EN ETTERLENGTET DATE MED MIN FAVE

annonse ⎟ lenker Nelly

JAKKE HER ⎟ BODY HER ⎟ SOLBRILLER HER ⎟ BUKSER UTSOLGT, MEN LIGNNDE HER

Det var virkelig på tide med en date med min elsk i går. Vi har hatt det veldig hektisk i det siste, og derfor har det blitt lite tid til kjærestetid. Vi er jo i grunn veldig flinke til å pleie kjærleiken, men det kan vi ikke skryte på oss den siste tiden. Vi begge var enige om at vi måtte ha litt oss-tid i går, så derfor stakk vi på kino for å se på den nye filmen til The Rock, nemlig Rampage. Jeg var litt små skeptisk i starten, men helt seriøst? Det er den beste filmen jeg har sett på lenge! Jeg ble helt sjokkert over hvor bra den faktisk var. Jeg begynte til og med å strigråte underveis. Haha, så typisk meg. Jeg er hun der irriterende kjerringa som ikke klarer å holde følelsene innabords til tross for at jeg sitter i en kinosal med x-antall andre mennesker. Om jeg blir frustrert, kan jeg lett brøle ut “din jævla *****!!!”. Hahaha, det skulle ikke vært lov. Jeg blir alltid like flau over meg selv i neste sekund, men jeg KLARER bare ikke å sitte der å holde frustrasjonen, gleden eller tårene inne. Sånn er det å være med denne frøkna på kino. U wanna join? 😛 😛

Jeg anbefaler dere virkelig til å se Rampage! Dette høres jo nesten ut som reklame, meeen det er det ikke. Filmen var bare sjuuukt bra!! Vil nesten se den igjen i kveld – så bra var den altså. Og det kommer fra hun som egentlig hater å se på film. 

8 kommentarer
    1. Hei isabel! elsker den lilla bikinien din (tror den er fra nelly?) Har letet som en gal etter den, vet du om man får kjøpt den andre steder? eller har du tips til nettsider med sjukt fine bikinier? har sett på nelly men desverre ingen der som traff meg.. Forresten hadde vært kult hvis du hadde laget et innlegg om de feteste bikiniene !! 😀

    2. Haha jeg er helt lik på kino.. Kanskje ikke roper høyt ut, men jeg sier det så de som sitter ved meg blir plaga 😅

    3. Hei Isabel☺️ Jeg vet ikke om du kommer til å svare meg. Men siden den gangen jeg så på en vlogg video av din bakgrunn på mobilen, ble jeg helt forelsket i den med blomster. Er det mulig om du kan legge ut bakgrunnen ?Jeg har prøvd og finne den men finner den ikke. Kanskje et teit spm fra meg men er verdt og prøve😌 Ha en fin dag!🌸

    4. Skulle ikke PH være på 8 uker? I såfall ville dette vært den 8. Uken, og de på hotellet sier det er 4 uker igjen..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg