jeg kjenner nemlig ingen av de andre bloggerne som skal, annet enn at jeg har pratet bittelitt med Julia og såvidt med Eirin. Jeg gleder meg veldig til å treffe de og resten av blogg-banden som er invitert fra Skandinavia. Hadde dette vært for et år siden hadde jeg ALDRI takket ja dersom jeg skulle reist uten å kjenne noen. Jeg var fryktelig nervøs for slik tidligere, men det har gått seg veldig til det siste året. Det er jo faktisk gøy å bli kjent med nye mennesker! Og hey – alle er jo som oftest super hyggelige!! Jeg må også få tillegge at jeg synes at det er utrolig stas å være en av få bloggere som er invitert fra Norge. Det er ikke bare bare å bli invitert på en spektakulær reise til selveste CANNES! Og dere… Tenk at jeg kan kalle det for jobb? Mindblowing.

☁️ Jeg kommer fortsatt ikke over bortgangen av Tim (Avicii). Det er så utrolig trist og hjerteskjærende. Har dere sett dokumentaren? Jeg satt helt seriøst å bannet og ble så ekstremt frustrert når jeg så den at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. HVORDAN finner man logikk i å PRESSE en person som uttrykker at han ikke har det bra enda lenger og lenger? Fy faen. For en bransje. Den dokumentaren viser virkelig hvor maktsyke penger gjør mennesker. Helt forferdelig, og så forbanna trist at folk rundt han ikke klarte å respektere hans behov og hans ønsker.

45 kommentarer
    1. Hei!
      3.mai er nasjonal dugnad, (sjekk ut #nrkplast, eller nrk.no, eller Planet Plast av Line på NRK) da kan alle være med å bidra å plukke plastsøppel for å gjøre Norge og havet renere. Ingen kan ta alt men alle kan ta litt. Vær så grei å minne leserene dine på dette, dere bloggeren med så stor plattform MÅ bruke den til å minne folk på med dette med plast, det er faktisk ingen andre som har så stor påvirkningskraft. Jeg forstår at dere tjener masse penger på hvert innlegg og vil heller priotere det som kan tjenes penger på men vi har kun en klode, ikke så mye å gjøre med all verdens penger når kloden du lever på ulevelig kanskje ikke for oss enda men for mange dyr er den det allerede… Andre tips til å redusere plastforburket:
      -Ta med handlepose hjemmefra når du handler, helst av tøy eller plast som varer lengre enn de engangsposene.
      -Ta med deg flerbrukskopp dersom du drikker mye kaffi på farten, så slipper du å bruke engangskopper som har plast på innsiden selvom resten er laget av papp.
      -Ikke bruk plastbestikk, kopper og fat dersom du arrangerer fest, bruk papp.
      ? Ta med deg en te-skje hjemmefra i vesken eller sekken dersom du skal ut og tror du kanskje skal spise en is, så slipper du bruke plastskje.
      ? Bruk mensen-kopp
      ? KILDESORTER ALT ALLTID- spesielt dersom du ikke er så flink å handle mindre plast.
      ? Lag matpakke,forsøk å ikke kjøpe yoghurter, ferdigmat, energibarer etc. da alle disse enklere alternativene oppbevares i engangsplast.
      -kjøp frukt og grønt som ikke er pakket i plast.
      -Unngå å bruke små gjennomsiktige plastikposer når du bare handler få frukt og grønt, for eksempel kan to epler tas med til kassen uten å være i en pose. Man kan også ta godt vare på disse små gjennomsiktige posene og bruke de flere enn en gang til frukt og grønt. Hvis man virkelig virkelig vil ta det langt så kan man kjøpe bærenett (som veier ingenting) fra for eksempel ebay til nettopp frukt og grønt.
      -Unngå å kjøpe juice, melk osv i plasflasker, kjøp i papp og kildesorter etterpå.
      -Når du går ut på tur så kand du ta med deg en pose og plukke opp plasten som flyter rundt.
      ? Vask klært kun når maskinen er full
      ? Unngå unødvendig bruk av kremer, såper etc da alt dette oppbevares i plasbeholdere som blir kastet etter en bruk.

    2. Du er SÅ rå!!! Vanvittig bra jobba med han tullingen bak Classyhand.com!!! Hvem tror han at han er!!! Håper han synker stille sammen!!! ;))

    3. Syns det er så kult at du endelig skal være på på Nellytur! Gleder meg til å se masse bilder derfra, kanskje også en liten vlogg?
      Hvem er de bloggerne du kjente? Hvem Julia og Eirin?
      Ha en fin dag :))

    4. Vil informere om at salget av klokkene ikke er lureri. Klokka er gratis, men frakten må du betale selv. Et av de enkleste markedføringstriksene.

    5. Jeg tror kanskje du reiser for mye til å kunne gi en hund et stabilt hjem? Men hvis du roer ned fartinga blir dere sikkert en gode hunde-eiere dersom dere velger en god rase og går på dressurkurs med den. Skjønner godt at dere liker chiuaua- og pom-looken, men sikkert lurt å velge en rase som har mindre helseplager og blir stue-rein. Hva med en litt større spitz? De finnes jo i alle størrelser fra pommen via mellom-spitz til eurasier.

    6. yay så gira på at du skal på tur med Nelly! haha 😀
      Ang hund så synes jeg ikke du bør skaffe deg en. Den begrenser deg fra sykt mye og du kan jo ikek si at våren er tilrettelagt, fordi livet ditt må bli tilrettelangt. Små hunder, som jeg regner med at du vil ha, kan leve opptil 20 år. Chihuahua og pomeranian trenger btw ekstremt mye trening dersom du ikke vil ha en gneldrebikkje! Tviler ikke på at du vil bli en god hundeeier<3 men er så redd for å se enda et sophie elise-eksempel - hun er jo liksom den dyrevennen men plasserte bort valpen sin etter kort tid..

    7. Men kjære deg, du har jo sagt dere skal flytte til Marbella ved neste mulighet også. Du sier du ikke rikker deg av flekken når du nå kommer hjem, men så skal du til Cannes om tre dager? Å ha hund er som en kid, ta lærdom av dine bloggkollegar SE, Lene Orvik og NetteN. Alle hadde hund en kort periode, så ble de omplassert. Lev livet, reis masse og vent med hund til dere faktisk har kjøpt et hjem og vil være i Oslo mer enn dere er på farten. Hund er ikke en ting, men et levende individ. Bare tenk 1000 ganger til før dere kjøper hund ❤ Hilsen hundeeier

    8. Skal du på nelly event ??? Åååå kult!! Tror du kommer til og kose deg skikkelig , glad for at du gjør det 😃 da får du sikkert litt venner innenfor bloggmiljøet å💗

    9. Ikke skaff deg hund, du reiser for mye, er alt for spontan og det er ikke bra for hunden. Tenk på hunden før deg selv

    10. Vææær så snill å tenk nøye gjennom det før dere for hund. Det er et GIGA stort ansvar og man må kunne være der 100% tilstede for hunden sin. Man kan ikke bare plutselig reise, eller flytte til marbella o.l. Det er også en stor jobb med valp, for å oppdra den. I starten må man ut kanskje 30 ganger om dagen hele tiden for å lære den å tisse ute, noe som ikke er lett når du bor i en leilighet som ikke er på bakkeplan. I tillegg må man gjerne sove med den de første nettene osv. Det er MYE ansvar. Tenk dere nøye om. Er sikker på at den kan få et helt supert hjem, MEN da må dere være ferdig med all spontan reising og flytting.

    11. Hei Isabell❤️❤️Har noen spørsmål om innlegget.
      1. SJALUSI SOFIE / LA: Hvorfor nevner du ikke Martine L og your name twinnie Isabelle? Er dere ulike og at du føler deg closest to Sofie, og Ine og litt mindre med de? Er dere uvenner eller er det at dere ikke har holdt kontakten siden Paradise? Når jeg tenker meg om, så var dere ikke så close inne på hotellet heller…. 🤔Stemmer det at du ikke har noe imot dem, at du synes de er greie jenter?😊 Kanskje du bare tenkte å ikke nevne de fordi dere ikke har så mye kontakt.
      HUND: Du skriver at du ønsker deg en hund sammen med Pierre, dere har flyttet sammen (Aww, verdens beste kjæreste, skriver dette fordi du pleier å si / kalle han det). Jeg har sett mange eksempler på at han er nettopp dette. Valentinsdagen🌹Men videre med dette med hund…
      NÅ kunne være en stabil tid for dere? 😊 – Har dere tenkt på rase?, – Noe lignende Pierre sin familie?s (?) hund? Hvilken rase er den igjen?
      3. LEILIGHETEN: Den dere leier nå skal dere bo frem til oktober/nov? Var det Ikke sånn? Rundt okt, nov så skulle dere leie et nytt sted, også i Oslo? 🤔
      Takk for du tipser oss lesere om han klokke fyren. Da risikerer ikke vi å havne i samme felle som andre bloggere sånt er så kjedelig🙄❤️ Bra at man kan kjøpe samme klokke for 20 kr på Ebay👌🏻
      Du stråler virkelig på bildet øverst her. TB til Thailand og varmere tider?. Varme, sand mellom føttene, mating til apene og krysstalklart hav, bading. Hotell service 🙏🏼🙏🏼
      Du er en så pen kvinne. Solbrun hud og så pent ansikt. Du har så nydelige øyne, pupillene dine er store, det er fint. Jeg husker for lenge siden da du viste hvordan å sminke de større. Liker nesen din også.Skjønner ikke hvorfor du har fått så mye hets for den, da den kler deg😘 Du stråler som alle sier. Du sa selv du har funnet tilbake til crazy Bella på snap og det digger jo vi lesere. Bloggingen, snappingen, instagrammingen er på topp når DU er lykkelig. Når du er lykkelig så er vi lykkelige. Vi vil det beste FOR DEG.
      Det du gjorde for søsteren din i Tromsø og hvordan du beskrev henne på bloggen…. det rørte meg langt inni hjerterota. Hun må ha blitt rørt hun også. Hadde noen skrevet noe så dypt til meg med så mye følelser og kjærlighet i HVERT ENESTE ORD da hadde jeg blitt emosjonell og grått masse😭
      Håper du har kost deg i Sverrige med din kjære❤️ og hans familie og at du får noen rolige dager i hovedstaden når du er tilbake👌🏻
      Det er ofte easier said then done. Ta deg tid til det. Ta deg tid til deg selv og din kjæreste. Gjør ting alene, men også sammen. Får å dyrke forholdet og prate istedenfor og være på mobilen, legg disse vekk. Full forståelse at dere kan må være på maccene for å blogge, det er jeg veldig takknemlig for da😂Ved å legge vekk mobiler for å prate blir dere enda bedre kjent. Nå tviler jeg på at dere har behov for det, da jeg føler at dere kjenner hverandre veldig godt og forstår hverandre på et sett. Bonus ved å prate: Da lar dere kjærligheten blomstre. Det er så viktig å tilbringe tid med sine nærmeste og som man er glad i. Du har din flotte familie og sterke bånd til dine småsøsken og din mor (din mor virker dritkult btw) og ikke minst Pierre som du er så glad i. Også har du en flott kjærlighet til oss😢❤️ Du har blogget tidligere om at du pleier å møte venninner og venner når du er i Oslo. For å ikke sitte inne foran maccen hele dagen, kan du ta en kaffe, kino etc… med venner. Da får du kommet deg ut litt. Hvis det er sol kan du jo spise ute på Aker Brygge eller hvor DU liker å være. Nyte drinker eller en øl i solsteken og work on your tan (ikke at du trenger det). Intet menneske har gått av å sitte inni en leilighet og ?sippe? assa jobbe gjør mange. Prøver ikke å ta alle under en kam. Det er noen som er produktive og bruker dagene gått mens andre sløser bort mye unødvendig tid og får ikke ting gjort. Dette handler om mye disiplin, krefter og litt indre motivasjon. Husarbeid krever og studier krever konsentrasjon og tid og disiplin👍🏼
      Jeg ønsker deg god tur til Cannes. Ikke tenk på at du ikke kjenner noen, det er en ? unødvendig bekymring?! Tenk heller på at dette er en gyllen mulighet for å stifte nye bekjentskaper. Du skrev her på bloggen at du har pratet med Julia & Eirin litt. Er det Julia Nyland? Hun bloggeren?
      God tur 🛫✈️
      Klem fra meg❤️❤️
      Håpe jeg får svar😂 har skrevet litt langt 😅😅🙈🙈

    12. Hvordan kan du i det ene punktet mene at alt ligger til rette for å skaffe seg hund, for så på neste linje skrive at du snart skal til LA? Skaffer du deg hund forplikter du deg i ihvertfall 10-15 år, og en hund er ikke en ting du kan plasser bort til andre som det passer deg..en hund er et flokkdyr som vil være sammen med «flokken» sin!

    13. Her var det mye hopping, du savner ditt nye hjem og vil ikke rikke deg av flekken,og du vil ha hund.
      Før du likevel vil til LA og du skal til Cannes om et par dager?
      Hvem skal passe hunden når du/dere reiser så mye?

    14. Tenk på at end hund skal ha ihvertfall to timer tur per dag, selv om den er liten. De trenger å få ut energien sin ellers kan de bli stresset.

    15. Tenk den om 2 og 3 ganger før du skaffer valp. Jeg er drit lei av at møblene blir tygget på, ødelagt gulvtepper og data/tlf laddere. Klore og bitemerker på armene. Bære en bæsjpose når vi er på tur. Nå har jo jeg en staff valp på 14 uker. Men er ikke så mye forskjell på rasene nar det er snakk om valpetiden. Kanskje vudere en omplasseringshund eller forhund du som ikke har et A4 liv?

    16. Lisbeth: selv om man har hund, betyr ikke det at man ALDRI kan reise på en ferie? Nå får du gi deg. Jeg har vokst opp med hun, jeg vet hvilket ansvar det er. Dersom jeg ønsker å reise til LA, gjør det ingen verdens ting om mamma passer på den i de to ukene. Hunden kommer til å kjenne mamma like godt som den kjenner meg, og mamma er alltid der for å hjelpe dersom jeg skal reise en tur.

    17. Anonym: så klart! 🙂 du trenger ikke bekymre deg, jeg har hatt hund i flere år før den gikk bort. Jeg vet hva en hund behøver, og det er jeg klar for å gi den. Om ikke hadde jeg ikke vurdert å skaffe meg en 🙂

    18. Åh, jeg føler det akkurat slik selv i forhold til Avicii! Kommer virkelig ikke over det… Jeg har alltid likt musikken hans, siden starten, og etter at jeg så dokumentaren nå etter hans død gjør det så vondt å se hvordan han virkelig hadde det, og at ingen grep inn men heller presset han lengre og hardere. Det er så ufattelig trist, hele situasjonen…

    19. Forskjell på å eie egen hund og vokse opp med en som foreldrene eier 🙂 just saying. Jeg har vært på begge sider og fikk meg noen smell i tryne når jeg fikk min egen ja.

    20. Enig angående Avicii.. helt hårreisende! Det beviser bare at penger og kjendislivet gjør deg langt ifra lykkelig 🙁 så evig takknemlig jeg får ha privatlivet mitt for meg selv og ikke trenger at hele verden følger med!

    21. Hei Isabel!
      hvis dere skal skaffe dere hund så vil jeg anbefale pomeranian på det sterkeste. Jeg har pomeranian selv og er kjempefornøyd med rasen. det er ikke som hun lengere opp sier om helseproblemer og at de ikke blir stuerene, hvis man kjøper hund hos en ordentlig oppdretter som DNA sjekker hundene (se etter hunder som kalles champion) så skal ikke det være et problem. Helseproblemene hos hundene kommer pga. useriøse oppdrettere som gir seg en god faen i om de avler på syke hunder, og det fårekommer dessverre hos de fleste hunderaser. pomeranian er en av de smarteste hunderasene, og lærer utrolig fort! i tillegg til det så tåler de å gå på laaaaang fjelltur, så de er ikke veskehunder som mange tror.

    22. Kult av deg å være litt mer på blogg eventer. Håper paradise gav masse selvsikkerhet. DU har alltid virket veldig usikker og ikke med på blogg ting som de andre.
      Håper vi får se myyyee mer av deg, enten på bloggerne eller noe som vi kan følge med på!
      Jeg synes ikke det youtube greiene med P er heeelt det samm., jeg blir fort iallefall litt lei.

    23. Hei!
      Bortgangen til Tim har virkelig gått inn på meg, mer enn forventet ettersom vi ikke hadde en relasjon. Likevel føler jeg at jeg har en relasjon til han gjennom musikken hans og minner gjennom sanger. Er virkelig godt å se at flere er trist over hans bortgang, en fantastisk artist!

    24. Folk altså! Kan man ikke skaffe seg barn før man er ferdig med all reising/avtaler da, for Gud forby å reise fra barnet før hen er 18 år og myndig??? Det blir for tullete. Barnepass/hundepass er samme greia. Nå er jo dere to i tillegg + mange mennesker rundt dere som står nær og som hunden også vil få et godt og trygt forhold til. Dere vet best selv❤️

    25. Hei😀
      Lurer på hvordan det er å sitte på den rompa? Er det rart? Eller føles det ut som før? 🧐
      På forhånd takk for svar😌

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg