VLOGG⎪OVERRASKER SØSTEREN MIN!

21 kommentarer
    1. Åååh for en utrolig herlig reaksjon, du ser ut til å ha et utrolig godt forhold til søsteren din. <3 Så fantastisk fint det var av deg å reise bort og overraske henne! <3

    2. Herregud så pen søsteren din er! Både med og uten sminke. Er det hennes ekte øyevipper eller er det falske? syyyyykt fine

    3. Du og P er så herlige! Pierre så varm og empatisk som deg. Må bare få skryte hvilken knakandes kjekk kar han virker som på vlogs. Han kommer nok fra en god mor med masse kjærlighet. Jeg manglet alt av kjærlighet fra mine foreldre, har det derfor ikke bra. Jeg har også tatt flere plastiske operasjoner. Det hjalp ikke på psyken. Hilsen ei som har gått til behandling i 9 år uten effekt. Vær glad dere ikke lider av angst. Lev hver dag som den siste, alle kan ende et liv i sengen. Plei kjærligheten og familien!💞

    4. Man ser dere elsker hverandre for å si det slik <3 I videoen ser man godt at hun gråter av lykke, sorg og alt på en gang, og at hun virkelig trengte din klem. Wow. Håper du har det bra, Isabel. <3

    5. Åhh, blir trist av å se at du brukte den korte tiden i Tromsø på Egon og Jordbærpikene 🙁 Neste gang dere besøker henne , styr unna kjipe kjeder som disse 🙂 Rå sushi, Agenturet, Hildr, Burgr, Skirri, Bardus… Listen er lang over bra steder 🙂

    6. Heisann Isabel!
      Jeg bor i Tromsø og syns det er sååå trist at været ikke var med deg på turen.. I tillegg er Tromsø ikke så fin på den tiden. Ønsker så at du skal se hvor fint det faktisk kan være her! Vil anbefale tur på sommeren, midnattsol <3 Høsten kan også være ganske fin. Det finnes også perler litt utenfor Tromsø jeg skulle ønske du fikk se. Kunne du tenke deg å komme tilbake?

    7. Dette blir min andre gang jeg legger igjen en kommentar hos deg, og denne gangen har jeg litt konstruktiv kritikk å komme med. Altså, du ler etter å si «bismillah rahmani raheem» og ettersom du sier du kan arabisk, vet du jo hva dette betyr. Det er folk med ulike religiøse bakgrunner som følger deg, og dette var iallfall veldig sårende for meg å se og høre komme fra deg. Det virket som du latterliggjorde det ordtaket. Kanskje du skal være litt forsiktig med hva du ler av når du legger ut videoer i fremtiden, for noe du ikke tenker over kan faktisk oppfattes som frekt og sårende… I still love you though😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg