18 ANTREKKSTIPS TIL 17. MAI

annonse ⎟ annonselenker Nelly

KJOLE HER

17. mai er rett rundt hjørnet, og jeg antar at det er fler enn meg som sliter med å finne antrekk til den store dagen? Jeg vurderer fire antrekk, men jeg har ingen aning om hvilket jeg kommer til å gå for. Jeg har jo bunad, men jeg finner ikke det forbanna sølvet… Gjett hvem som har panikk, da? Faen. Jeg fant det ikke i fjor, og jeg har fortsatt ikke funnet det. Hvor i alle dager det har tatt veien er ikke lett å si.

Personlig synes jeg at hvitt er døds fint på 17. mai (og ellers, haha), så derfor ser dere nok at det går mye i hvitt i plaggene jeg har valgt ut nedenfor. Det er super fresht! Jeg skal gå i hvitt selv også, alle de fire antrekkene jeg vurderer er alle i hvitt nemlig. Her kommer litt tips til 17. mai antrekk! Håper noe av det faller i smak, og at dette kan være til hjelp. Det er så sjukt vanskelig å finne det perfekte antrekket, men jeg må si at jeg har klart å finne masse fint nedenfor her! 

1. HER (denne vurderer jeg å gå i selv!) ⎟ 2. TOPP HER + SKJØRT HER ⎟ 3. HER ⎟ 4. HER (denne vurderer jeg også. En jente hadde denne på festen i går, og den var SÅ lekker på henne!!)⎟ 5. HER ⎟ 6. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER ⎟ 4. HER ⎟ 5. HER ⎟ 6. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER ⎟ 4. HER ⎟ 5. HER ⎟ 6. HER

44 kommentarer
    1. Hadde jeg tjent så godt som du så hadde jeg gått og kjøpt meg nytt sølv til bunaden! Ingenting er så fint som bunad på jenter på 17.mai!☺️ Det er ihvertfall ikke ordentlig 17. Mai for min del uten at jeg har bunaden på. og du som er så brun og fin hadde nok blitt nydelig i bunaden☺️ Finner du sølvet ditt igjen en annen gang, så kan du jo bare selge det. Syns det ser tacky ut å ikke ha bunad på på 17. Mai🙈

    2. Tror du at du kan lage et innlegg om anorexien din? Vil ikke at du skal føle deg tvunget til det siden det er er veldig personlig tema og du kanskje ikke vil brette ut alt om din psykiske helse på nettet. Men jeg sliter med anorexi selv og vil bare vite hvordan du opplevde det og hvordan du hadde det, hvorfor og kanskje litt om hva du tenker on det nå i ettertid? Du ser foresten fantastisk ut!! Ikke bry deg om alt hatet. De aner ikke hva de snakker om❤️😘

    3. Ja jeg hadde virkelig kjøpt nytt sølv. Investering, og hvertfall ålreit med din økonomiske frihet! Du er sikkert helt amazing i bunad. Brunetter og nasjonaldrakt er rett og slett vakkert.

    4. Mye fint her! Men hadde vært fint om du kunne begynne å komme meg noen alternativer for sånne som ikke vil vise så sykt mye hud. Skyhøye splitter og dyp utringning blir litt vel avslørende for min del i alle fall. Merker at jeg bryr meg mer om dette etter at jeg fikk silikonpupper faktisk! Man kan liksom være like fin uten å vise alt man har, men synes de fleste penkjolene på Nelly blir litt vell mye pupp og lår

    5. Hvor og med hvem skal du feire 17.mai med? 🙂 selvom det er kjipt av sølvet er borte, hadde jeg nok brukt penger på å kjøpe nytt! Ingen klesplagg i hele verden er finere en bunad <3 skulle ønske det fantes flere anledninger hvor man kunne bruke det! Føler meg så vanvittig vakker når jeg tar den på meg 🙂 haha

    6. Hei eg får så utrolig mange som legge meg til på Instagram ned ditt navn som profiler og nettbutikker. Tar å rapportere det men utrolig irriterende. Vet du har skreve om det men fikk sist noen som sko følga meg i dag. Ka skal en gjør egentlig? Eg rapportere og rapportere men så komme det nye heila tidå.

    7. Gikk alltid med bunad før men ikke de siste årene da bunaden ble ødelagt og jeg ikke har fått reparert den enda. Så lenge man har noe classy på syns jeg det helt fint går ann å se flott ut i noe annet enn bunad på 17. mai! 🙂

    8. Absolutt invistere i nytt sølv til bunaden. Me penere med en flott bunad på 17 mai enn en lårkort kjole med plattformsko. Det kan man bruke alle andre dager..

    9. Hadde jeg vært deg, hadde jeg leita febrilsk etter det sølvet, bunad er jo så fint!! Det er uten tvil det fineste man kan ha på seg!

    10. I NORGE BRUKER VI JENTER BUNAD PÅ 17.MAI!!
      Du prøver å få dine unge følgere til å misbruke våre verdier?

    11. Du vet at 17. Mai ikke er tiden for å fly rundt med puppene ute og skjørtet rett under rompa? 17. Mai er nasjonaldagen og da kler man seg med respekt, ikke som om man skal på nattklubb.

    12. Bunad är SÅ fint! Har du en hemma så tycker jag att du borde ha den på dig😍 Önskar jag själv hade en🙏🏼
      Tror jeg må önska mig en Lofotbunad av kjæresten miiin😏💁🏼‍♀️

    13. Skjønner ikke helt dilemmaet ditt med å finne ut hva du skal gå med på 17 mai hvis du har bunad 🙂 er det ikke en selvfølge at du bruker den da? At du ikke finner sølvet skal være årsaken til at du ikke skal bruke bunaden? Du kan jo kjøpe nytt? Tror ikke du vil merke det så veldig på lommeboken hehe. Istedenfor å bruke penger på alle de kjolene som du nå har bestilt fra Nelly kunne du heller invistert i nytt sølv:) Alle jenter er super fin i bunad, er desverre ikke alle som har råd til det, men om man er så heldig å ha en så ville jeg absolutt brukt den:) ta et bilde i bunaden da?

    14. Man bruker vel bunad på 17.mai 🙄 hadde jeg vært deg så hadde jeg også bare kjøpt nytt sølv 🙂 bunad er flott! Og minikjole med kløft er nok litt for tacky når man skal feire en nasjonaldag 😃

    15. Hei, hva syntes du om at gutter i 15-16 års alderen onanerer/runker til deg? Plis svar, vil virkelig vite hva du syntes om dette og jeg håper du vet at det er mange som gjør det til deg, klem fra stor fan❤️

    16. Kan du vise bunaden? Og kva type har du? Stor fan💓
      Eg vil også få si at alle dei stygge kommentarene du får der ute er bare fordi dei er sjalu, ikkje bry deg om dei. Dei vil bare øydeleggje, stå på eg heier på deg💓

    17. enig i andre kommentarer om at du burde gå tilbakd til den gamle redigeringsmåten din eller finne en ny med litt mer liv. syns ikke dette filteret er veldig flatterende og gjør at man nesten ser dårlig/syk ut! mener ikke dette slemt haha, jeg vil bare tipse deg siden jeg er fast leser av bloggen din og syns det er dumt bildene har blitt kjedlige på en måte pga filteret :/ og håper du finner sølvet eller kjøper nytt!! vert gøy å se deg i bunad! xx

    18. Man kan da velge selv om man skal bruke bunad eller ikke?!? Er ikke alle som har råd til bunad! Hva skal de da? Holde seg inne? Syns det er bra at hun kommer med ideer til hva hun kan ha på! Og hu hadde faktisk avstemning på insta om hu skulle legge ut dette eller ikke! Så la jenta være, hun vil bare gjøre leserne fornøyd

    19. Tror personlig at kjole nr 6 ville passet deg heeelt sjuuukt!!! Du er så sykt pen og tan at denne kjolen hadde passa deg ekstremt mye😊

    20. Jeg ville absolutt kjøpt nytt sølv til bunaden. Det koster ikke alt for mye, og det selges på en hver gullsmed nesten. Med mindre du har veldig spesielt sølv

    21. Hvis jeg bestiller idag, kommer kjolen før 17.mai da? Bor i Fredrikstad☺️ Og har du evt rabattkode nå?🙏🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg