GRAVIDITETSTESEN VISER…

Jeg skulle hatt mensen i går. Kom den? Nope. Jeg er, som dere kanskje allerede vet, veldig nervøs for å bli gravid. Jeg tester meg gjerne opptil 3-4 ganger hver måned, kun for å være på den sikre siden. Føler jeg meg en minste smule kvalm, er jeg hundre prosent sikker på at jeg er gravid. Craver jeg noe merkelig, skjer det samme. Gud, det er faktisk skikkelig slitsomt å ha det slik. Dere kan jo se for dere hvor mye panikk jeg hadde i går kveld når mensen fortsatt ikke hadde meldt sin ankomst. I og med at den ikke kom i går, var jeg helt sikker på at jeg skulle få den i dag. Skjedde det? Nopeeee!!! Heldigvis hadde jeg en graviditetstest liggende (så klart). Jeg har nok ikke hatt så høy puls på lang, lang tid. P var med meg på badet mens vi ventet på resultatet….

Og her er resultatet. Not preggo!! Takk gode gud for det. Jeg var helt oppriktig bombesikker på at testen skulle vise positivt. Jeg klarer ikke helt å tro på at den viser negativt.. Jeg var helt sikker. Jeg hadde allerede planlagt de neste “stegene” i hodet. Jeg har hatt panikk siden i går. Døds slitsomt.. Heldigvis var jeg ikke gravid, men jeg lurer fortsatt på hvor tante rød blir av. Hun vil ikke komme på besøk, hun. Jeg pleier å hoppe over, så kanskje det har noen innvirkning? Jeg blir litt små bekymret. Jeg har mistet menstruasjon en gang tidligere, og der var når jeg slet med alvorlig anoreksia. Jeg får nesten litt flashback, selv om det så klart ikke er i nærheten av samme situasjon nå. Likevel blir jeg litt sentimental, jeg liker ikke når kroppen min oppfører seg unormalt.

Please si at jeg ikke er alene om å være helt psycho på å ta graviditetstester hele tiden? Jeg blir seriøst GAL. Sist jeg tok var da jeg var i Tromsø, for knappe 10 dager siden. Jeg går jo på p-piller, så jeg vet jo at jeg beskytter meg men likevel er jeg paranoid.

97 kommentarer
    1. Jeg er kraftig paranoid selv. Og er ett hundre prosent sikker på at jeg er gravid om jeg craver noe osv. Men jeg har lært å bare slappe av. Jo mer man stresser, jo mer utsettes mensen. Fordi kroppen heller velger å fokusere på å «takle» stresset, istedenfor å sende ut mensen, haha. Så bare slapp av, bella!! Om du noengang skulle blitt gravid, så er det ment uansett. Men du går på p piller, så ikke stress. Alt ordner seg 🙂

    2. Bare en dag etter mensen? Trodde jeg var hysterisk men.. og når du går å tenker på det så stresser kroppen din og det er grunn nok til at mensen ikke kommer. Tenker jeg ofte på om jeg er gravid, så kan mensen utebli i 4 dager liksom. Men den ene dagen hvor jeg ikke tenker så dukker den plutselig opp!

    3. Om du innbiller deg at du er gravid og tror at du er det så kan faktisk kroppen begynne å oppføre seg som at den er gravid… Så viktig å ikke stresse så mye over det

    4. om du pleier å hoppe over mensen så fpår du ikke mensen samme dag som du tar de andre pillene, det kan ta en-to dager.

    5. Når du selv tror at du er gravid så lurer kroppen din deg! He skjedd med meg flere titalls ganger – og etter en test så kommer mensen gjerne dagen etter! Mensen kan også bli borte når du har vært alt for stresset over en lengere periode – og det virker som at du har hatt mye å gjøre i det siste – så det kan være en av grunnene! Ikke verre enn det ❤️

    6. Jeg bestilte 50 billigtester fra eBay så jeg har for å sjekke meg når jeg får panikk. Jeg har p stav så sjansene er jo små 😂 Men du er ikke aleine! 👍

    7. …… bruk p-stav. Da slipper du cravings og forhåpentligvis noiaen. Slutt å kast bort pengene dine på dritt

    8. du har ik vurdert å sette inn hormonspiral? d ska ik være problem å sette inn selv om du ikke har fått unga.. den e vel hakke tryggere enn pilla😊 og et pluss e at etter litt tid så kan du være heldig å slippe mensen..😊

    9. Jeg håper du vet at det er aaalt for tidlig å teste en dag etter forventet menstruasjon? Vent en uke til, kanskje to. Er ikke mensen kommet til da. Kan du bli bekymra.

    10. Du er nok ikke alene om å skal ta masse tester, hadde en periode jeg også. P piller skal man jo ikke stole 100% på heller, er jo noen som blir gravid mens de går på pillene også. Men man skal jo ikke stole 100% på noen prevansjonsmiddlene, sjansen er jo selvfølgelig veldig veldig liten, men den er jo der 🙂

    11. Bruker du ppillen din på riktig måte er det svært liten sjanse for å bli gravid, nesten lik null. Graviditetstest + en tur til legen skal en ta om mensen er uteblitt 2 ganger på rad. Jeg har brukt ppiller så mange år at jeg så vidt trenger bind. I det siste har jeg fått mensen annenhver gang, det har med oppbygging av slimhinnen å gjøre, det er ikke farlig da ppillene setter i gang «falsk menstruasjon». Det at du ikke har fått mensen er mest sannsynlig fordi du har hoppet over, fordi du har brukt dem i flere år (ikke farlig det heller) eller stress og påkjenninger. Mensen kommer ikke nå fordi du stresser altfor mye og tar altfor mange tester. Innbilt svangerskap kanskje? Hehe

    12. Hallo fine du! ❣️ Som jeg har sagt før, drit i de negative menneskene over her, dem har ikke bedre å finne på. Du er dritkul!
      Det er fint at du er på den sikre siden, en graviditetstest er alltid greit å ta i ny og ne. Om du håper over pillene dine så blir det fort slik at mensen stokker om også. Jeg gjør det samme selv og da har jeg ikke lengre regelmessig mensen. Derfor skal man naturligvis ta pillene hver dag, måned etter måned. MEN, om du ikke gjør det så er det ingen fare. Du kan selvfølgelig bli gravid, men jeg stresser ikke med det før det har gått en uke over tiden.
      Har du hatt ubeskyttet sex og blør du derimot nedentil én dag, kan dette være festeblødning, da kan deg være lurt å sjekke seg.
      Okei du vet sikkert dette, men samma det haha. Ha en fin dag videre ❣️

    13. Om du fortsetter i den banen der, så er det jo ikke rart du blir paranoid 🙈 Hadde blitt “gal” selv om jeg skulle tatt så mange tester, på såpass kort tid.

    14. Anbefaler deg å handle på billigtest.no 😁 Der kan du handle flere av gangen, jo flere du kjøper jo billigere blir hver test. Kjekt å ha liggende!

    15. Må ikke tro du er gravid bare for at mensen uteblir 1 eller 2 dager . Kvinner kan gå en uke over tiden. Selv om man har hatt regelmessig nesten hele tiden kan det snu i løpet av livet . Di fleste går flere dager over mange ganger. Tror ikke jeg vet om noen som alltid får den på dagen mnd etter mnd. Hehe . Men bra utfallet ble som du håpet da værtfall 😁😑

    16. P-piller gjør sånt. Har flere ganger vært forsein før pga ppilla. Ei venninne av meg gikk kanskje en måned før hun fikk sin men var ikke gravid. Du må bare passe på å ikke gå for lenge på pilla

    17. Ja dette var et morsomt innlegg, like morsomt som de siste 10 innleggene… kunne ønske du snart skal skrive noe gøy!

    18. Det kan være så mye som skyldes at mensen ikke kommer, men greit å avklare med graviditetstest 🙂 Kan bare være stress, du har jo skrevet at det har vært mye i det siste. Bare bruk tid på deg selv, slapp av og nyt. Du er vakker og dyktig!

    19. Jeg er testoman, men vi har prøvd og bli gravide i 6 år uten lykke 🙁 så ikke helt samme som deg nei. Men når tiden er rett for deg er den rett 🙂

    20. .. Hva er hensikten med å publisere et innlegg om en negativ graviditetstest? Og da spesielt om noe som er ganske personlig angående forsinket menstruasjon? Forstår at du er blogger, men enkelte ting kan bare bli litt for drøyt.. Hvis du har så angst for å bli gravid, så burde du vel være litt mer sikker på at du er godt nok «beskyttet». Man kan feks ta i bruk noe annet en P-piller som er sikrere. Bare et tips 🙂 Og ja, alle kvinner burde vel kjenne til sin syklus når det gjelder menstruasjon, spesielt når man utsetter den.

    21. Bruk dobbel beskyttelse da vel. P-piller og kondom. Hvorfor gjør dere ikke det når du har sååååå noia??

    22. Du vet at innbilt svangerskap kan få deg til å utsette mensen, bli kvalm, få større pupper osv.. akkurat som hunder. Morsomt, men sant 😛

    23. Hvis du leser litt om sykluser, eggløsning, befruktning og mens så tror jeg du slapper litt mer av. Det er faktisk ganske små sjanser i løpet av en syklus at en kan bli gravid (selv om jeg vet at du har blitt det ufrivillig tidligere).

    24. Jeg forstår godt at du er usikker når mensen er sein. I fjor sommer ble jeg ekstremt kvalm en kveld, dagen før jeg ventet mensen. Jeg syns det var rart, men tenkte det måtte være noe jeg hadde spist. Da mensen ikke hadde kommet og jeg var to dager forsinket bestemte jeg meg for å ta to tester, fordelt på to dager. Begge var negative og jeg tenkte at mensen sikkert bare var litt ustabil akkurat denne gangen. Man kan jo stole på testene? Og jeg tok to!
      En uke gikk og fortsatt ikke noe besøk av tante rød, så da tok jeg en test til og den var positiv!
      Ikke planlagt og veldig uventet, jeg er 25 år og nå sitter jeg her med sønnen min som er én uke gammel i dag 🙂 Veldig glad for at det skjedde nå, men jeg var ekstremt redd da testen viste positiv.
      Jeg skriver ikke dette for å skremme deg, men hvis mensen uteblir enda lengre kan du jo ta noen tester til for å være på den sikre siden. Man vet liksom aldri!

    25. Hallo jeg håper du iallefall kommer på finale festen på paradise. Du må snart heve deg over enkleste idioter og ikkeigge i skjul i media verden.

    26. Du får en bortfallsblødning når du har en ukes pause fra p-pillene, men det er ikke ekte mensen, så den blødningen kan ikke fortelle deg om du er gravid eller ikke.

    27. Du vet du må vente en uke etter mensen for og være helt sikker og noen ganger kommer den ikke fordi du hadde eggløsning senere en du trodde

    28. Kjøp heller de testene fra billig-tester om du tester såpass mange ganger i mnd. De er mer følsomme enn de dyre testene faktisk. Ikke drikk grapefrukt juice, dette kan påvirke p-piller. Ha p-pille alarm på mobilen og p-pillene til samme tid, hver dag. Husk at p-pillene kan påvirke syklusen og gjøre den uregelmessig.

    29. Om du er så kraftig bekymret for å bli gravid, ville jeg nok vurdert p-piller og hormonspiral og p-plaster og minipiller og kondom og slutta og ha sex.

    30. To scenarioer du stresser med å få mensen da kan den stoppe nr 2 jeg har vært gravid 4 ganger å 2 av gangene slo ikke testen ut før 4 dager over mensen .

    31. Jeg har ikke hatt mensen på over 3 mnd, skjønner fortsatt ikke hvorfor.. Har hatt mensen i 10 år og fortsatt er mensen unormal. Kan være hva som helst, men er IKKe gravid iallfall

    32. Du kan ikke teste så tidlig, vent et par uker.
      P-piller er uansett ikke helt trygt. P-piller OG hoppe av i svingen må være den sikreste metoden. Selv bruker jeg bare den siste, har gjort det i snart et år og har ikke blitt gravid.

    33. Helt normalt, er ikke mensen ankommet innen noen dager så ta en ny test 🙂 menstruasjon er veldig hormonelt og kan bli utsatt av stress og forandringer også 🙂 er mange venninner som også får samme syklus 🙈 om man henger mye sammen 🙈🤣 jeg er så paranoid på det der, har 2 barn men alikevell så er jeg livredd for at jeg er gravid og får noia om det går en dag over, som regel når hode ditt har fått en avklaring på at du IKKE er gravid så slapper du av og da kommer det 😂 kommer i morgen skal du se 👍🏻 Om ikke prøv igjen en ny test om noen dager 👍🏻🙌🏼

    34. Rahma.O: Veldig usikker. Jeg er langt i fra klar for å bli mamma, men samtidig var det skikkelig traumatisk å ta abort så jeg vet ikke om jeg hadde klart å gå gjennom det igjen. Derfor er jeg VELDIG påpasselig med beskyttelse, for jeg vil ikke sette meg i den situasjonen igjen.

    35. Sett inn spiral, så slipper du og tenke på det:) Er vel det aller sikreste prevensjonsmiddelet man kan få:) Og minimal sjanse for og bli gravid!

    36. Hvis du tror du er preggy så er det jo sånn at det går noen uker fra befruktning som oftest før det viser på noe test…sååå du trenger ikke å teste så ofte.. hværtfall vent med å teste deg 14 dager imellom hvær test hvis ikke kaster du vekk penger på masse tester :p meeen har en venninne som er heeewlt lik liksom .. hahah hun har alllllti test liggenes

    37. Viktig å understreke at selv om en test viser negativt, kan en fortsatt bli gravid. I og med at det kun har gått en dag er det nok fordi du stresser for mye over det og kroppen reagerer derfor med å tro på din innstilling og retter seg mot den. Som flere har sagt, vent et par dager til, opptil en uke og ta evt ny test om mensen fortsatt uteblir 🙂

    38. Jeg kan virkelig si jeg føler med deg ang angst/panikk for å bli gravid. I mitt tilfelle er det egt angst. Men vi vet jo alle at p-piller ikke er 100% sikkert. Man må ta den på samme tidspunkt hver dag for at den skal bli helt trygg. Jeg orket rett og slett ikke mer p-piller. Jeg dro å tok hormonspiral, og jeg angrer ikke et sekund. Jeg anbefaler deg virkelig å ha spiral, det er så sikkert som man kan få det og du slipper å tenke på og huske den pilla. 🙂 i tillegg varer jo prevensjonen i 5 år

    39. Ikke for å skremme, men jeg gikk hele 21 uker før jeg fikk beskjed om at jeg er gravid, da hadde jeg i tillegg blødninger som om jeg hadde vanlig menstruasjon, men ingen andre symptomer på graviditet. Når jeg da var innom både legekontor og sykehus flere ganger grunnet oppkast 4-5 ganger hver dag i 2 uker klarte de ikke se noe, da var jeg tydeligvis hele 2,5 måneder på vei. Jeg måtte enda lengre ut i svangerskapet for at jeg skulle få utslag, å da jeg var på abort klinikken å hadde skrevet under papirer etter å ha blitt fortalt av lege at jeg var 7 uker bare, fikk jeg beskjed på under to minutter at jeg var nesten trippelte. Sjekk heller en gang for mye enn en gang for lite, å hvis du føler det på kroppen så gå til lege og be om blodprøver, er ikke alltid det gir utslag på urin tydeligvis. Vipps så var livet til en 21 åring snudd på hode over natten (nå har jeg innstilt meg på å bli mamma på veldig kort tid) Dette er kun for å oppfordre andre jenter til å ikke havne i samme situasjon.

    40. Jeg mistet oxo plutselig mensen. Og det tok 1.5 mnd før den viste gravid.jeg skjønte oxo at jeg var gravid fordi jeg fikk hyperemesis (ekstrem svangerskapskvalme) kastet opp, var svimmel, ingen mat orket jeg. Og sånn hvis det er greit å spørre ds. Bruker du ikke prevensjon? Lykke til ❤

    41. Jeg var rundt 5 dager forsein, tok en test, den viste negativ!! Tenkte ikke mer på det, for jeg vet jeg kan være sein av og til, men så hadde det nesten gått enda flere dager, og jeg følte jeg hadde mensen smerter, så tenkte den kom snart… Gikk 4 dager men mensensmerter, ikke noe blod, så midt på natta dro jeg opp på bensinstasjonen for å ta en ny test, da var jeg vel 12 dager forsein, så akkurat en uke ca jeg tok den forrige testen, og denne gangen viste den positiv!! Nå er jeg 7 uker påvei <33

    42. Har du vært gravid før? Jeg visste ikke det! Kan du lage et innlegg om aborten, eller har du kanskje allerede gjort det? ❤️❤️
      (Gjerne legg ut at du har svart på spørsmålet på mystory på snap, jeg følger meg der<3)

    43. Jeg fikk mensen en uke etter jeg forventet å få det, og jeg var HELT sikker på at jeg var gravid.. tok et par tester som begge var negative, og dagen etter den andre testen så kom mensen. Grunnen til at den var sen er garantert fordi jeg var så stressa.. Men det er jo også normalt at den er forsinket noen ganger 😂 Så neste gang det skjer så skal jeg ta det litt mer med ro

    44. Hei! Jeg lurer på hvordan du vet du har mensen? Eller liksom, jeg vet jeg pleier pg få den i slutten av måneden, Men Vet ikke datoen.. Hmm. Iluuuu❤️❤️

    45. Husk at en graviditetstest kjøpt i butikk aldri er 100% sikker den heller, akkurat som p-piller. Jeg selv hadde forsinket mensen, tok 4 forskjellige graviditetstester for noen mnd siden, alle slo ut negativ og bare 2-3 dager etter disse testene dro jeg til legen for å finne ut hvorfor mensen var så sein. Endte med en 5 og 6 graviditetstest hos legen, and guess what? 2 positive tester få dager etter hjemme testene. Dro til sykehuset dagen etter for å sjekke hvor langt jeg var på vei og der fikk jeg vite at jeg var 6 uker og 3 dager gravid så legen og gynekologen synes åsså det var veldig rart at ingen av hjemnetestene slo ut positivt. 🙂

    46. Hei!
      Hva hadde du gjort hvis du faktisk ble gravid nå? Hadde du tatt abort eller beholdt det? Har fylt med og sett at du har sakt at du ikke er klar, men tenk hvis du får barn føør du faktisk er forbedret? Har du og Pierre en plan B holdt jeg på å si… ❤️😛

    47. Så hvorfor ikke bare sterilisere seg ? 🤷 Jeg mener det seriøst, jeg hadde gjort det samme om det ikke var for religionen min.

    48. Det er normalt at mensen ikke altid kommer når den skal, meg meg så varierer det mye!
      Det kan liksom gå noen uker med meg etter at jeg egt skulle ha mensen

    49. Du Line lenger opp her; man har ikke eggeløsning når man går på p-piller om man tar pillene sine som man skal 😉 Det er på en måte derfor man ikke blir gravid på piller. Slurver man derimot, så kan man bli gravid.

    50. Dette er da vel normalt. Jeg har hatt sykluser helt opp i 55 dager. Det er bare å smøre seg med tålmodighet.

    51. Hei Isabel. For deg som er så redd for å bli gravid ville jeg anbefalt p-stav. Den er mest sikker av alle prevensjonsmidler og varer i 3 år. Du slipper å tenke på å ta p-pillene hver dag☺️

    52. Den dagen den er posetiv, om du ønsker og sette til liv, så må du huske, selv om du har hatt en tøff barndom, lært på den harde måten, så vil det styrke deg og gjøre deg til en flott mamma, en dag. Når man har hatt det tøft så er foreldrerollen ofte enda skumlere, da man er redd for og gjøre samme feil som har hendt med seg selv. Bare husk, tenk hvilken blogg du har bygd opp, tenk alt du har oppnådd selv om du har gjennomgått mye, se den kjærligheten du gir din familie. Den dagen du blir mamma, blir du den beste ditt barn vil få.
      Jeg hadde selv en tøff oppvekst, med omsorgspersoner som ikke var greie, men den dagen jeg Fikk barn som 18 åring, og huskjøp som 19 åring, så fikk det barnet alt jeg savnet i min oppvekst, og jeg har noen barn som er trygge, glade, og flotte. Man klarer alt man ønsker, og se på deg, vakker, ressurssterk og godhjertet. Om du velger en abort en gang til, så er det ditt valg, uansett hvor godt man beskytter seg så kan det skje. Men husk, du kommer til å bli god, all den erfaringen du har, er noe som er posetivt den gang du får barn. Klem

    53. Tror man aldri føler seg klar til å bli mamma, uansett om det er planlagt eller ikke. det er et valg som må bli tatt når du er i den situasjonen, så forstår godt at du noier. Men det er fantastisk å bli mamma da, livet får en helt ny meining 🙂 skummelt men fantastisk

    54. Hvis du er så jævla påpasselig med prevansjon, hvorfor i helv tror du hele tiden at du er gravid? Altså? Hvis du virkelig hadde blitt gravid igjen og tar abort håper jeg du blir barnløs og ikke kan bli gravid i fremtiden! BOM karma for og ta live av barn.

    55. Hei❤️ Jeg har hørt mange ganger at utsettelse av mensen kan komme av stress også, det kan jo gjelde deg siden du driver jo med masse i hverdagen. Så det kan være bra og bare ta et skritt tilbake å hvile sånn at ikke du overarbeider💋 BTW elsker bloggen din!

    56. Skaff deg p-stav!!!! fikk beskjed av helsesøster at det er like trygt som å vær steril. Jeg har ikke hatt mensen på over to måneder, og det er mindre hormoner (østrogen) i så har heller ikke vært like hormonell.

    57. Er ganske paranoid selv. Så jeg/vi har kjøpt e pakke med 10 (12?) tester på nettet for 100 kr. Den er legit liksom, og sykt mye billigere enn å kjøpe sånne tester som du tar hele tiden. Vi anbafale det! Selv om du har jo råd til å kjøpe sånne tester, men hver krone teller på egenkapital vet du 😀 haha

    58. Mini: åh.. du. <3 for noen fine ord! Jeg er kjempe redd for å bli mamma, og du har helt rett i det du sier. Det er døds skummelt å bare tenke på for meg, men den dagen jeg føler meg klar, vet jeg at jeg kommer til å være den beste mammaen for mine barn. Så glad på dine vegner. Det er ikke bare bare å klare seg så bra når man kommer fra en slik oppvekst. Stor klem til deg og dine! <3

    59. Herregud la henne ta så mange tester hun vil. Det er hennes valg og ingen andres. Jeg støtter deg 100%
      Det vil ikke si hun er dum eller noe! Da hadde hun vel ikke vært Norges største blogger. 💜
      Love ya beauty
      Keep the good work going and do it proudly

    60. Da jeg var hos legen min en gang, var jeg bekymret for å være gravid. Da var det første hun spurte meg om når tid jeg forventet mensen min. Da jeg sa det var kanskje 1 uke til, sa hun at det ikke er vits å ta graviditetstest før dagen jeg ventet mensen. Så det er ikke vits å teste seg enten rett før man venter den, eller samme dagen man venter den, eller etter man skulle hatt den. Så ingen vits for deg å teste deg flere ganger i mnd for dette.. så er egentlig ikke noe grunn til å teste seg i hytt å pine, eller 10 dager før den forventede mensturasjon.

    61. Hei!
      Vil egentlig bare si at eyelineren din ikke er så fin lenger, for den blir bare tjukkere og tjukkere, så du burde tynne den, så slipper du å fylle hele øyelokket med liner 😄

    62. Haha, gikk 3 måneder uten mensen… tok 27 tester og alle var negativ, var så sikker på at jeg var gravid, fikk alle symptomene og endte opp med å bruke 3000(!!!!!)kr på gynekolog. Som sa alt var som det skulle og det bare var jeg som stresset. Dagen etter kom den:)

    63. Har du skrevet om opplevelsen å ta abort? Kan du isåfall legge ved link?❤️ Visst ikke, vil du lage et innlegg om det?

    64. Hei! Jeg har ikke helt fått med meg hvilke operasjoner du har utført. Kan du nevne de du har gjort som du har kommet ut med, og hvor mange er det du har gjort men ikke vil si noe om?

    65. Tenker du noen gang på den «ungen» du «kvittet deg med»? Den ungen som kunne ha vokst opp å blitt et ekte menneske liksom, tenker du noen gang på det «mennesket»? Prøver å skrive dette på en så snill måte som mulig, overhode ikke noe hate, bare vanskelig å formulere setningen og få den til å virke grei😅

    66. Den testen viser positivt! Jeg tok selv samme graviditetstest, jeg var gravid og den visste akkurat det samme som på den du har tatt nå. Så lenge det er antydning til strek der så er det en strek no matter what! Dra til legen og ta en ny bare for å være sikker 😁

    67. Har du fått barn før og tatt abort?Nå skjønner jeg ikke helt, men uansett du hadde blitt en fantastisk mamma?❤️Og hva syntes dj om kveldens par seremoni?

    68. Ville ha dratt til legen å få tatt blodprøve om jeg var deg. Testet meg for 1 år siden og testen så helt lik ut som din gjør. Sitter nå her med en liten på 4mnd hehe 😂

    69. Hei Isabel! Jeg gikk på p-pillen selv og er blitt gravid. Skjønner supergodt at du er paranoid, for det skal ikke mer til enn en dårlig mage en dag å to eller oppkast så fynker ikke p-pillen. Jeg vil anbefale deg å ta hormon spiral, den varer opp til 3 år og er veldig lite bivirkninger!
      Jeg er like paranoid som deg og med all grunn, jeg boikotter p-piller foraltid fra nå av selv hvertfall…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg