JEG ER NORGES STØRSTE BLOGGER

annonse ⎟ lenker Nelly

BUKSER HER ⎟ TOPP HER ⎟ SOLBRILLER HER ⎟ SNEAKERS MICHAEL KORS

Here’s where the magic happened. Haha, okei det hørtes veldig spesielt ut meeen det jeg prøver å si er at akkurat her – på denne brua – startet min bloggkarriere for fullt. For rundt tre år siden hadde jeg akkurat kjøpt meg Olympus Pen kameraet. Jeg mottok det i posten, dro med meg P til denne kule brua for å ta tidenes proffeste bilder til bloggen. Så sjukt rart å tenke tilbake på, haha. Jeg var SÅ stolt over bildene, og ikke minst glad for å ha Pierre ved min side. Og tenk da, tre år senere er jeg tilbake på samme location med samme person. Det er ganske hyggelig! 💘 Det føles ut som at det er lite som har forandret seg siden den gang, samtidig som det føles ut som at det er et helt annet liv. Det er jo helt feil å si at det har skjedd lite på de tre årene, for det har det jo. Enormt mye. Vi har slått opp, vært uten hverandre i flere måneder, blitt sammen igjen.. Bloggen gikk fra å ha kanskje 10.000 lesere daglig, til å nå ha blitt Norges aller største med rundt 35.000 lesere daglig. Det er litt av en forandring! Jeg er veldig glad for at jeg har investert så mye tid og arbeid i denne bloggen. Det har virkelig lønnet seg, til tross for at det har vært veldig tøft å stå i stormen til tider.  

Det er kanskje klisjé å si det, men helt ærlig? Bloggen var min store drøm. Det å kunne leve av hobbyen min, og ikke minst kunne inspirere mange har alltid vært noe jeg har fantasert om. Det har vært noe som i grunn har vært en fantasi som jeg neppe trodde kom til å bli virkelighet, men se på meg nå? It happened. Og du? Uansett hva du drømmer om – ikke la noen fortelle deg at du ikke kommer til å oppfylle det. Eller, jo.. La de. For det finnes ingenting deiligere enn å motbevise mennesker. Det er så forbanna DIGG å kunne gi fingern og legge den fine setningen “i told you so” i deres tryner. Jeg husker fortsatt at min daværende bestevenninne sa at jeg aldri kom til å kunne leve av denne “dagboken” og at så fort PH var over, kom ingen til å bry seg lenger. Vel, her er jeg. Tre år senere, og Norges største. Litt snikskryt her, men det må være lov. Jeg er bare så forbanna stolt over meg selv!

Vi måtte ta oss en tur til brua når vi befant oss i nærheten i solsteken i formiddag. Vi mimret om tiden da vi jobbet på for å gjøre bloggen større og mer interessant for hver dag som gikk. Pierre var så sjukt motiverende og han var vel strengt tatt den eneste som virkelig hadde troen på meg. Han pushet meg til å ha troen på meg selv, hjalp meg noe enormt med både idéer og bilder. Den støtten han viste meg den gang lever fortsatt i våres hverdag, og jeg er evig takknemlig. Jeg er dog hakket flinkere til å ikke mase så eeeekstremt mye på han når det kommer til bildetaking, haha. Litt fred må han få lov til å få.

Nei, vet dere? Jeg gleder meg til de neste årene med dere på min lille ferd her på jorden. Jeg kan ikke se for meg den dagen jeg slutter å blogge. Jeg tror helt ærlig ikke at den dagen kommer til å finne sted. Bloggen er min lille baby som jeg verdsetter enormt høyt. Det er det jeg er stoltest over som jeg har oppnådd i løpet av mine 23 år. 

BILDER FRA PHOTOSHOOTEN JEG PRATER OM:

Er det mange av dere som husker disse bildene? Hahaha! Jeg ser jo greit skeptisk ut. Det var tider, det!

78 kommentarer
    1. Har blogg alltid vært drømmen og hobbyen din? Eller dukket den tanken opp når du ble med på paradise? Som forsåvidt ALLE gjør! Men alle når jo ikke til topps selvom de har deltatt på PH så du har jo gjort noe riktig som andre ikke får til 🙂

    2. Du Har all grunn til å være stolt! Har alltid hatt trua på deg og er definitivt den bloggeren jeg finner mest interessant og du er VELDIG inspirerende <3

    3. Du burde så absolutt være stolt av deg selv! Du har jobbet veldig hardt og fått sykt mye motgang. Keep up the good work❤

    4. Hei! Lurer bare på om du har operert/gjort noe med panna eller hårfestet siden disse bildene? Ser slik ut, og er selv plaget med at hårfesten er langt ned i panna, sykt irriterende å få sminken i håret osv!

    5. Paradise relatert spørsmål, jeg har fått høre at man må gå gjennom streng helseskjekk ang kjønnssykdommer og div før man kommer inn, hvordan er det når visse personer ligger rundt der inne? *hem* blir de fulgt opp?…

    6. Det er så vel fortjent Isabel! Det er du og ikke PH som har skapt denne bloggen! Kreativ som du er, gjør at du er nr 1. Vi klikker oss inn for å følge nettopp deg og ditt liv. Tenk det. Hvor mange hadde giddet det om ikke innhold og bilder var så interresant. Gratla så møje!

    7. Anonym: Hei! Det stemmer at man må sjekke seg for kjønnssykdommer før man reiser. Om man har noen, må man behandles før avreise. Man får jo bare ligge i vei der inne, for da skal jo alle være clean uansett 🙂 Man blir ikke sjekket igjen.

    8. Tina: Åh, det gledes!! Tusen takk Tina :* Det er helt surrealistisk å tenke på at så mange faktisk finner meg og mitt liv interessant. Veldig gøy, da! Så klart <3 Håper du får en fin kveld videre. Stor klem!

    9. Du er ikke på topp fordi du har bra innhold. Det har du virkelig ikke. Håper egentlig du er klar over det selv og ler av at det er på denne måten du kan gjøre deg rik.

    10. Hei:) Jeg er snart 43 år, og tobarnsmamma;) Jeg syns så godt om deg, og du å P er så fine sammen. Har virkelig sansen for dere begge to<3. Stå på, dere er nydelige sammen:) PS. Bloggen din og et par andre er de eneste bloggene jeg leser daglig:) De andre på topplisten leser jeg bare dann og vann;) Klem

    11. Elsker bloggen din! Du er så sykt ekte, å det er og har vært en fryd å følge deg hele veien til toppen. Håper på å få møte deg en gang ❤️ Gratulerer og masse lykke til videre, nydelige du ❤️

    12. Liten kommentar til inlegget ditt om graviditetstesten.
      I fjor var jeg plutselig langt over mensdag (som jeg har god kontroll på). Den kom som regel på dagen hver måned men ikke i februar.. tok graviditetstest hele 5 dager over. Den var negativ. Tok en ny en etter 9 dager bare for sikkerhetsskyld og den var positiv! Akkuratt nå ligger verdens nydeligste jente ved siden av meg 💕
      Vil si til slutt at det ikke er for å skremme og slike tester er 99% riktig. Til og med 3 dager før du forventer mens.

    13. Hei Isabell!
      Alt du har oppnådd er så utrolig velfortjent. Ønsker deg virkelig alt godt her i livet.
      Jeg ville bare høre.. igjen.. Vet ikke om du muligens unngår å svare på spørsmålet mitt, fordi du venter på sponsorering, eller noe? Isåffall må du gjerne si det, så skal jeg slutte å legge igjen spørsmålet.
      Men det er igjen, hvilke produkter du bruker for håret. Jeg har vært hos så mange frisører, brukt så mange forskjellige produkter, men står igjen med hår som du hadde før. Nå er ditt så utrolig flott.
      Jeg har brukt kerastase, joico, redken osv. Sjampo, balsam, fiktighet, protein..
      Jeg hadde vært så utorlig takknemlig om ikke du ville svare på spørsmålet mitt <3

    14. Du fortjener virkelig den første plassen du ligger på! Du er den eneste bloggeren jeg leser og er innom hver dag, og det er det en grunn til! Jeg elsker måten du tar bilder på, slik som de to portrettene fra broen idag. Det var veldig gøy å se tilbake på de bildene du tok fra noen år siden, da ser man at du har forbedret deg! Og jeg elsker stilen din og at du er så glad i shopping! Og selvøflgelig at du er deg selv, du gjør ting som andre kanskje egentlig har lyst til, men de tør ikke, sikkert derfor de hater litt på deg ofte, men vet du hva??? Jeg elsker det! Og det gjør tydeligvis. 35.000 andre mennesker også hver dag! Bare stå på!!! Gleder meg til alle årene fremover hvor jeg skal sjekke bloggen din hver dag!

    15. Du har ikke Norges største blogg selv om du ligger på 1. plass på blogg.no. Caroline berg Eriksen er har den mest leste bloggen i landet..

    16. Ja – du er norges største blogger og det fortjener du virkelig altså 😁 Du har vært så ærlig og jeg synes du er ett flott forbilde for de unge. Gleder meg til å følge deg videre 😍❤
      Jeg gir deg ett år til så er du ferdig som blogger var det noen som sa for lenge siden – men se hvor Bella er nå 😘 on the top – juuuhuuu

    17. Hvor mye tjener du nå sånn ca i måneden? Vet du har svart på det før, men tenker på nå Siden du har landets største blogg:D

    18. NÅ snakker vi legende sesong på PH 😀 vil påstå de som har kommet inn som legender til nå ikke har vært så veldig legender akkurat. Så den dro seg opp noen hakk nå som Kristian René kom inn!!! Hva tenker du om det? 🙂 han burde kanskje gi seg snart men.. Haha! Tidenes legende er han jo så sesongen leverer endelig etter 7 uker!

    19. Du har klart deg kjempebra på bloggtoppen, men det kom ikke gratis. Du har ofret veldig veldig mye. Du har gått gjennom mye smerte og nederlag. Så bakgrunnen for suksessen er jo ganske tøff! Men nå sitter du her og du kan smile.
      Hvordan er det å være rik Isabel? Hvordan er det å ha “drømmeutseende?” Hvordan er det å ha fått tilbake kjæresten sin? Hvordan føler du deg egentlig? Er du lykkelig? Det sies jo at veien er målet, så nå som du har oppnådd dine drømmer og bare lever på toppen, hvordan er det? Avslappende? Eller jager du etter mer? Mer penger, mer fame?
      Kos deg i sola i dag <3

    20. Gratulerer! Tenk hvilken påvirkningskraft du har på unge jenter nå! Og på hvilken gyllen, unik mulighet du har til å bruke den på noe som er godt!

    21. Hvilket nytt filter eller noe sånn er det du har brukt på bildene dine i det siste? Eller hvordan redigerer du de? Kjempe fine!

    22. Er du sikker på at du ikke har anoreksi? Du har mye større ben på de gamle bildene i forhold til nå

    23. Hallo spiser du ikke? Man ser jo at du har slanket deg og at du var større på de gamle bildene du delte nå

    24. Den buksen du har på her, har du klippet den i beina? Jeg er like lav som deg og har str XS men min ble AAAALT for lang i beina!! Presse help

    25. YOU GO GIRL!! Du är en av mina inspo och you rock! Är en tjej som bott i Oslo 4år och följt dig ett tag, jävlar du ger mig också boost att fortsätta! DET HADE VARIT FETT att få ta en kaffe med dig och få höra ditt skratt för de får mig glad alltså! Vilken glädje! Fortsätt att köra ditt race och dela med dig med de!

    26. Kan du lage en video eller et innlegg hvor du viser hvordan du får til å lage denne effekten på bildene dine som du har brukt i det siste? De er sykt fine og inspirerende!
      Du fortjener absolutt å være norges største blogger Isabel, uansett hva folk sier(av missunnelse) eller har sagt i fortiden❤️ Kjempe stolt over deg og all suksess du har hatt de siste årene, og at du har klart å holde deg på toppen uansett om folk ikke har tatt deg seriøst!

    27. Line: Det blir litt vel tungvint tror jeg, men det er bare til å leke seg frem på Lightroom. Søk på tutorials på Youtube <3 Der jeg har lært meg alt!

      Tusen takk for gode ord, Line. Det varmer! <3 <3 Stor klem til deg!

    28. Jeg minnes å huske at moren til Pierre, eller “svigermor” (😁) hadde et prosjekt hvor hun hjalp fattige jenter i Afrika..og jeg minnes å også huske at du kalte dette for din “Hjertesak”..etter at flere og flere, som idag, påpeker at du ikke bryr deg shit om veldedighet.
      Jeg mener.. tilogmed jeg, som har 5/6000 å leve for etter at alt er betalt i måneden gir minst 600 til veldedighet hver måned . Dvs 10% av mine penger. Det er HARDT !
      Men tenk deg selv at du faktisk velger nå hvordan Gud skal belønne deg i etterlivet, tenk deg om ! Chanel eller veldedighet , liksom ? Hallo ??

    29. elske deg❤️❤️❤️❤️❤️ Btw mange seie dåknår får manus å lesa te på ph e d sant ellår?

    30. Du er så SINNSYKT goals! Hver gang jeg tenker på deg så tenker jeg på hvordan jeg vil leve selv som voksen…Du er en av mine store forbilder❤no joke lzm!❤

    31. Heii, hadde bare lyst å si hvor sykt fin jeg synnes du er. Du stråler. Misunner brunfargen din!! Lurer også på hvor det rød/rosa skjørtet du la ut bilde av på mystorien din er fra?? Du kledde det veldig!

    32. Hva var det egentlig du syntes var så gale med utseendet ditt før? Du var jo DEN naturlige skjønnheten 😍 Mye finere enn Kim K.

    33. Hei! Hvor har du kjøpt det røde skjørtet ditt som du la ut på instastory med den hvite genseren på halv pris? Det var sykt fint! Vil også si at du er så sykt pen og skjønn! Lei for alt hatet du har fått.. Ikke fortjent!! Klem❤️❤️❤️

    34. Liker å titte litt innom bloggen din og følger deg på insta 😊 you are a beauty 😘 meeen jeg lurer på hva slags kamera du bruker for å få så bra bilder ? 😀

    35. Hei, har du fjernet hår i ansiktet og med laser? Hva er dine erfaringer med det? Hvor mye kostet det? Gjorde det vondt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg