MIN DAGLIGE SMINKE

annonse ⎟ annonselenker Nelly

 Processed with VSCO with av8 preset

MY DAILY MAKEUP PRODUCTS

Hvor lenge har ikke jeg lovet dere å vise frem alle sminkeproduktene jeg bruker til min daglige sminkelook? Jeg vet at det har tatt veldig lang tid, men bedre sent enn aldri håper jeg? Sminkevideo er også rett rundt hjørnet! 💄 Jeg liker jo å sminke meg ganske heavy selv til hverdags, og det er fordi at jeg personlig synes at sminke er veldig gøy. Jeg går faktisk mye oftere uten sminke enn hva jeg gjør med. Det hadde dere kanskje ikke trodd? Hehe. Jeg er veldig opptatt av å la huden min puste, nemlig. Her kommer bilder med alle produktene jeg bruker daglig. Jeg har vist både hudsminken, øyesminken og lepper. Ps! Dette innlegget er ikke reklame, alle produktene har jeg kjøpt selv og brukt i lang tid. Det eneste er at jeg har linket til noen av produktene som jeg fant. Bare sånn at dere vet! 

HUDSMINKE

1. Highlighter fra BECCA i fargen «C POP»

2. Setting powder fra Laura Mercier i «translucent». Det er dette jeg baker med!

3. Concealer fra Kylie Cosmetics i fargen «Oak»

4. Highlight & contour palette fra NYX. Den finner du her!

5. Mattifying primer fra Cover Fix

6. Fix + spray fra MAC

7. Pudder fra Bare Minerals. Dette bruker jeg istedenfor foundation. Jeg har veldig fin hud naturlig, og føler derfor ikke at jeg behøver et lag med foundation. Jeg brukte det før, men de siste 3-4 månedene har jeg kun brukt dette pudderet til å dekke med. Jeg har den i fargen «medium tan». Du finner den her!

ØYNER & BRYN

1. Øyenskyggepallett fra Smashit Cosmetics. 

2. Browpowder fra Anastasia Of Beverly Hills i fargen «brunette». Du finner den her!

3. Brynsgel fra Anastasia. Finnes her!

4. “Bryn concealer” fra Anastasia (denne “rammer” jeg inn brynene med etter at jeg har fylt de inn). Finnes her!

5. Øyenskygge fra MAC. Fargen er falmet bort, men den er en mørk brun.

6. Eyeliner fra Sephora. Ellers pleier jeg å bruke denne fra Isadora! Like god.

7. Eyeshadow primer fra Urban Decay i fargen «eden».

LIPZZZ

1. Crème liquid lipstick fra KKW i fargen «Kimberly».

2. Gloss fra Kylie Cosmetics i «so cute».

3. Lipliner fra Kat Von D i fargen «hawkwind».

4. Lipliner fra Kat Von D i fargen «lolita».

 Processed with VSCO with av8 preset

Ellers er jeg VELDIG glad i denne pleiende glossen fra Clarins! Den har jeg med meg over alt. Du finner den her!

Sminken min oppbevarer jeg i denne lekre toalettmappen fra Malene Birger. I love it! Du finner den her.

___________

Det var det! Håper dette ga dere litt svar på hva jeg bruker. Jeg får spørsmål hele tiden om hvordan jeg sminker meg og hvilke produkter jeg bruker. En sminkevideo er som sagt på vei, så hold utkikk etter den! Nå er jeg virkelig i en god flyt med bloggingen, så dette blir ikke annet enn bra. 

Love you!

56 kommentarer
    1. Jasss😍 endelig ett innlegg om sminke, du poster jo mye om klær syns du burde poste jevnlig om sminke også, du som er så utrolig flink til å sminke deg! Kan du ikke lage ett innlegg om tips og triks også? Metoder du bruker når du sminker deg? Og venter så klart i spenning på sminkevideo!

    2. Hvordan får du på deg bukser i xs når rumpa di er relativt stor i forhold til beina dine? Rumpa og beina mine samsvarer hverandre, men midja er en del mindre så enten passer buksene i beina/rumpa men alt for stor i midja eller omvendt 🙈 how do you do it???

    3. Vet du forresten hvorfor det er 10ende sesong og jubileum av paradise i år når det startet i 2009? Altså det er jo bare 9 år siden, ikke 10. Så rart med jubileum når det ikke er rundt tall

    4. Kan du fixe en rabattkode for nelly igjen snart. Som går på hele utvalget og ikke bare utvalgte produkter. 🤩

    5. Til deg som lurte på hvordan det kunne være jubileum i år:
      2009 sesong 1
      2010 sesong 2
      2011 sesong 3
      2012 sesong 4
      2013 sesong 5
      2014 sesong 6
      2015 sesong 7
      2016 sesong 8
      2017 sesong 9
      2018 sesong 10 -legendesesong
      😊

    6. Hva står bloggnavnet ditt for? Skjønner at Raad er etternavnet ditt, men har hele tiden fundert på den S-en 😀

    7. Hei, du, har sett at du har skrevet noe om en øyekrem før, men hva gjør den egentlig? Og hvilken bruker du isåfall?

    8. Hei, kan du legge ut på snapstory hvis du noengang får rabattkoder på treningssko? Trenger nye treningssko og rabatt hadde funket veldig bra i studentlivet

    9. Jeg vil bare si at du har den beste bloggen jeg noen sinne har vert innpå!! Du utfyller alle ønsker! Av og til innlegg om sminke, kjærlighet, klær, venner, familie, og jeg ser på milevis avstand at du jobber og sliter for at vi som lesere skal kose oss med det du skriver! Elsker det!!

    10. Du som er kresen på mat hva gjorde du på Nelly festen? Lekte du diva eller var du hyggelig og spiste opp maten?

    11. Du kunne tatt deg bryet med å tørke over sminken med en sminkeserviett eller? Veldig udelikat når alt er dekket av pudder og gris..

    12. Hei, jeg har en venn som spurte folk om de kunne hjelpe Faiza Ahmed om å betale litt penger til hennes operasjon. Faiza har blitt diagnotisert med SSCD, som gjør at hun har fått hull i skallen. Norske leger har lite kunnskap om denne diagnosen og behandlingsmetoden. Hennes eneste mulighet er å reise til Amerika hvor Dr. Gianoli ønsker 500.000 kr. Det avhengig av kursen kursen på dollar. Inkludert billetter, opphold, undersøkelse og operasjon. Så jeg lurte på om du kunne hjelpe til? De har fått inn ca 63.000kr, men har 16 dager igjen. Du finner henne på Spleis.no Faiza Ahmed

    13. Jeg har ventet på sminkevideo i over ett år, du har lovet oss den siden du startet å blogge etter paradise, hvor vansklig kan det være å sette seg ned å filme seg selv sminke? Skjønner du har mye å gjøre, men du lager mange videoer hele tiden og er også mye på ferie. DU kommer med ett innlegg om sminkeproduktene dine sånn at du nå kan drøye litt mer med sminkevideoen. Dette er ikke hate, men det er virkelig lavmål å love noe i i hvert fall over ett år også kommer det aldri.

    14. Sjekk isabelraad_com på instagram, er ikke det de gratisklokkene du snakka om som man må betale for uansett? Digger deg

    15. Hvilken allianse heier du på paradise? Siden Ann Marielle og Mathias er i en allianse og Newa er i den andre og de er jo de du liker best der inne, og de er jo i to forskjellige allianser:)

    16. Hei Isabel, håper du har en kjempe fin dag 🙂
      Jeg har et spm som jeg håper veldig gjerne at du vil svare på.
      Når du var på PH 2015.
      Var du misunnelig da du så andre sine opererte/ikke opererte jenter sine kropper?
      Påvirket dette deg til at du valgte å operere nese og puppene?

    17. Kødder du med meg? Helt åpenbart at pudderet på bordet var med vilje. Jeg tenkte mer på selve produktene. Kunne tørket over lipglossen og Anastasia Pomaden! Det ser bare sjuskete ut..

    18. Hei!
      Kunne du fortalt oss litt om skin care rutinen din evt. laget et lite innlegg om det? Du har så utrolig fin hud ☺️

    19. Hei Isabell ☺må først si at du og Pierre er veldig fine sammen og ett veldig vakkert par 😊jeg lurte på hvor du har kjøpt kylie produktene på nett ?

    20. Anonym: vanskelig å svare på da jeg er ute å farter hele tiden, så vi får se! Hadde vært gøy da, spesielt å se de fine vennene mine fra årets gjeng igjen. 🙂

    21. Hei, litt rart spørsmål men er det sånn at når det er finale i Mexico drar alle tilbake til Mexico for å se på finalen ?

    22. Jeg må bare si at folk her klager på de rareste ting..har vel ingenting å si om sminken ser møkkete ut? Må innrømme at jeg ikke så det før kristine her kommenterte.
      Og folk er skuffa pga det ikke er noen sminkevideo.
      HERREGUD hun har tydeligvis ikke lyst til å lage en slik video. Er det så fælt? Mange andre steder hvor man får sminkevideoer…

    23. Liker deg Isabel. Du er sterk. Og fin. Og morsom. Og ærlig. Og vakker. Og omsorgsfull. Og fantastisk. Og spontan.

    24. Hvor er den rosa teddy jakken du hadde på snap fra? Trenger sååårt den jakka, helt nyydelig!! Kan du legge ut link

    25. Herregud dere som klager på at det er sminke på bordet… er det vits? Er det ikke bra at endelig er en blogger som ikke bare på poster flawlesse bilder??? Løøve u Is

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg