1. Ååå siden du e norges største topp blogger håper jeg du kan ha meet up snart . Det hadde vært så kjekt <3

    2. Hei! Har et spørsmål: Flere av dere som har vært med på ph sier at dere ikke har tilgang til hva klokka er og at dere ikke aner når dere blir vekt osv. Men dere har jo tilgang til mobiler, er det ikke klokke på disse? 🙈

    3. Hvordan velger du ut hvilke spørsmål du svarer på og ikke? Du får jo veldig mange og skjønner du ikke kan svare på alt, men hvorfor er det enkelte du svarer på og ikke andre? Har du noen strategi liksom? Hehe

    4. Du burde gå mer uten sminke, så fin og brun hud du har. Du er veldig veldig vakker uten noe som helst på🤗

    5. Tbh, hva er poenget med å hate på deg? Liksom greit nok at folk er sjalu på at du har penger og er en helt nydelig person, men jeg bare skjønner ikke hvilken glede folk får av å hate på et annen menneske?
      Nei, mister håpet på menneskligheten nå..

    6. Hvordan får du på deg bukser i xs når rumpa di er relativt stor i forhold til beina dine? Rumpa og beina mine samsvarer hverandre, men midja er en del mindre så enten passer buksene i beina/rumpa men alt for stor i midja eller omvendt 🙈 how do you do it???

    7. Hi!
      Paradise Hotel final party at May 31.
      Will You and Pierre attend?
      Enjoy the trip to Cannes!
      🌴🌴🌹🌹

    8. på pærra, når dere må sjekke ut reiser dere hjem til Norge eller blir dere værende på et annet hotell til sesongen er ferdig? Eller forstår vel venner og folk hjemme hvem som ryker ut?

    9. Najs shoes! Men j… mye sminke da! Ser ut som om du har en cm tykt lag med noe med mørkebrun farge på i ansiktet.

    10. Hvordan gjør du hårfestet ditt så «perfekt» utenom at du bruker øyenskygge på å fylle ut? Det er jo helt identisk hele veien rundt og ser veldig fint ut!

    11. pleier du å se på noen populære youtubere sånn som: zoella, liza koshy, joey graceffa, dolan twins? i så fall hvem? ily btw❤️❤️💖

    12. Pleier du å kjøpe klær med fake eller ekte pels? Og hva fåretrekker du best? Du var nydelig i antrekket❤

    13. Liker veldig godt klesstilen din og du kler den godt 👌😍 Men jeg lurer på hvordan du finner topper som sitter fint over brystet og resten av overkroppen? Jeg finner skjekdent topper som passer over skuldre/bryst og mage :/ Kan ha M/L over skuldre bryst og S ved mage :/

    14. Åååå!! Ser på ph nå! Du og Carl Aksel må bare pelle dere inn igjen ass😂😭 D r ikke noe gøy lenger!!!😭😭
      Carl Aksels Cartel er savn❤️😒
      PS: Elsker klærne🙀❤️

    15. Reagerte på at du besvarte kommentaren «håper det er fuskepels» med, ??så klart??. Også står du der med en veska av ekte skinn 🙈 litt dobbelmoralsk?

    16. Haters don’t hate you. They hate themselves because you’re a reflection of what they wish to be Am i right isabel?
      ?enjoy life

    17. Hvordan får feks newa til å stå opp tidligere enn andre nær dere ikke har klokke og kan sette alarm?

    18. Du har lagt ved en lenke til buksen, men det er jo ikke samme bukse?? Din har glidelås på siden nederst og den på linken har ikke det. Eller syns den ikke på bildet? Står heller ikke i beskrivelsen at den har glidelås der..

    19. Hei, er en jente på 15 år som er veldig engasjert i dyrevelferden! Blir så glad av at jeg ikke har sett deg gå med noe ekte pels. Er dette noe du gjør bevisst? Er du imot ekte pels? Isåfall hvis du er det, visste du at dun, som man har i dyner og jakker er akkurat like mye dyreplageri som ekte pels? Det finnes så klart mange andre ting som er dyreplageri som dyretestet sminke, sirkus med dyr, mulesing, enkelte slakteri, høner som ikke går fritt osv… kanskje du kunne begynnt litt etter litt, med å stå imot noen av disse tingene? Altså med tanke på at du vil ha hund:) Dette er hvertfall utrolig interresant hvis du er imot pelsdyr oppdrett.
      Forresten så ser jeg veldig opp til deg, og føler ikke som alle andre sier at du oppfordrer jenter som meg til å operer meg osv…

    20. Julie: Det var første gangen, i sesong 7. Da hadde jeg jo kjeeeempe lyst til å være der, men det hadde jeg ikke når jeg røyk ut i år. Jeg ville allerede trekke meg to ganger når vi hadde kommet så langt inn i innspillingen.

    21. Sjekket de koffertene deres, for å se om dere hadde klokker og generelt ting dere ikke kunne ha med inn, osv før dere sjekket inn på ph?

    22. Visst den verste gangen du røk ut av pH var den første hvorfor gråt du da du røk ut i år da? Og et spm til, kan man melde seg på pH flere ganger eller er det bare legendene som kan det?( er det liksom en gang i livet opplevelse) utenom legendene? Og hvordan blir man legende? Er det de som har spilt mest?
      Du er pen❤️

    23. Fy faen du er fin! Jeg gleder meg over hvordan du er den store personen i alt dramaet rundt dine operasjoner, og jeg digger at du presser deg gjennom all dritten du får. Liker fortsatt ikke at du kjøper så mye klær og bidrar til forurensing! Men du var helt utrolig nydelig her

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg