NÅ MÅ DET ROES NED 15 HAKK

annonse ⎟ lenker Nelly

NEW WEEK B*TCHEZ

Mandag! Denne uken er jeg veldig klar for. Jeg er motivert som bare rakkern! Dere vet den følelsen når man våkner opp på morgenen med ekstremt mye energi og glede? En slik morgen hadde jeg i dag. Så utrolig deilig! Forrige uke var enormt stressende, jeg var både i Sverige, hjemme i Norge i knapt 48 timer OG i Frankrike. Jeg fikk aldri landet her hjemme, og det er noe jeg misliker. Jeg elsker å reise, misforstå meg ikke, men jeg trenger å finne roen inn i mellom også. Denne uken blir det veldig lite farting, det er jeg fast bestemt på. Jeg skal tilbringe mye tid her hjemme, spesielt hjemme i den nye leiligheten. Tenk at så og si alt er på plass allerede? Nesten i hvert fall. Vi mangler bare skittentøyskurv, dobørste og såpedispenser. Jeg tror nok at det blir en liten tur til Ikea senere i uken for å fikse litt småtteri. Jeg haaater forøvrig IKEA. Det er så sjukt stress å være der, så jeg forsøker å gjøre det så sjeldent som overhodet mulig. Mamma derimot, hun elsker å dra dit. Ikke spør meg hvorfor, men hun gjør det kanskje 1-2 ganger i uken. Ja, i uken… Den hobbyen kan jeg ikke akkurat si at jeg kjenner meg igjen i, og godt er det. Haha!

JEANS HER⎟SNEAKERS MICHAEL KORS HER⎟SOLBRILLER HER⎟SMYKKE HER⎟BODY HER 

Jeg har en veldig utålmodig kjæreste som venter på at jeg skal bli ferdig med dette innlegget. Vi skal ut å spise lunsj sammen, samt fikse medlemskap på SATS. Ikke jeg altså, men P. Tror ikke jeg trenger å poengtere det sånn egentlig, haha. Etterpå skal jeg på vippetime, etterfulgt av en tur til mamma. Jeg har en fin og avslappende dag i vente! Så digg. 

Håper du får en amazing start på uken. Kick ass, babes!! Xx.

42 kommentarer
    1. Det du har på deg var sykt fint og du kledde det sykt mye.. jeg lurer på hvor mye veier du, du trenger ikke p svare altså❤️ Ha en riktig god dag videre!

    2. Når informerer du om det store som skulle skje og som du skulle fortelle om like etter påske? Ble det ikke noe av allikevel?

    3. Anonym: åh jo, tro meg! Det skjer! Hehe. Jeg må dessverre vente litt til før jeg har lov til å røpe det. Jeg trodde at jeg kunne gjøre det mye tidligere enn det jeg kan, men jeg lover å skrike ut så fort jeg får klarsignal. Gleder meg sååånn!!!

    4. Hva har du gjort med den gamle leiligheten din når dere flytter i den nye? Og har du ikke såpedispenser, skittentøyakurv og forsåvidt alle sånne vasketabletter du kjøpte inn osv i den? Som du bare bare flytte over? Haha, sikkert weeeirdo creepy spm, er bare litt forvirra over hvordan dere løser det når du jo har to leiligehter😅

    5. Vet du ikke en dato eller ca når du kan fortelle? Er såå spent og glad på dine vegne!! Så bare ville ha en tid så jeg vet når jeg får vite !! ❤️❤️ Love you

    6. Linken til jeansen går ikke direkte til den du har, men til alle.. er den da utsolgt? Hvilket merke er det?:)

    7. Er det slanger inne på paradise hotel? Om det, så tror jeg at planen om å søke på ph er over for min del :/

    8. Okay, dette høres veldig merkelig ut mest for meg men jeg drømte for leeenge siden at du skulle legge ut dette innlegget her? Var med en vennine dagen etter og fortalte at jeg drømte om din blogg? Haha, jaja💞💞

    9. Er alle deltakerene i Mexico helt til finalen spilles inn? 🙂 eller har dere dratt til Norge i mellomtiden?

    10. Tror kommentaren ovenfor skjønte at finalen er spilt inn. Men noen deltakere ryker leeenge før? Og de må jo ha en del stemmer, så kommer noen tilbake for finalen??

    11. Hvorforvil du ikke si hvilke filter du bruker på bildene ? For det går ikke ann å redigere det slik i lightroom

    12. Hei. Hvilken str. Bestiller du i topper og gensere? Jeg sliter veldig med at enten bestiller jeg for stort eller for lite 🙄

    13. Jeg finner ikkje buksa du har på deg på bildet, hvilket merke er den?❤️❤️ Btw du er best❤️

    14. Hei!! Jeg syntes jeansen du bruker i dette innlegget er suuuuper fine! Men på nettsiden ser de annerledes ut en da du har de på. Klipper du av det som er i hullene?

    15. Hei Isabel jeg liker ikke min nese og tenker å ta neseoperasjon hvor mye kostet det når du tok det og hvor tok du det? Gjorde det veldig vondt etter operasjonen?? Du har sikkert svart på dette før men finner ikke noen som har stilt dette spørsmålet.

    16. Når jeg ser å paradise hotel så kan man se et gult hotel som ser helt likt ut bare i annen farge, du ser det rett fra bassenget liksom på en annen «topp» hva er det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg